Oh god hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:07 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
De dames hebben het koud 's nachts, John heeft daar geen last van.
Ik was eerderquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik had hem ookSanne heeft een leuk koppie..
quote:
Voorlopig heel solidair, maar dat komt ook door de gedeelde situatie. Ik denk alleen dat Adriaan snel uit de boot gaat vallen. Mensen laten zich niets opdringen....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:10 schreef pullup het volgende:
Toch absoluut een heel ander slag mensen dan er de laatste twee jaar in Uto1 binnen gemikt werden hoor.
Ik hoop dat ze zo blijft en er niet nog een religieus iemand bijkomt. Respect voor elkaar lijkt hier best belangrijk te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
@ Magnaal, gisteren niet echt gezien maar dit valt me niet tegen, ik kreeg uit de Cos de indruk dat we hier met een reli-gekkie te maken zouden hebben
Dat zou ik wel jammer vinden vind hem een van de leukere tot dusver.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Voorlopig heel solidair, maar dat komt ook door de gedeelde situatie. Ik denk alleen dat Adriaan snel uit de boot gaat vallen. Mensen laten zich niets opdringen....
Ja, ook heel inventief..Maar ja een gezond Utopia gaat em niet worden.. Ik snap zijn ideeën heel goed, probeer ook zo te leven. Maar mensen doen toch wat ze zelf willen..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:21 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat zou ik wel jammer vinden vind hem een van de leukere tot dusver.
Het is toch ook wel een beetje hoe ik een Utopia voor me ziequote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, ook heel inventief..Maar ja een gezond Utopia gaat em niet worden.. Ik snap zijn ideeën heel goed, probeer ook zo te leven. Maar mensen doen toch wat ze zelf willen..
Dat komt toch, omdat ze eerdaags contact met de buitenwereld hebben. De verleidingen zijn te groot..quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een beetje hoe ik een Utopia voor me zieMaar inderdaad zodra geld een rol gaat spelen, komt luxe artikelen aanschaffen aan de beurt. Dan staat Adriaan er alleen voor.
Ja ik ook, dit zou leuk kunnen worden als ze allemaal zo denkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het is toch ook wel een beetje hoe ik een Utopia voor me zieMaar inderdaad zodra geld een rol gaat spelen, komt luxe artikelen aanschaffen aan de beurt. Dan staat Adriaan er alleen voor.
Ja, ik hoop dat hij voorlopig nog even zijn ding mag blijven doen daar. Vind het tot nu toe wel mooi dat er zich niet al te veel mazzeltjes voordoen voor de bewoners. Ze mogen lekker aanmodderenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat komt toch, omdat ze eerdaags contact met de buitenwereld hebben. De verleidingen zijn te groot..
x ookquote:
De fans lopen nog niet zo hard, dat is wel mooiquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat hij voorlopig nog even zijn ding mag blijven doen daar. Vind het tot nu toe wel mooi dat er zich niet al te veel mazzeltjes voordoen voor de bewoners. Ze mogen lekker aanmodderenEn ze doen dat nog best goed ook.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
x ook![]()
Ik merk dat ik niet veel kijk en ook niet meer terug lees
Op een of andere manier kan ik er niet goed inkomen, vind het saai
Ochtend plas van Mike is wit verteld hij aan John
Of ze mogen nog niet door.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De fans lopen nog niet zo hard, dat is wel mooi
Fans kunnen het maken of breken en dat zou jammer zijn
Het is een camping jaren 60 en dus niet zo leuk en heel erg saai.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Of ze mogen nog niet door.Maar dat laatste is zeker waar. Ik wil wel zien wat ze van dit terrein gaan maken. Dus hoop dat het blijft.
Ja dat hoop ik ook, al ben ik bang dat het ijdele hoop is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:40 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Of ze mogen nog niet door.Maar dat laatste is zeker waar. Ik wil wel zien wat ze van dit terrein gaan maken. Dus hoop dat het blijft.
Het is back to basic en opbouwen from scratch. Zeker interessant, mogen meer mensen in, gebeurd er ook meer. Ik heb geduld.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:42 schreef Geraldb het volgende:
[..]
Het is een camping jaren 60 en dus niet zo leuk en heel erg saai.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:49 schreef krabje het volgende:
GM allemaal,ik snap dat hele gedoe van dat straatje niet,ze hadden die stenen ook kunnen gebruiken als begin van een soort van hut.
jezelf anders voor doen dan je werkelijk bent hou je niet lang vol.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:51 schreef DKUp het volgende:
Wat zijn ze onsympathiek zeg. Als iemand anders denkt, dan wassen ze voor die personen doet af![]()
God vindt het goed, denk aan uw naasten........
Zeker niet in deze setting waar je aan elkaar overgeleverd bentquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:54 schreef krabje het volgende:
[..]
jezelf anders voor doen dan je werkelijk bent hou je niet lang vol.
Ja meter hoog stenen en dan zeil erover.. lig je tochtvrijquote:Op dinsdag 5 juni 2018 08:49 schreef krabje het volgende:
GM allemaal,ik snap dat hele gedoe van dat straatje niet,ze hadden die stenen ook kunnen gebruiken als begin van een soort van hut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get a grip.
maar ja, verzin maar eens iets anders, verkoop van zelfgemaakte producten heeft nauwelijks gelopen, er moet toch geld binnenkomenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:44 schreef Chanel5 het volgende:
Foto's
Als het aan dit stel ligt wordt het een kopie van Utopia 1, wat een misselijk stel zeg.
Goede casting hoor!!! nou!
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:28 schreef cobain1994 het volgende:
Waarom gaan ze geen poep verkopen? Echte vrije uitloop....
ga jij?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:44 schreef Ranah het volgende:
stenen sjouwen en kruiwagen lopen... iemand belangstelling voor zaterdag?
hij bedoelt iets centrifuge achtigs, maar is een mangel niet handiger nu?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:49 schreef Ranah het volgende:
john wil met adriaan een droogmolentje maken
adriaan: dat moet wel snel draaien
ja een soort droogtrommel zegt john
mike: we moeten leren elkaar uit te laten praten, zeker als we met veel meer zijn
lijkt mij welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij bedoelt iets centrifuge achtigs, maar is een mangel niet handiger nu?
Een lijn is nu nog het handigstquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij bedoelt iets centrifuge achtigs, maar is een mangel niet handiger nu?
het is onderzoekt worden bij de dokter zij moet meer drinkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:56 schreef Chanel5 het volgende:
Met Christel was al eerder wat (bloed in urine) maar voelt zich nu grieperig. hmmm
Ik dacht dat ze zelf een dokter moest bellen en ze wachten nog op beltegoed toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is onderzoekt worden bij de dokter zij moet meer drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |