Misschien iets ter grote van een eierdopje erin plaatsen ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een idee.. alleen het spul wat beetje kapot is staat allemaal in losse potten en dat is te klein voor ingraven? Of kan dat, of ander idee, of HELP
wat bende gij geweldigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Misschien iets ter grote van een eierdopje erin plaatsen ofzo
Echt hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent hier wel een beetje laat mee. De sfeer is vet goed nu.
Dat snap ik wel, het is niet zo maar iemand die het zegt natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben echt jaloers dat je deze geweldige woorden mag ontvangen.
zomaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, het is niet zo maar iemand die het zegt natuurlijk
ai, wat slordigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zomaar
Nee, bij Crack krijg je dat niet zomaar voor elkaar.
ik ga dit weer invoeren, ja maaaaaaaar 'hihiih TJE hahahaha HIAHAOAHOAO'quote:
Nou dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga dit weer invoeren, ja maaaaaaaar 'hihiih TJE hahahaha HIAHAOAHOAO'
De kunst zit het hem in niet genoeg caren, tenzij je zin hebt in een discussie, dan wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Negeren, knaagt, nog maar negeren, knaagt nog harder. Niet willen caren, maar het knaagt alsnog want het is gezegd, kan je wel negeren maar het is er gewoon, nog steeds, alleen achter je.
Nee, zo zit ik niet in elkaar, tenzij mij het niks boeit.
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo heet je zeker op Youtube/Insta/Pinterest
Kom, zullen we Samzz gezamelijk eens stevig toespreken?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, ik mag dan wel ecto en klein zijn, maar ik ben geen lilliputter
Leer mij die kunst dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
De kunst zit het hem in niet genoeg caren, tenzij je zin hebt in een discussie, dan wel.
Ik durf nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom, zullen we Samzz gezamelijk eens stevig toespreken?
Ik zal jou eens stevig toespreken *bril opzet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom, zullen we Samzz gezamelijk eens stevig toespreken?
haha brillenwipperquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens stevig toespreken *bril opzet.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat happen en trappen kun je trouwens nog op best veel plekken doen, zag ik.
Echt hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En vind het ook niet zo duur en leuk idee om beetje nieuwe dingen te ontdekken op leuke manier enzo enzo
Typischquote:
Heb jij een bril?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens stevig toespreken *bril opzet.
wat, waarom die, huh helpquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè
Ja 40 euro ofzo, best schappelijk
Van die rare uithalen ineens van je. Je lijkt uit het niets ineens heel raar te gaan schreeuwen enzo.quote:
Lolquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van die rare uithalen ineens van je. Je lijkt uit het niets ineens heel raar te gaan schreeuwen enzo.
Zo kat zo baasje hahahquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat begint een beetje dik te worden.
Dat komt omdat je hem de hele tijd lief laat liggen terwijl hij eigenlijk buiten moet spelen en achter de hitsige poesjes aanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Oké. Dima.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Gooooooodverdomme, ik had gisteren twee mensen in mn klas waarvan ik steeds dacht 'waarvan ken ik jou, hmm shit shit' en ik had het gewoon moeten zeggen ipv blijven denken en KUTEn nu weet ik waar ze van zijn en indd spijt dat ik ze niet heb aangesproken
Het is een meisje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hem de hele tijd lief laat liggen terwijl hij eigenlijk buiten moet spelen en achter de hitsige poesjes aan
Dat komt omdat je haar de hele tijd lief laat liggen terwijl zij eigenlijk buiten moet spelen en zich moet laten berijden door hitsige katersquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Niet lief.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij jou gaat het inmiddels niet meer om een beetje, dat klopt. ;p
Van laten berijden val je toch ook niet afquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat komt omdat je haar de hele tijd lief laat liggen terwijl zij eigenlijk buiten moet spelen en zich moet laten berijden door hitsige katers
wtfquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bij jou gaat het inmiddels niet meer om een beetje, dat klopt. ;p
pic van je bultenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal rare bultjes op mijn arm. Leuk mooi weer.
Hangt er vanaf of die kat zich gedraagt als zeester of nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van laten berijden val je toch ook niet af
Wel een racefiets hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom dan maak ik een fiets van je bril, nerdje.
Vind wel dat je het zo omschrijft dat je het meeste werk bij de hitsige kater legt op deze manier.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of die kat zich gedraagt als zeester of niet
Beetje onnodig jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja had misschien voor me moeten houden
Gewoon soort tikkertje met andere katers en degene die haar pakt die mag en dan net zo lang tot alle katers in de buurt zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind wel dat je het zo omschrijft dat je het meeste werk bij de hitsige kater legt op deze manier.
Die zit in m'n kooi.quote:
sowquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wist niet dat we het over mn looks hadden.
Dit klinkt al een stuk leuker, behalve dat laatste. Dan heb je altijd van die katers die het niet boeit als ze op het eind nog eens mogen, maar nog wel vol energie omdat ze niet met het tikkertje mee hebben gedaan. Beetje groepsverkrachting is het wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon soort tikkertje met andere katers en degene die haar pakt die mag en dan net zo lang tot alle katers in de buurt zijn geweest.
Ja maar gebruik het niet. Moest van vriendinnen dat poppetje maken ofzo? Toen zei een Ja zo stalk ik waar iedereen is want dat kun je hier mee dus zien en toen heb ik mijn telefoon maar terug gepakt want ze waren allemaal apps aan het downloaden om me met zo'n poppetje op te zadelen.quote:
Dit kan je ook doen met mijn moedervlekjesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet de punten verbinden en dan heb je een tekening.
Ik heb geen snapchatquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik installeer het zo hoor als je wat wilt sturen
Dit klinkt beetje creepy?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar gebruik het niet. Moest van vriendinnen dat poppetje maken ofzo? Toen zei een Ja zo stalk ik waar iedereen is want dat kun je hier mee dus zien en toen heb ik mijn telefoon maar terug gepakt want ze waren allemaal apps aan het downloaden om me met zo'n poppetje op te zadelen.
Waar en wat komt er uitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dit kan je ook doen met mijn moedervlekjes
Was ook maar een grapje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beest heb je toch al vet lang, dat lijkt me niet of kan dat zomaar.
Als je de mensen hier te relevant vindt, meer relevant dan af en toe mee kletsen omdat je je verveeld (en ja ergens zit heus wel iets van affectie maar zodra Fok uit gaat denk ik aan niemand van jullie) dan werkt dat denk ik niet.quote:
Een bitmoji of zo ja. Niks raars, maar heb m'n locatie uit staan hoor. Echt onzin is datquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar gebruik het niet. Moest van vriendinnen dat poppetje maken ofzo? Toen zei een Ja zo stalk ik waar iedereen is want dat kun je hier mee dus zien en toen heb ik mijn telefoon maar terug gepakt want ze waren allemaal apps aan het downloaden om me met zo'n poppetje op te zadelen.
Op mijn armen, je kan wel van alles maken, maar van eentje kan ik als een echte nerd het tekentje pi makenquote:
Sorry schatje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk dit gebeurt er als ik een keer aardig tegen je doe, dan steek je de gek met me
Ja dat vond ik ook. Ze kijkt dan een beetje waar mensen zijn, voornamlijk om te kijken met wie ze kan chillen. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen snapchat
[..]
Dit klinkt beetje creepy?
Wel een leuke nerdquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom dan maak ik een fiets van je bril, nerdje.
Ah, ja, op zich, maar had dus niet behoefte om een popptje te maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een bitmoji of zo ja. Niks raars, maar heb m'n locatie uit staan hoor. Echt onzin is dat
Wow wat koud.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je de mensen hier te relevant vindt, meer relevant dan af en toe mee kletsen omdat je je verveeld (en ja ergens zit heus wel iets van affectie maar zodra Fok uit gaat denk ik aan niemand van jullie) dan werkt dat denk ik niet.
Ai, nu heb je haar hart gebroken.quote:
Ah leuk, doe je dat weleens als je je echt de pleuris verveelt?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Op mijn armen, je kan wel van alles maken, maar van eentje kan ik als een echte nerd het tekentje pi maken
Sorry.quote:
Deed, maar dan praten we over middelbare school. Ook eens een date gehad die het leuk vond om bij me te doen, dat is dan wel lekker intiemquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah leuk, doe je dat weleens als je je echt de pleuris verveelt?
beidenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je niet zo goed geslapen of ben je verliefd
Haha en jij zeker ik heb ook moedervlekken rond de schaamstreek ;pquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Deed, maar dan praten we over middelbare school. Ook eens een date gehad die het leuk vond om bij me te doen, dat is dan wel lekker intiem
Goed slapen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, helaas niet
Lijkt me wel weer eens leuk
Ja. Goed idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah, ja, op zich, maar had dus niet behoefte om een popptje te maken.Werd nog een poging gedaan van JAA MAAR JE KAN DE NEUS EN OGEN EN ALLES HELEMAAL AANPASSEN en toen dacht ik van Boh moet nieuwe vrienden gaan zoeken.
Ghehe, nee zo is het niet gegaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha en jij zeker ik heb ook moedervlekken rond de schaamstreek ;p
Dit is precies hoe wij jou rond die tijd van dartmeneer en later de engi ook ervoeren, maar dat slikten wij ook gewoon in. En nu nog trouwens.quote:
Het doet er niet echt toe wat jij vindt. Wat voor de ene een onschuldig plagerijtje lijkt is voor de ander een heuse pesterij.quote:
Bakkesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het doet er niet echt toe wat jij vindt. Wat voor de ene een onschuldig plagerijtje lijkt is voor de ander een heuse pesterij.
Haha, neequote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien was je dan wel bij elkaar geweest
Ik kan echt niet naar dat soort baggershit kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:42 schreef xcachet het volgende:
Ik kijk vol verwondering naar afleveringen van 'Jullie huis, onze regels'.
Ging per ongeluk via YouTube. Dan dwaal ik nog wel eens af. Beetje leedvermaak is best ok.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar dat soort baggershit kijken.
Ik offer me wel op om te vragen wat er dan precies isquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:46 schreef Samzz het volgende:
Gadverdamme, ik voel me echt zo raar. Zelfs m'n collega's merken het.
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:46 schreef xcachet het volgende:
En Bondage zijn servers met posts van FOK! dan?
Weet ik niet. Voel me gewoon meh. Gisteren greep me enorm aan en ik ben fysiek ook niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik offer me wel op om te vragen wat er dan precies is
Dat is geen onderneming, maar een persoon.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:46 schreef xcachet het volgende:
En Bondage zijn servers met posts van FOK! dan?
En de thumbnail zag er verleidelijk uit?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ging per ongeluk via YouTube. Dan dwaal ik nog wel eens af. Beetje leedvermaak is best ok.
Ik had het idee dat het nu onderdeel is van FOK!, ook omdat je een tijdje geleden zo'n Maanvis had die om iets dergelijks zat te jankenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toch ook een externe database die zich moet aanpassen aan de nieuwe AVG wetgeving?
Aha, maar als ik een excel maak over alles wat hier op FOK! staat zoals Sigaar had, dan mag dat dan toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is geen onderneming, maar een persoon.
De nieuwe wetgeving is alleen voor bedrijven, niet voor consumenten.
En hoe merken collega's dat dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Voel me gewoon meh. Gisteren greep me enorm aan en ik ben fysiek ook niet helemaal lekker.
Was gewoon het eerst volgende filmpje in de autoplay.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En de thumbnail zag er verleidelijk uit?
yepquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aha, maar als ik een excel maak over alles wat hier op FOK! staat zoals Sigaar had, dan mag dat dan toch?
Sterker nog; het is al bepaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor haar bepalen natuurlijk
Oh laat jij youtube gewoon maar draaien op een tweede scherm ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was gewoon het eerst volgende filmpje in de autoplay.
Wat. Dat is wel enorm creepy. Of zo klinkt t.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aha, maar als ik een excel maak over alles wat hier op FOK! staat zoals Sigaar had, dan mag dat dan toch?
Ik zie even niet waarom jij nu iets persoonlijks betrekt bij het opslaan van informatie van fok.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tenzij je die informatie weer opslaat voor je webshop ofzo
Achtergrond.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh laat jij youtube gewoon maar draaien op een tweede scherm ofzo
Dat klopt, is ook jaren geleden dus ik hoop dat ze nu gelukkig is met iemand die beter bij haar pastquote:
Wat? Wist niet dat ik zo heftig overkwam ;squote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:51 schreef LCMS het volgende:
Ik vind zo'n kruisverhoor van Prof altijd ongemakkelijk
Er zijn veel dingen waar ik geen mening over vorm en dit is daar een van. Ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat. Dat is wel enorm creepy. Of zo klinkt t.
Toon je een keer interesse, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat? Wist niet dat ik zo heftig overkwam ;s
Dit is juist wel zo'n ding waar je een mening over vormt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zijn veel dingen waar ik geen mening over vorm en dit is daar een van. Ieder zo zijn ding.
Wat is er creepy aan? Er stond niks geheims in.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat. Dat is wel enorm creepy. Of zo klinkt t.
Dan heb je het niet goed begrepen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie even niet waarom jij nu iets persoonlijks betrekt bij het opslaan van informatie van fok.
Vraag eerst eens wat we gaan eten vanavondquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef Crack_ het volgende:
Gaan jullie iets leuks doen vanavond, of deze week of whatever
Ik vind vragen stellen en de ander een hoek proberen in te duwen niet echt een teken van interesse eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toon je een keer interesse, is het weer niet goed.
Ik ga dit niet eens lezen. Ik snap het heus wel. Heb zelf ook m'n policy's aan moeten passen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed begrepen.
Aangezien de wetgeving voor bedrijven geldt, mag je als onderneming (je webshop), niet zomaar alles opslaan. Dus mocht je informatie van FOK! opslaan om zakelijk te gebruiken (notities van alle mensen die paardrijden ofzo), ben je aan de wetgeving gebonden.
Mocht je het als individu gewoon opslaan zodat je over 10 jaar nog een domme uitspraak van mij uit 2011 kunt gebruiken, naja mag je lekker doen.
Mag ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag eerst eens wat we gaan eten vanavond
Ik ga aardbeien eten en dat is het wel zo'n beetje voorlopigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef Crack_ het volgende:
Gaan jullie iets leuks doen vanavond, of deze week of whatever
Jij bent echt raar manquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga dit niet eens lezen. Ik snap het heus wel. Heb zelf ook m'n policy's aan moeten passen.
Doe niet alsof ik achterlijk ben, VK.
ok hansquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga dit niet eens lezen. Ik snap het heus wel. Heb zelf ook m'n policy's aan moeten passen.
In de hoek duwen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik vind vragen stellen en de ander een hoek proberen in te duwen niet echt een teken van interesse eigenlijk
Op een gegeven moment kan je alleen maar je schouders ophalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:55 schreef Crack_ het volgende:
VK legt het toch alleen uit omdat jij dat vraagt!
Ja ik weet niet wat je opslaat hoor. Maar in mijn hoofd klinkt t alsof je van users datums waarop ze naar de dokter gaan, naar de tandarts, naar t werk en zo opslaat. En privé-informatie als welk standje ze lekker vinden en zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat is er creepy aan? Er stond niks geheims in.
Samzzquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je opslaat hoor. Maar in mijn hoofd klinkt t alsof je van users datums waarop ze naar de dokter gaan, naar de tandarts, naar t werk en zo opslaat. En privé-informatie als welk standje ze lekker vinden en zo.
Bijna elke vraag van je ging over of het niet mijn fout was dat het niks was geworden met die meid, dat is best wel in een hoek duwen jaquote:
Ik denk dat Hans en Cachet goed bij elkaar passen, blijkbaar zien ze allebei dingen die er niet zijn ;squote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan je alleen maar je schouders ophalen.
Haha, maar heb je er wel meer dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ga aardbeien eten en dat is het wel zo'n beetje voorlopig
Ik snap het echt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan je alleen maar je schouders ophalen.
Hij geeft gewoon antwoord op je vraag/opmerkingquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bijna elke vraag van je ging over of het niet mijn fout was dat het niks was geworden met die meid, dat is best wel in een hoek duwen ja
Ik heb je tot nu toe nog niet kunnen betrappen. Er loopt dommer volk rond hier, incl. ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed begrepen.
Aangezien de wetgeving voor bedrijven geldt, mag je als onderneming (je webshop), niet zomaar alles opslaan. Dus mocht je informatie van FOK! opslaan om zakelijk te gebruiken (notities van alle mensen die paardrijden ofzo), ben je aan de wetgeving gebonden.
Mocht je het als individu gewoon opslaan zodat je over 10 jaar nog een domme uitspraak van mij uit 2011 kunt gebruiken, naja mag je lekker doen.
Hij legde het uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:55 schreef Crack_ het volgende:
VK legt het toch alleen uit omdat jij dat vraagt!
hahahaaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb er waarschijnlijk maar liefst 2, dus dat wordt me toch een feestmaal
Ik ga dit nog geen eens lezen, doe niet alsof ik achterlijk ben aubquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij legde het uit.
Ik zeg; aha, logisch. <- vanaf hier snapte ik het dus, en vroeg ik NIKS meer.
Hij begint over mijn webshop.
Ik geef aan dat dat iets persoonlijks is en niet nodig is die link te leggen.
Hij gaat er nog even op verder.
Maar bedankt dat je verder objectief de discussie tussen VK en mij volgt.
Hij gaf gewoon nog een toevoegingquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij legde het uit.
beetje gestressd denk ik omdat ze nog veel moet doen om haar policies op orde te krijgen en ze er eigenlijk niet zo veel van snapt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon antwoord op je vraag/opmerking.
Ik kies ervoor om er niet over na te denken. Ooit wel gedaan, heb ik me afgeleerd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:57 schreef Crack_ het volgende:[/b]
[..]
Haha, maar heb je er wel meer dan?
[..]
Ik snap het echt nietmaar wel meer niet hier, maar is denk ik omdat mensen echt veels te groot en te ver doordenken ofzo, maar dit is gewoon mijn gok
¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon antwoord op je vraag/opmerking.
Eh nee. Dat interesseert me juist niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat je opslaat hoor. Maar in mijn hoofd klinkt t alsof je van users datums waarop ze naar de dokter gaan, naar de tandarts, naar t werk en zo opslaat. En privé-informatie als welk standje ze lekker vinden en zo.
VK is geen Aber he, hij doet niks kwaad en wil je ook niet raken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij legde het uit.
Voor Samzz altijd een beetje extraquote:
Je hebt 't zelf vaak genoeg over je webshop, mogen we dat dan niet gebruiken in een voorbeeld?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij legde het uit.
Sow KOEKOEKquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga dit nog geen eens lezen, doe niet alsof ik achterlijk ben aub![]()
Wat moet ik vertellen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Eh nee. Dat interesseert me juist niet.
Maar vertel.
Ik vind overbodige witregels irritant, tenzij dima. Jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga dit nog geen eens lezen, doe niet alsof ik achterlijk ben aub![]()
Mijn punt is dat ik aangeef het niet prettig vond en je er nog een tweede hele post aan toewijdt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt 't zelf vaak genoeg over je webshop, mogen we dat dan niet gebruiken in een voorbeeld?
¯\_(ツ)_/¯
Lees dit deel van de policy maar eens dan, meid.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik aangeef het niet prettig vond en je er nog een tweede hele post aan toewijdt.
Je bent dus echt achterlijk.
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Ik niet, of het moeten er vijf in één post zijn ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind overbodige witregels irritant, tenzij dima. Jij?
Niks, liever niet. Zelfs je bril is niet interessant.quote:
.. dat gaf je niet echt aan hoor?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik aangeef het niet prettig vond en je er nog een tweede hele post aan toewijdt.
Sow, CREWBASHquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sow zieke sneer naar een ex user. Zit het zo diep dat ze je alleen heeft achter gelaten?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VK is geen Aber he, hij doet niks kwaad en wil je ook niet raken.
Nou, dan verschillen we hier van elkaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik niet, of het moeten er vijf in één post zijn ofzo
Volgens mij vind jij sneren naar haar ook wel lekker, dus dit is een act. Oh en dit is objectief bekeken, want je weet best hoe het eraan toeging.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sow zieke sneer naar een ex user. Zit het zo diep dat ze je alleen heeft achter gelaten?
ohh.. hier anders wel. Prima weer geweestquote:
Ja, bedankt. Ik weet hoe het internet werkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lees dit deel van de policy maar eens dan, meid.
[..]
lekker jankenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Top!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ik weet hoe het internet werkt.
Heuy Crack, wanneer kom je naar ons toe voor een avond wijn en katten aaien?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Maar volgen mij bedoelt VK en Cachet het gewoon okay maar weenie, liefde
TEPELS ALS SIGARENPEUKENquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:01 schreef Sigaartje het volgende:
Ik bewaarde gegevens over discussies. Want er lopen hier een zooi stroopwafels rond, dat wil je niet weten.
Best wel hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Niks, liever niet. Zelfs je bril is niet interessant.
over tien jaar ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heuy Crack, wanneer kom je naar ons toe voor een avond wijn en katten aaien?
Dat is te makkelijk, laat ze zelf maar nader tot elkaar komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Maar volgen mij bedoelen VK en Cachet het gewoon okay maar weenie, liefde
Bedanktquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil een extra welkom geven aan de vrouwen in dit topic.
Ik heb een keer het bed gedeeld met een vrouw met normale tepels, maar die huid er omheen was werkelijk onmeunig groot. Echt vreemd.quote:
Met wat geweld, graag.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk, laat ze zelf maar nader tot elkaar komen.
Hou jij eens even heel gauw je meurende trul dicht tegen Samzzquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Niks, liever niet. Zelfs je bril is niet interessant.
een extra welkom gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Dank je, Mono.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Monopoly het volgende:
na aperquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:02 schreef Monopoly het volgende:
niet gelezenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij sneren naar haar ook wel lekker, dus dit is een act. Oh en dit is objectief bekeken, want je weet best hoe het eraan toeging.
Ik jank niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hou jij eens even heel gauw je meurende trul dicht tegen Samzz![]()
Anders is het zometeen weer lekker janken he!!
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heej Crack wanneer kom je naar me toe voor een avond wijn en mijn aardappelen aaien?
waarom doe je zo cachy..?? ben je ongesteld? doe es liefquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ik weet hoe het internet werkt.
Van jou altijd.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Graag gedaan. Blij dat men het waardeert.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik jank niet hoor. Of ja, wel, maar om iets anders.
wat heb je er aan gedaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een keer het bed gedeeld met een vrouw met normale tepels, maar die huid er omheen was werkelijk onmeunig groot. Echt vreemd.
Absoluut. Enorm trots ook. Maar ik ben er nog steeds van de leg vanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar was ook mooi hoe mensen reageerde dus dat is ook heel mooi!!
Snap ik ook wel, gewoon even rustig aanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut. Enorm trots ook. Maar ik ben er nog steeds van de leg van.
Wat een cliché eigenlijk: als vrouwen caren zijn ze ongesteld. Jammer dat je zo kortzichtig bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waarom doe je zo cachy..?? ben je ongesteld? doe es lief
Nee ik bedoel dat hij dan lekker gaat janken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik jank niet hoor. Of ja, wel, maar om iets anders.
Ga uit etenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me nu al rot omdat ik niet weet wat ik vanavond moet doen, mehhh
Wat heeft je moeder hiermee te maken?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er zit zeker poep in je ogen, stuk stront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |