Een uur geleden alquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:04 schreef redboyke het volgende:
richard zit best wel lang op de stream hoor. is het niet tijd om te vertrekken.
Die laptop is ook heel handig als je geen stroom hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Soulraven het volgende:
Ja want ze hebben geld voor een laptop. En een abbo met een laptop erbij dan krijg je tegenwoordig een BKR check want het geld als een lening en hun inkomsten zijn daar nog niet naar.
Jahh ok, ¤15 per ritje hoor ik 'm zeggen, dat zal wel heen en weer zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel..hij zei net ik schiet voor en dan betalen jullie de boodschappen + 15 euro
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
En let op de belasting, want die moeten we afdragen… Aldus Sjon
Aan wie?
Misschien heeft Richard toevallig een laptopje overquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Soulraven het volgende:
Ja want ze hebben geld voor een laptop. En een abbo met een laptop erbij dan krijg je tegenwoordig een BKR check want het geld als een lening en hun inkomsten zijn daar nog niet naar.
Van de verkoop van de spullen denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
En let op de belasting, want die moeten we afdragen… Aldus Sjon
Aan wie?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Denk dat we Richard wel op kunnen nemen in de OP.
Dit wordt de "nieuwe" boer John, supermarkt en hornbach in 1 persoon.
Aftappen van de camera's 😂quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die laptop is ook heel handig als je geen stroom hebt
hij had t over een powerbank vd tel..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Misschien heeft Richard toevallig een laptopje over![]()
![]()
En een smartphone en een jacuzzi en een dixi of 6.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Misschien heeft Richard toevallig een laptopje over![]()
![]()
Zonder stroom is dat een uitdagingquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij had t over een powerbank vd tel..
quote:
Ik heb ook geen power bankquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand die zonder Powerbank op stap gaat ook![]()
Ik zou mijn telefoon een maand kunnen redden al zonder stroom
Hij zit op Fokquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
ja doei richard![]()
waar bemoeit hij zich mee
Ik reageerde op soulraven. Een laptopje hoeft niet nieuw te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij had t over een powerbank vd tel..
Ik ook niet.quote:
Ik heb er zoveel dat ik soms voor terrorist word aangezien met een bomgordelquote:
ja weet ik.. had geen zin om terug te quoten uit vorige topicquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik reageerde op soulraven. Een laptopje hoeft niet nieuw te zijn natuurlijk
Hij heeft het nu ook al over 'ons' en 'wij'quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:09 schreef redboyke het volgende:
heeft richard zijn eigen talkshow nu ofzo?
Ik denk dat vega eten een grotere uitdaging is dan leven zonder telefoon en internetquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
behalve back to basic, zie ik ook wel graag wat innovatie, qua laptopje, maar hoop gewoon op wat mensen de anders denken, om deze planeet iets gezonder te maken, dus kom maar met het veganisme, afval scheiden etc. zeiken dat het niets uithaalt, dus weet je wat??? Dan blazen we elkaar gewoon met zn allen op. Lemmingen
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En een smartphone en een jacuzzi en een dixi of 6.
quote:
ja LOLquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat vega eten een grotere uitdaging is dan leven zonder telefoon en internet
Fingers crossed..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Nee hoor, denk dat het gewoon bij kleine basisvoorzieningen blijft.
Zonnepaneeltje om de telefoon op te ladenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja weet ik.. had geen zin om terug te quoten uit vorige topic
weet je wat ik raar vind? de vijandigheid naar mensen die iets niet willen eten, ipv welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat vega eten een grotere uitdaging is dan leven zonder telefoon en internet
Fingers crossed here too..quote:
gohquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:12 schreef ndid het volgende:
Mike: we moeten hier ook niet alleen maar bezig zijn met geld verdienen.
hoeveel hebben ze hem geld metgegeven?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijkers moeten ook interactief kunnen, allemaal kijkcijfer verlies anders
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:12 schreef ndid het volgende:
Mike: we moeten hier ook niet alleen maar bezig zijn met geld verdienen.
ik verstond dat hij zei dat hij om 18u terug moest zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef chufi het volgende:
Hoe lang zo het duren voor ie alle boodschappen heeft? Weet ie nu welke provider?
Was het vijandig? Ik zag wel wat gepruttel. Maar dat zou ik ook doen. Het is een groep een afwijkend eet gedrag valt nooit in goede aardequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet je wat ik raar vind? de vijandigheid naar mensen die iets niet willen eten, ipv wel
Niks nog, ze betalen straksquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel hebben ze hem geld metgegeven?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
Ze hebben mij helemaal niet nodig, da's niet eerlijk..
[ afbeelding ]
sukkel is datquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarover?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
En ja hoor. De eerste luxe komt en het gejammer begint
[ afbeelding ]
Mooi zoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit sowieso niksquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Over de koffie geloof ik. In ieder geval over Adriaanquote:
Koffie ok. Zuchtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over de koffie geloof ik. In ieder geval over Adriaan
Geen tampons of maandverband besteld?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
een type als rienk erbij kan leuk zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee was niet nodig zei ze. Ze is 'het' al geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geen tampons of maandverband besteld?
echt niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
een type als rienk erbij kan leuk zijn
Die krijgen ze vast bij de accu-wissel indien nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geen tampons of maandverband besteld?
Zonder godsdienst? Blijft er weinig meer over van Rienk..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
een type als rienk erbij kan leuk zijn
wie zijn ze.. er zijn 3 'vrouwen'quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee was niet nodig zei ze. Ze is 'het' al geweest
Ziet ze volgende maand wel weer, denkend aan Cristel en de andere damequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie. Heb je dat gemist. Ze heeft het regelmatig herhaaldquote:
Beetje blote schouderachtig gedrag ala Boquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef FloJo het volgende:
mens, doe je tuinbroek goed
https://i.gyazo.com/f2805cae735786a64087f3b14de42315.png
nee niet gemistquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie. Heb je dat gemist. Ze heeft het regelmatig herhaald
Die moeten het nog worden. Duurt altijd even voor ze synchroon lopenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee niet gemistmaar die andere grieten
Ja dat soort onzin.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moeten het nog worden. Duurt altijd even voor ze synchroon lopen
Christel heeft een spiraaltje. Dus die valt al af.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die moeten het nog worden. Duurt altijd even voor ze synchroon lopen
Gelukkig maar dat menstrueren een niet terugkerend iets isquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:
Oh met een spiraaltje ook? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Christel heeft een spiraaltje. Dus die valt al af.
Oh? handigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Christel heeft een spiraaltje. Dus die valt al af.
Ze kunnen moeilijk zelf camera's ophangen. Dat is voor de kijkers zoals jijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:22 schreef ndid het volgende:
Blijkbaar zijn de kabouters nog steeds in de tent bezig.
Jessie maakt een opmerking van: als ik nou in mijn huis kon
En Brandon zegt iets van: als ze mijn tent nou dan...
Verschilt per persoon hm? Maar ze zei toen met dat bloed plassen dat ze niet ongesteld werd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh met een spiraaltje ook? Dat wist ik niet
Ga ik ze steken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:22 schreef ndid het volgende:
Blijkbaar zijn de kabouters nog steeds in de tent bezig.
Jessie maakt een opmerking van: als ik nou in mijn huis kon
En Brandon zegt iets van: als ze mijn tent nou dan...
Het was even over de egoïstische opmerking van Jessie. Er zijn nog twee damesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verschilt per persoon hm? Maar ze zei toen met dat bloed plassen dat ze niet ongesteld werd.
Waarom weet ik dit nog en waarom typ ik het überhaupt over
Ik vind alles best.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
vind je ook goed dat ze meer eten kregen ?
Er is vis en die vega vreet maar boomschorsquote:
Ooh zoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was even over de egoïstische opmerking van Jessie. Er zijn nog twee dames
Brood is ook niet zo slim. Bestel dan meel kun je zelf pannenkoeken van bakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:27 schreef PTLe het volgende:
Ik snap het ook niet zo weinig geld en dan Bier vragen , ze zijn niet goed wijs
Dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brood is ook niet zo slim. Bestel dan meel kun je zelf pannenkoeken van bakken
Als ze slim zijn brouwen ze dat zelf. In de middeleeuwen was bier drinkwater. Gebrouwen omdat water niet schoon was. Heel laag percentage zelfs kinderen dronken bierquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:27 schreef PTLe het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze slim zijn brouwen ze dat zelf. In de middeleeuwen was bier drinkwater. Gebrouwen omdat water niet schoon was. Heel laag percentage zelfs kinderen dronken bier
We leven niet in de middeleeuwenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze slim zijn brouwen ze dat zelf. In de middeleeuwen was bier drinkwater. Gebrouwen omdat water niet schoon was. Heel laag percentage zelfs kinderen dronken bier
Ze werden toen dan ook gemiddeld een jaar of 40quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En voor een paar tientjes heb je een starterspakket. Nog leuk om te doen ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Als dat nu al begint met amper geld in kas.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:27 schreef PTLe het volgende:
Ja dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Als dat nu al begint met amper geld in kas.
Duurt wel iets van 3 weken voordat het drinkbaar is toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En voor een paar tientjes heb je een starterspakket. Nog leuk om te doen ook
jeuj afbreken die handelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Crabapple het volgende:
Even off topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van vanmiddag, Utopia 1 wordt gesloopt. Het oude metaal wordt afgevoerd door een kennis.
Dat achterlijke beeld staat er ook nog. Begrijp niet dat niemand die ooit een zetje over de reling heeft gegevenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Crabapple het volgende:
Even off topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van vanmiddag, Utopia 1 wordt gesloopt. Het oude metaal wordt afgevoerd door een kennis.
Zij nu even wel. Wij niet neequote:
Was gister nog op tv, heb het gezien. Geloof o.1 procent alcoholquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
hoe heb je dat gefilmt?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Crabapple het volgende:
Even off topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn ze al, wat kan er mis gaan. Plus Utopia bier. Verkoopt als een mallequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze werden toen dan ook gemiddeld een jaar of 40
Leuk. Hopelijk verschijnen er meer foto's. Ben wel benieuwd naar de vorderingen hoe het er uiteindelijk allemaal gaat uit zien daar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Crabapple het volgende:
Even off topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk om te zien.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef Crabapple het volgende:
Even off topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hun doen aan kramperen , maar ach dit willen ze zelf , dus ?quote:
Dan is het nog niet lekker. Duurt wel een maand of twee dacht ikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Duurt wel iets van 3 weken voordat het drinkbaar is toch?
Hangt ervan af hoeveel dorst je hebt......quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Duurt wel iets van 3 weken voordat het drinkbaar is toch?
Het is een manier om aan schoon drinkwater te komen. Plus leuke marketingquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hun doen aan kramperen , maar ach dit willen ze zelf , dus ?
Dat zijn precies mijn gedachten!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat achterlijke beeld staat er ook nog. Begrijp niet dat niemand die ooit een zetje over de reling heeft gegeven
De kabouter heeft zijn werk niet goed gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:37 schreef mazaru het volgende:
De nieuwe cam geeft wazige beelden.![]()
[ afbeelding ]
Moet je het beeld/kbps op een vaste resolutie zetten..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:37 schreef mazaru het volgende:
De nieuwe cam geeft wazige beelden.![]()
[ afbeelding ]
eauh das minder spannendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:38 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij water of zoiets. Proberen haar oor te ontstoppen.
Een kennis van mij haalt het schroot daar weg. Er staan foto's op de Facebook pagina van zijn bedrijf.quote:
Oh vreselijk. Ik kan dat echt niet hoor. Dat levert mij subiet een hoofdpijn van hier tot Tokio opquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:38 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij water of zoiets. Proberen haar oor te ontstoppen.
oke exbewohners huilen denk ik want ze dat zienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Een kennis van mij haalt het schroot daar weg. Er staan foto's op de Facebook pagina van zijn bedrijf.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:39 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Moet je het beeld/kbps op een vaste resolutie zetten..
Moet je er een beetje zout in doen, gewoon water doet pijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh vreselijk. Ik kan dat echt niet hoor. Dat levert mij subiet een hoofdpijn van hier tot Tokio op
Hij stond op dat moment met Jessie te praten, die in de tent stond. Zij wilde Mike's werkbroek uithangen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:43 schreef Toweler het volgende:
Kaboutertjes geweest? Er staat een camera in de tent
Wat is het probleem daarmee? Serieus denk je dat camera's spontaan aan bomen groeien. Gloeiende echtquote:
Auquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
bh mag wel een maatje groter![]()
[ afbeelding ]
Krijg al pijn als ik ernaar kijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jee.quote:
Prima voorbereid op Utopia 2.0quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:46 schreef mario390 het volgende:
dat meisje heeeft goed 70 kilo
[ afbeelding ]
Het is geen babyquote:
Misschien handig om daar stenen neer te leggenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
en maar klagen over dat het zo niet gaat en modder, wat hadden ze dan gedacht ?
denk je zoveel?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat is geen babspek maar gewoon vet, en ze weegt geen 70 kilo eerder 80 of 85 kilo
Help je poes om zeep zeepquote:
Nacht camera's eindelijk van utopia 1 gehaaltquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:45 schreef ndid het volgende:
[..]Ze mochten een tijd de tent niet in en in een van de vorige cos-sen staan caps van mannetjes in zwarte kleding.
Hoe lang is ze?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze zei zelf dat ze 5kg overgewicht had
Zo te zien wel meerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hmm Nou ja dat gaat wel hard daar als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wel meerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik zie daar wel meer dan 5 kilo overgewicht aan hangenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze heeft haar BH ook meegenomen van toen ze 14 was. Kleding is ook een weegschaalquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie daar wel meer dan 5 kilo overgewicht aan hangen
In utopia 2 hebben ze na 48 uur recht op elkaars lichaam.quote:
Misschien is haar ideale gewicht 90 voor haarzelfquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Goffer dat moet pijn doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
O god je UIquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien is haar ideale gewicht 90 voor haarzelfwel een tip zeg
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind Sjamp leuk die is flieft op Richard
Nee te krappe kleding maakt dikquote:
dat erg wanneer zij dat denktquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien is haar ideale gewicht 90 voor haarzelfwel een tip zeg
Nee, hooguit beetje "fatsig", net als Lot uit utopia 1quote:
Gelukkig wel voor jequote:
Yep gekeken en nu?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:57 schreef FloJo het volgende:
aan iedereen die commentaar heeft op iemands lichaam.
kijk eerst naar jezelf!
respect voor iedereen die het durft om te doen wat ze doen
hoop dat die ook nog lekker zoemt s'nachtsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Best een behoorlijke cam, en er is al zo weinig ruimte in die tent.
Valt best wel mee. Die BH leek een marteling. Passende BH's zijn best belangrijk qua comfortquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:57 schreef FloJo het volgende:
kijk eerst naar jezelf!
Gedaan, maar wat ik ook doe het is en blijft een klein dikzakkiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:57 schreef FloJo het volgende:
kijk eerst naar jezelf!
quote:
Ik moet je gelijk gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:57 schreef FloJo het volgende:
kijk eerst naar jezelf!
Het was on topic over een veel te krappe bh, overdrijf niet zoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:01 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik kan er gewoon niet tegen dat mensen elkaar zo afkraken
Dit is FOK!! je zal het ermee moeten doen,quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:01 schreef FloJo het volgende:
[..]
Ja hoor,nix mis mee.quote:
Nou dat kan nog lastig worden dan. Gebeurt nogal eens vakerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:01 schreef FloJo het volgende:
[..]
doe ik ook ook, maar mag wel me mening geven zoals ieder anderquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dit is FOK!! je zal het ermee moeten doen,
Natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:03 schreef FloJo het volgende:
[..]
doe ik ook ook, maar mag wel me mening geven zoals ieder ander
Adriaan kookt ook.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
flikker die maar op de BQ
suddervleesch
GM Cossies
[..]
suddervleesch
GM Cossies
[..]
suddervleesch
GM Cossies
voor de UT opendag om spulletjes te verkopen.quote:
Beetje respect voor die vetrollen, jahquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
suddervleesch
GM Cossies
Die worden geen 40quote:
Weer onderzetters?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
voor de UT opendag om spulletjes te verkopen.
En armbandjes.quote:
Houten tasjes ofzo. Ik heb een houten agenda.quote:
Ja dat was een hele commotie hier.quote:
Ik zou het echt niet kopen, wel hulde voor de makerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:10 schreef danaqui het volgende:
Snap niet dat ze niet een paar van die kruiwagens maken, zijn echt leuk en dat verkoopt als een tiet
Ja!! Dan kunnen we zien wat Jessie allemaal kwijt maakt 😂🤣quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon alle bewoners een bodycam geven.
waarom zou je dat kopen? gaat gewoon wegrotten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:10 schreef danaqui het volgende:
Snap niet dat ze niet een paar van die kruiwagens maken, zijn echt leuk en dat verkoopt als een tiet
Nee ik ook niet maar het is wel echt utopiaansquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet kopen, wel hulde voor de maker
Adriaan had het zelfs vanmiddag erover dat hij wou gaan bloggen over hoe hij goedkope gezonde maaltijden klaar ging makenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:10 schreef Silves het volgende:
[..]
En een handtekening steen of blokhout met wasco..nog ff en ze kopen een plottermachine.
Dat is waar maar wat mot je ermeequote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:12 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar het is wel echt utopiaans
Inderdaad, en zo kunnen ze zoveel doen, alleen er zit geen greintje fantasie in ....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:10 schreef danaqui het volgende:
Ja achter in me tuin en plantjes er op ! je heb een goed ideequote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:10 schreef danaqui het volgende:
Beter juist. Dat maakt het nog utopiaanser.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:12 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarom zou je dat kopen? gaat gewoon wegrotten.
je eigen b.v opstarten en geld vragen dat is utopiaansquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:12 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar het is wel echt utopiaans
Bloggenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan had het zelfs vanmiddag erover dat hij wou gaan bloggen over hoe hij goedkope gezonde maaltijden klaar ging maken
Zoietsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja achter in me tuin en plantjes er op ! je heb een goed idee
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok misschien wel leuk.quote:
Nee, logisch jij hebt alleen een balkon toch, wat moet je dan met een kruiwagen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet kopen, wel hulde voor de maker
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]juist kleine omvang nodig maar wel de cup groter. omvang staat op het standje strak en trekt nog omhoog omdat ze de schouderbandjes maar blijft aantrekken om wat steun te mogen krijgen, maar dat zal ze niet krijgen omdat de steun ook via de strakke omvangband moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |