Een uur geleden alquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:04 schreef redboyke het volgende:
richard zit best wel lang op de stream hoor. is het niet tijd om te vertrekken.
Die laptop is ook heel handig als je geen stroom hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Soulraven het volgende:
Ja want ze hebben geld voor een laptop. En een abbo met een laptop erbij dan krijg je tegenwoordig een BKR check want het geld als een lening en hun inkomsten zijn daar nog niet naar.
Jahh ok, ¤15 per ritje hoor ik 'm zeggen, dat zal wel heen en weer zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel..hij zei net ik schiet voor en dan betalen jullie de boodschappen + 15 euro
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
En let op de belasting, want die moeten we afdragen… Aldus Sjon
Aan wie?
Misschien heeft Richard toevallig een laptopje overquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Soulraven het volgende:
Ja want ze hebben geld voor een laptop. En een abbo met een laptop erbij dan krijg je tegenwoordig een BKR check want het geld als een lening en hun inkomsten zijn daar nog niet naar.
Van de verkoop van de spullen denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
En let op de belasting, want die moeten we afdragen… Aldus Sjon
Aan wie?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Denk dat we Richard wel op kunnen nemen in de OP.
Dit wordt de "nieuwe" boer John, supermarkt en hornbach in 1 persoon.
Aftappen van de camera's 😂quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die laptop is ook heel handig als je geen stroom hebt
hij had t over een powerbank vd tel..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Misschien heeft Richard toevallig een laptopje over![]()
![]()
En een smartphone en een jacuzzi en een dixi of 6.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Misschien heeft Richard toevallig een laptopje over![]()
![]()
Zonder stroom is dat een uitdagingquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij had t over een powerbank vd tel..
quote:
Ik heb ook geen power bankquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand die zonder Powerbank op stap gaat ook![]()
Ik zou mijn telefoon een maand kunnen redden al zonder stroom
Hij zit op Fokquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
ja doei richard![]()
waar bemoeit hij zich mee
Ik reageerde op soulraven. Een laptopje hoeft niet nieuw te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij had t over een powerbank vd tel..
Ik ook niet.quote:
Ik heb er zoveel dat ik soms voor terrorist word aangezien met een bomgordelquote:
ja weet ik.. had geen zin om terug te quoten uit vorige topicquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik reageerde op soulraven. Een laptopje hoeft niet nieuw te zijn natuurlijk
Hij heeft het nu ook al over 'ons' en 'wij'quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:09 schreef redboyke het volgende:
heeft richard zijn eigen talkshow nu ofzo?
Ik denk dat vega eten een grotere uitdaging is dan leven zonder telefoon en internetquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
behalve back to basic, zie ik ook wel graag wat innovatie, qua laptopje, maar hoop gewoon op wat mensen de anders denken, om deze planeet iets gezonder te maken, dus kom maar met het veganisme, afval scheiden etc. zeiken dat het niets uithaalt, dus weet je wat??? Dan blazen we elkaar gewoon met zn allen op. Lemmingen
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En een smartphone en een jacuzzi en een dixi of 6.
quote:
ja LOLquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat vega eten een grotere uitdaging is dan leven zonder telefoon en internet
Fingers crossed..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Nee hoor, denk dat het gewoon bij kleine basisvoorzieningen blijft.
Zonnepaneeltje om de telefoon op te ladenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja weet ik.. had geen zin om terug te quoten uit vorige topic
weet je wat ik raar vind? de vijandigheid naar mensen die iets niet willen eten, ipv welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat vega eten een grotere uitdaging is dan leven zonder telefoon en internet
Fingers crossed here too..quote:
gohquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:12 schreef ndid het volgende:
Mike: we moeten hier ook niet alleen maar bezig zijn met geld verdienen.
hoeveel hebben ze hem geld metgegeven?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijkers moeten ook interactief kunnen, allemaal kijkcijfer verlies anders
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:12 schreef ndid het volgende:
Mike: we moeten hier ook niet alleen maar bezig zijn met geld verdienen.
ik verstond dat hij zei dat hij om 18u terug moest zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef chufi het volgende:
Hoe lang zo het duren voor ie alle boodschappen heeft? Weet ie nu welke provider?
Was het vijandig? Ik zag wel wat gepruttel. Maar dat zou ik ook doen. Het is een groep een afwijkend eet gedrag valt nooit in goede aardequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet je wat ik raar vind? de vijandigheid naar mensen die iets niet willen eten, ipv wel
Niks nog, ze betalen straksquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel hebben ze hem geld metgegeven?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
Ze hebben mij helemaal niet nodig, da's niet eerlijk..
[ afbeelding ]
sukkel is datquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarover?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
En ja hoor. De eerste luxe komt en het gejammer begint
[ afbeelding ]
Mooi zoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit sowieso niksquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Over de koffie geloof ik. In ieder geval over Adriaanquote:
Koffie ok. Zuchtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over de koffie geloof ik. In ieder geval over Adriaan
Geen tampons of maandverband besteld?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
een type als rienk erbij kan leuk zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee was niet nodig zei ze. Ze is 'het' al geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geen tampons of maandverband besteld?
echt niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
een type als rienk erbij kan leuk zijn
Die krijgen ze vast bij de accu-wissel indien nodigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geen tampons of maandverband besteld?
Zonder godsdienst? Blijft er weinig meer over van Rienk..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
een type als rienk erbij kan leuk zijn
wie zijn ze.. er zijn 3 'vrouwen'quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee was niet nodig zei ze. Ze is 'het' al geweest
Ziet ze volgende maand wel weer, denkend aan Cristel en de andere damequote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee was niet nodig zei ze. Ze is 'het' al geweest
Jessie. Heb je dat gemist. Ze heeft het regelmatig herhaaldquote:
Beetje blote schouderachtig gedrag ala Boquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef FloJo het volgende:
mens, doe je tuinbroek goed
https://i.gyazo.com/f2805cae735786a64087f3b14de42315.png
nee niet gemistquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie. Heb je dat gemist. Ze heeft het regelmatig herhaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |