wat in het boekje staat en dat verschilt per motorquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]gekkie
Ontopic : wat voor bandendruk houden jullie aan?
En het kan ook nog verschillen per bandquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat in het boekje staat en dat verschilt per motordus je vraag slaat als een lul op een drumstel
Ik heb ook nog gekeken naar die hoek van Oostenrijk en Italië maar het is toch Zuid-Tirol geworden. Zondag wegquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup toevallig die gereden !! 45 haarspeldbochten ofzo....alleen veel van die bochten kinderkopjes...heel apart..
Vanaf Tolmin de 403 Bled terug naar hotel en nu halve liters.
Yes!! Lekker hotelletje vlakbij villach tot de 24equote:Op woensdag 6 juni 2018 20:53 schreef Maegrim het volgende:
[..]
lekker een paar weken weg met de soeperdoek?
Je zou ook iets boven de aangeraden waarde kunnen zitten met het oog op verbeterde rijeigenschappen ten koste van comfort, als ik het niet mis heb.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat in het boekje staat en dat verschilt per motordus je vraag slaat als een lul op een drumstel
Scheelt zelfs 0,1 bar per 1000 m hoogtequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]gekkie
Ontopic : wat voor bandendruk houden jullie aan?
Veel plezierquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gekeken naar die hoek van Oostenrijk en Italië maar het is toch Zuid-Tirol geworden. Zondag weg
Al zeker 7 keer geweest, wat een walhallaquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gekeken naar die hoek van Oostenrijk en Italië maar het is toch Zuid-Tirol geworden. Zondag weg
"De code 80 vervalt twee jaar na het behalen van je A-rijbewijs of als je voor die tijd 24 wordt. Je mag dan ook op een zware motor (A) rijden. Je hoeft daarvoor geen extra examen meer te doen."quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:55 schreef Hendroit het volgende:
Weet iemand precies hoe het zit met de nieuwe rijbewijs regels?
Ik heb nu 3 rijlessen gehad en als ik het goed begrijp is het als volgt:
Indien je je rijbewijs hebt gehaald voor je 24e, wel op zware motor dus A dan mag je alleen motoren tot 35kw rijden blablabla tot het moment dat je 24 word en dan mag je wel volledig A rijden? Of moet je echt 2 jaar met code 80 rijden en dan volledig A?
Want ik word in november 24 en als alles goed gaat heb ik misschien mijn rijbewijs al in september/oktober. Ik heb niet echt haast mee dus misschien beter om pas in november examen te doen?
Moebs is drie maten te kleinquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk, maar is die niet drie maten te groot?
wel fijn dat ze je daar af en toe op een motortje laten zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in een concentratiekamp.
die ga ik inderdaad combineren met de Staulanza. Heb zo'n beetje alle grote passen in die omgeving wel verwerkt in een aantal routesquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al zeker 7 keer geweest, wat een walhallazeker de passo di giau rijden
ben je er op de motor naartoe gereden of heb je de autozug gepakt?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yes!! Lekker hotelletje vlakbij villach tot de 24e
Op de motor beviel goed ...1150km.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je er op de motor naartoe gereden of heb je de autozug gepakt?
Maat XS trouwensquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk, maar is die niet drie maten te groot?
Koppelingskabel smeren/vervangen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:37 schreef Amoeba het volgende:
Vraagje .. Sinds deze week nogal last van een stroeve koppeling. Gisteren de hele oliehandel vervangen (zag eruit..) en toen leek het opgelost maar in feite heeft het niks gedaan. 50% van de tijd gaat die gewoon soepel en dan ineens wat stroefjes, krijg ook vrij snel last van mijn pols dan. Paar keer pompen helpt maar even later begint het weer. Ontkoppelen/koppelen lukt verder wel gewoon, niet per se van harte maar hij slipt niet in ieder geval.
In ieder geval eens helemaal uit elkaar en schoonmaken, maar iemand toevallig een idee?
Thanks!quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
"De code 80 vervalt twee jaar na het behalen van je A-rijbewijs of als je voor die tijd 24 wordt. Je mag dan ook op een zware motor (A) rijden. Je hoeft daarvoor geen extra examen meer te doen."
Aldus het CBR. Nou weet ik alleen niet of je dan na het vervallen van code 80 je rijbewijspasje opnieuw moet aanvragen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:37 schreef Amoeba het volgende:
Vraagje .. Sinds deze week nogal last van een stroeve koppeling. Gisteren de hele oliehandel vervangen (zag eruit..) en toen leek het opgelost maar in feite heeft het niks gedaan. 50% van de tijd gaat die gewoon soepel en dan ineens wat stroefjes, krijg ook vrij snel last van mijn pols dan. Paar keer pompen helpt maar even later begint het weer. Ontkoppelen/koppelen lukt verder wel gewoon, niet per se van harte maar hij slipt niet in ieder geval.
In ieder geval eens helemaal uit elkaar en schoonmaken, maar iemand toevallig een idee?
Dit. Ik heb een keer een avond voor een rit nog gereden met de motor en de volgende dag zat de koppelingskabel helemaal vast. Die rit heb ik toen gemist.quote:
Maegrim liet in in de eifel een foto zien dat de stelvio gedeeltelijk weggespoeld was dus check ff of het alweer gerepareerd isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 08:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
In augustus op de motor naar de Stelvio pas samen met mijn vader. Nog kenners hier met tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |