als ik dat ding eenmaal gevangen heb ben ik wel toe aan was slaap hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:25 schreef Kolibri2014 het volgende:
[ afbeelding ]
https://bestel.nl/de-rijdende-wekker
zit gedetacheerd bij een gemeente. Dus je hebt nog wel gelijk ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 08:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, bij de sociale werkplaats zullen ze je niet missen
quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:46 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
zit gedetacheerd bij een gemeente. Dus je hebt nog wel gelijk ook
Ik vind je nog niet zo'n goeie hulpverlenerquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Je bent gedoemd om te falen in het leven. Pleeg zelfmoord.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb het mijn doel gemaakt om mensen met een kwetsbaarheid vooruit te helpen. Ik wil me graag inzetten om gemarginaliseerde groepen mensen met een kwetsbaarheid, d.w.z. Mensen met psychische problemen te helpen.
Maar ik ben bang, want het is heel ondankbaar werk en deze groep mensen werkt niet altijd even goed mee. Het is wel hard nodig dat er een emancipatiebeweging op gang komt binnen deze groep. Het is ook al gaande, maar ik wil echt grote veranderingen te weeg brengen. Net zoals Martin Luther King deed voor zwarte mensen in zijn tijd. Maar ik ben bang dat ik het niet kan.
Het doel van FOK! is ook om keihard te zijn toch? Anders help ik je graag hoor. Wat is je hulpvraag?quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:32 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Ik vind je nog niet zo'n goeie hulpverlener
[..]
Dan ben je om half tien toch gewoon de eerste? Vertel de andere baliekluivers dat je er al om zeven uur zat, kun je uitslapen én vroeg naar huis.quote:Op woensdag 6 juni 2018 09:46 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
zit gedetacheerd bij een gemeente. Dus je hebt nog wel gelijk ook
Baliekluiversquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dan ben je om half tien toch gewoon de eerste? Vertel de andere baliekluivers dat je er al om zeven uur zat, kun je uitslapen én vroeg naar huis.
Sukkel, gewoon 22.30 naar bed en wekker op 7.30 uurquote:Op woensdag 6 juni 2018 07:17 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
ik ben echt een avondmens. omdat ik weet dat ik daar niet zo veel aan heb moet ik eigenlijk mijn ritme aanpassen. ik kan dan bijvoorbeeld eerder beginnen op werk zodat ook eerder vrij ben.
mij doelstelling was duidelijk, vroeg opstaan. vanmorgen werd ik dus ruim voor mijn wekker wakker. waarschijnlijk omdat ik voordat ik ga slapen twee glazen water drink. hier zou je makkelijker door wakker worden omdat je moet pissen. ik werd wakker om 6:22, mijn wekker stond op 6:45. vervolgens draai ik me om en slaap verder, 1e fout. Ik ben blijkbaar te lui om te pissen.
Uiteindelijk gaat de wekker om 6:45. uit bed geweest, op snooze gedrukt en terug naar bed gegaan. nu typ ik dit vanuit bed. ik ga dit nooit leren.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?!
Aan een uitkering gaan.quote:
trainen. Niemand wordt kampioen in 1 dag. Kom over een half jaar nog maar eens terug.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:17 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
nu typ ik dit vanuit bed. ik ga dit nooit leren.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?!
quote:Op woensdag 6 juni 2018 17:24 schreef Aethereal het volgende:
Je conformeren aan de maatschappij door vroeg op te willen staanDan ben je pas echt een karakterloze loser.
Nu raak ik echt in de war 😭😭quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
trainen. Niemand wordt kampioen in 1 dag. Kom over een half jaar nog maar eens terug.
En vervolgens steeds meer van die troep nodig hebben omdat je anders nooit meer slaapt zekerquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:29 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Daarna pammetje of zolpidem klappen als je niet snel in slaap valt en dag erna ben je weer #ready
Nee dat is een misvatting, vooral bij Zolpidem. Maar je moet het idd niet elke dag nemen, alleen als je moet presteren de dag erna en dus goed moet slapenquote:Op woensdag 6 juni 2018 18:57 schreef Henno het volgende:
[..]
En vervolgens steeds meer van die troep nodig hebben omdat je anders nooit meer slaapt zeker
het probleem is dat mij dit eigenlijk altijd gebeurd en ik standaard te laat slaap. Meestal na 0:30.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:54 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je sliep maar een half uur langer door dan je wekker toch? Dat valt wel mee, zelf ook vaak genoeg de wekker gezet en dan een half uur uitgesteld als ik het wat te laat had gemaakt. Maakt je geen karakterloze hond ofzo, betekent gewoon dat je niet overal even zwaar aan tilt
Wat?! Dat is toch gewoon een kwestie van wennen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:16 schreef jogy het volgende:
Herkenbaar. Ik heb het ooit 3 weken volgehouden om vroeger naar bed te gaan en blijkbaar krijg je er ook nog eens een relatief kloterige versie van jetlag bij omdat je ritme verneukt raakt. Succes iig.
Ja maar het is een kwestie van wennen omdat je dus een bioritme hebt die ergens aan gewend is, en het veranderen van je bioritme kan nog best eens een beetje kut zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:57 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Wat?! Dat is toch gewoon een kwestie van wennen?
Ik had eerst een tijd geen werk. Altijd standaard om 24:00 (of later) naar mijn nest. Opeens had ik werk en moest om 6.30 er uit. Het was even wennen om dan om 22.00 à 22.30 te gaan liggen. Eerste week was het kutst maar de week daarna was ik toch te verrot om tot laat op te blijven.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
het probleem is dat mij dit eigenlijk altijd gebeurd en ik standaard te laat slaap. Meestal na 0:30.
Ik weet ook echt niet waar het vandaan komt! Is het een plaag de laatste tijd?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Balen is dat altijd. Word je wakker, blijk je opeens werk te hebben.
Of zestien zeeleeuwen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Balen is dat altijd. Word je wakker, blijk je opeens werk te hebben.
Ik ga er dan gewoon weer in hoor. Ook na de tweede snooze.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:49 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Ik had eerst een tijd geen werk. Altijd standaard om 24:00 (of later) naar mijn nest. Opeens had ik werk en moest om 6.30 er uit. Het was even wennen om dan om 22.00 à 22.30 te gaan liggen. Eerste week was het kutst maar de week daarna was ik toch te verrot om tot laat op te blijven.
Ik zet mijn wekker ook nooit naast mijn bed maar aan de andere kant van de kamer. Als je er dan uit bent ligt het aan jezelf of je er uit blijft.
Als je dat niet doet wil je het eigenlijk niet en kan je het beter opgeven omdat je dan de wil van een natte dweil hebt.
Probeer het later opnieuw wanneer je het dan echt wilt.
En dan gezamenlijk de hakka doen op je werk zekerquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Zodra de wekker gaat rechtop gaan zitten, een fistpump doen en YEAH! roepen.
Klinkt lame, werkt goed.
Dat is optioneel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
En dan gezamenlijk de hakka doen op je werk zeker
vieze goeroe.
Conclusie: je hebt de wilskracht van een natte krant. Geef het op tot die krant is opgedroogd. Misschien dat het dan lukt maar tot die tijd gewoon lekker blijven uitslapen tot wanneer je wilt!quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:19 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Ik ga er dan gewoon weer in hoor. Ook na de tweede snooze.
Eigenlijk lijkt me dat best leuk. Of naar klanten toe schreeuwen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
En dan gezamenlijk de hakka doen op je werk zeker
mijn klant is tegelijkertijd mijn opdrachtgever en collega. Dat betekent dat ik 8u per dag op iemands werkplek moet staan schreeuwen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt me dat best leuk. Of naar klanten toe schreeuwen.
Ik geloof het ook nog.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:21 schreef LurkJeRot het volgende:
Zodra de wekker gaat rechtop gaan zitten, een fistpump doen en YEAH! roepen.
Klinkt lame, werkt goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |