abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179633114
Hallo allemaal,
Ik (17) zit met een probleem en weet niet zo goed wat ik er mee moet doen.

Sinds een tijdje ben ik gaan daten met een jongen, daar kan ik het erg goed mee vinden en we hebben een leuke tijd. T is ook meer dan alleen praten (zoenen en seks). We zijn niet verliefd op elkaar en daten al 2 maanden, hij zegt nu dus te denken dat hij niet meer verliefd Kan worden omdat er al 2 maanden voorbij zijn, en “dan zou het al gebeurd moeten zijn” (Zelf vind ik dit raar want volgens mij zit er niet echt een tijd aan gebonden). Toch wil die wel gwn met me blijven afspreken en de dingen die we deden blijven doen (veel appen, zoenen en wat dan ook). Omdat we t beide gwn erg leuk vinden (en ik denk nog steeds dat we op elkaar verliefd kunnen worden)

T probleem is nu dat hij sinds een tijdje weer praat met zn ex en gister zei hij dat ze laatst een keer sex hebben gehad. En dat die niet alleen met mij intiem wil zijn maar ook met zijn ex. Toen zei ik: “Ik vind t echt kut en t voelt ook echt alsof je dan heen en weer gaat. Als je weer gevoelens voor de ex begint te krijgen dan kan je er voor gaan maar je kan niet met 2 mensen tegelijk bezig zijn”. Toen zei hij: “Ik vind t heel leuk met jou maar ik wil me niet gebonden voelen”

Wat vinden jullie hier van? Wat moet ik doen?
Groetjes,
Lepelfanaat.
pi_179633146
Hij is vrij duidelijk. Je bent leuk om te neuken maar verder ook niet. Als je iets serieus zoekt zou ik dit afkappen. Hopen dat hij toch nog verliefd wordt gaat jou veel narigheid bezorgen.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:30:42 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179633153
Wat je moet doen hangt af van wat je wil natuurlijk.

Verliefd worden gaat hem niet worden van zijn kant. Dan blijft dus enkel de seks over. Als jij daarmee tevreden bent en eventuele SOA's (kans op een 3e scharrel is vrij realistisch) op de koop toe neemt zou ik niets doen.

Maar gezond verstand zegt gewoon kappen ermee.
And so is the past
pi_179633173
Als hij zulke signalen afgeeft lijkt het erop dat alleen de lusten wilt en niet de lasten (een relatie is geen last hoor :P vind ik dan maar hij wil ongebonden blijven wat de reden ook mag zijn). Hij doet er iig niet geheimzinnig over :P het is toch vrij duidelijk waf hij zegt? Ik zou als jij er niet content mee bent gewoon de eer aan jezelf houden. Maar ligt eraan of jij hiermee kan leven. Ik denk dat het drama word en zeker met het begin van een soort driehoeksverhouding. :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_179633194
Hij is eigenlijk heel eerlijk tegen je, hij is niet verliefd, gaat ervan uit dat dat ook niet gaat gebeuren, en vind het wel leuk om seks met je te hebben en af en toe af te spreken.

Neem je daar genoegen mee, dan prima.
Wil je meer, dan afkappen en iemand anders gaan zoeken die ook meer wil.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 juni 2018 @ 09:35:56 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179633195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als hij zulke signalen afgeeft lijkt het erop dat alleen de lusten wilt en niet de lasten (een relatie is geen last hoor :P vind ik dan maar hij wil ongebonden wat de reden ook mag zijn). Hij doet er iig niet geheimzinnig over :P
Precies. T is gewoon eerlijk. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal als je 17 bent, een beetje rondfladderen.

Als je dat als vriendinnetje niet wil, moet je op zoek naar iemand die ook wat monogamer wil zijn.
pi_179633228
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

Precies. T is gewoon eerlijk. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal als je 17 bent, een beetje rondfladderen.

Als je dat als vriendinnetje niet wil, moet je op zoek naar iemand die ook wat monogamer wil zijn.
Ja precies. En als je verwachtingen hebt die niet realistisch zijn ( jij wilt iets en denkt hij kan nog veranderen) en hij doet bijv. zo bespaar jezelf die ellende.
pi_179633299
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als hij zulke signalen afgeeft lijkt het erop dat alleen de lusten wilt en niet de lasten (een relatie is geen last hoor :P vind ik dan maar hij wil ongebonden blijven wat de reden ook mag zijn). Hij doet er iig niet geheimzinnig over :P het is toch vrij duidelijk waf hij zegt? Ik zou als jij er niet content mee bent gewoon de eer aan jezelf houden. Maar ligt eraan of jij hiermee kan leven. Ik denk dat het drama word en zeker met het begin van een soort driehoeksverhouding. :P
Ja t is al een driehoeksverhouding helaas, ik heb n tijdje wat met die ex gehad. En die is nu verliefd op mij en ik niet op hem. Beetje ingewikkeld wel.

Ik heb trouwens nog nooit gehad dat ik al weet dat ik niet op iemand verliefd ga worden, kan je zo n gevoel echt hebben?
pi_179633355
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:43 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Ja t is al een driehoeksverhouding helaas, ik heb n tijdje wat met die ex gehad. En die is nu verliefd op mij en ik niet op hem. Beetje ingewikkeld wel.

Ik heb trouwens nog nooit gehad dat ik al weet dat ik niet op iemand verliefd ga worden, kan je zo n gevoel echt hebben?
Ja ik kan niet voor andere spreken maar het lijkt zo dat mannen veel zakelijker met emoties omgaan en intiem zijn. Of dat anders kunnen scheiden (seks is seks en dan kan zonder gevoelens maar lust is geen verliefd zijn ofzo).Maar wat je verteld is wel beetje gekke shit :P kan niet in zijn hoofd kijken miss doet hij stoer en wil hij niet verliefd worden miss wil hij alleen seks maakt niet uit hoe :P of vind hij je gewoon leuk persoon maar meer ook niet.
pi_179633369
quote:

[..]

Ja, dat kan zeker. Soms weet je al dat iemand gewoon je type niet is, of niet dat heeft waar je verliefd op wordt.
pi_179633374
quote:

[..]

wacht, dus jij neukt nu met X
X en Y hadden een relatie en neuken nu weer.
X wil weer proberen een relatie te krijgen met Y
Y is verliefd op jou, maar jij en Y neuken niet.

is dit de correcte samenvatting?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_179633396
hij wil wel een relatie met iemand (hij staat er voor open) maar dan wil die wel eerst verliefd zijn.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:50:18 #13
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633405
quote:

[..]

Ik zeg: trio. :P
Qua seks dan, want volgens mij kan je na 2 maanden wel weten of er een vonk uit voort kan komen of niet.
Maar goed, kijk naar die ex. Die kan kennelijk ook prima gevoelens voor jou hebben en seks met de ander.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 09:50:46 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179633413
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:49 schreef Lepelfanaat het volgende:
hij wil wel een relatie met iemand (hij staat er voor open) maar dan wil die wel eerst verliefd zijn.
Hij wil seks met jou zolang hij niemand anders heeft. Hij is er eerlijk over dus het is aan jou of je hier zin in hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179633421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wacht, dus jij neukt nu met X
X en Y hadden een relatie en neuken nu weer.
X wil weer proberen een relatie te krijgen met Y
Y is verliefd op jou, maar jij en Y neuken niet.

is dit de correcte samenvatting?
X wil niet proberen een relatie te krijgen met Y, hij wil gewoon afwisselen met seks hebben, wat ik onredelijk vindt. Y is verliefd op mij maar we neuken niet meer omdat X GEZEGD heeft dat die dat niet fijn vindt, en ik vind X leuker dus wilde X een kans geven.
pi_179633431
Ik denk toch als hij dat zegt maak geen illusies voor jezelf dat het toch anders kan zijn (zoals je wil).
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:52:49 #17
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:49 schreef Lepelfanaat het volgende:
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:26 schreef Lepelfanaat het volgende:
Toen zei hij: “Ik vind t heel leuk met jou maar ik wil me niet gebonden voelen”
Dit vind ik anders best tegenstrijdig.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:53:02 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179633440
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:51 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

X wil niet proberen een relatie te krijgen met Y, hij wil gewoon afwisselen met seks hebben, wat ik onredelijk vindt. Y is verliefd op mij maar we neuken niet meer omdat X GEZEGD heeft dat die dat niet fijn vindt, en ik vind X leuker dus wilde X een kans geven.
Dus X houdt jou aan het lijntje en X eet van twee walletjes.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179633443
Man man man, dat soort ingewikkeld gedoe, daar zou ik echt geen trek in hebben.
pi_179633449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:47 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, dat kan zeker. Soms weet je al dat iemand gewoon je type niet is, of niet dat heeft waar je verliefd op wordt.
Ja denk dan dat die dit heeft.
pi_179633470
quote:

[..]

dus jij en Y hadden gewoon een relatie kunnen hebben, maar laten jullie allebei door X gebruiken.
X got game
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:56:54 #22
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633495
quote:

[..]

X is aardig hypocriet dus. Waarom hoop je dat je verliefd wordt op zo iemand?
pi_179633498
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus X houdt jou aan het lijntje en X eet van twee walletjes.
Ja best wel. Ik heb trouwens geen gevoelens voor X, en ik vindt t ook nie erg als die uiteindelijk niet verliefd op me wordt maar ik wil niet dat die maar gewoon een beetje kan kiezen met wie die dan weer seks wil.
  woensdag 6 juni 2018 @ 09:57:55 #24
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179633513
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:57 schreef Lepelfanaat het volgende:

[..]

Ja best wel. Ik heb trouwens geen gevoelens voor X, en ik vindt t ook nie erg als die uiteindelijk niet verliefd op me wordt maar ik wil niet dat die maar gewoon een beetje kan kiezen met wie die dan weer seks wil.
Zolang je geen (monogame) relatie hebt zie ik geen probleem, maar dan mag jij ook met Y. ;)
pi_179633524
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 09:52 schreef Elpis het volgende:

[..]

[..]

Dit vind ik anders best tegenstrijdig.
Hij wil zich niet gebonden voelen omdat ik zei dat ik liever niet heb dat die met 2 mensen tegelijk seks heeft, dat die tenminste een keuze moet maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')