Hahaha lulletje, ga lekker TS verbeteren terwijl je zelf fout zit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja is goed faalhaas. Ga jij lekker overpriced la trappe ballen eten, fattie.
Als hij naar het advies uit de OP luistert, moet hij dat juist niet doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja is goed faalhaas. Ga jij lekker overpriced la trappe ballen eten, fattie.
Prima joh, vetklepquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha lulletje, ga lekker TS verbeteren terwijl je zelf fout zit.![]()
Daarnaast heb ik niet eens een frituurpan domme mongool.
Die smaken best goed. Reinigend voor lichaam en geest!quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat je vegan smoothie en tofuballen straks lekker zijn.
Die reine geest is anders niet veel van te merkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Die smaken best goed. Reinigend voor lichaam en geest!
Is dat het beste wat je kan verzinnen? Stomme karper.quote:
Ja, karper is goed. Man man manquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan verzinnen? Stomme karper.
Kan jij wel gebruiken ja lelijk addergebroed.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Die smaken best goed. Reinigend voor lichaam en geest!
Sowieso.quote:
Veel plezier met je bitterbal, fattie. Ik merk dat er een gevoelige snaar is geraakt, lukt het afvallen niet? Nog steeds boven de 100 kg?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan jij wel gebruiken ja lelijk addergebroed.
Geen frituurpan hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha lulletje, ga lekker TS verbeteren terwijl je zelf fout zit.![]()
Daarnaast heb ik niet eens een frituurpan domme mongool.
Ja man echt hele gevoelige snaar. Volgens mij heb jij daar echt een goed gevoel voor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:15 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Veel plezier met je bitterbal, fattie. Ik merk dat er een gevoelige snaar is geraakt, lukt het afvallen niet? Nog steeds boven de 100 kg?![]()
Dat stinkt man.quote:
Lekker belangrijk. Je moet toch wat eten.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Je moet toch wat eten.
Had je zusje geen problemen mee anders.quote:
Ik wist niet dat jij van de necrofilie wasquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had je zusje geen problemen mee anders.
Bij deze.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van de necrofilie was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |