quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eerst nog even de mening pijlen
Die buik moet onderhouden wordenquote:
Jawel, tsjaktsjaktsjak alle vissies in de olie, lekker knapperig. Deed hij thuis ook.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:21 schreef redboyke het volgende:
volgens mij weet die nieuwe toch niet hoe je een vis van de haak moet halen
calling it now.
Dus dat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:21 schreef Kimmetje2014 het volgende:
De volgende inwoner graag weer wat meer richting zelfvoorzienend, zonder gebruik van dieren (helemaal niet nodig om te kunnen leven).
En gaarne een visie, verstand van alternatieve vormen van energiebronnen, alternatieve bouwmethoden, alternatieven voor sanitair etcetera.
je gelooft toch niks van wat die oh oh silvio zegt?quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jawel, tsjaktsjaktsjak alle vissies in de olie, lekker knapperig. Deed hij thuis ook.
Hoop doet levenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
je gelooft toch niks van wat die oh oh silvio zegt?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:21 schreef Kimmetje2014 het volgende:
De volgende inwoner graag weer wat meer richting zelfvoorzienend, zonder gebruik van dieren (helemaal niet nodig om te kunnen leven).
En gaarne een visie, verstand van alternatieve vormen van energiebronnen, alternatieve bouwmethoden, alternatieven voor sanitair etcetera.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:28 schreef pullup het volgende:
Silvio had net een beetje puinhoop van zijn leven gemaakt dus hij komt even daar bijkomen en hoopt dat het over 1.5 jaar wel beter is buiten.
Toppertje, ik hoor het al
Onder een bult hout.quote:
Dat is wel schattigquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
silvio is iig heel optimistisch over zijn verblijf en wat hij wil in uto
jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel schattig
Op dat hoge toontje
quote:
Dacht het eerst ook. Maar je weet het niet, kan nog altijd komen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:29 schreef lonneberga het volgende:
Pff,weer een nieuwe,hopelijk niet iemand die zanger ofzo wil worden.
Het is een zigeuner, dus die kans is grootquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:29 schreef lonneberga het volgende:
Pff,weer een nieuwe,hopelijk niet iemand die zanger ofzo wil worden.
dan maar hopen dat hij familie van de Rosenbergs is,en mooi gitaar kan spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:30 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Het is een zigeuner, dus die kans is groot
die zit er alquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Word tijd voor een camera in die tent...........
om te jankenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
het is daar ook om te gieren natuurlijk
Maar ehm, zit jij te wachten op een figuur die daar binnenloopt om even bij te komen vanwege de zooi die hij buiten heeft gemaakt?quote:
en een in het schijthuisquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Word tijd voor een camera in die tent...........
Wat is datquote:
Een stok, en alleen degene die hem vasthoud mag praten, de rest moet dan stil zijn.quote:
quote:
Oww, was mij nog niet opgevallen............quote:
Nee absoluut niet, maar ach je weet toch hoe dat gaat met RLS..............Niets is wat het lijkt.....Ben er effe vandoor, ben ergens erg verdrietig om.........quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ehm, zit jij te wachten op een figuur die daar binnenloopt om even bij te komen vanwege de zooi die hij buiten heeft gemaakt?
Het is vast een prima gast en ik kan voorlopig best naar hem luisteren met dat hoge stemmetje. maar ik had wel wat meer of andere motivatie verwacht bij de deelnemers
Sterkte gewenst.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar ach je weet toch hoe dat gaat met RLS..............Niets is wat het lijkt.....Ben er effe vandoor, ben ergens erg verdrietig om.........
Sterktequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar ach je weet toch hoe dat gaat met RLS..............Niets is wat het lijkt.....Ben er effe vandoor, ben ergens erg verdrietig om.........
Ah thnxquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een stok, en alleen degene die hem vasthoud mag praten, de rest moet dan stil zijn.
Nee!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lurker van de Cos, "Mier" uitbehandeld. leukemie met uitzaaiingen naar hersenvlies
Ah gadver zeg sterkte Mier als je dit zietquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lurker van de Cos, "Mier" uitbehandeld. leukemie met uitzaaiingen naar hersenvlies
En dit uiteraard!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah gadver zeg sterkte Mier als je dit ziet
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
goverdomme tyfteringpleuriskutzooiquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ook karpers komen uit je hand eten, zolang je ze maar voert op dezelfde plek.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Als het karpers zijn vang je ze ook niet zomaar die zijn zo schuw als de pest
Ja maar daarom vangt hij er vandaag geenquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ook karpers komen uit je hand eten, zolang je ze maar voert op dezelfde plek.
Ja dat dus lieve Cirquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
goverdomme tyfteringpleuriskutzooi
.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee niet Miertje... Mier heet ze hier in de Cos!
Neuh, niet zomaar neequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar daarom vangt hij er vandaag geenhoop ik
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
Silvio? Dat gebruik ik altijd in mijn gehakt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte Mier...en een knuf...quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:
Achjee.die kutzooiquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee niet Miertje... Mier heet ze hier in de Cos!
En erwten.quote:
Hij gaat lekker tegen Adje in dus ik vind het prachtig.quote:
Ik vind die Adriaan een kneus, nog ff maakt hij de dienst uit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij gaat lekker tegen Adje in dus ik vind het prachtig.
Daarom, lekker dat Sil nu even zijn smoel opentrektquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind die Adriaan een kneus, nog ff maakt hij de dienst uit.
Zandquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:53 schreef Jian het volgende:
Plantjes leven ook, die hebben ook gevoel. Zo en wat gaat Adriaantje nu eten?
Ik lach me dood als Adriaan nu wat maden gaat opgraven en dat Silvio op een bordje presenteert...quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Als hij een vogel kan pakken doet hij het ook
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
In een week heeft die bolle dat vijvertje wel leeg en dan moet hij toch mos vreten
Nee, larven eten mocht ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik lach me dood als Adriaan nu wat maden gaat opgraven en dat Silvio op een bordje presenteert...
Daar zijn we inderdaad voor gemaakt!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Of kiezelstenen, we kunnen onze kaken immers horizontaal bewegen om kiezels te vermalen
Die eet hij ook als het even kanquote:
Hebben ze die open dag gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
In een week heeft die bolle dat vijvertje wel leeg en dan moet hij toch mos vreten
Ik las in een krant dat er 100 vissen in waren uitgezet, nog best veel als dat waar is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
Nee dat kan je wel zien ook aan die dikke harsesquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
Silvio heeft 1000x keer gezegd dat ie geen vegan is.
Ja ze zijn nu al bang voor die kamperquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef snetje het volgende:
Huh? Christel vindt nu dat er sowieso 1 visje uit de vijver gevangen moet worden en opgegeten...was zij het niet die een paar dagen geleden zei van laat die vissen zich eerst eens even fatsoenlijk voortplanten?..
nee gat om adrian nuquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
Silvio heeft 1000x keer gezegd dat ie geen vegan is.
Er zwemt nog 10 kilo vis rond zijn pens...quote:
Zag in afl 1 dat ze er 1 hadden gevangen, een enorme vis van zeker 4 cm in de lengtequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las in een krant dat er 100 vissen in waren uitgezet, nog best veel als dat waar is.
Voor dat mini meertje wel jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las in een krant dat er 100 vissen in waren uitgezet, nog best veel als dat waar is.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's goed eten… voor één persoon, niet te groot en niet te dikquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als ze het niet dedenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef Jian het volgende:
Ik zie echt het probleem niet. Hij wil een vis vangen om op te eten, natuurlijker kan het volgens mij niet?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor dat mini meertje wel ja![]()
Ik heb hier in Amsterdam wel eens een hele vrachtwagen achteruit richting bosbaan zien rijden. Kleppie langzaam omhoog en er kiepte een hele lading (honderden) karpers in.
En daar zitten inderdaad groepen mannen in legeroutfit elke dag die beesten op te halen
Yepquote:
Ja maar vissen hebben ook gevoelquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef Jian het volgende:
Ik zie echt het probleem niet. Hij wil een vis vangen om op te eten, natuurlijker kan het volgens mij niet?
Lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:59 schreef houdjemond het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)atesse-tegelijk.html
![]()
![]()
Ik denk dat het varieert, maar inderdaad 80 guppies is niet zoveelquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag in afl 1 dat ze er 1 hadden gevangen, een enorme vis van zeker 4 cm in de lengte
Ik zit ook met verbazing te kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat mocht toch niet van hem?
Nu ligt hij er als eerste in.
Heb ik ook vaak gezien langs de bosbaan, mannetje aan mannetje, tentje aan tentjequote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor dat mini meertje wel ja![]()
Ik heb hier in Amsterdam wel eens een hele vrachtwagen achteruit richting bosbaan zien rijden. Kleppie langzaam omhoog en er kiepte een hele lading (honderden) karpers in.
En daar zitten inderdaad groepen mannen in legeroutfit elke dag die beesten op te halen
Zo,n bouwkeet,die zijn niet zo duur.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Christel dan kopen we een klein woonwagentje
Nou ja, die Adriaan vreet nog liever een baksteen.. en dat is niet zo erg, maar dat slappe geklets waaromquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:01 schreef pullup het volgende:
he
[..]
Het zou raar zijn als ze het niet deden
ja wtfquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat mocht toch niet van hem?
Nu ligt hij er als eerste in.
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer,Sil zijn moeder heeft de verkeerde scheeermesjes gekocht.
lijkt mij wel een lekkerbek jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef Klepper272 het volgende:
Heb zo een idee dat silvio wel een visje lust
Ja nu krijgt hij bultjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer,Sil zijn moeder heeft de verkeerde scheeermesjes gekocht.
Ik heb nog een grote bungalowtent die ik niet gebruik maar die krijgen ze nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo,n bouwkeet,die zijn niet zo duur.
Wij zijn niet zo geobsedeerd door hun etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van eten
Geloof je me toch niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van eten
Heb er jaren in gewoond. En ten volle tevredenheid.....de vrijheid het veranderen van de indeling alles kon.......toen de kinderen naar school moesten zijn we weg gegaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo,n bouwkeet,die zijn niet zo duur.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er jaren in gewoond. En ten volle tevredenheid.....de vrijheid het veranderen van de indeling alles kon.......toen de kinderen naar school moesten zijn we weg gegaan.
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:10 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
En een papavis en een mamavis en kindervisjes en een vishypotheek
Omdat het ons niet boeit. Ze hebben rijst met erwtjes gegeten en vanochtend een boterhammetje pindakaas.quote:
Wat ben jij vermoeiend zeg...............MAN O MAN O MAN...........quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omdat het ons niet boeit. Ze hebben rijst met erwtjes gegeten en vanochtend een boterhammetje pindakaas.
Hij heeft een gelukzalige glimlach?quote:
Ja maar écht lekker zijn ze niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:15 schreef spapaars het volgende:
Grootste vissen zijn daar karpers.
Gewoon een stukje brood met haak op het water laten drijven.
Daar heb je geen dobber voor nodig.
quote:
Valt onder eigen terrein gok ik zo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:16 schreef Klepper272 het volgende:
Hoop dat silvio wel zijn vispas bij zich heeft, straks duikt er nog een controleur op
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Christel stort in - 6 juni 2018
x6l6zrc
Komt hij uit een oostblokland?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar écht lekker zijn ze niet.![]()
Sil gaat voor de voorntjes.
Uit Zwolle.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Komt hij uit een oostblokland?
Daar vreten ze gerookte voorntjes.
Laat die jongen nou effe. Ik wed dat ie eerder een vissie heeft als dat er tomaten op dat land groeienquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
Uren rondlopen om een maaidje te zoeken.. met worrumies lukt het niet zo.. stukkie brood is zonde…
Jaja Silvo is een Pietje Precies.. die weet hoe vissies "eruit te tikken":Y
VANDAAG NOG GRAAG! er is honger
Ook dan heb je een vispas nodig als ik het zo snel even bekijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Valt onder eigen terrein gok ik zo.
Dat zou weer typisch Nederlandsche bureaucratie zijnquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:20 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ook dan heb je een vispas nodig als ik het zo snel even bekijk.
Gefrituurde ook en karper die nog lekker is klaargemaakt ook (ik weet ook niet hoe ze het doen?)quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik wed dattie eerder 4 kilo kwijt is met wachten dan dat vetter word van teveel visquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat die jongen nou effe. Ik wed dat ie eerder een vissie als dat er tomaten op dat land groeien
Ik hoop dat hij stikt in een graatjequote:Op woensdag 6 juni 2018 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wed dattie eerder 4 kilo kwijt is met wachten dan dat vetter word van teveel vis
Van het kamp in Zwolle.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja van de rechthebbende en dat is Talpaquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:20 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
JdM betaalt welquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:20 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die nieuwe heb z'n eigen viskruien merl/lijn:
[ afbeelding ]
Ik zou daar helemaal gek wordenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:25 schreef snetje het volgende:
Eindelijk een kijkje in de tent...
[ afbeelding ]
voor het vissen in water dat binnen een afgesloten erf ligt en geen voor vis doorlaatbare verbinding heeft met ander water, is ook geen schriftelijke toestemming nodig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:20 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk al hier aan.. zo'n überproper smetvreesjochiequote:Op woensdag 6 juni 2018 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die nieuwe heb z'n eigen viskruien merl/lijn:
[ afbeelding ]
zit vast een duiker die het effe aan de haak hangt voor utopia.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wed dattie eerder 4 kilo kwijt is met wachten dan dat vetter word van teveel vis
Opgelostquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
voor het vissen in water dat binnen een afgesloten erf ligt en geen voor vis doorlaatbare verbinding heeft met ander water, is ook geen schriftelijke toestemming nodig.
Hij kan wel met een kilootje minder, dus da's hoe dan ook gunstigquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ach zo slapen zequote:Op woensdag 6 juni 2018 14:25 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
stro op de grond ?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:25 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze dan voorgegaard?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
Aha, As et wggum weegg is gaan kaggepes bove dgeive
Ik wist dat écht niet.. zuurstofgebrek lijk me logischer
En dan maar zeggen dat vissen geen gevoel hebben! Ik vind ze heel meedenkendquote:
Lekker.quote:
Omroepen "Haal die rotzooi weg" was not done zeker?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Camera in de tent is een metertje verplaatst ziet ik.
Lijkt zo door het oranje zeil. Is gewoon gras.quote:
Om in het Nederlandse binnenwater te mogen vissen moet je volgens artikel 21 van de Visserijwet 1963:quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:26 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Nee hoor, de visserij wet geldt ook voor eigen erf (water)
Voor een eurootje of 60 , Rich de TaxiKoerier regelt állesquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:35 schreef chufi het volgende:
Hebben ze al weer extra boodschappen besteld? Zaterdag lopen ze toch binnen ..
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Om in het Nederlandse binnenwater te mogen vissen moet je volgens artikel 21 van de Visserijwet 1963:
zelf visrechthebbende zijn (eigenaar van heerlijk visrecht, eigenaar van de grond onder het water of huurder van het visrecht) of; schriftelijk toestemming hebben van de visrechthebbende om te mogen vissen.
dat is christels nestquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:42 schreef Angel79 het volgende:
Sanne is volgens mij de enigste die een goede nachtrust heeft gehad van redelijk op tijd gisteravond tot vanmorgen 7h.En toch ligt ze op dr nest luie zoef
Geen goed tekenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
John hengelt de eerste dooie vis uit de vijver?
Dat zou niet zo best zijn als teken voor het waterquote:
Stilstaand water.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zou niet zo best zijn als teken voor het water
Dat water is 25 graden ofzo..ik weet niet hoeveel een vis kan hebben?quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Te weinig O2 in de vijver, komt door de warmte............Geen stromend water.....................quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Camera in de tent is een metertje verplaatst ziet ik.
Zullen wel meer volgen na zijn zwempartij.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
John hengelt de eerste dooie vis uit de vijver?
Zuurstof eerder denk..quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Stilstaand water.
Blauw alg? Botulisme?
Bikkelquote:
Dit. Beter komt er even een kabouter met de tuinslang en een pompje.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Te weinig O2 in de vijver, komt door de warmte............Geen stromend water.....................
Ja dat ook..ze hadden er een pompje in moeten zettenquote:
neger zou niemand zeggen dat zijn farbige,kleurigequote:Op woensdag 6 juni 2018 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel wil een grote stevige neger.
Als het allemaal gaat liggen rotten en ze blijven er vrolijk uit drinken..quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat ook..ze hadden er een pompje in moeten zetten
Ze zegt het zelf.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
neger zou niemand zeggen dat zijn farbige,kleurige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |