Lieverd is het ookquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Huub leest mee/
Topic vol > SL
Nieuw topic aangemaakt > einde SL
quote:
Ik hoop op 5th zijn homoseksuele nachtclubeigenaar met één been.quote:
Is Bronno uit de kast gekomen?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoop op 5th zijn homoseksuele nachtclubeigenaar met één been.
Een type Sergio uit Secret Story.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoop op 5th zijn homoseksuele nachtclubeigenaar met één been.
Tsja. 24/7 live is 24/7 live. Maar het is wel tres triest als je hiermee moet "scoren'.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Godallemachtig wát een stelletje idioten die dit filmpje gemaakt hebben:![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
![]()
Ik had die nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
![]()
Echt hoor. Ik kan hier niet tegen. Tuurlijk is het een punt maar dat geforceerde.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Man man man, dat gelul van Adriaan met z'n "vet is slecht".
Kan het niet aanhoren.
Het slaat werkelijk helemaal nergens op wat 'ie uitkraamt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik kan hier niet tegen. Tuurlijk is het een punt maar dag geforceerde.
Hij reageert vooral op John, die echte onzin uitkraamt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik kan hier niet tegen. Tuurlijk is het een punt maar dat geforceerde.
Niks mis mee, met mayonaise.. Zit vrij weinig suiker in namelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij reageert vooral op John, die echte onzin uitkraamt.![]()
Je hebt ook goede mayonaise,
Ik word van beide ...John en Adriaan een beetje gek pppffffquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Man man man, dat gelul van Adriaan met z'n "vet is slecht".
Kan het niet aanhoren.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:36 schreef snetje het volgende:
Hop hop ..kikker en Sanne in galop....
[ afbeelding ]
Veel suiker en veel vet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Niks mis mee, met mayonaise.. Zit vrij weinig suiker in namelijk.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Veel suiker en veel vet.Goede mayonaise bestaat niet.
Ze is heel bang voor kikkers ..haar vader heeft haar er ooit heel erg mee laten schrikken ..geloof ik..quote:
oke mar in duits is dat heuschreckequote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is heel bang voor kikkers ..haar vader heeft haar er ooit heel erg mee laten schrikken ..geloof ik..
Ik heb er 5 als huisdier. 😂Die hebben zelfs tanden en nog is er niks engs aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze is heel bang voor kikkers ..haar vader heeft haar er ooit heel erg mee laten schrikken ..geloof ik..
Kikkers met tandjes? Tofquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er 5 als huisdier. 😂Die hebben zelfs tanden en nog is er niks engs aan.
We hebben er hier ook 1...je moet ze gewoon even leren kennen...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb er 5 als huisdier. 😂Die hebben zelfs tanden en nog is er niks engs aan.
Dit. Wat een geouwehoer zegquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik word van beide ...John en Adriaan een beetje gek pppffff
Of toch wel ...kan ze er mee leren omgaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:40 schreef mario390 het volgende:
en bang van beestjes dann is sanne hier im wood vals am plaats
Plat volksbuurtig amsterdamNoord????quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:42 schreef Bumfuzzle het volgende:
Vraag me af wat god van het taalgebruik van Sanne vindt.
Zoietsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:44 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Plat volksbuurtig amsterdamNoord????
het werd gillenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Of toch wel ...kan ze er mee leren omgaan...
quote:
Nog even en ze donderen met zijn duizenden uit de hemelquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:44 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Plat volksbuurtig amsterdamNoord????
Vind ik niet zo raar als ik naar die 2 huppelkutjes kijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:49 schreef snetje het volgende:
Lijkt wel alsof Christel alleen met mannen goed overweg kan..
Is toch niet zo raar? Brandon is dan ook gewoon relaxed en slim, komt tenminste nog wat nuttigs uit ipv.. "he? Wat zeg je? Lig je lekkerrrr?"quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:49 schreef snetje het volgende:
Lijkt wel alsof Christel alleen met mannen goed overweg kan..
Ben je wakker? Lig je lekker? Ben je aan het eten? Kook je?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar? Brandon is dan ook gewoon relaxed en slim, komt tenminste nog wat nuttigs uit ipv.. "he? Wat zeg je? Lig je lekkerrrr?"
Word je toch doodmoe vanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben je wakker? Lig je lekker? Ben je aan het eten? Kook je?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:52 schreef houdjemond het volgende:
Haar accent is trouwens net geen Amsterdams. En het klinkt aangeleerd.
dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:52 schreef houdjemond het volgende:
Haar accent is trouwens net geen Amsterdams. En het klinkt aangeleerd.
Heel de dag ook....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
ipv 13 tot 15 uur voor 10 euro nu de hele dag voor 5 euro
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |