abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179633114
Hallo allemaal,
Ik (17) zit met een probleem en weet niet zo goed wat ik er mee moet doen.

Sinds een tijdje ben ik gaan daten met een jongen, daar kan ik het erg goed mee vinden en we hebben een leuke tijd. T is ook meer dan alleen praten (zoenen en seks). We zijn niet verliefd op elkaar en daten al 2 maanden, hij zegt nu dus te denken dat hij niet meer verliefd Kan worden omdat er al 2 maanden voorbij zijn, en “dan zou het al gebeurd moeten zijn” (Zelf vind ik dit raar want volgens mij zit er niet echt een tijd aan gebonden). Toch wil die wel gwn met me blijven afspreken en de dingen die we deden blijven doen (veel appen, zoenen en wat dan ook). Omdat we t beide gwn erg leuk vinden (en ik denk nog steeds dat we op elkaar verliefd kunnen worden)

T probleem is nu dat hij sinds een tijdje weer praat met zn ex en gister zei hij dat ze laatst een keer sex hebben gehad. En dat die niet alleen met mij intiem wil zijn maar ook met zijn ex. Toen zei ik: “Ik vind t echt kut en t voelt ook echt alsof je dan heen en weer gaat. Als je weer gevoelens voor de ex begint te krijgen dan kan je er voor gaan maar je kan niet met 2 mensen tegelijk bezig zijn”. Toen zei hij: “Ik vind t heel leuk met jou maar ik wil me niet gebonden voelen”

Wat vinden jullie hier van? Wat moet ik doen?
Groetjes,
Lepelfanaat.
pi_179633146
Hij is vrij duidelijk. Je bent leuk om te neuken maar verder ook niet. Als je iets serieus zoekt zou ik dit afkappen. Hopen dat hij toch nog verliefd wordt gaat jou veel narigheid bezorgen.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:30:42 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179633153
Wat je moet doen hangt af van wat je wil natuurlijk.

Verliefd worden gaat hem niet worden van zijn kant. Dan blijft dus enkel de seks over. Als jij daarmee tevreden bent en eventuele SOA's (kans op een 3e scharrel is vrij realistisch) op de koop toe neemt zou ik niets doen.

Maar gezond verstand zegt gewoon kappen ermee.
And so is the past
pi_179633173
Als hij zulke signalen afgeeft lijkt het erop dat alleen de lusten wilt en niet de lasten (een relatie is geen last hoor :P vind ik dan maar hij wil ongebonden blijven wat de reden ook mag zijn). Hij doet er iig niet geheimzinnig over :P het is toch vrij duidelijk waf hij zegt? Ik zou als jij er niet content mee bent gewoon de eer aan jezelf houden. Maar ligt eraan of jij hiermee kan leven. Ik denk dat het drama word en zeker met het begin van een soort driehoeksverhouding. :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179633194
Hij is eigenlijk heel eerlijk tegen je, hij is niet verliefd, gaat ervan uit dat dat ook niet gaat gebeuren, en vind het wel leuk om seks met je te hebben en af en toe af te spreken.

Neem je daar genoegen mee, dan prima.
Wil je meer, dan afkappen en iemand anders gaan zoeken die ook meer wil.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 juni 2018 @ 09:35:56 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179633195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als hij zulke signalen afgeeft lijkt het erop dat alleen de lusten wilt en niet de lasten (een relatie is geen last hoor :P vind ik dan maar hij wil ongebonden wat de reden ook mag zijn). Hij doet er iig niet geheimzinnig over :P
Precies. T is gewoon eerlijk. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal als je 17 bent, een beetje rondfladderen.

Als je dat als vriendinnetje niet wil, moet je op zoek naar iemand die ook wat monogamer wil zijn.
pi_179633228
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Precies. T is gewoon eerlijk. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal als je 17 bent, een beetje rondfladderen.

Als je dat als vriendinnetje niet wil, moet je op zoek naar iemand die ook wat monogamer wil zijn.
Ja precies. En als je verwachtingen hebt die niet realistisch zijn ( jij wilt iets en denkt hij kan nog veranderen) en hij doet bijv. zo bespaar jezelf die ellende.
pi_179633299
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als hij zulke signalen afgeeft lijkt het erop dat alleen de lusten wilt en niet de lasten (een relatie is geen last hoor :P vind ik dan maar hij wil ongebonden blijven wat de reden ook mag zijn). Hij doet er iig niet geheimzinnig over :P het is toch vrij duidelijk waf hij zegt? Ik zou als jij er niet content mee bent gewoon de eer aan jezelf houden. Maar ligt eraan of jij hiermee kan leven. Ik denk dat het drama word en zeker met het begin van een soort driehoeksverhouding. :P
Ja t is al een driehoeksverhouding helaas, ik heb n tijdje wat met die ex gehad. En die is nu verliefd op mij en ik niet op hem. Beetje ingewikkeld wel.

Ik heb trouwens nog nooit gehad dat ik al weet dat ik niet op iemand verliefd ga worden, kan je zo n gevoel echt hebben?
pi_179633355
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:43 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Ja t is al een driehoeksverhouding helaas, ik heb n tijdje wat met die ex gehad. En die is nu verliefd op mij en ik niet op hem. Beetje ingewikkeld wel.

Ik heb trouwens nog nooit gehad dat ik al weet dat ik niet op iemand verliefd ga worden, kan je zo n gevoel echt hebben?
Ja ik kan niet voor andere spreken maar het lijkt zo dat mannen veel zakelijker met emoties omgaan en intiem zijn. Of dat anders kunnen scheiden (seks is seks en dan kan zonder gevoelens maar lust is geen verliefd zijn ofzo).Maar wat je verteld is wel beetje gekke shit :P kan niet in zijn hoofd kijken miss doet hij stoer en wil hij niet verliefd worden miss wil hij alleen seks maakt niet uit hoe :P of vind hij je gewoon leuk persoon maar meer ook niet.
pi_179633369
quote:

[..]

Ja, dat kan zeker. Soms weet je al dat iemand gewoon je type niet is, of niet dat heeft waar je verliefd op wordt.
pi_179633374
quote:

[..]

wacht, dus jij neukt nu met X
X en Y hadden een relatie en neuken nu weer.
X wil weer proberen een relatie te krijgen met Y
Y is verliefd op jou, maar jij en Y neuken niet.

is dit de correcte samenvatting?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_179633396
hij wil wel een relatie met iemand (hij staat er voor open) maar dan wil die wel eerst verliefd zijn.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:50:18 #13
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633405
quote:

[..]

Ik zeg: trio. :P
Qua seks dan, want volgens mij kan je na 2 maanden wel weten of er een vonk uit voort kan komen of niet.
Maar goed, kijk naar die ex. Die kan kennelijk ook prima gevoelens voor jou hebben en seks met de ander.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 09:50:46 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179633413
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:49 schreef Lepelfanaat het volgende:
hij wil wel een relatie met iemand (hij staat er voor open) maar dan wil die wel eerst verliefd zijn.
Hij wil seks met jou zolang hij niemand anders heeft. Hij is er eerlijk over dus het is aan jou of je hier zin in hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179633421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wacht, dus jij neukt nu met X
X en Y hadden een relatie en neuken nu weer.
X wil weer proberen een relatie te krijgen met Y
Y is verliefd op jou, maar jij en Y neuken niet.

is dit de correcte samenvatting?
X wil niet proberen een relatie te krijgen met Y, hij wil gewoon afwisselen met seks hebben, wat ik onredelijk vindt. Y is verliefd op mij maar we neuken niet meer omdat X GEZEGD heeft dat die dat niet fijn vindt, en ik vind X leuker dus wilde X een kans geven.
pi_179633431
Ik denk toch als hij dat zegt maak geen illusies voor jezelf dat het toch anders kan zijn (zoals je wil).
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:52:49 #17
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633437
quote:
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:26 schreef Lepelfanaat het volgende:
Toen zei hij: “Ik vind t heel leuk met jou maar ik wil me niet gebonden voelen”
Dit vind ik anders best tegenstrijdig.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:53:02 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179633440
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:51 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

X wil niet proberen een relatie te krijgen met Y, hij wil gewoon afwisselen met seks hebben, wat ik onredelijk vindt. Y is verliefd op mij maar we neuken niet meer omdat X GEZEGD heeft dat die dat niet fijn vindt, en ik vind X leuker dus wilde X een kans geven.
Dus X houdt jou aan het lijntje en X eet van twee walletjes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179633443
Man man man, dat soort ingewikkeld gedoe, daar zou ik echt geen trek in hebben.
pi_179633449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:47 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, dat kan zeker. Soms weet je al dat iemand gewoon je type niet is, of niet dat heeft waar je verliefd op wordt.
Ja denk dan dat die dit heeft.
pi_179633470
quote:

[..]

dus jij en Y hadden gewoon een relatie kunnen hebben, maar laten jullie allebei door X gebruiken.
X got game
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:56:54 #22
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633495
quote:

[..]

X is aardig hypocriet dus. Waarom hoop je dat je verliefd wordt op zo iemand?
pi_179633498
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus X houdt jou aan het lijntje en X eet van twee walletjes.
Ja best wel. Ik heb trouwens geen gevoelens voor X, en ik vindt t ook nie erg als die uiteindelijk niet verliefd op me wordt maar ik wil niet dat die maar gewoon een beetje kan kiezen met wie die dan weer seks wil.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:57:55 #24
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633513
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:57 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Ja best wel. Ik heb trouwens geen gevoelens voor X, en ik vindt t ook nie erg als die uiteindelijk niet verliefd op me wordt maar ik wil niet dat die maar gewoon een beetje kan kiezen met wie die dan weer seks wil.
Zolang je geen (monogame) relatie hebt zie ik geen probleem, maar dan mag jij ook met Y. ;)
pi_179633524
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:52 schreef Elpis het volgende:

[..]

[..]

Dit vind ik anders best tegenstrijdig.
Hij wil zich niet gebonden voelen omdat ik zei dat ik liever niet heb dat die met 2 mensen tegelijk seks heeft, dat die tenminste een keuze moet maken.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:59:34 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179633539
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:57 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Waarom neem jij hier genoegen mee, alleen in de hoop dat er bij jou en bij hem nog iets gaat bloeien?
pi_179633541
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dus jij en Y hadden gewoon een relatie kunnen hebben, maar laten jullie allebei door X gebruiken.
X got game
Nee, ik vind X leuker dan Y, dus wilde X een kans geven, en accepteerde dat die vroeg of ik wilde stoppen met Y
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:00:43 #28
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633547
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:59 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Nee, ik vind X leuker dan Y, dus wilde X een kans geven, en accepteerde dat die vroeg of ik wilde stoppen met Y
Dan maar beiden :W zeggen en op zoek naar Z gaan. ;)
pi_179633566
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:59 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

ja, dat verandert niets aan mijn stelling..
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:00 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dan maar beiden :W zeggen en op zoek naar Z gaan. ;)
dit ja.
of een trio plannen met X en Y
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:02:05 #30
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179633569
Mja, dat wordt niks met X.
Als je het geen probleem vindt om hem als 'friend with benefits' te hebben dan is er geen probleem, maar jij wil duidelijk meer van X en dat zit er wat hem betreft niet in.

Ik zou 'm vaarwel zeggen en op zoek gaan naar iemand die jou hetzelfde kan en wil bieden als jij hem.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179633572
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom neem jij hier genoegen mee, alleen in de hoop dat er bij jou en bij hem nog iets gaat bloeien?
Ik weet het niet, ik ben tot nu toe altijd op jongens gevallen die hetero waren. Dus ben denk nogal naiëf toen ik eindelijk n jongen tegen kwam die me wel leuk leek en homo was
pi_179633610
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:02 schreef Sylver_ het volgende:
Mja, dat wordt niks met X.
Als je het geen probleem vindt om hem als 'friend with benefits' te hebben dan is er geen probleem, maar jij wil duidelijk meer van X en dat zit er wat hem betreft niet in.

Ik zou 'm vaarwel zeggen en op zoek gaan naar iemand die jou hetzelfde kan en wil bieden als jij hem.
Uiteindelijk heb ik ook geen probleem met friends with benefits maar niet dat die dat met 2 jongens tegelijk doet, of denken jullie dat ik niet echt veel recht van spreken heb om dat te zeggen?
pi_179633646
Bedankt trouwens voor alle reacties, dit is mn eerste post en wist niet wat ik moest verwachten :)
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:14:32 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179633686
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:02 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik ben tot nu toe altijd op jongens gevallen die hetero waren. Dus ben denk nogal naiëf toen ik eindelijk n jongen tegen kwam die me wel leuk leek en homo was
Denk er gewoon eens over na. Bepaal voor jezelf wat je wilt. En dat kan iets anders zijn dan waar je tot nu toe voor koos. Dat is dan de ervaring waar je van leert.
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 10:15:34 #35
16180 crew  CoolGuy
pi_179633693
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:05 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik ook geen probleem met friends with benefits maar niet dat die dat met 2 jongens tegelijk doet, of denken jullie dat ik niet echt veel recht van spreken heb om dat te zeggen?
Nou, je kunt niet voor hem bepalen wat hij doet, want als hij het voor elkaar krijgt om met 2 jongens tegelijk iets te doen, dan is dat zijn goed recht.

Wat je wél kunt zeggen is dat jij niet 1 van die 2 jongens wil zijn, dus dat ie dan maar verder moet zoeken, en jij ook.

Je kunt niet voor hem bepalen wat hij wel of niet mag doen, je kunt wel voor jezelf bepalen wat jij wel of niet acceptabel vindt en daar heb je alle recht toe.
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:19:38 #36
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633721
quote:

[..]

Invulling van FWB is maar net wat je samen afspreekt over exclusiviteit, maar als 1 dat niet wil houdt het voor 2 op.
pi_179633731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, je kunt niet voor hem bepalen wat hij doet, want als hij het voor elkaar krijgt om met 2 jongens tegelijk iets te doen, dan is dat zijn goed recht.

Wat je wél kunt zeggen is dat jij niet 1 van die 2 jongens wil zijn, dus dat ie dan maar verder moet zoeken, en jij ook.

Je kunt niet voor hem bepalen wat hij wel of niet mag doen, je kunt wel voor jezelf bepalen wat jij wel of niet acceptabel vindt en daar heb je alle recht toe.
Ja ik heb t ook gezegd dat die een keuze moet maken, omdat ik t zelf niet acceptabel vindt.
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 10:21:23 #38
16180 crew  CoolGuy
pi_179633736
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:20 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Ja ik heb t ook gezegd dat die een keuze moet maken, omdat ik t zelf niet acceptabel vindt.
Ja, dat is prima, en als hij het zo wil blijven doen, maar jij wil dat niet, dan ben jij echt niet verplicht dat te blijven doen. Het is jouw lijf, jouw beslissing, jouw keuze.
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:23:56 #39
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179633767
quote:

[..]

Je kan het voorstellen, maar als hij in de exclusiviteit niks ziet (wat ik me kan voorstellen, want waarom zou je dan voor FWB ipv een relatie kiezen) dan is het aan jou om daar je conclusies uit te trekken.
Kan je daar niet mee leven, dan zul je het moeten afkappen helaas.
pi_179633866
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:23 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Je kan het voorstellen, maar als hij in de exclusiviteit niks ziet (wat ik me kan voorstellen, want waarom zou je dan voor FWB ipv een relatie kiezen) dan is het aan jou om daar je conclusies uit te trekken.
Kan je daar niet mee leven, dan zul je het moeten afkappen helaas.
De reden dat die voor FWB kiest is omdat hij persé verliefd wil zijn om een relatie te starten (heb daar niets op tegen hoor).
pi_179633895
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:31 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

De reden dat die voor FWB kiest is omdat hij persé verliefd wil zijn om een relatie te starten (heb daar niets op tegen hoor).
waarom zou je ook een relatie starten met iemand waar je niet verliefd op bent? :?
pi_179633952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waarom zou je ook een relatie starten met iemand waar je niet verliefd op bent? :?
Sorry bracht het een beetje onhandig. Ik heb ook nie het gevoel dat dat slim is.
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:40:55 #43
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179634021
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:31 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Wat maakt het een, in jouw ogen, een FWB en geen relatie als in beide gevallen monogamie gewenst is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sylver_ op 06-06-2018 11:24:00 ]
pi_179634070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:40 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Wat maakt het een, in jouw ogen, een FWB en geen relatie als in bijna gevallen monogamie gewenst is?
Snap je zin niet helemaal, maar een FWB beschouw ik als gwn neuken. Een relatie als een relatie. Ik heb t gevoel dat we er gwn tussen in zaten (meer aan de FWB kant) omdat hij nog wel 100 appjes per dag stuurt waarmee de helft eindigt met n hartje. Ook gwn normaal afspreken naar de bios en dan aan t einde zoenen, vind ik eerder dat we aan t daten zijn dan OF in een relatie OF in een FWB
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:51:58 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179634170
Manmanman :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_179634202
quote:
en hij ziet jou niet op die manier en zegt dat het ook niet gaat komen
Je bent de opvulling. Wat prima is als je daar oké mee bent. Maar volgens mij zit je nu te hopen op meer en sluit je je af voor wat hij zegt. Dan word het straks huilen
pi_179634562
Ik zou toch gewoon gaan voor die trio die al een aantal keer is voorgesteld. :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  woensdag 6 juni 2018 @ 11:23:23 #48
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179634563
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:44 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Snap je zin niet helemaal, maar een FWB beschouw ik als gwn neuken. Een relatie als een relatie. Ik heb t gevoel dat we er gwn tussen in zaten (meer aan de FWB kant) omdat hij nog wel 100 appjes per dag stuurt waarmee de helft eindigt met n hartje. Ook gwn normaal afspreken naar de bios en dan aan t einde zoenen, vind ik eerder dat we aan t daten zijn dan OF in een relatie OF in een FWB
Ik snap wat je zegt, maar in mijn ogen is FWB dat er 'no strings attached' zijn. Dus geen verwachtingen ten aanzien van hoe vaak jullie elkaar zien of spreken, geen verplichtingen wat betreft monogamie.

Daten houdt, mijns inziens, in dat je nog aan het uitzoeken bent of je elkaar relatiemateriaal vindt. In zijn geval heeft hij al aangegeven dat in jou niet te zien. Hij vindt je leuk en alles wat jullie doen, maar wil zich niet binden (aan jou).

Ik denk dat jullie verwachtingen te ver uiteen lopen om het te kunnen laten werken en dat je er beter aan doet iemand te zoeken die wel hetzelfde wil als jij.
  woensdag 6 juni 2018 @ 11:43:28 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179634855
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:26 schreef Lepelfanaat het volgende:
Hallo allemaal,
Ik (17) zit met een probleem en weet niet zo goed wat ik er mee moet doen.

Sinds een tijdje ben ik gaan daten met een jongen, daar kan ik het erg goed mee vinden en we hebben een leuke tijd. T is ook meer dan alleen praten (zoenen en seks). We zijn niet verliefd op elkaar en daten al 2 maanden, hij zegt nu dus te denken dat hij niet meer verliefd Kan worden omdat er al 2 maanden voorbij zijn, en “dan zou het al gebeurd moeten zijn” (Zelf vind ik dit raar want volgens mij zit er niet echt een tijd aan gebonden). Toch wil die wel gwn met me blijven afspreken en de dingen die we deden blijven doen (veel appen, zoenen en wat dan ook). Omdat we t beide gwn erg leuk vinden (en ik denk nog steeds dat we op elkaar verliefd kunnen worden)

T probleem is nu dat hij sinds een tijdje weer praat met zn ex en gister zei hij dat ze laatst een keer sex hebben gehad. En dat die niet alleen met mij intiem wil zijn maar ook met zijn ex. Toen zei ik: “Ik vind t echt kut en t voelt ook echt alsof je dan heen en weer gaat. Als je weer gevoelens voor de ex begint te krijgen dan kan je er voor gaan maar je kan niet met 2 mensen tegelijk bezig zijn”. Toen zei hij: “Ik vind t heel leuk met jou maar ik wil me niet gebonden voelen”

Wat vinden jullie hier van? Wat moet ik doen?
Groetjes,
Lepelfanaat.
Hij's vrij duidelijk dat ie niets vast wil. Zivh niet wil binden. Rond wil neuken.
Da's kut als jij meer zou willen, maar het is dan is t aan jou om te besluiten of dat goed genoeg is voor je.
Maar als je daarop "OK" zegt mag je ook niet meer zeiken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:04:39 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179635294
Hij is toch gewoon eerlijk en duidelijk? Hij wil geen relatie met je en wil niet exclusief zijn.

Het is dus niet hij die moet kiezen, want dat heeft hij al gedaan. Hij weet wat hij wil en is daar open over.
Jij bent het die moet kiezen, wil je fwb zijn, niet exclusief, dan blijf je. Wil je dat niet dan zeg je even goede vrienden, maar hier scheiden onze wegen (of enkel het bed niet meer delen).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')