In de persoonlijke aanbieding hier, 25% korting jonge.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijna, niet vergeten straks nieuw te halen.
Als zaterdag iets met tenen te maken heeft niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Btw, aangezien we het niet toch maar allemaal doodzwijgen en we het over tenenkaas hebben, wie komt er komende zaterdag allemaal?
mad profits!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In de persoonlijke aanbieding hier, 25% korting jonge.
Ik kreeg gewoon een brief!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, daar krijg je geen herinnering van
Gelukkig mag ik nog wachten tot 2020
Je krijgt een paar maand vantevoren een bericht maar daarna kennelijk niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, daar krijg je geen herinnering van
Gelukkig mag ik nog wachten tot 2020
quote:
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL!quote:
Wel met een goede haarzwiep bij het omdraaien hoop ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL!
FOK LOSERS!
*swisht weg*
Kijk je uit dat je niet zo op je pik getrapt wordt?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
IK HAAT JULLIE ALLEMAAL!
FOK LOSERS!
*swisht weg*
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je krijgt een paar maand vantevoren een bericht maar daarna kennelijk niet meer
Ja dat krijg je met zo'n enorme leuter al snelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet zo op je pik getrapt wordt?
Hallo, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel met een goede haarzwiep bij het omdraaien hoop ik.
Vind ik best, wil eigenlijk gewoon een pilsje met Yv, Cue, Cali en Joel drinken. Rest kan me niet zo boeien.quote:
"Je bent een enorme lul!"quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met zo'n enorme leuter al snel
groot gelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik best, wil eigenlijk gewoon een pilsje met Yv, Cue, Cali en Joel drinken. Rest kan me niet zo boeien.
Eerste jaar is de boete maar ¤90. Daarna ¤340. Alleen ben je niet verzekerd als je geen geldig rijbewijs hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan toch ook later? Of gold dat alleen voor oudere rijbewijzen? Herinner me dat iemand het had over een jaar na verlopen ofzo?
Harman?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik best, wil eigenlijk gewoon een pilsje met Yv, Cue, Cali en Joel drinken. Rest kan me niet zo boeien.
Jeey ik hoor erbij!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom je gezellig hierheenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:22 schreef TaMieke het volgende:
Als t zo moet....
Ga ik wel een terras verderop zitten
Die kunnen het ook zonder mij prima vinden hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch jouw aanhangsel, die hoeft niet apart genoemd te worden.
nu moet ik aan een blindedarm denkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die persoon reed niet zo vaak destijds, maar snap dat het voor jou wel handig is om dan voor de spoed te gaan jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerste jaar is de boete maar ¤90. Daarna ¤340. Alleen ben je niet verzekerd als je geen geldig rijbewijs hebt.
Dus ¤35 extra betalen voor een spoedprocedure en morgen en overmorgen maar deauto even laten staan voor de zekerheid.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aanhangsels dienen altijd apart genoemd te worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Watquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:33 schreef -Phineas- het volgende:
Hamtaroooo als we samen werken zijn we sterker. Beste vrieendd! En we eten graag een hapje
Tuurlijk wel, dat heet gastvrijheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aanhangsels dienen altijd apart genoemd te worden.
Gadver wat is dat irritant als aanhangsels maar automatisch er vanuit gaan dat ze ook uitgenodigd zijn
What are you? Joined at the hip?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gadver wat is dat irritant als aanhangsels maar automatisch er vanuit gaan dat ze ook uitgenodigd zijn
Jij schuinmarcheerder!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:35 schreef Koen66 het volgende:
Ben ook ooit wel eens met een vrouwelijke Fokster wat gaan eten. Had toch raar opgekeken als ze met d'r kerel was komen aanzetten
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat heet gastvrijheid.
Raar fenomeen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |