ouderdomquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:23 schreef LCMS het volgende:
heb echt de laatste tijd nauwelijks in de gaten dat het topic dicht is
Hij begonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit doet me echt denken aan de kleuterschool.
Haha, dat is voor Etto al 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit doet me echt denken aan de kleuterschool.
wacht maar hans... WACHT maar...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Haha, dat is voor Etto al 30 jaar geleden
Als jullie gaan vechten kun je het dan wel even opnemen op film?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar hans... WACHT maar...
tuurlijk, doen we na de bbqquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als jullie gaan vechten kun je het dan wel even opnemen op film?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Haha, dat is voor Etto al 3060 jaar geleden
Is een japanse cult film.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee wat battle royale betekent
en hoe vaak hij bij jou?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij ben ik dit hele jaar nog niet bij mijn vader thuis geweest. Damn
Nou nou nou dat kan beter hequote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
zosk, orientaalse heerlijkheid der sc
Gewoon kopenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zag een supermooie vaas bij de antiekwinkel. Er zat geen prijskaartje aan dus ik vrees het ergste.
kopen... antiek wordt alleen maar meer waardquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zag een supermooie vaas bij de antiekwinkel. Er zat geen prijskaartje aan dus ik vrees het ergste.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè, voor vrouwen komt ie met 3 regels en voor ons hooguit 3 woorden
Ik weer niet of dat ook voor deze vaas geldt. Maar ik vind m wel fucking vet. Morgen even vragen wat ie kost.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kopen... antiek wordt alleen maar meer waard
inb4 hans: "dan ben jij al tonnen waard hahaatjes"
Ik weet niet of er vraag is naar gefossiliseerde Brabo'squote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kopen... antiek wordt alleen maar meer waard
inb4 hans: "dan ben jij al tonnen waard hahaatjes"
Dat is het belangrijkste meidquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weer niet of dat ook voor deze vaas geldt. Maar ik vind m wel fucking vet. Morgen even vragen wat ie kost.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik weet niet of er vraag is naar gefossiliseerde Brabo's
Moest lachen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik weet niet of er vraag is naar gefossiliseerde Brabo's
Het was grappig. Vind jij ookquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was grappig. Vind jij ook.
Verder oneluv.
Nou, dan ben je geslaagd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is niet zo hoor, maar was wel de bedoeling ja
Misschien kan je vragen of ze er glitters op kunnen doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weer niet of dat ook voor deze vaas geldt. Maar ik vind m wel fucking vet. Morgen even vragen wat ie kost.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vreselijk spul... zit overal en gaat nooit meer weg
Beetje zoals de user haagsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vreselijk spul... zit overal en gaat nooit meer weg
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
denk alleen maar positief over den pama
Nee dat past echt zoooo niet in mijn interieur.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen of ze er glitters op kunnen doen?
Nee, een geel grote groene melkglasachtige vaas. Echt heel gaaf.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
turkoois.... ???quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een geel grote groene melkglasachtige vaas. Echt heel gaaf.
yaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Typisch streken van links, anderen bedriegen en het geld in hun eigen zak steken
Money money moneyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Typisch streken van links, anderen bedriegen en het geld in hun eigen zak steken
Naar welk station keek ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
was niet enkel en alleen haar hoor, stond ook een stukje station op... dus extra kosten
profloflofprof, zacht troostend maanlicht die een gitzwarte nacht bezeten door demonen draaglijk maaktquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is goed, we zijn immers getrouwd
waarom krijgt hij nou weer twee zinnen en ik alleen maar hans der SCquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
profloflofprof, zacht troostend maanlicht die een gitzwarte nacht bezeten door demonen draaglijk maakt
ja nou... ja... nou...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
waarom krijgt hij nou weer twee zinnen en ik alleen maar hans der SC
Woorden schieten te kort om jou te omschrijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hé. Ik ben ook teleurgesteld.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Etto, Azuriet-Malachiet der SCquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
profloflofprof, zacht troostend maanlicht die een gitzwarte nacht bezeten door demonen draaglijk maakt
ja dit dus, Hans.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woorden schieten te kort om jou te omschrijven.
WOW zo smoothquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Woorden schieten te kort om jou te omschrijven.
Ook gewoon tweemaal begroet, wat een liefde bevat en belichaamt deze manquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook gewoon tweemaal begroet, wat een liefde bevat en belichaamt deze man
Ik ga altijd van het goede uit in een mens en ik zou niet weten waarom iemand mij negatief zou beschrijvenquote:
Ja he. Ik moest wel een beetje kotsen van m'n eigen klefheid.quote:
Amarantha, gloeiende massief gouden zon der sc, mystieke dromenvanger, beschermer en vertrooster der vermoeide zielen, woeste amazone die de met zuurheid geharnaste boze buitenwereld en diens leger aan galspuwende malcontenten vermorzeld met een fonkelend zwaard gehard in de oerpoelen der liefde voor de menselijkheid.quote:
Wow jeetje zeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amarantha, gloeiende massief gouden zon der sc, mystieke dromenvanger, beschermer en vertrooster der vermoeide zielen, woeste amazone die de met zuurheid geharnaste boze buitenwereld en diens leger aan galspuwende malcontenten vermorzeld met een fonkelend zwaard gehard in de oerpoelen der liefde voor de menselijkheid.
Nou ja, voor mij is dit mijn mooiste 5 juni ooit in mijn leven.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he. Ik moest wel een beetje kotsen van m'n eigen klefheid.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij is dit mijn mooiste 5 juni ooit in mijn leven.
Oh dus toch, wat maakt mij tof danquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:06 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Prof trouwens gewoon een toffe user hoor.
Lekker he die koffiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
moet wel vermorzelT zijn zie ik...
jammer weer
o ja, professeer me nog eensch...quote:
Ik denk een euro of 80 - 100. Maar goed, die winkel heeft me wel vaker verbaasd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
zeg samzz... wat schat je dat die vaas kost
Geld groeit op je rug?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk een euro of 80 - 100. Maar goed, die winkel heeft me wel vaker verbaasd.
Zit je nu complimenten te vissen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dus toch, wat maakt mij tof dan
Nee. Geen geldboom.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geld groeit op je rug?
Zo ja, daten?
bij mij in de klas mag je niet redenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, onderbouwing, redenen en argumenten.
Is niet netjes he, om zo met je medegebruikers om te gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ik bedoelde kattebelletje maar mun vinger glee uit
nou ja, dit is gewoon de hel en ik kom weer eens even stofzuigen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is niet netjes he, om zo met je medegebruikers om te gaan.
Je was een van de weinigen die leuk en normaal tegen me deed toen ik net kwam meeposten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, onderbouwing, redenen en argumenten.
zolang je dat maar op je netvlies blijft branden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar je kan er vast niks aan doen omdat je niet normaal bent zoals je zei.
Dat doen er niet veel hier inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je was een van de weinigen die leuk en normaal tegen me deed toen ik net kwam meeposten.
Ik probeer over het algemeen altijd normaal te doen tegen "nieuwe" users hier ja.quote:
Oh maar dat is het verleden, daar kan ik niet op blijven teren natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je was een van de weinigen die leuk en normaal tegen me deed toen ik net kwam meeposten.
Je weet natuurlijk hoe het voelt om bij een minderheid te horenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik probeer over het algemeen altijd normaal te doen tegen "nieuwe" users hier ja.
Dat is wel echt lullig om te zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk hoe het voelt om bij een minderheid te horen
True. Ik kon met jou ook leuk kletsen over hardlopen. En over het algemeen ben je best leuk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh maar dat is het verleden, daar kan ik niet op blijven teren natuurlijk
Ik probeer ze ogenblikkelijk weg te pesten zodat ze iets productiefs met hun leven kunnen doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik probeer over het algemeen altijd normaal te doen tegen "nieuwe" users hier ja.
Onze relatie heeft gewoon een flinke deuk/scheur opgelopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Ik kon met jou ook leuk kletsen over hardlopen. En over het algemeen ben je best leuk.
Lijkt wel alsof je extra je best doet niet leuk te zijn.
Zo hoort het eigenlijk ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik probeer ze ogenblikkelijk weg te pesten zodat ze iets productiefs met hun leven kunnen doen
Ook nieuwelingen die op het oog gewoon ontzettend raar zijn?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje ons succes.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:04 schreef LCMS het volgende:
Bij Braddie is het bijvoorbeeld gelukt, nu is hij succesvol vlogger
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:04 schreef LCMS het volgende:
I wishquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:03 schreef LCMS het volgende:
Zal me niets verbazen als Zosk gewoon een vleeslul van 18 cm heeft hangen
Als dat zo is dan kan ik echt niemand meer vertrouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:03 schreef LCMS het volgende:
Zal me niets verbazen als Zosk gewoon een vleeslul van 18 cm heeft hangen
Dankjewel vriendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik probeer ze ogenblikkelijk weg te pesten zodat ze iets productiefs met hun leven kunnen doen
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:04 schreef LCMS het volgende:
Somsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook nieuwelingen die op het oog gewoon ontzettend raar zijn?
Jup.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onze relatie heeft gewoon een flinke deuk/scheur opgelopen.
Een gebroken vaas kun je maken, maar hij wordt nooit meer heel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op jullie relatie, Samzz en Prof.
Scherven brengen gelukquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gebroken vaas kun je maken, maar hij wordt nooit meer heel.
sow, en een gebroken hart?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
goed besluit, de wereld zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ai, nou ja, ik kan altijd nog incel worden dan
Jij hebt mijn hart niet gebroken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ai, nou ja, ik kan altijd nog incel worden dan
Heyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, uit een ander topic begreep ik dat je alleen incel kunt zijn wanneer je of heel lelijk bent of een heel hoog IQ hebt. Heb jij een van beide?
owquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mijn hart niet gebroken.
Maar, uit een ander topic begreep ik dat je alleen incel kunt zijn wanneer je of heel lelijk bent of een heel hoog IQ hebt. Heb jij een van beide?
Een gemiddeld IQ is gewoon een laag IQquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow
Definieer een heel hoog IQ? Ik heb geen idee wat mijne is, wel bovengemiddeld
Laten we het bijltje er maar bij neergooienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zei ik bovengemiddeldquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een gemiddeld IQ is gewoon een laag IQ
Waar heb je zoiets dan ooit getest?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Ik behoor helaas net niet tot de top 0,1%
Heerlijk dramatisch.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laten we het bijltje er maar bij neergooien
Aight oké, kan me alleen nog tijdens de basisschool een test herinneren, maar dat was meer voor de docent dan voor ons. Heb de uitslag nooit geweten en ik vind het prima zoquote:
¤150* 🤔quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil er glitters op, ¤100 extra
Over de barsten zeker, lekker de zwakheden verbloemenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze wil er glitters op, ¤100 extra
Ik de linkerkant van 34,1quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Ik behoor helaas net niet tot de top 0,1%
Zich mooier voordoen dan het isquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Over de barsten zeker, lekker de zwakheden verbloemen
Verdrinken of verdringen. Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zich mooier voordoen dan het is
Ja, tot de waarheid boven komt, die komt dan rauw op je dak.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zich mooier voordoen dan het is
Alsof dat vanzelf gaat. Dat komt je niet aanwaaien, maar daar moet je actief aan werken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Of zo. Morgen is alles weer kusjekroel hoop ik.
Dat is al vroeg, maar welterustenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Of zo. Morgen is alles weer kusjekroel hoop ik.
Nee joh. Vandaag was een momentary lapse of reason.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof dat vanzelf gaat. Dat komt je niet aanwaaien, maar daar moet je actief aan werken.
waarom wil je dat dan? Of moet je altijd vroeg op?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ga er ook alvast in liggen. Hopelijk kan ik dat aanwennen.
Nou, zal ook niet meteen slapen zijn. Eerst even lezen. Of naar het plafond staren in gedachten.quote:
Beter uitgerust, energieker. Het sluipt er langzaam in, en heb dat herstel wel nodig met al dat sporten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
waarom wil je dat dan? Of moet je altijd vroeg op?
Als je dat maar weet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Vandaag was een momentary lapse of reason.
100 is het gemiddelde en als de mens steeds slimmer wordt dan word je in principe qua iq-punten misschien wat dommerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nee rechter. Maar zo'n onderzoek is niet lang geldig toch? Maar 5 jaar ofzo?
Ja jeetje. Ik. Had 107.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
100 is het gemiddelde en als de mens steeds slimmer wordt dan word je in principe qua iq-punten misschien wat dommer
maar geen snel hoe snel zoiets gaat, maar wel langzaam denk ik
ik doe liever aan hamer met snikkel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laten we het bijltje er maar bij neergooien
Ik kom ook oké?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb je zin om zaterdag te paardrijden bij mij thuis?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb je zin om zaterdag te paardrijden bij mij thuis?
Ik was daar op een gegeven moment ook helemaal klaar mee jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb precies geen zin in Dominator volk.
Reden dat ik überhaupt nooit gegaan benquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik was daar op een gegeven moment ook helemaal klaar mee ja
Ben nog nooit naar zo'n feest geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:00 schreef Myrr het volgende:
Ground Zero is bij uitstek de beste waar ik ooit ben geweest![]()
Daarna een Era feest en daarvoor female hardtech Awake. Vind het dit jaar beetje tegenvallen met de line up.
Dit is een modquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:44 schreef murp het volgende:
Stuur m een DM, kan ie na zn afwezigheid zn hont vingeren
Kutzooi. Zou hem willen raken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, hier deed ie niets fouts in ieder geval
Ik wou dit jaar eigenlijk wel weer naar Ground Zero maar helaas.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:00 schreef Myrr het volgende:
Ground Zero is bij uitstek de beste waar ik ooit ben geweest![]()
Daarna een Era feest en daarvoor female hardtech Awake. Vind het dit jaar beetje tegenvallen met de line up.
Maar 80% van de mensen die daar komen zijn rechte realisten en 99% is blankquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar zo'n feest geweest.
Waar is Mono?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou dit jaar eigenlijk wel weer naar Ground Zero maar helaas.
Er zit een verschil tussen domme racisten en intelligente rasrealisten zoals ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar 80% van de mensen die daar komen zijn rechte realisten en 99% is blank
En vergeet niet; 100% is in voor ellenlange gesprekken vol waarheden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar 80% van de mensen die daar komen zijn rechte realisten en 99% is blank
Nee 11:00 uur ben je er!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veel te vroeg. Kom elke dag pas na 12:00 uur m'n bed uit. Kan het ook later?
Ow, het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen domme racisten en intelligente rasrealisten zoals ik.
Why?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou dit jaar eigenlijk wel weer naar Ground Zero maar helaas.
Stoot je kniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |