Nog altijd beter dan de kroeg waar je 6 euro voor 8 ballen betaald, die van de Makro komen waar ze met 500 voor een tientje verkocht worden dus kostprijs 0,05 cent je weet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:17 schreef Plompzakker het volgende:
Deze maar eens gehaald ondanks dat ze zwaar overpriced zijn, 4 euro voor 16 oid![]()
Maar la trappe quadrupel isen een bitterballetje gaat er ook altijd wel in dus dit moest wel een gouden combo zijn.
Helaas viel het best tegen. Het was niet verkeerd ofzo, maar ook niet beter dan een reguliere kalfsbal. Ook proefde ik er niet echt la trappe quadrupel in terug
Dit is een serieuze klacht over de tegenvallende prijs/kwaliteit verhouding van een productquote:
Godver die shit bestaat echt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit is een serieuze klacht over de tegenvallende prijs/kwaliteit verhouding van een product
Leuk verzonnen weerquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit is een serieuze klacht over de tegenvallende prijs/kwaliteit verhouding van een product
Daar gaat dit topic beslist niet overquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:42 schreef LanaMyst het volgende:
Bitterballetje op zijn tijd is best lekker. Maar sommigen hier vinden het nodig om op de plee te gaan frituren, hoe walgelijk is dat.
Dat is pas echt klachtwaardig
Lees dan ook even verder onbenulquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:40 schreef C.L.Werner het volgende:
Maar wat een Josti ben je ook, ik zal de omschrijving hier even neerzetten voor je:
De smaak van dit speciaalbier combineert uitstekend met de ambachtelijke vulling van kwaliteitsingrediėnten in deze rundvleesbitterbal en resulteert in een snack van topniveau.
La Trappe Quadrupel is een krachtig amberkleurig speciaalbier
Dit product is een waarborg voor authenticiteit receptuur en traditie
Alcoholpercentage in de bitterballen is 0,0%
In andere woorden - een gewone bitterbal, smaakt lekker bij een quadrupel. Dat gevoel dat je genaaid bent zonder glijmiddel krijg je er gratis bij.
TS dacht waarschijnlijk dat hij een La Trappe bitterbal met Quadrupel vulling at, of zo.
Derhalve onterechte klacht.
Okee hork, gelezen. Ik begrijp dat je meer verwacht, maar als je ziet wat voor andere zooi er allemaal inzit dan verwacht je toch niet dat deze bal nog naar Laa Trap smaakt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Lees dan ook even verder onbenul
Ingrediėnten
Runderbouillon (water, rundvlees)
La Trappe Quadrupel 15% (water, gerstemout (gluten), hop, gist)
rundvlees 12,5% paneermeel (tarwe, gluten)
tarwebloem (gluten)
margarine (plantaardige vetten: palm, kokos, water, plantaardige olie: raapzaad, emulgator (E471), melkzuur)
doorhaalmiddel (water, tarwemeel (gluten), zonnebloemolie)
ui
rundergelatine
tarwezetmeel
sojahydrolysaat
emulgator (E464)
premix (zout, glucosestroop, smaakversterker (E621), aroma's (E627, E631) (tarwe, soja), kleurstof: karamel, specerijen)
aroma (zout, smaakversterker (E621, E631), gedroogde glucosesiroop, suiker)
zout
kruiden en specerijen
(soja, selderij)
De klacht is dat ik meer verwacht had van de la trappe quadrupel in de bitterbal.
Dat is ragout, wat bestaat uit meel, boter en bouillonquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:59 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Okee hork, gelezen. Ik begrijp dat je meer verwacht, maar als je ziet wat voor andere zooi er allemaal inzit dan verwacht je toch niet dat deze bal nog naar Laa Trap smaakt.
Slechts 27,5% weten ze te definieren, de andere 72,5% is zooi. Lekker man.
Ja die zijn goed te doen inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:26 schreef RickoKun het volgende:
Die angus bitterballen voor de airfryer zijn wel fucking lekker.
Helaas ook maar acht van die kut dingen, OOK voor zo’n kut prijs van 4 eu ofzo
Kalfsballen zijn voor vrouwen, eckte mannen vreten stierenballen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:17 schreef Plompzakker het volgende:
Het was niet verkeerd ofzo, maar ook niet beter dan een reguliere kalfsbal.
Die eet ik bij speciale gelegenhedenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kalfsballen zijn voor vrouwen, eckte mannen vreten stierenballen.
Je faalt gewoon wijsneus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:59 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Okee hork, gelezen. Ik begrijp dat je meer verwacht, maar als je ziet wat voor andere zooi er allemaal inzit dan verwacht je toch niet dat deze bal nog naar Laa Trap smaakt.
Slechts 27,5% weten ze te definieren, de andere 72,5% is zooi. Lekker man.
Stierenkloot.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kalfsballen zijn voor vrouwen, eckte mannen vreten stierenballen.
Hahaha lulletje, ga lekker TS verbeteren terwijl je zelf fout zit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja is goed faalhaas. Ga jij lekker overpriced la trappe ballen eten, fattie.
Als hij naar het advies uit de OP luistert, moet hij dat juist niet doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja is goed faalhaas. Ga jij lekker overpriced la trappe ballen eten, fattie.
Prima joh, vetklepquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha lulletje, ga lekker TS verbeteren terwijl je zelf fout zit.![]()
Daarnaast heb ik niet eens een frituurpan domme mongool.
Die smaken best goed. Reinigend voor lichaam en geest!quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat je vegan smoothie en tofuballen straks lekker zijn.
Die reine geest is anders niet veel van te merkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Die smaken best goed. Reinigend voor lichaam en geest!
Is dat het beste wat je kan verzinnen? Stomme karper.quote:
Ja, karper is goed. Man man manquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan verzinnen? Stomme karper.
Kan jij wel gebruiken ja lelijk addergebroed.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Die smaken best goed. Reinigend voor lichaam en geest!
Sowieso.quote:
Veel plezier met je bitterbal, fattie. Ik merk dat er een gevoelige snaar is geraakt, lukt het afvallen niet? Nog steeds boven de 100 kg?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan jij wel gebruiken ja lelijk addergebroed.
Geen frituurpan hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha lulletje, ga lekker TS verbeteren terwijl je zelf fout zit.![]()
Daarnaast heb ik niet eens een frituurpan domme mongool.
Ja man echt hele gevoelige snaar. Volgens mij heb jij daar echt een goed gevoel voor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Veel plezier met je bitterbal, fattie. Ik merk dat er een gevoelige snaar is geraakt, lukt het afvallen niet? Nog steeds boven de 100 kg?![]()
Dat stinkt man.quote:
Lekker belangrijk. Je moet toch wat eten.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Je moet toch wat eten.
Had je zusje geen problemen mee anders.quote:
Ik wist niet dat jij van de necrofilie wasquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had je zusje geen problemen mee anders.
Bij deze.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van de necrofilie was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |