Oh god hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:07 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
De dames hebben het koud 's nachts, John heeft daar geen last van.
Ik was eerderquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik had hem ookSanne heeft een leuk koppie..
quote:
Voorlopig heel solidair, maar dat komt ook door de gedeelde situatie. Ik denk alleen dat Adriaan snel uit de boot gaat vallen. Mensen laten zich niets opdringen....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:10 schreef pullup het volgende:
Toch absoluut een heel ander slag mensen dan er de laatste twee jaar in Uto1 binnen gemikt werden hoor.
Ik hoop dat ze zo blijft en er niet nog een religieus iemand bijkomt. Respect voor elkaar lijkt hier best belangrijk te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
@ Magnaal, gisteren niet echt gezien maar dit valt me niet tegen, ik kreeg uit de Cos de indruk dat we hier met een reli-gekkie te maken zouden hebben
Dat zou ik wel jammer vinden vind hem een van de leukere tot dusver.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Voorlopig heel solidair, maar dat komt ook door de gedeelde situatie. Ik denk alleen dat Adriaan snel uit de boot gaat vallen. Mensen laten zich niets opdringen....
Ja, ook heel inventief..Maar ja een gezond Utopia gaat em niet worden.. Ik snap zijn ideeën heel goed, probeer ook zo te leven. Maar mensen doen toch wat ze zelf willen..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:21 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat zou ik wel jammer vinden vind hem een van de leukere tot dusver.
Het is toch ook wel een beetje hoe ik een Utopia voor me ziequote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, ook heel inventief..Maar ja een gezond Utopia gaat em niet worden.. Ik snap zijn ideeën heel goed, probeer ook zo te leven. Maar mensen doen toch wat ze zelf willen..
Dat komt toch, omdat ze eerdaags contact met de buitenwereld hebben. De verleidingen zijn te groot..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een beetje hoe ik een Utopia voor me zieMaar inderdaad zodra geld een rol gaat spelen, komt luxe artikelen aanschaffen aan de beurt. Dan staat Adriaan er alleen voor.
Ja ik ook, dit zou leuk kunnen worden als ze allemaal zo denkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een beetje hoe ik een Utopia voor me zieMaar inderdaad zodra geld een rol gaat spelen, komt luxe artikelen aanschaffen aan de beurt. Dan staat Adriaan er alleen voor.
Ja, ik hoop dat hij voorlopig nog even zijn ding mag blijven doen daar. Vind het tot nu toe wel mooi dat er zich niet al te veel mazzeltjes voordoen voor de bewoners. Ze mogen lekker aanmodderenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat komt toch, omdat ze eerdaags contact met de buitenwereld hebben. De verleidingen zijn te groot..
x ookquote:
De fans lopen nog niet zo hard, dat is wel mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat hij voorlopig nog even zijn ding mag blijven doen daar. Vind het tot nu toe wel mooi dat er zich niet al te veel mazzeltjes voordoen voor de bewoners. Ze mogen lekker aanmodderenEn ze doen dat nog best goed ook.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
x ook![]()
Ik merk dat ik niet veel kijk en ook niet meer terug lees
Op een of andere manier kan ik er niet goed inkomen, vind het saai
Ochtend plas van Mike is wit verteld hij aan John
Of ze mogen nog niet door.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De fans lopen nog niet zo hard, dat is wel mooi
Fans kunnen het maken of breken en dat zou jammer zijn
Het is een camping jaren 60 en dus niet zo leuk en heel erg saai.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Of ze mogen nog niet door.Maar dat laatste is zeker waar. Ik wil wel zien wat ze van dit terrein gaan maken. Dus hoop dat het blijft.
Ja dat hoop ik ook, al ben ik bang dat het ijdele hoop is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Of ze mogen nog niet door.Maar dat laatste is zeker waar. Ik wil wel zien wat ze van dit terrein gaan maken. Dus hoop dat het blijft.
Het is back to basic en opbouwen from scratch. Zeker interessant, mogen meer mensen in, gebeurd er ook meer. Ik heb geduld.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:42 schreef Geraldb het volgende:
[..]
Het is een camping jaren 60 en dus niet zo leuk en heel erg saai.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:49 schreef krabje het volgende:
GM allemaal,ik snap dat hele gedoe van dat straatje niet,ze hadden die stenen ook kunnen gebruiken als begin van een soort van hut.
jezelf anders voor doen dan je werkelijk bent hou je niet lang vol.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:51 schreef DKUp het volgende:
Wat zijn ze onsympathiek zeg. Als iemand anders denkt, dan wassen ze voor die personen doet af![]()
God vindt het goed, denk aan uw naasten........
Zeker niet in deze setting waar je aan elkaar overgeleverd bentquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:54 schreef krabje het volgende:
[..]
jezelf anders voor doen dan je werkelijk bent hou je niet lang vol.
Ja meter hoog stenen en dan zeil erover.. lig je tochtvrijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:49 schreef krabje het volgende:
GM allemaal,ik snap dat hele gedoe van dat straatje niet,ze hadden die stenen ook kunnen gebruiken als begin van een soort van hut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get a grip.
maar ja, verzin maar eens iets anders, verkoop van zelfgemaakte producten heeft nauwelijks gelopen, er moet toch geld binnenkomenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:44 schreef Chanel5 het volgende:
Foto's
Als het aan dit stel ligt wordt het een kopie van Utopia 1, wat een misselijk stel zeg.
Goede casting hoor!!! nou!
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:28 schreef cobain1994 het volgende:
Waarom gaan ze geen poep verkopen? Echte vrije uitloop....
ga jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:44 schreef Ranah het volgende:
stenen sjouwen en kruiwagen lopen... iemand belangstelling voor zaterdag?
hij bedoelt iets centrifuge achtigs, maar is een mangel niet handiger nu?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:49 schreef Ranah het volgende:
john wil met adriaan een droogmolentje maken
adriaan: dat moet wel snel draaien
ja een soort droogtrommel zegt john
mike: we moeten leren elkaar uit te laten praten, zeker als we met veel meer zijn
lijkt mij welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij bedoelt iets centrifuge achtigs, maar is een mangel niet handiger nu?
Een lijn is nu nog het handigstquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij bedoelt iets centrifuge achtigs, maar is een mangel niet handiger nu?
het is onderzoekt worden bij de dokter zij moet meer drinkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:56 schreef Chanel5 het volgende:
Met Christel was al eerder wat (bloed in urine) maar voelt zich nu grieperig. hmmm
Ik dacht dat ze zelf een dokter moest bellen en ze wachten nog op beltegoed toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is onderzoekt worden bij de dokter zij moet meer drinken
we hebben niks gezien het was en lange SL en dann zeg zij ,dat zij bij de Dokter wasquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:09 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zelf een dokter moest bellen en ze wachten nog op beltegoed toch?
Ah ok, dat heb ik niet gezien. Dankjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
we hebben niks gezien het was en lange SL en dann zeg zij ,dat zij bij de Dokter was
Goedemorgen. Ze moeten beginnen met alleen maar zelfgemaakte spullen. Mensen die de moeite nemen om te gaan, zullen eerder wat van hen kopen, dan van een ander, denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:46 schreef Ranah het volgende:
[..]
maar ja, verzin maar eens iets anders, verkoop van zelfgemaakte producten heeft nauwelijks gelopen, er moet toch geld binnenkomen
Zoals Rienk met zijn hartjesquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ze moeten beginnen met alleen maar zelfgemaakte spullen. Mensen die de moeite nemen om te gaan, zullen eerder wat van hen kopen, dan van een ander, denk ik.
Nu is het nog uniek. Straks met een volle markt en die goedkope kleding niet meer
Inderdaad. Dat liep als een trein. Zeker omdat het toen nog nieuw was en ze verder niets hadden. De diehard fans willen toch graag helpen en geld geven mag niet..quote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:19 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Goede morgen allemaal.
Zijn gisteren die bestelde spullen nog afgeleverd?
Ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:23 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Jouw pizza dan, een aantal dagen geleden ?
De bestuurder van 't knutselwerkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
Welke flintstone is er zo creatief geweest?
[ afbeelding ]
Adriaan. Ik vind het een topding..inderdaad een Flinstone ding. Geweldig!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was te verwachten van een dromer als Adriaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Adriaan verbaasde zich er al over dat ie 't nog deedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Creatief hoor....ik denk alleen dat ie het niet lang gaat houden
Ik had het over wat nu het handigste is. En aangezien ze geen geld hebben lijkt me een lijn het handigste.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Met een wringer droogt het nog sneller..alleen met de hand uitgeknepen duurt het drogen nog lang hoor..
[ afbeelding ]
Klopt, je krijgt nauwelijks reactie en dat ligt echt niet aan haar doofheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:37 schreef snetje het volgende:
Met die Christel is ook geen leuk gesprek te voeren...
Dat was op dag 1 alquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:39 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Jessie: 'lieverd ga je mee wassen' tegen Sanne.
Vaag gedoe binnen 24 uur iemand lieverd moemen. Maar ja zal wel weer aan mij liggen
Quantanobay pak moest verboden worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:39 schreef snetje het volgende:
Ah er wordt al gelijk weer geruild tussen die meiden qua kleding...rode overall al ingepikt..
[ afbeelding ]
Onzekerheid van het meisjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:39 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Vaag gedoe binnen 24 uur iemand lieverd moemen. Maar ja zal wel weer aan mij liggen
zijn er al en betje hoe zussenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:39 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Vaag gedoe binnen 24 uur iemand lieverd noemen. Maar ja zal wel weer aan mij liggen
Nee. Ze hoort je niet of wil geen antwoord geven. Of begint over wat anders. Zeer kort van stof. Moppert maar wil geen hulp.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:37 schreef snetje het volgende:
Met die Christel is ook geen leuk gesprek te voeren...
Die doet me erg denken aan dat paardenmeisje wat gisteren nog bij Eva Jinek was.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:42 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hè, die Jessie gooit een fles gefilterd water bij haar was. Zo die is leeg zegt John, ja maar wel schone kleding zegt Jessie.
Wat een mormel, die hoort daar niet.
Ik denk dat die meer behoefte heeft aan een volwassen vrouw daar en niet van die jonge meiden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Ze hoort je niet of wil geen antwoord geven. Of begint over wat anders. Zeer kort van stof. Moppert maar wil geen hulp.
Het is wel een mooie dame om te zien.
Ze voelt zich ook ziek zei zequote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat die meer behoefte heeft aan een volwassen vrouw daar en niet van die jonge meiden.
In het begin probeerde ze die 1ste jonge meid te helpen met alles maar die was zo eigenwijs. Misschien heeft ze het nu opgegeven?
Ik vind Adriaan het type die clown speelt in een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:47 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Adriaan:We zijn al lekker aan het bouwen aan Utopia.Vind deze 3
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind Adriaan het type die clown speelt in een ziekenhuis.![]()
Nee, ik bedoel niet Bassie en Adriaan hoor.
Dat kan inderdaad kloppen Sambal, hoe lager het water hoe lager het zuurstofgehalte. Dus is helemaal niet zo gek.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Even een pareltje van FB, die ik jullie niet wil onthouden:
" Hopelijk gaat het flink regenen,want de vissen komen nu al water te kort.Veel te klein voor 100 vissen".
![]()
Ze hebben ALLES meegenomenquote:
Beetje humor mag wel bij de opstartfasequote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zijn nog in de opstartfase, zie John.
De overgang is een beetje groot. Van de strijd tussen 5 verwende finalisten naar totale sereniteit en 5 mensen die niets hebben. Wat verwacht je? Dit heeft wel wat tijd nodigquote:
Zonder alcohol?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:54 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Beetje humor mag wel bij de opstartfase
Maar nu nog niet. Mensen maken zich enorme zorgen, kan toch niet. Er worden zelfs oproepen gedaan om brood, pindakaas en water te gaan brengen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad kloppen Sambal, hoe lager het water hoe lager het zuurstofgehalte. Dus is helemaal niet zo gek.
Ja dat kan maar wordt er nu een beetje suffig van, wat je zegt we zijn hysterie gewendquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:55 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
De overgang is een beetje groot. Van de strijd tussen 5 verwende finalisten naar totale sereniteit en 5 mensen die niets hebben. Wat verwacht je? Dit heeft wel wat tijd nodig
Zo zie ik het eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:55 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
De overgang is een beetje groot. Van de strijd tussen 5 verwende finalisten naar totale sereniteit en 5 mensen die niets hebben. Wat verwacht je? Dit heeft wel wat tijd nodig
Ik vind het een verademing na die verwende mensen in 1. Geen urenlange beelden van mensen die computerspelletjes spelen, geen middagdutjes die duren tot het avondeten, geen gejank over wie er moet koken of wie de afwas doet, weinig geroddel over elkaar, op tijd wakker..quote:
Ik ook hoor en ze zijn allemaal lekker bezig, nou ja bezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing na die verwende mensen in 1. Geen urenlange beelden van mensen die computerspelletjes spelen, geen middagdutjes die duren tot het avondeten, geen gejank over wie er moet koken of wie de afwas doet, weinig geroddel over elkaar, op tijd wakker..
Serieusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar nu nog niet. Mensen maken zich enorme zorgen, kan toch niet. Er worden zelfs oproepen gedaan om brood, pindakaas en water te gaan brengen.![]()
John de Mol wordt rijk door mensen te laten lijden.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar nu nog niet. Mensen maken zich enorme zorgen, kan toch niet. Er worden zelfs oproepen gedaan om brood, pindakaas en water te gaan brengen.![]()
John de Mol wordt rijk door mensen te laten lijden.
Ik kijk nu ook minder hoor maar dat wordt straks wel anders als de groep groter wordt en er spanningen gaan ontstaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:56 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar wordt er nu een beetje suffig van, wat je zegt we zijn hysterie gewend
Ja dat verwacht ik ook wel...voor nu val ik in slaap..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook minder hoor maar dat wordt straks wel anders als de groep groter wordt en er spanningen gaan ontstaan.
Want als men achter de computer zit of in bed ligt zijn wel leuke streams ?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:59 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook wel...voor nu val ik in slaap..
Dat mag best van mij trouwens. Nu al 2 of 3 erbijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook minder hoor maar dat wordt straks wel anders als de groep groter wordt en er spanningen gaan ontstaan.
De laatste weken was Uto1 ook om bij in slaap te vallen maar gelukkig heb ik ook andere dingen te doen en kan gemakkelijk afhaken. Deze periode is wat moeilijker voor de mensen die echt 24/7 gewend waren om het te volgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:59 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook wel...voor nu val ik in slaap..
Denk vandaag nog een nieuwe bewoner?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:01 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat mag best van mij trouwens. Nu al 2 of 3 erbij
Zal me niets verwonderen dat straks weer iemand bij komt...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:01 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat mag best van mij trouwens. Nu al 2 of 3 erbij
Of mensen die kijken om ruzie, feesten en zulks.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De laatste weken was Uto1 ook om bij in slaap te vallen maar gelukkig heb ik ook andere dingen te doen en kan gemakkelijk afhaken. Deze periode is wat moeilijker voor de mensen die echt 24/7 gewend waren om het te volgen.
quote:
Dat hoop ik welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal me niets verwonderen dat straks weer iemand bij komt...
Nee zeker niet maar met meerdere mensen heb je net ff wat meer aktie enne wordt het niet getolereerd als je een andere mening hebt hier?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:00 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Want als men achter de computer zit of in bed ligt zijn wel leuke streams ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing na die verwende mensen in 1. Geen urenlange beelden van mensen die computerspelletjes spelen, geen middagdutjes die duren tot het avondeten, geen gejank over wie er moet koken of wie de afwas doet, weinig geroddel over elkaar, op tijd wakker..
Ja zeker, ik stel alleen een weder vraag. Voel je niet zo aangevallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:05 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar met meerdere mensen heb je net ff wat meer aktie enne wordt het niet getolereerd als je een andere mening hebt hier?
Ik vind het ook heerlijk rustgevend hoor maar inderdaad zijn we gewend aan ellende en dus actie. Gewoon ff afkicken dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:04 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Of mensen die kijken om ruzie, feesten en zulks.
Ik persoonlijk vind dit opbouwen heerlijk om te zien. De natuur is ook erg mooi.
Weet ik Robje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:09 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
It wasnt me. Ik beantwoord je vraag alleen.
Nou de toon maakt de muziek...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:06 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ja zeker, ik stel alleen een weder vraag. Voel je niet zo aangevallen.
Reken maar dat Christel nog op het terrein is Mario, die loopt echt niet weg maar kan niet 24/7 in beeld zijn.quote:
ik heb toch echt een vermoeden dat er ergens toch wel een aansluiting voor water is,ze moeten denk ik goed zoeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Reken maar dat Christel nog op het terrein is Mario, die loopt echt niet weg maar kan niet 24/7 in beeld zijn.![]()
Jammer dat het geen stromend water is want dan konden ze gewoon aan de waterkant hun wasjes doen.
Je gaat steeds meer op Struis lijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef 5thencounter het volgende:
Jetsers rol als dombo gaat stukken vooruit.. iets te ver richting ½ debiel/nixnut maar dat moet nog schaven…
Act VII.. De Was
Ei blijfnie staan, tusse je bene? tip van HoSanna
Een wasmand.. me Moeder sei et nog, neem een wasmand mee
Enzzz
[ afbeelding ]
Wat je vind moet je naar de politie brengen. Daagquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te onderbouwen gewoon iets vinden mag ook niks meer en niks minder
Bij de start werd er beweerd dat er géén stromend water zou zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb toch echt een vermoeden dat er ergens toch wel een aansluiting voor water is,ze moeten denk ik goed zoeken.
wanneer ze 4 beelden van 4 verschillen kanten bringen dann welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Reken maar dat Christel nog op het terrein is Mario, die loopt echt niet weg maar kan niet 24/7 in beeld zijn.![]()
Jammer dat het geen stromend water is want dan konden ze gewoon aan de waterkant hun wasjes doen.
Pppffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:13 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wat je vind moet je naar de politie brengen. Daag
nee geen stromend water,ze moeten er nog wel een kraan op aansluiten,maar kan me niet voorstellen dat er nergens een leiding loopt,er os ook een afvoer gevonden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij de start werd er beweerd dat er géén stromend water zou zijn.
maar mismaakt door die vieze tattoo's helaas.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Ze hoort je niet of wil geen antwoord geven. Of begint over wat anders. Zeer kort van stof. Moppert maar wil geen hulp.
Het is wel een mooie dame om te zien.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:15 schreef goldback het volgende:
[..]
maar mismaakt door die vieze tattoo's helaas.
Hoogstwaarschijnlijk in de buurt van waar die natte ruimte heeft gestaan. Daar moet het in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb toch echt een vermoeden dat er ergens toch wel een aansluiting voor water is,ze moeten denk ik goed zoeken.
humor en zelfkritiek is niet besteed aan de utopiaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:54 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Beetje humor mag wel bij de opstartfase
Als dat niet al verouderd is, verouderde leidingen en dergelijke. Zal dan eerst opnieuw aangelegd moeten worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk in de buurt van waar die natte ruimte heeft gestaan. Daar moet het in de buurt zijn.
Ergens tijdens het zoeken naar meer stenen, onder die hopen aarde, zullen ze vast iets tegen komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:15 schreef krabje het volgende:
[..]
nee geen stromend water,ze moeten er nog wel een kraan op aansluiten,maar kan me niet voorstellen dat er nergens een leiding loopt,er os ook een afvoer gevonden.
zou kunnen ,maar er moet echt iets zijn,ik snap ook niet dat ze niet verder zoeken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk in de buurt van waar die natte ruimte heeft gestaan. Daar moet het in de buurt zijn.
Waterleiding zal wel niet ver van de afvoer zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:15 schreef krabje het volgende:
[..]
nee geen stromend water,ze moeten er nog wel een kraan op aansluiten,maar kan me niet voorstellen dat er nergens een leiding loopt,er os ook een afvoer gevonden.
Ik snap niet waarom ze zoveel tijd besteden aan dat straatje. Een goed onderkomen lijkt mij belangrijker. Volgende week schijnt het de hele week te gaan regenenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:18 schreef krabje het volgende:
[..]
zou kunnen ,maar er moet echt iets zijn,ik snap ook niet dat ze niet verder zoeken.
dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waterleiding zal wel niet ver van de afvoer zitten
ja juist dat zei ik vanmorgen ook alquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze zoveel tijd besteden aan dat straatje. Een goed onderkomen lijkt mij belangrijker. Volgende week schijnt het de hele week te gaan regenen
En dan vinden ze de leiding, dacht jij dat Regie 'm gelijk ging opendraaien voor ze, gratis onbeperkt water ?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:18 schreef krabje het volgende:
[..]
zou kunnen ,maar er moet echt iets zijn,ik snap ook niet dat ze niet verder zoeken.
ja waarom niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan vinden ze de leiding, dacht jij dat Regie 'm gelijk ging opendraaien voor ze, gratis onbeperkt water ?
Die tip van Adriaan, om een zak water met filter omgekeerd aan een boom te hangen of een 3-poot midden in het veld voor regenwateropvang, heeft Sjon allang arrogant afgeschoten.. logisch ook hij heeft nu dagelijks "werk"quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ze moeten dat water maken automatiseren want dit is niet vol te houden door John
Die is vast een kroketje halen bij Feboquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:23 schreef mario390 het volgende:
ik klick me en wolf door de streams 1,2,3,4 geen christel te zien
Ah ja.....lol...wat een mannetjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die tip van Adriaan, om een zak water met filter omgekeerd aan een boom te hangen of een 3-poot midden in het veld voor regenwateropvang, heeft Sjon allang arrogant afgeschoten.. logisch ook hij heeft nu dagelijks "werk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Wel slim zo de was zo komen er geen teken .quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:26 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Pompje voor de vijver zou ook niet verkeerd zijn
Stel je niet zo aan man. Als Christel op beeld moet, zie je haar vanzelfquote:
Ze slaapt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Als Christel op beeld moet, zie je haar vanzelf
Christel is een beetje grieperig, dus die ligt even.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie zei dat net.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Huub leest mee. NU vol in beeld in de hangmat
Als je het verschil al ziet met warme dagen ..hier wordt doorgewerkt ..in Utopia 1 hadden ze zich de godganse dag alleen maar ingesmeerd met factor nog wat en maar zonnebaden...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Als je het verschil al ziet met warme dagen ..hier wordt doorgewerkt ..in Utopia 1 hadden ze zich de godganse dag alleen maar ingesmeerd met factor nog wat en maar zonnebaden...
Leuk ...krijgen we dan nood oproepen dat ze de vijver leeg moeten pompen ..anders wordt hij te vol en zwemmen de vissen eruit...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze zoveel tijd besteden aan dat straatje. Een goed onderkomen lijkt mij belangrijker. Volgende week schijnt het de hele week te gaan regenen
Dat komt nog welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:51 schreef mario390 het volgende:
de 2 zijn wel meisjes die niet over mode spreken of schoenen
Of ze evolueren binnen een nachtje en wandelen er zelf uitquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Leuk ...krijgen we dan nood oproepen dat ze de vijver leeg moeten pompen ..anders wordt hij te vol en zwemmen de vissen eruit...![]()
Dan houden ze toch een visdag! Gewoon oppakken van het land. Hoe simpel wil je het hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Leuk ...krijgen we dan nood oproepen dat ze de vijver leeg moeten pompen ..anders wordt hij te vol en zwemmen de vissen eruit...![]()
Die is dus echt niet normaal ?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:45 schreef 5thencounter het volgende:
HoSanna bidt niet voor het eten.. da's zo bijgeloof enzo
jaapquote:
De Febo zit waarschijnlijk nog gewoon in het oude hok ? en de rotzooi word gebracht .quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nee, niets bijzonders, alleen accuwisselen
[ afbeelding ]
Dat zal haast wel, in die gebouwen tussen de twee Utopia terreinen in denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
De Febo zit waarschijnlijk nog gewoon in het oude hok ? en de rotzooi word gebracht .
Zit vlakbij dus dat zal niet veranderd zijn. Het is volgens mij dat gebouw wat op 1 van de filmpjes van Ivan staat, genomen tijdens de finale avond vrijdag.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
De Febo zit waarschijnlijk nog gewoon in het oude hok ? en de rotzooi word gebracht .
Zo is ze al een paar dagen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij ergert Christel zich behoorlijk aan Jessie. Geeft hele korte antwoorden als ze wat vraagt en loopt dan meestal gelijk weer weg.
Jessie: Ben je wakker?
Christel: hm
Jessie: Ben je niet lekker?
Christel: Wat?
Jessie: Ben je niet lekker? Voel je je niet lekker?
Christel: Nee... beetje grieperig
Loopt weg
quote:
ja in de buurt van de fundering en of betegeling die daar ligt (badkamer tegels)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:12 schreef krabje het volgende:
[..]
Oh ik dacht in Mike's gatquote:
dat is om dat sanna zei dat mensen alles zienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
Eindelijk, toiletteren zonder beeld en geluid...![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je ook wel een beetje simpel word van Jessie en haar overbodige vragen op ten duur..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]Maar tegen Adriaan praat ze wel uit zichzelf
Alles er weer uit en opnieuwquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:06 schreef chufi het volgende:
John begint te twijfelen over de hoeveelheid stenen... Ik vind het ook wel een heel erg breed pad waar ze mee bezig zijn
Echt wel. Ik vind dat ze nog heel geduldig is geweestquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook wel een beetje simpel word van Jessie en haar overbodige vragen op ten duur..
Dit dus, ook dat gehang/verkapt gebedel bij die hangmat elke avond. Ik had allang gevraagd of ze niet wat anders moet gaan doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel. Ik vind dat ze nog heel geduldig is geweest
Ze baalde al op dag 1. Toen vroeg Christel of ze een hangmat mee had gebracht. Kwam er een heel zielig 'nee' uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit dus, ook dat gehang/verkapt gebedel bij die hangmat elke avond. Ik had allang gevraagd of ze niet wat anders moet gaan doen
Dat is ook precies mijn idee, ga daar bij die tegels eens kijken, in de grond moeten daar nog leidingen zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja in de buurt van de fundering en of betegeling die daar ligt (badkamer tegels)
Misschien moeten ze niet bouwen maar graven , misschien zit er wel een kelder onder de fundering, was toch een legerbasis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |