ouderdomquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:23 schreef LCMS het volgende:
heb echt de laatste tijd nauwelijks in de gaten dat het topic dicht is
Hij begonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit doet me echt denken aan de kleuterschool.
Haha, dat is voor Etto al 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit doet me echt denken aan de kleuterschool.
wacht maar hans... WACHT maar...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Haha, dat is voor Etto al 30 jaar geleden
Als jullie gaan vechten kun je het dan wel even opnemen op film?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar hans... WACHT maar...
tuurlijk, doen we na de bbqquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als jullie gaan vechten kun je het dan wel even opnemen op film?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Haha, dat is voor Etto al 3060 jaar geleden
Is een japanse cult film.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee wat battle royale betekent
en hoe vaak hij bij jou?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij ben ik dit hele jaar nog niet bij mijn vader thuis geweest. Damn
Nou nou nou dat kan beter hequote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
zosk, orientaalse heerlijkheid der sc
Gewoon kopenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zag een supermooie vaas bij de antiekwinkel. Er zat geen prijskaartje aan dus ik vrees het ergste.
kopen... antiek wordt alleen maar meer waardquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zag een supermooie vaas bij de antiekwinkel. Er zat geen prijskaartje aan dus ik vrees het ergste.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:47 schreef LCMS het volgende:
[..]
echt hè, voor vrouwen komt ie met 3 regels en voor ons hooguit 3 woorden
Ik weer niet of dat ook voor deze vaas geldt. Maar ik vind m wel fucking vet. Morgen even vragen wat ie kost.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kopen... antiek wordt alleen maar meer waard
inb4 hans: "dan ben jij al tonnen waard hahaatjes"
Ik weet niet of er vraag is naar gefossiliseerde Brabo'squote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kopen... antiek wordt alleen maar meer waard
inb4 hans: "dan ben jij al tonnen waard hahaatjes"
Dat is het belangrijkste meidquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weer niet of dat ook voor deze vaas geldt. Maar ik vind m wel fucking vet. Morgen even vragen wat ie kost.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik weet niet of er vraag is naar gefossiliseerde Brabo's
Moest lachen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik weet niet of er vraag is naar gefossiliseerde Brabo's
Het was grappig. Vind jij ookquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was grappig. Vind jij ook.
Verder oneluv.
Nou, dan ben je geslaagd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is niet zo hoor, maar was wel de bedoeling ja
Misschien kan je vragen of ze er glitters op kunnen doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weer niet of dat ook voor deze vaas geldt. Maar ik vind m wel fucking vet. Morgen even vragen wat ie kost.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vreselijk spul... zit overal en gaat nooit meer weg
Beetje zoals de user haagsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vreselijk spul... zit overal en gaat nooit meer weg
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
denk alleen maar positief over den pama
Nee dat past echt zoooo niet in mijn interieur.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je vragen of ze er glitters op kunnen doen?
Nee, een geel grote groene melkglasachtige vaas. Echt heel gaaf.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
turkoois.... ???quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een geel grote groene melkglasachtige vaas. Echt heel gaaf.
yaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Typisch streken van links, anderen bedriegen en het geld in hun eigen zak steken
Money money moneyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Typisch streken van links, anderen bedriegen en het geld in hun eigen zak steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |