Bijna.quote:
Ze bereikt niemand met haar woorden zegt ze nu.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:53 schreef mazaru het volgende:
Sanne zegt nu dat ze het er niet mee eens was dat er boodschappen werden besteld. Ik heb haar niet gehoord.
Tsja,ze is 19.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
sanne vindt een sms'je sturen echt helemaal back to basic
Wie is dat danquote:
Misschien als ze ze hardop zou zeggen? Net als dat gesprek met Jessie vanmorgen. Die vroeg waarom ze nog niet had gebeden vandaag. Toen zei ze dat ze dat had gedaan toen ze in bed lag. Ze ging lekker liggen, pakte zichzelf lekker in en deed haar ogen dicht. Jaaaa de rest dacht dat ze sliep... maar dat was niet zo hoor. Ze was in haar hoofd aan het biddenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze bereikt niemand met haar woorden zegt ze nu.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien als ze ze hardop zou zeggen? Net als dat gesprek met Jessie vanmorgen. Die vroeg waarom ze nog niet had gebeden vandaag. Toen zei ze dat ze dat had gedaan toen ze in bed lag. Ze ging lekker liggen, pakte zichzelf lekker in en deed haar ogen dicht. Jaaaa de rest dacht dat ze sliep... maar dat was niet zo hoor. Ze was in haar hoofd aan het bidden
Ik 'geloof' er niets van....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien als ze ze hardop zou zeggen? Net als dat gesprek met Jessie vanmorgen. Die vroeg waarom ze nog niet had gebeden vandaag. Toen zei ze dat ze dat had gedaan toen ze in bed lag. Ze ging lekker liggen, pakte zichzelf lekker in en deed haar ogen dicht. Jaaaa de rest dacht dat ze sliep... maar dat was niet zo hoor. Ze was in haar hoofd aan het bidden
richard de taxi manquote:
Ja dat is een betere UI nogquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Hun nieuwe huisvriend, de taxichauffeur.
Ik ook niet. Net zo min als dat ze eergisteren gedoopt isquote:
Te toevallig allemaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Net zo min als dat ze eergisteren gedoopt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |