Misschien iets ter grote van een eierdopje erin plaatsen ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een idee.. alleen het spul wat beetje kapot is staat allemaal in losse potten en dat is te klein voor ingraven? Of kan dat, of ander idee, of HELP
wat bende gij geweldigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Misschien iets ter grote van een eierdopje erin plaatsen ofzo
Echt hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent hier wel een beetje laat mee. De sfeer is vet goed nu.
Dat snap ik wel, het is niet zo maar iemand die het zegt natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben echt jaloers dat je deze geweldige woorden mag ontvangen.
zomaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, het is niet zo maar iemand die het zegt natuurlijk
ai, wat slordigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zomaar
Nee, bij Crack krijg je dat niet zomaar voor elkaar.
ik ga dit weer invoeren, ja maaaaaaaar 'hihiih TJE hahahaha HIAHAOAHOAO'quote:
Nou dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga dit weer invoeren, ja maaaaaaaar 'hihiih TJE hahahaha HIAHAOAHOAO'
De kunst zit het hem in niet genoeg caren, tenzij je zin hebt in een discussie, dan wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Negeren, knaagt, nog maar negeren, knaagt nog harder. Niet willen caren, maar het knaagt alsnog want het is gezegd, kan je wel negeren maar het is er gewoon, nog steeds, alleen achter je.
Nee, zo zit ik niet in elkaar, tenzij mij het niks boeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |