Lieverd is het ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Huub leest mee/
Topic vol > SL
Nieuw topic aangemaakt > einde SL
quote:
Ik hoop op 5th zijn homoseksuele nachtclubeigenaar met één been.quote:
Is Bronno uit de kast gekomen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoop op 5th zijn homoseksuele nachtclubeigenaar met één been.
Een type Sergio uit Secret Story.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoop op 5th zijn homoseksuele nachtclubeigenaar met één been.
Tsja. 24/7 live is 24/7 live. Maar het is wel tres triest als je hiermee moet "scoren'.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Godallemachtig wát een stelletje idioten die dit filmpje gemaakt hebben:![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
![]()
Ik had die nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
![]()
Echt hoor. Ik kan hier niet tegen. Tuurlijk is het een punt maar dat geforceerde.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Man man man, dat gelul van Adriaan met z'n "vet is slecht".
Kan het niet aanhoren.
Het slaat werkelijk helemaal nergens op wat 'ie uitkraamt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik kan hier niet tegen. Tuurlijk is het een punt maar dag geforceerde.
Hij reageert vooral op John, die echte onzin uitkraamt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik kan hier niet tegen. Tuurlijk is het een punt maar dat geforceerde.
Niks mis mee, met mayonaise.. Zit vrij weinig suiker in namelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij reageert vooral op John, die echte onzin uitkraamt.![]()
Je hebt ook goede mayonaise,
Ik word van beide ...John en Adriaan een beetje gek pppffffquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Man man man, dat gelul van Adriaan met z'n "vet is slecht".
Kan het niet aanhoren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:36 schreef snetje het volgende:
Hop hop ..kikker en Sanne in galop....
[ afbeelding ]
Veel suiker en veel vet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Niks mis mee, met mayonaise.. Zit vrij weinig suiker in namelijk.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Veel suiker en veel vet.Goede mayonaise bestaat niet.
Ze is heel bang voor kikkers ..haar vader heeft haar er ooit heel erg mee laten schrikken ..geloof ik..quote:
oke mar in duits is dat heuschreckequote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is heel bang voor kikkers ..haar vader heeft haar er ooit heel erg mee laten schrikken ..geloof ik..
Ik heb er 5 als huisdier. 😂Die hebben zelfs tanden en nog is er niks engs aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is heel bang voor kikkers ..haar vader heeft haar er ooit heel erg mee laten schrikken ..geloof ik..
Kikkers met tandjes? Tofquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er 5 als huisdier. 😂Die hebben zelfs tanden en nog is er niks engs aan.
We hebben er hier ook 1...je moet ze gewoon even leren kennen...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er 5 als huisdier. 😂Die hebben zelfs tanden en nog is er niks engs aan.
Dit. Wat een geouwehoer zegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik word van beide ...John en Adriaan een beetje gek pppffff
Of toch wel ...kan ze er mee leren omgaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:40 schreef mario390 het volgende:
en bang van beestjes dann is sanne hier im wood vals am plaats
Plat volksbuurtig amsterdamNoord????quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:42 schreef Bumfuzzle het volgende:
Vraag me af wat god van het taalgebruik van Sanne vindt.
Zoietsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:44 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Plat volksbuurtig amsterdamNoord????
het werd gillenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Of toch wel ...kan ze er mee leren omgaan...
quote:
Nog even en ze donderen met zijn duizenden uit de hemelquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:44 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Plat volksbuurtig amsterdamNoord????
Vind ik niet zo raar als ik naar die 2 huppelkutjes kijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:49 schreef snetje het volgende:
Lijkt wel alsof Christel alleen met mannen goed overweg kan..
Is toch niet zo raar? Brandon is dan ook gewoon relaxed en slim, komt tenminste nog wat nuttigs uit ipv.. "he? Wat zeg je? Lig je lekkerrrr?"quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:49 schreef snetje het volgende:
Lijkt wel alsof Christel alleen met mannen goed overweg kan..
Ben je wakker? Lig je lekker? Ben je aan het eten? Kook je?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar? Brandon is dan ook gewoon relaxed en slim, komt tenminste nog wat nuttigs uit ipv.. "he? Wat zeg je? Lig je lekkerrrr?"
Word je toch doodmoe vanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je wakker? Lig je lekker? Ben je aan het eten? Kook je?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:52 schreef houdjemond het volgende:
Haar accent is trouwens net geen Amsterdams. En het klinkt aangeleerd.
dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:52 schreef houdjemond het volgende:
Haar accent is trouwens net geen Amsterdams. En het klinkt aangeleerd.
Heel de dag ook....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
ipv 13 tot 15 uur voor 10 euro nu de hele dag voor 5 euro
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]Wat een mooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]deze in uto2 is maar gespringtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lot verkocht armbandjes voor 15 euro en die gingen als warme broodjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:54 schreef houdjemond het volgende:
5 euro voor zo'n dingesje. Nu al een tientje
Nee nee, ik zat geïnteresseerd te luisteren naar haar stelling dat dinosauriërs best kunnen hebben bestaan. "Het is al zo lang geleden".quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, ik zat geïnteresseerd te luisteren naar haar stelling dat dinosauriërs best kunnen hebben bestaan. "Het is al zo lang geleden".
Ze moeten ergens aan beginnenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:07 schreef freaky40 het volgende:
500 man? Ik weet het niet hoor, volgens mij rekenen zich zelf rijk....
Weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar 500 man gaan er echt niet komen....
Moi aussi (ik ook)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:09 schreef chufi het volgende:
De keren dat ik door mn enkel ging was altijd op een ietsje scheefliggende klinker....
Nou ja ehhh....Het ken hequote:
Met die stiften van Jessiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:13 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
't is bijna vaderdag Presse papier maken.
Alleen hoe krijgen ze tekst erin/erop
Was te verwachten, dit terrein ligt nog meer tegen de A1 aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou ja ehhh....Het ken he![]()
Die ambulance word je ook gek van. Er is verdikke genoeg natuur in Nederland, met stilte.
Zo jammer he. Had het in de Oostvaardersplassen gedaan. Hadden ze ook dieren kunnen reddenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was te verwachten, dit terrein ligt nog meer tegen de A1 aan.
Dit was de goedkoopste oplossing want qua techniek hoeft er nauwelijks iets te veranderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zo jammer he. Had het in de Oostvaardersplassen gedaan. Hadden ze ook dieren kunnen redden
Brandon en Christel sowieso. Mike gaat al beter.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:15 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vind Brendon Mike en Kristel het beste aan te horen.
Vlees in overvloed daarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zo jammer he. Had het in de Oostvaardersplassen gedaan. Hadden ze ook dieren kunnen redden
Maar ja...daar gaat weer een trein door.![]()
ben er nog geweest om te voeren. geen last gehad van treinenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar ja...daar gaat weer een trein door.![]()
Meer kadavers op dit momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Das de kant van Almere,klopt. Andere kant is rustig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:17 schreef FloJo het volgende:
[..]
ben er nog geweest om te voeren. geen last gehad van treinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:18 schreef freaky40 het volgende:
John heeft wel gelijk. Hij vind het wat te vroeg om daar al mensen naar toe te laten komen. Beter zou zijn gewoon een rondleiding voor een schappelijk bedrag. Zo begon het in Utopia 1 ook, ik herinner me nog dat ingelijste briefje van 20 euro nog. Het eerst verdiende geld.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Das de kant van Almere,klopt. Andere kant is rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Alles beter dan vegan A3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:22 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb altijd al een steen willen hebben.
En een rondleiding, geef het maar toe.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:22 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb altijd al een steen willen hebben.
A3=Adrie-aantjequote:
Hallo, met Utopia...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:28 schreef houdjemond het volgende:
Ik belde met de huisarts en hoorde opeens een dubbele telefoon overgaanzat even heel stom te kijken.
De J van Jezus?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat nou weer voor mislukte tattoo?
[ afbeelding ]
Ja echtquote:
Zeker de J van jezusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat nou weer voor mislukte tattoo?
[ afbeelding ]
Hij dacht vast dat je van een vakantie adresje beldequote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja echtik maar kletsen over flessen water,planken, bier en kikkers, hing de huisarts op.
Ahh voor het geval dat ze haar naam vergeetquote:
quote:
Ook handig voor haar vriendje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh voor het geval dat ze haar naam vergeet
*proest*quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij dacht vast dat je van een vakantie adresje belde
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh voor het geval dat ze haar naam vergeet
Ik mag geeneens frituurquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:37 schreef BelaRoffa het volgende:
Sjon hallooo dat is toch geeen eten pakke frikandelle voor 1 euro wat je dan aan kids geeft. Okeee ik weet alweer genoeg van sjon. Opa sjon gooit de frituur aan als de kinderen honger hebben . Wat een treurigheid.
Hadden ze dat gisteren niet kunnen meldenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:39 schreef mazaru het volgende:
Verloren belminuten. Meneer wil er niet aan meedoen
Of omdat Utopia best een goede naam heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Gebruikte bouwmaterialen gaat NIET mee doen aan Utopia....terug gefloten door de Febo?
Echt heel raar. Dat toontje klonk ook niet echt vriendelijk. Ze hebben nog 1 minuut beltegoedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden ze dat gisteren niet kunnen melden
Eikels zijn het.. Net op de streams gehoord door Brendanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:41 schreef houdjemond het volgende:
http://www.oudebouwmaterialen.nl
Boycotten die hap.
En water in poedervorm.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:43 schreef Amphorapotje het volgende:
De nieuwe inwoners die nog komen hebben vast opvouwbare planken in hun kist
Ik weet niet waar je dat ziet. Het gaat hier gewoon over de streamsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
Het SC-gehalte is weer erg hoog op de COS. Liever gezellig op de SC posten als er op de streams niet veel te zien is.
Wel een mooie zaak zeg (Op hun FB)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:41 schreef houdjemond het volgende:
http://www.oudebouwmaterialen.nl
Boycotten die hap.
Gaat wel belachelijk hard zeg.quote:
Lees maar even terug. Of iemand in Almere Zuid of aan de andere kant woont heeft niets met de COS te maken. Ik geef maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat ziet. Het gaat hier gewoon over de streams
Ze waren al bijna door hun belminuten heenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:45 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Gaat wel belachelijk hard zeg.
Maf
Benoem dan even indirect de betreffende provider.
of hebben ze dat al gedaan?
En terecht. Vind ze echt tot nu toe een hoop lullen en weinig concrete plannen uitvoeren om aan ruilhandel te kunnen doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Febo wil ze even laten zweten, duidelijk toch.
Dat was een half uur geleden. Maar laten we het over de streams hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees maar even terug. Of iemand in Almere Zuid of aan de andere kant woont heeft niets met de COS te maken. Ik geef maar een voorbeeld.
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:45 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Gaat wel belachelijk hard zeg.
Maf
Benoem dan even indirect de betreffende provider.
of hebben ze dat al gedaan?
Vind ik ook. Ze doen maar wat.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:46 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
En terecht. Vind ze echt tot nu toe een hoop lullen en weinig concrete plannen uitvoeren om aan ruilhandel te kunnen doen
Sorry. Dat was ik.Ben al weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees maar even terug. Of iemand in Almere Zuid of aan de andere kant woont heeft niets met de COS te maken. Ik geef maar een voorbeeld.
Ah ok, laatste wat ik wist was 10 min.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze waren al bijna door hun belminuten heen
Was maar een voorbeeld tikte zequote:
Een hoop roepen in de hoop dat mensen langskomen.quote:
Zal wel moeten van de feboquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk die John die alles op de handrem houd
#metooquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:48 schreef houdjemond het volgende:
Roep gewoon je 06 op de streamsIk bel wel hoor.
Dat mogen ze zeker niet ze kunnen toch mensen laten bellen gewoon, of oproepen om meuk te brengen en dan ruilen voor zelfgemaakte meukquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:48 schreef houdjemond het volgende:
En dan zeg je "Hallo dokter"quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:48 schreef houdjemond het volgende:
Ja, even informeren naar mijn bloeduitslagen.quote:
Ze zitten er nog geen week in.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:52 schreef mazaru het volgende:
Ondanks het weinige eten zie je ze nog niet echt afvallen
Ze eten dan ook 3x per dag exc. tussendoortjesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:52 schreef mazaru het volgende:
Ondanks het weinige eten zie je ze nog niet echt afvallen
Ze zouden ook een blok hout met een mes kunnen bewerken om te verkopen. Beetje werk erin stoppen in plaats van met drie spijkers een paar plankjes aan elkaar vast maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vind Mike zijn idee wel oke voor 9 juni. Open uitloopdag, van alles maken en proberen te verkopen etc.
Dat soort dingen ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zouden ook een blok hout met een mes kunnen bewerken om te verkopen. Beetje werk erin stoppen in plaats van met drie spijkers een paar plankjes aan elkaar vast maken.
Die schijnt daar volop. En de komende dagen nog meerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:55 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja.
Of met glas ergens in branden.
Moet wel de zon schijnen natuurlijk
Hij zag er uit als een flapdrol maar blijkt wel okquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:58 schreef mazaru het volgende:
Hij is echt constant aan het werk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zag er uit als een flapdrol maar blijkt wel ok
Zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
En ze gaan ook gekleurd zand maken met de krijtjes van Jessiequote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:00 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ah er wordt iets gemaakt met krijtjes en houten schijfjes
[ afbeelding ]
Nou ja, er komen iig wat creatieve ideetjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze gaan ook gekleurd zand maken met de krijtjes van Jessie
Joh lekker vernieuwend ....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:00 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ah er wordt iets gemaakt met krijtjes en houten schijfjes
[ afbeelding ]
Beter dan die andere flapdrolquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan helrmaal niet wachten joh tot de verkoopquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze gaan ook gekleurd zand maken met de krijtjes van Jessie
Ja maar ho ho. Het is gemaakt door Utopianen he.quote:
Ik ben überhaupt wel tevreden met dit stel hoor. Ze blijven gewoon door klussen voorlopigquote:
Nee joh..ze hadden moeten zeggen..ja komt eraanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:02 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Wat een flauwekul van die zaak. Zeg dat dan meteen
Ze komen op gangquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:01 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Nou ja, er komen iig wat creatieve ideetjes.
Ja 1 euro per zandkorreltjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:02 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ja maar ho ho. Het is gemaakt door Utopianen he.
Dat gaat nog verkocht worden ook tegen een aanzienlijke prijs.
Wat ik je brom
Echt hoor. Er kan helemaal niks wegraken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Kam dat bos uit op een rij hoe kan je nou een hamer kwijtraken daar
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee joh..ze hadden moeten zeggen..ja komt eraan
Jessie is al 2 tandenborstels kwijt. Ze had er 6 want :""ik raak altijd allus kwijt. Echt hoor""quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:03 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Echt hoor. Er kan helemaal niks wegraken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is best knap in een afgesloten gebiedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jessie is al 2 tandenborstels kwijt. Ze had er 6 want :""ik raak altijd allus kwijt. Echt hoor""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |