Neuh, niet zomaar neequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar daarom vangt hij er vandaag geenhoop ik
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
Silvio? Dat gebruik ik altijd in mijn gehakt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar ach je weet toch hoe dat gaat met RLS..............Niets is wat het lijkt.....Ben er effe vandoor, ben ergens erg verdrietig om.........
Heel veel sterkte Mier...en een knuf...quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lurker van de Cos, "Mier" uitbehandeld. leukemie met uitzaaiingen naar hersenvlies
quote:
Achjee.die kutzooiquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lurker van de Cos, "Mier" uitbehandeld. leukemie met uitzaaiingen naar hersenvlies
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee niet Miertje... Mier heet ze hier in de Cos!
En erwten.quote:
Hij gaat lekker tegen Adje in dus ik vind het prachtig.quote:
Ik vind die Adriaan een kneus, nog ff maakt hij de dienst uit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij gaat lekker tegen Adje in dus ik vind het prachtig.
Daarom, lekker dat Sil nu even zijn smoel opentrektquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind die Adriaan een kneus, nog ff maakt hij de dienst uit.
Zandquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:53 schreef Jian het volgende:
Plantjes leven ook, die hebben ook gevoel. Zo en wat gaat Adriaantje nu eten?
Ik lach me dood als Adriaan nu wat maden gaat opgraven en dat Silvio op een bordje presenteert...quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Als hij een vogel kan pakken doet hij het ook
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
In een week heeft die bolle dat vijvertje wel leeg en dan moet hij toch mos vreten
Nee, larven eten mocht ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik lach me dood als Adriaan nu wat maden gaat opgraven en dat Silvio op een bordje presenteert...
Daar zijn we inderdaad voor gemaakt!quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Of kiezelstenen, we kunnen onze kaken immers horizontaal bewegen om kiezels te vermalen
Die eet hij ook als het even kanquote:
Hebben ze die open dag gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
In een week heeft die bolle dat vijvertje wel leeg en dan moet hij toch mos vreten
Ik las in een krant dat er 100 vissen in waren uitgezet, nog best veel als dat waar is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:55 schreef pullup het volgende:
Nee dat kan je wel zien ook aan die dikke harsesquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
Silvio heeft 1000x keer gezegd dat ie geen vegan is.
Ja ze zijn nu al bang voor die kamperquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef snetje het volgende:
Huh? Christel vindt nu dat er sowieso 1 visje uit de vijver gevangen moet worden en opgegeten...was zij het niet die een paar dagen geleden zei van laat die vissen zich eerst eens even fatsoenlijk voortplanten?..
nee gat om adrian nuquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef espri het volgende:
[..]
Silvio heeft 1000x keer gezegd dat ie geen vegan is.
Er zwemt nog 10 kilo vis rond zijn pens...quote:
Zag in afl 1 dat ze er 1 hadden gevangen, een enorme vis van zeker 4 cm in de lengtequote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las in een krant dat er 100 vissen in waren uitgezet, nog best veel als dat waar is.
Voor dat mini meertje wel jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las in een krant dat er 100 vissen in waren uitgezet, nog best veel als dat waar is.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's goed eten… voor één persoon, niet te groot en niet te dikquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als ze het niet dedenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef Jian het volgende:
Ik zie echt het probleem niet. Hij wil een vis vangen om op te eten, natuurlijker kan het volgens mij niet?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor dat mini meertje wel ja![]()
Ik heb hier in Amsterdam wel eens een hele vrachtwagen achteruit richting bosbaan zien rijden. Kleppie langzaam omhoog en er kiepte een hele lading (honderden) karpers in.
En daar zitten inderdaad groepen mannen in legeroutfit elke dag die beesten op te halen
Yepquote:
Ja maar vissen hebben ook gevoelquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef Jian het volgende:
Ik zie echt het probleem niet. Hij wil een vis vangen om op te eten, natuurlijker kan het volgens mij niet?
Lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2018 13:59 schreef houdjemond het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)atesse-tegelijk.html
![]()
![]()
Ik denk dat het varieert, maar inderdaad 80 guppies is niet zoveelquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag in afl 1 dat ze er 1 hadden gevangen, een enorme vis van zeker 4 cm in de lengte
Ik zit ook met verbazing te kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat mocht toch niet van hem?
Nu ligt hij er als eerste in.
Heb ik ook vaak gezien langs de bosbaan, mannetje aan mannetje, tentje aan tentjequote:Op woensdag 6 juni 2018 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor dat mini meertje wel ja![]()
Ik heb hier in Amsterdam wel eens een hele vrachtwagen achteruit richting bosbaan zien rijden. Kleppie langzaam omhoog en er kiepte een hele lading (honderden) karpers in.
En daar zitten inderdaad groepen mannen in legeroutfit elke dag die beesten op te halen
Zo,n bouwkeet,die zijn niet zo duur.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Christel dan kopen we een klein woonwagentje
Nou ja, die Adriaan vreet nog liever een baksteen.. en dat is niet zo erg, maar dat slappe geklets waaromquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:01 schreef pullup het volgende:
he
[..]
Het zou raar zijn als ze het niet deden
ja wtfquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:03 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat mocht toch niet van hem?
Nu ligt hij er als eerste in.
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer,Sil zijn moeder heeft de verkeerde scheeermesjes gekocht.
lijkt mij wel een lekkerbek jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef Klepper272 het volgende:
Heb zo een idee dat silvio wel een visje lust
Ja nu krijgt hij bultjesquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goffer,Sil zijn moeder heeft de verkeerde scheeermesjes gekocht.
Ik heb nog een grote bungalowtent die ik niet gebruik maar die krijgen ze nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo,n bouwkeet,die zijn niet zo duur.
Wij zijn niet zo geobsedeerd door hun etenquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van eten
Geloof je me toch niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er terug gelezen in cos staat niks van eten
Heb er jaren in gewoond. En ten volle tevredenheid.....de vrijheid het veranderen van de indeling alles kon.......toen de kinderen naar school moesten zijn we weg gegaan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo,n bouwkeet,die zijn niet zo duur.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er jaren in gewoond. En ten volle tevredenheid.....de vrijheid het veranderen van de indeling alles kon.......toen de kinderen naar school moesten zijn we weg gegaan.
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:10 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
En een papavis en een mamavis en kindervisjes en een vishypotheek
Omdat het ons niet boeit. Ze hebben rijst met erwtjes gegeten en vanochtend een boterhammetje pindakaas.quote:
Wat ben jij vermoeiend zeg...............MAN O MAN O MAN...........quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omdat het ons niet boeit. Ze hebben rijst met erwtjes gegeten en vanochtend een boterhammetje pindakaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |