Weet je ook meteen waarom het zo lang duurt.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tevens meldt La Stampa dat Sky inmiddels al zeven miljoen euro heeft gestoken in het verdedigen van Froome en het team.
Bijna 75% van budget van LottoNL of zo
Djumbo doet dat tenminste nog zelf. Bij Trek gebeurt het door sponsors die verder amper actief zijn op Twitterquote:Op maandag 11 juni 2018 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan teams die de renners een voor een bekendmaken
Paultje Martens gaat dus met 100% zekerheid mee.quote:Tolhoek klimt met de besten omhoog in Dauphine
Wielrenner Antwan Tolhoek uit Yerseke reed dit weekend met de beste renners mee in het Criterium du Dauphiné in Frankrijk. De renner van LottoNL-Jumbo eindigde in het eindklassement op de elfde plaats achter namen als Geraint Thomas, Romain Bardet en Pierre Roland.
Antwan Tolhoek (foto: Orange Pictures)
Tolhoek was de beste Nederlander in het eindklassement. Hij kijkt terug op een mooie week. "Dat ik dag in, dag uit met de toppers omhoog kon, had ik wel gehoopt, maar zeker nog niet verwacht."
De Yersekenaar mistte het grootste gedeelte van het seizoen door een slepende knieblessure. Daardoor kon hij in mei niet meedoen aan de Ronde van Italië.
Geen Tour, hopelijk Vuelta
Het Criterium du Dauphiné is één van de belangrijkste voorbereidingskoersen voor de Tour de France. Toch is de kans klein dat Tolhoek op 7 juli aan de start staat van de Tour. "Andere renners bij de ploeg zijn daarvoor in beeld. Ik richt me op de ronde van Spanje, later dit jaar."
https://www.omroepzeeland(...)n-omhoog-in-Dauphine
Ik ben m'n pis al aan het opsparen.quote:Op maandag 11 juni 2018 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan een hel maken voor Britten in bocht 7.
Het wordt dus Kruijswijk, Roglic, Groenewegen, Gesink, Roosen, Grondahl Jansen, Leezer en Martens? Of zijn er nog andere kanshebbers?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:26 schreef TheArt het volgende:
Geen Tolhoek in de Tour trouwens:
[..]
Paultje Martens gaat dus met 100% zekerheid mee.
Lars Boom!quote:Op maandag 11 juni 2018 23:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het wordt dus Kruijswijk, Roglic, Groenewegen, Gesink, Roosen, Grondahl Jansen, Leezer en Martens? Of zijn er nog andere kanshebbers?
Ondanks zijn matige vorm zie ik hem nog altijd liever dan mannen als Leezer en Martens. Kan belangrijk zijn in de sprinttrein, ploegentijdrit en kasseienrit. Maar denk dat Djumbo hem weer thuis laat.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lars Boom!
Als het regent wint hij de rit naar Roubaix.
Hij staat op de planning voor Slovenië. Dat hij na de Dauphine ook nog die koers rijdt geeft mij wel het gevoel dat ze nog een ultieme poging aan het wagen zijn om hem klaar te stomen voor de Tour.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ondanks zijn matige vorm zie ik hem nog altijd liever dan mannen als Leezer en Martens. Kan belangrijk zijn in de sprinttrein, ploegentijdrit en kasseienrit. Maar denk dat Djumbo hem weer thuis laat.
Djumbo heeft slechts een zestal doorgegeven voor Slovenië. Zou me dus niet verbazen als eerste alfabetische reserve Boom ten onrechte wat voorbarige startlijsten haalt.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij staat op de planning voor Slovenië. Dat hij na de Dauphine ook nog die koers rijdt geeft mij wel het gevoel dat ze nog een ultieme poging aan het wagen zijn om hem klaar te stomen voor de Tour.
Laatste keer dat ik PCS vertrouw.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Djumbo heeft slechts een zestal doorgegeven voor Slovenië. Zou me dus niet verbazen als eerste alfabetische reserve Boom ten onrechte wat voorbarige startlijsten haalt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Djumbo heeft slechts een zestal doorgegeven voor Slovenië. Zou me dus niet verbazen als eerste alfabetische reserve Boom ten onrechte wat voorbarige startlijsten haalt.
quote:"I think I’m around 80kg at the moment, but I’m not entirely sure because I don’t weigh myself every day. I’m hoping that this race can get me in the right shape and that I can take care of myself heading into the Tour de France. There’s one more chance left for me in this race, and then I’ll do nationals.”
Tour of Vuelta, mag allebei. In de Vuelta heeft hij misschien meer gelegenheid om voor eigen succes te gaan, hij zou daar zomaar een rit kunnen winnen. In de Tour kan hij mooi knechten voor Kruijswijk en Roglic.quote:
Ja leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht heel even dat er Robert Wagner ging staan.twitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 15:42:45🇫🇷#TDF2018Yesterday, we revealed our first @LeTour rider @s_kruijswijk!😃Today, we announce our second rider!👇🏼Who can’t be missed in our Tour team?🤔#samenwinnen https://t.co/RXFutYwNuU reageer retweet
GESINK JAAAAAAquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:05 schreef Pistolero het volgende:
Ik dacht heel even dat er Robert Wagner ging staan.twitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 15:42:45🇫🇷#TDF2018Yesterday, we revealed our first @LeTour rider @s_kruijswijk!😃Today, we announce our second rider!👇🏼Who can’t be missed in our Tour team?🤔#samenwinnen https://t.co/RXFutYwNuU reageer retweet
Dan moet de rest van het peleton wel afstappenquote:Op maandag 11 juni 2018 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lars Boom!
Als het regent wint hij de rit naar Roubaix.
Boom, Martens, het is echt 1 pot nat dit jaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Boom in de Tour zou ik wel toejuichen. Hij blijft wel heel wisselvallig maar het is inderdaad een stuk beter dan de alternatieven.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 13-06-2018 om 14:19:50🇫🇷#TDF2018 @RGupdate and @S_Kruijswijk are the first certainties for @leTour!😃Today, we’re announcing our third rider!👇🏼#samenwinnen https://t.co/gCT4OkcHiI reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 13-06-2018 om 14:19:50🇫🇷#TDF2018 @RGupdate and @S_Kruijswijk are the first certainties for @leTour!😃Today, we’re announcing our third rider!👇🏼#samenwinnen https://t.co/gCT4OkcHiI reageer retweet
Tot nu toe de usual suspects. De twijfelgevallen zullen ze wel voor het laatst bewaren. Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |