Misschien iets ter grote van een eierdopje erin plaatsen ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een idee.. alleen het spul wat beetje kapot is staat allemaal in losse potten en dat is te klein voor ingraven? Of kan dat, of ander idee, of HELP
wat bende gij geweldigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Misschien iets ter grote van een eierdopje erin plaatsen ofzo
Echt hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent hier wel een beetje laat mee. De sfeer is vet goed nu.
Dat snap ik wel, het is niet zo maar iemand die het zegt natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben echt jaloers dat je deze geweldige woorden mag ontvangen.
zomaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, het is niet zo maar iemand die het zegt natuurlijk
ai, wat slordigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zomaar
Nee, bij Crack krijg je dat niet zomaar voor elkaar.
ik ga dit weer invoeren, ja maaaaaaaar 'hihiih TJE hahahaha HIAHAOAHOAO'quote:
Nou dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga dit weer invoeren, ja maaaaaaaar 'hihiih TJE hahahaha HIAHAOAHOAO'
De kunst zit het hem in niet genoeg caren, tenzij je zin hebt in een discussie, dan wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Negeren, knaagt, nog maar negeren, knaagt nog harder. Niet willen caren, maar het knaagt alsnog want het is gezegd, kan je wel negeren maar het is er gewoon, nog steeds, alleen achter je.
Nee, zo zit ik niet in elkaar, tenzij mij het niks boeit.
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo heet je zeker op Youtube/Insta/Pinterest
Kom, zullen we Samzz gezamelijk eens stevig toespreken?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, ik mag dan wel ecto en klein zijn, maar ik ben geen lilliputter
Leer mij die kunst dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
De kunst zit het hem in niet genoeg caren, tenzij je zin hebt in een discussie, dan wel.
Ik durf nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom, zullen we Samzz gezamelijk eens stevig toespreken?
Ik zal jou eens stevig toespreken *bril opzet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom, zullen we Samzz gezamelijk eens stevig toespreken?
haha brillenwipperquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens stevig toespreken *bril opzet.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat happen en trappen kun je trouwens nog op best veel plekken doen, zag ik.
Echt hèquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En vind het ook niet zo duur en leuk idee om beetje nieuwe dingen te ontdekken op leuke manier enzo enzo
Typischquote:
Heb jij een bril?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens stevig toespreken *bril opzet.
wat, waarom die, huh helpquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè
Ja 40 euro ofzo, best schappelijk
Van die rare uithalen ineens van je. Je lijkt uit het niets ineens heel raar te gaan schreeuwen enzo.quote:
Lolquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Van die rare uithalen ineens van je. Je lijkt uit het niets ineens heel raar te gaan schreeuwen enzo.
Zo kat zo baasje hahahquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat begint een beetje dik te worden.
Dat komt omdat je hem de hele tijd lief laat liggen terwijl hij eigenlijk buiten moet spelen en achter de hitsige poesjes aanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Oké. Dima.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Gooooooodverdomme, ik had gisteren twee mensen in mn klas waarvan ik steeds dacht 'waarvan ken ik jou, hmm shit shit' en ik had het gewoon moeten zeggen ipv blijven denken en KUTEn nu weet ik waar ze van zijn en indd spijt dat ik ze niet heb aangesproken
Het is een meisje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hem de hele tijd lief laat liggen terwijl hij eigenlijk buiten moet spelen en achter de hitsige poesjes aan
Dat komt omdat je haar de hele tijd lief laat liggen terwijl zij eigenlijk buiten moet spelen en zich moet laten berijden door hitsige katersquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:09 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |