Zou lekker in de avond gaan, en weet niet hoe goed je bent aangepast aan presteren in warm weer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:11 schreef gianni61 het volgende:
is het vandaag hardloopweer, of te warm?
ja, sowieso pas vanavond.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou lekker in de avond gaan, en weet niet hoe goed je bent aangepast aan presteren in warm weer.
Oja, fucking saai is dat ook he. In de avond kan je heus wel een ommetje maken, maar in de volle zon moet je toch wel wat vaker gedaan hebben anders ga je kapot.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sowieso pas vanavond.
zon en lichte hooikoorts vinden dat ik thuis op de crosstrainer moet gaan staan, maar heb meer zin om naar buiten te gaan
ja, met een muziekje er bij is het best uit te houden op dat ding, maar buiten is toch anders.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, fucking saai is dat ook he. In de avond kan je heus wel een ommetje maken, maar in de volle zon moet je toch wel wat vaker gedaan hebben anders ga je kapot.
Jazeker.quote:
Ik wil je complimenteren met je figuur en het feit dat je al een kind hebt gehad en er dus wel moeders zijn die er nog prachtig uit kunnen zienquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gezien jullie gay zijn heb ik voor jullie in de aanbieding haar tweelingbroer.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is ook een stuk makkelijker als je op je 14e een kind krijgt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil je complimenteren met je figuur en het feit dat je al een kind hebt gehad en er dus wel moeders zijn die er nog prachtig uit kunnen zien
Heyquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is ook een stuk makkelijker als je op je 14e een kind krijgt.
mooi verwoordquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil je complimenteren met je figuur en het feit dat je al een kind hebt gehad en er dus wel moeders zijn die er nog prachtig uit kunnen zien
picsquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het worden echt 9 van de 10x gelijk van die enorme monsters met stalpoten, schreeuwkop en vrouw onwaardig.quote:
In wat je draagt topic staat 1quote:
Inbe4: alleen blanke vrouwen hebben datquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het worden echt 9 van de 10x gelijk van die enorme monsters met stalpoten, schreeuwkop en vrouw onwaardig.
mwa, 9 van de 10 is wel wat overdrevenquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja het worden echt 9 van de 10x gelijk van die enorme monsters met stalpoten, schreeuwkop en vrouw onwaardig.
8,5 van de 10 dan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, 9 van de 10 is wel wat overdreven
Opzich wel voorspelbaar inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inbe4: alleen blanke vrouwen hebben dat
Myrr had natuurlijk wel ook het oneerlijk voordeel dat ze vooraf er ook al beter uitzag dan 9 van 10 vrouwen..quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
8,5 van de 10 dan.
[..]
Opzich wel voorspelbaar inderdaad.
Dit vind ik erg lief. Dankjewel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind dit niet kunnen ten opzichte van andere vrouwen. Gelijkheid is een groot goed in Nederland.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Myrr had natuurlijk wel ook het oneerlijk voordeel dat ze vooraf er ook al beter uitzag dan 9 van 10 vrouwen..
Jullie gaan nog niet uit elkaar?quote:
Hahaha ze heeft wel ene platte buikquote:
Ja, oke true..quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Myrr had natuurlijk wel ook het oneerlijk voordeel dat ze vooraf er ook al beter uitzag dan 9 van 10 vrouwen..
"Stormramagent"quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:47 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)om_vechten_dan_.html
Ook daar complimenten voor gezien jonge stellen vaak uit elkaar gaan terwijl er een kind in het spel is. Lijkt me kut, gescheiden ouders....quote:
Ach ze is toch meer van de Coolcat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
Als je met hakuna gaat winkelen hoef je tenminste nooit naar de H&M, gezien het toegangsverbod.
Waar moet ik naar kijken?quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:57 schreef gianni61 het volgende:
man man man. die iwa blijft een mooi karikatuur
CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten!
Heb niet alles gelezen, maar na KLB stopt hij ook met posten in CUL begrijp ik er uitquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:57 schreef gianni61 het volgende:
#36quote:
Ouwe zure kerel die denkt dat alles nog loopt zoals hij het vindt heuren...quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:57 schreef gianni61 het volgende:
wat zal hij gemist wordenquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb niet alles gelezen, maar na KLB stopt hij ook met posten in CUL begrijp ik er uit
quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:56 schreef lwanius het volgende:
Zo Klaar!
Dit was mijn laaste bijdrage in CUL zoals toegezegd.
Succes verder met je moderatorschap LS.
Dit had een Niels-quote kunnen zijnquote:Iets niet leuk vinden heeft geen enkele juridische en formele grond om het te verbieden. Ik heb genoeg ervaring met dit soort zaken ,zelfs voor dat jij geboren was.
geeft niet. dit soort heuglijk nieuws mag best wel wat aandacht krijgenquote:
Zoals het heurt!quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die foto'sOm 9 uur 's ochtends aan de champagne met garnalen
op sommige dagen eet en drinkt hij meer dan een mens in 1 week aan calorieën nodig heeftquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Die foto'sOm 9 uur 's ochtends aan de champagne met garnalen
Hij heeft groot gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ouwe zure kerel die denkt dat alles nog loopt zoals hij het vindt heuren...
Boeie, moet hij toch wetenquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op sommige dagen eet en drinkt hij meer dan een mens in 1 week aan calorieën nodig heeft
Het resultaat zal niet tegen vallen.quote:
Kan niet ik werk wel helaas.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom bubbels drinken en een sigaartje klappen
Dit dus. Van die mensen die er allerlei emoties bij krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Snap echt niet hoe je je kan storen aan die gast, lekker laten leven
Ik had niet verwacht dat je racisme okee vindtquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Snap echt niet hoe je je kan storen aan die gast, lekker laten leven
Nee, wel op anneloos haar inkijk picquote:
Ging het daarover? Alsnog kan ik mij nauwelijks druk maken om wat die gast doet en denkt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je racisme okee vindt
zal me sowieso niet snel druk maken over een user op een forum. maar ik reageer er wel opquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ging het daarover? Alsnog kan ik mij nauwelijks druk maken om wat die gast doet en denkt.
Ook die nieuwe uit haar fobo? wink nudge hahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja die heb ik ook, wat een tetten he
Same, ik lees ook bijna niks van hem overigens.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ging het daarover? Alsnog kan ik mij nauwelijks druk maken om wat die gast doet en denkt.
Oh nee niet gezien, maar als ik ga kijken dan sta ik in de lijst gluiperds ;pquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook die nieuwe uit haar fobo? wink nudge haha
Ja nee dat is inderdaad stukken belangrijker hoe je hier bekend staat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh nee niet gezien, maar als ik ga kijken dan sta ik in de lijst gluiperds ;p
quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Nutz is een smerige gluiperd
ik was echt net te laat om te lezen wat hier stondquote:
Gefapt?quote:
Jammer, ben wel benieuwd na die gepikeerde edit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was echt net te laat om te lezen wat hier stond
quote:
Ik ookquote:
Wat Amerikaans!quote:
Ja sorry maar kan echt uren kijken naar dat soort plaatjesquote:
Ja, ik zit ook al de hele tijd te kijken, best leuk gedaan. Is over nagedachtquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja sorry maar kan echt uren kijken naar dat soort plaatjesprobeer het onder werktijd niet te doen haha
Iemand vermoorden omdat je het niet kan verkroppen dat je relatie over is en dan 8 jaar krijgen.quote:Studente Tessa Klaver (19) werd in 2007 vermoord door haar ex-vriend Marco D. Die kreeg acht jaar cel, zat er zes uit en voetbalt inmiddels weer in de regio waar Tessa vandaan komt en waar haar ouders nog steeds wonen.
In mijn ideale wereld zou hij opgehangen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iemand vermoorden omdat je het niet kan verkroppen dat je relatie over is en dan 8 jaar krijgen.
Je hebt me aan het denken gezet en ga gewoon kijken nuquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee dat is inderdaad stukken belangrijker hoe je hier bekend staat.
• Niemand vind schelden leuk of dat iemand je uitscheld voor hufter of klootzak irl. Echter dat is onderdeel van een democratie en kan en mag je niks tegen doen formeel juridisch omdat je dan iemand zijn recht op een vrije mening inperkt.quote:
Sharia.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In mijn ideale wereld zou hij opgehangen zijn.
Iwa?quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
• Niemand vind schelden leuk of dat iemand je uitscheld voor hufter of klootzak irl. Echter dat is onderdeel van een democratie en kan en mag je niks tegen doen formeel juridisch omdat je dan iemand zijn recht op een vrije mening inperkt.
Ja, omdat ik hoopte dat jij nu eens inzag hoe jouw pietleuterg gedrag overkwam.Nee hoor: Geen zelfreflectie. En daar ik iemand van fatsoensnormen ben en heel goed kan inschatten of een reactie wel zin heeft (escalering) verwijderd ik uit mijzelf mijn post alvast. Helaas besloot jij er wel een reactie onder te zetten met dit dus als gevolg.quote:
Nopequote:Op woensdag 6 juni 2018 15:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel iemand die je in kan smeren?
Klinkt als een zwaar levenquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Was gewoon druk op strandje, nu effe wachten en dan, lasagne halen en extra kaas
Vreselijk, kijg er gewoon een burn out van, of zal het gewoon mijn aangebakken velletje zijn die ik nu ruik?quote:
Je bent verkeerd:quote:
Ai, heeft Prof je niet goed ingesmeerd?quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vreselijk, kijg er gewoon een burn out van, of zal het gewoon mijn aangebakken velletje zijn die ik nu ruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |