haha, mooiequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die blije hup holland hupvlieg op mn beeldscherm toch maar kapotgeslagen
Nou ja, succes, ik ga weer wat proberen te werkenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja deze ronde ben je nog in te halen.
Het is momenteel toch te druk voor punten denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, succes, ik ga weer wat proberen te werken
Dat weet ik dan weer niet. Maar geen gespam aanwezig dus rustigquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
net zo druk als de doorsnee sc vgm
Wordt hier ook wel eens gespamd dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet. Maar geen gespam aanwezig dus rustig
1e plek kan me niet boeienquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan tel ik wel met je mee
Ik had vanochtend gewerkt, ben nou even thuis maar zo weer lekker naar buiten en genieten van de zon. Wandelen en misschien beetje (zeker) winkelenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Already_in_use het volgende:
Wat ga jij doen vandaag nog Moentjuh?
Hahaha ja kan er nogal heftig aan toe gaanquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wordt hier ook wel eens gespamd dan?
gewaagde voorspellingquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik voorspel dat Limoentjuh met de overwinning aan de haal gaat deze maand.
koopavond op donderdag?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik bedenk me net dat het woensdag is en geen donderdag. Geen koopavond dus
Nee nee. Ik wil NIET winnen. Als het moet dan stop ik helemaal met posten. Wil wel top 10. Nummer 4 of 7 mag. Mijn lievelingscijfersquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik voorspel dat Limoentjuh met de overwinning aan de haal gaat deze maand.
Niet allemaal tot 21uur.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn de winkels daar niet standaard tot laat open?
Of buiten het centrum?
Niet waar! Noord-Holland !!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoorn ligt in West Friesland. idioot
Is toch gewoon Noord-Hollandquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoorn ligt in West Friesland. idioot
Guus en ik gaan way backquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke laten we het allemaal lekker netjes en beschaafd houden he
Nu ga je te ver...quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:49 schreef LCMS het volgende:
Met je Tarzan die er niks van kan (haha dat rijmt)
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dikke van de Plus kwam ook uit mijn koker trouwens, en die haalde de finale.
Sukkel.
Niet echt tbhquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:58 schreef Limoentjuh het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Uitstel leidt tot afstelquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet echt tbh
Moet eigk shit gaan voorbereiden voor herkansingen, maar daar heb ik echt geen zin in.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hij zwaait omdat jij i de tt naar hem zwaait wss
Jeetje Guus, je wilt toch niet eindigen zoals ikquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet echt tbh
Moet eigk shit gaan voorbereiden voor herkansingen, maar daar heb ik echt geen zin in.
een baan waarbij ik de helft van de tijd gewoon op fok kan chillen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jeetje Guus, je wilt toch niet eindigen zoals ik
hahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
een baan waarbij ik de helft van de tijd gewoon op fok kan chillen?
eigk wel tbh
jepquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik stel ook best vaak uiten dan laatste moment alles moeten doen zonder pauze
Soundos wonquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dikke van de Plus kwam ook uit mijn koker trouwens, en die haalde de finale.
Sukkel.
Ik wil wel concurrentie voor je zijn maar zelfs tot 5 uur in de ochtend blokken ze gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nee. Ik wil NIET winnen. Als het moet dan stop ik helemaal met posten. Wil wel top 10. Nummer 4 of 7 mag. Mijn lievelingscijfers
Nee van Flipping coin.quote:
Nachtwezensquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil wel concurrentie voor je zijn maar zelfs tot 5 uur in de ochtend blokken ze gelijk.
Dev en i
Maar ook gelijk niet 1 puntje niet 2 puntjes nee bam.quote:
je bleef tot 5 uur wakker vannacht?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil wel concurrentie voor je zijn maar zelfs tot 5 uur in de ochtend blokken ze gelijk.
Dev en i
Ja niet om het spel hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
je bleef tot 5 uur wakker vannacht?
Omdat het moetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik hoorde ieder half uur, maar dat lijkt iig niet te kloppenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bedankt Guus Geluk
En monitor komt op vaste tijden dacht ik.
Al lang niet meer dat was een tijdje toen Monitor er net wasquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik hoorde ieder half uur, maar dat lijkt iig niet te kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |