abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179606097
Ik ben op werkbezoek geweest bij een niet nader te noemen kantoor van een multinational. Het verbaasde mij enorm dat niemand een koptelefoon of oordopjes op had. Toen ik ernaar vroeg, kreeg ik te horen dat het niet mag :{. Het is anti-sociaal, mensen moeten te allen tijde bereikbaar zijn en klanten (ik was er een) konden langskomen. Dus je moest representatief zijn (door geen muziek te luisteren :') ).

Wat een slavernij moet dat zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat je op kantoor geen muziek mag luisteren tijdens het werken. Sterker nog, ben daar zo'n fan van dat ik een Bose Quiet Comfort 35 daarvoor heb aangeschaft. Je eigen muziek verhoogt de productiviteit en je kunt prima bereikbaar zijn met een koptelefoon. Het af doen is maar een kleine moeite.

Klacht: moderne slavernijen die geen muziek op kantoor toestaan
pi_179606115
muziek luisteren/met je telefoon spelen etc etc doe je maar in je eigen tijd. Ik snap wel, waarom jij niet bij een multinational werkt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179606129
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:18 schreef oranjevogel1 het volgende:
muziek luisteren/met je telefoon spelen etc etc doe je maar in je eigen tijd. Ik snap wel, waarom jij niet bij een multinational werkt.
Werk zelf ook bij een multinational _O- Waar zeg ik dat ik niet bij eentje werk?
pi_179606133
quote:
15s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:17 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik ben op werkbezoek geweest bij een niet nader te noemen kantoor van een multinational. Het verbaasde mij enorm dat niemand een koptelefoon of oordopjes op had. Toen ik ernaar vroeg, kreeg ik te horen dat het niet mag :{. Het is anti-sociaal, mensen moeten te allen tijde bereikbaar zijn en klanten (ik was er een) konden langskomen. Dus je moest representatief zijn (door geen muziek te luisteren :') ).

Wat een slavernij moet dat zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat je op kantoor geen muziek mag luisteren tijdens het werken. Sterker nog, ben daar zo'n fan van dat ik een Bose Quiet Comfort 35 daarvoor heb aangeschaft. Je eigen muziek verhoogt de productiviteit en je kunt prima bereikbaar zijn met een koptelefoon. Het af doen is maar een kleine moeite.

Klacht: moderne slavernijen die geen muziek op kantoor toestaan
Terwijl je alleen maar de koffie hoefde aan te vullen
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 4 juni 2018 @ 19:19:54 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179606134
Er valt voor beide standpunten wel wat te zeggen. Ik zou het vooral niet als eis hanteren.
pi_179606193
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:19 schreef halfway het volgende:

[..]

Terwijl je alleen maar de koffie hoefde aan te vullen
Ik werk in de BI, grapjas. :*
pi_179606226
Imo afhankelijk van het werk. Als je regelmatig klanten aan je bureau hebt / over de vloer, dan geen oordopjes. Zit je gewoon op een kantoorverdieping, dan zou het niet moeten boeien, zolang niemand er last van heeft en je jezelf niet isoleert (dus dat je collega's die je roepen niet opmerkt).

Zit zelf eigenlijk ook altijd met 1 dopje met muziek in en het andere oor gewoon vrij voor als collega's wat vragen. Zo'n grote bedekkende koptelefoon is naar mijn mening wel wat overdreven op de werkvloer.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2018 19:28:02 ]
pi_179606229
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:19 schreef Scuidward het volgende:
Er valt voor beide standpunten wel wat te zeggen. Ik zou het vooral niet als eis hanteren.
Nou ja, ik vind het gewoon raar. Als je constant klanten te woord moet staan, á la. Maar als je alleen maar ontwikkelt of vergadert, mag je bij je momenten waarbij je iets moet opleveren lekker muziek luisteren om je concentratie en dus je productiviteit te verhogen. Kantoor waar ik werk hebben veel mensen een noise cancellation koptelefoon (nee, ik werk niet in de IT).

Voor interactie met collega's zet je het gewoon lekker af, of stuur je een chatje.
pi_179606243
Ik vind het ook niet kunnen. Ik heb ook een medewerker die toen hij net vanuit een andere afdeling overkwam ook wel eens met oortjes in werkte. Kon zij zich beter afsluiten/concentreren. Dit geloof ik best, maar dit weegt niet op tegen interactie met collega's, en toegankelijkheid. Hier dus ook niet toegestaan.
pi_179606262
Terecht, ik vind het ook niet kunnen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179606268
Ligt echt aan de functie/bedrijfscultuur IMO. Kan me voorstellen dat het soms ook negatieve effecten kan hebben.
pi_179606392
Sowieso mensen die zogenaamd alleen met muziek op kunnen werken :')
pi_179606409
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Sigaartje op 04-06-2018 19:34:36 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179606578
Voor een baas werken :{w
pi_179607196
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:22 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

En dat is? Mister interessant doen.
pi_179607241
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:05 schreef halfway het volgende:

[..]

Business Intel.
  maandag 4 juni 2018 @ 20:10:20 #17
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179607316
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:24 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het gewoon raar. Als je constant klanten te woord moet staan, á la. Maar als je alleen maar ontwikkelt of vergadert, mag je bij je momenten waarbij je iets moet opleveren lekker muziek luisteren om je concentratie en dus je productiviteit te verhogen. Kantoor waar ik werk hebben veel mensen een noise cancellation koptelefoon (nee, ik werk niet in de IT).

Voor interactie met collega's zet je het gewoon lekker af, of stuur je een chatje.
Mijn computer heeft geen geluidskaart ;( verder eens hoor. Hoewel het soms wel relevant is om te horen welke discussie verderop aan de gang is. Bij mijn vorige werk deed ik hem vrij zacht. Vraag mij wel af wat het Groot Managementboek hiervan zegt.
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 20:21:45 #18
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179607511
Dat is zodat je de instructies van de ploegleider nog goed kunt horen.
Zo'n lopende band maakt al genoeg herrie
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 4 juni 2018 @ 20:30:13 #19
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_179607708
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:25 schreef Hamzoef het volgende:
Ik vind het ook niet kunnen. Ik heb ook een medewerker die toen hij net vanuit een andere afdeling overkwam ook wel eens met oortjes in werkte. Kon zij zich beter afsluiten/concentreren. Dit geloof ik best, maar dit weegt niet op tegen interactie met collega's, en toegankelijkheid. Hier dus ook niet toegestaan.
Goede manier om de productiviteit om zeep te helpen.

Elke onzinnige vraag van een collega kost minuten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_179607757
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:30 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Goede manier om de productiviteit om zeep te helpen.

Elke onzinnige vraag van een collega kost minuten.
Een een zinnige vraag die bijdraagt aan de oplossing van een probleem, of juist een fout voorkomt, bespaart weer een hoop geld.
  maandag 4 juni 2018 @ 20:35:49 #21
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_179607862
Ik snap überhaupt niet dat er mensen zijn die acht uur per dag op zo'n saai grafkantoor kunnen vertoeven. :')
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_179607905
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:35 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat er mensen zijn die acht uur per dag op zo'n saai grafkantoor kunnen vertoeven. :')
Kantoor kan saai zijn, maar dat betekent niet dat het werk inhoudelijk niet uitdagend kan zijn.
pi_179607934
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:05 schreef halfway het volgende:

[..]

Business Intelligence, Generaal Jankbal.
pi_179608116
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:25 schreef Hamzoef het volgende:
Tjah zal wel afhankelijk zijn van de bedrijfssector neem ik aan dan? Als programmeur als je zelfstandig aan een project werkt kan je doen wat je wil wat dat betreft. Als je consultant bent ofzo is het een ander verhaal
pi_179608127
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen die zogenaamd alleen met muziek op kunnen werken :')
Inderdaad, dat snap ik ook niet. Het lijkt wel of velen muziek net zo levensnoodzakelijk achten als eten en drinken, ze staan op met muziek en gaan ermee slapen. Ik heb bijna nooit muziek op staan, en áls ik er op heb staan, dan is het om echt naar te lúisteren, en niet als behang, zoals voor de meesten.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_179608150
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:38 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

hipster gespot
pi_179608164
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Inderdaad, dat snap ik ook niet. Het lijkt wel of velen muziek net zo levensnoodzakelijk achten als eten en drinken, ze staan op met muziek en gaan ermee slapen. Ik heb bijna nooit muziek op staan, en áls ik er op heb staan, dan is het om echt naar te lúisteren, en niet als behang, zoals voor de meesten.
Misschien zijn die mensen slim en krijgen ze voor elkaar wat ze willen, muziek luisteren in dit geval, door te doen alsof het heel belangrijk is voor hen.
pi_179608272
quote:
Sterker nog, ben daar zo'n fan van dat ik een Bose Quiet Comfort 35 daarvoor heb aangeschaft.
Verkapt ''KIJK EENS WAT IK HEB GEKOCHT!!!!!'' topic. :{w
pi_179608303
"Zeg nu zelf: radio aan is de norm, stilte is eng. Want stel je voor dat er plaats zou zijn voor een gedachte, of om iets te kunnen zeggen. Nee hoor, opvullen met muzak, die murw gebeukte, lege hersencellen."
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_179608395
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Wandeling het volgende:
"Zeg nu zelf: radio aan is de norm, stilte is eng. Want stel je voor dat er plaats zou zijn voor een gedachte, of om iets te kunnen zeggen. Nee hoor, opvullen met muzak, die murw gebeukte, lege hersencellen."
Frustie gespot
pi_179608844
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:45 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Ja precies. Ik snap dat het voor sommigen rustgevend kan zijn of beter met concentreren, maar als je letterlijk niet zonder muziek kan werken dan is er ook iets mis met je.

Muziek leidt mij alleen maar af, heb het dus zelf nooit op staan. Word er altijd onrustig van.
pi_179610072
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:38 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Dat past niet in onze lean strategie.
pi_179610174
De echte klacht zou moeten zijn dat er geen geschikt werk muziekje op staat.
pi_179616560
Terechte klacht wel, zeker in die kantoortuinen van tegenwoordig waar iedereen maar zit te flexplekken en de koffiecorner niet gebruikt wordt maar iedereen overal zit te ouwehoeren ben ik toch behoorlijk blij als ik mijn doppen in kan doen om mijzelf even voor al dat geneuzel af te sluiten.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 10:58:39 #35
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_179616762
Terechte klacht idd, soms is het handig (Zeker in een kantoortuin) je ff af te sluiten!
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_179616902
Hier altijd muziek aanstaan, maar werk ook in het archief.
Zit alleen, dus ook nog muziek die ik leuk vind. Zet het wel op pauze als er iemand
binnenkomt, maar dat is ook maar een aantal keer per dag, als het al gebeurd.

Verplicht 538 of Sky aanhoren vind ik ook geen plus, anders.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Forum Admin dinsdag 5 juni 2018 @ 11:09:49 #37
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_179616906
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Wandeling het volgende:
Geef mij maar een stil kantoortje ipv zo'n apekooikantoortuin.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:21:07 #38
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_179617095
quote:
Het verbaasde mij enorm dat niemand een koptelefoon of oordopjes op had. Toen ik ernaar vroeg, kreeg ik te horen dat het niet mag
Ik vraag me af wat ze zouden zeggen als je Aftershokz op doet:
http://atp.aftershokz.com/

Je gehoorgang is dan vrij. Ik vermoed dat die nazi's weer gaan klagen, maar whatevs.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:21:14 #39
13250 Lod
Sapere aude!
pi_179617098
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Geef mij maar een stil kantoortje ipv zo'n apekooikantoortuin.
Degene die de kantoortuin heeft bedacht moeten ze standrechtelijk executeren.
Ik haat hoofdtelefoons op mijn hoofd, maar ik heb ze continu op alleen maar om niet afgeleid te worden.
GNU Terry Pratchett
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:26:09 #40
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_179617159
Zit op kantoor en speel lekker Spotify af op mijn eigen PC met boxjes eraan geknoopt. Niemand die er wat van zegt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Forum Admin dinsdag 5 juni 2018 @ 11:54:56 #41
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_179617458
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:26 schreef Hallahan het volgende:
Zit op kantoor en speel lekker Spotify af op mijn eigen PC met boxjes eraan geknoopt. Niemand die er wat van zegt.
Heb je wel een mooie soundbar met subwoofer?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:58:56 #42
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_179617517
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Heb je wel een mooie soundbar met subwoofer?
Nee hoor, gewoon een logitech 2.1 setje, nothing fancy maar wel een hoop kabaal...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 5 juni 2018 @ 12:09:22 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179617648
Geen muziek mogen luisteren, of verplicht naar 538/Q/Sky moeten luisteren.

Lood om oud ijzer?
pi_179618432
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:49 schreef Werkman het volgende:

[..]

Verkapt ''KIJK EENS WAT IK HEB GEKOCHT!!!!!'' topic. :{w
Bose is echt het minste van het minste.
pi_179619173
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:09 schreef DerekB het volgende:

[..]

Bose is echt het minste van het minste.
Welke koptelefoon zou je zelf aanraden dan?

Heb zelf nog getwijfeld om er eentje aan te schaffen
pi_179619435
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:54 schreef schaapblaat het volgende:

[..]

Welke koptelefoon zou je zelf aanraden dan?

Heb zelf nog getwijfeld om er eentje aan te schaffen
Bazen kopen iets van beyerdynamic.
pi_179621364
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:18 schreef oranjevogel1 het volgende:
Wat een onzin, van de acht uur die je per dag "werkt" ben je doorgaans toch maar hooguit zes uur productief.
Muziek luisteren , spelletjes op telefoon, vakantie uitzoeken, op Fok zitten kan ook prima tijdens werktijd.
Bovendien heeft mijn baas niets te klagen, mijn woon werk verkeer is ook in mijn eigen tijd

Doen alsof je 100% productief moet zijn is een beetje achterhaald.

Zo, en nu even naar buiten een frisse neus halen, roken doe ik niet meer maar "rook" pauzes neem ik nog wel. ;)
pi_179622389
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:10 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Wat een onzin, van de acht uur die je per dag "werkt" ben je doorgaans toch maar hooguit zes uur productief.
Muziek luisteren , spelletjes op telefoon, vakantie uitzoeken, op Fok zitten kan ook prima tijdens werktijd.
Bovendien heeft mijn baas niets te klagen, mijn woon werk verkeer is ook in mijn eigen tijd

Doen alsof je 100% productief moet zijn is een beetje achterhaald.

Zo, en nu even naar buiten een frisse neus halen, roken doe ik niet meer maar "rook" pauzes neem ik nog wel. ;)
Fijn zo een mentaliteit. Daarmee kunnen we de verzorginsstaat draaiende houden. :|W
pi_179622621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:04 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Fijn zo een mentaliteit. Daarmee kunnen we de verzorginsstaat draaiende houden. :|W
Wat dan wel? keihard dag in dag uit door buffelen en vervolgens een jaar thuiszitten met een burn-out? Dat gaat de verzorgingsstaat lekker helpen en ik spreek uit ervaring.
pi_179622686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:15 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Gewoon rustig werken. Investeren in de toekomst op rustige momenten, door je te verdiepen in werkrelevante ontwikkelen i.p.v. doelloos op fok! rond te hangen.
pi_179622773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:18 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Gewoon rustig werken. Investeren in de toekomst op rustige momenten, door je te verdiepen in werkrelevante ontwikkelen i.p.v. doelloos op fok! rond te hangen.
Daar zit wel weer wat in maar er zijn gewoon dagen (zoals vandaag) dat ik echt niets uit mijn vingers krijg. Dit weekend bij hoge uitzondering een keer op een zaterdag gewerkt dus niet op kunnen laden afgelopen weekend en wel maandag weer begonnen. En dat breekt op. Gewerkte uren krijg ik wel gecompenseerd maar dat kon niet in deze week.
  Moderator dinsdag 5 juni 2018 @ 17:33:32 #52
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179623020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:21 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Daar zit wel weer wat in maar er zijn gewoon dagen (zoals vandaag) dat ik echt niets uit mijn vingers krijg. Dit weekend bij hoge uitzondering een keer op een zaterdag gewerkt dus niet op kunnen laden afgelopen weekend en wel maandag weer begonnen. En dat breekt op. Gewerkte uren krijg ik wel gecompenseerd maar dat kon niet in deze week.
Toch heb je die compensatie wel deze week gedaan
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179625749
Erg irritant als collega's zichzelf zo afsluiten van de rest. Teamwerk wordt steeds belangrijker, waar je naast de dagelijkse standup meeting vaak even kort elkaar wat moet vragen en overleggen maar de meesten zitten zo diep in hun eigen coconnetje, dat het bezwaarlijk voelt om steeds die mensen uit hun bubbel te moeten halen.

Grappig dat alle nieuwe mensen in hun cv hebben staan dat ze een echte teamplayer zijn, maar zodra ze door de proeftijd zijn zichzelf in hun mentale bunker verschansen.

Onderzoeken tonen aan dat muziek vooral bij eentonig laaggeschoold werk verlichting kan brengen, maar bij taken die meer denkwerk vereisen dat muziek eerder een afleiding dan stimulans is.
pi_179627656
Van 9 tot 12 moet je company policy eigen tijd creëren. Dat zijn de uren dat je het beste kan werken. Hersenen zijn nog productief. Dus iedereen oortjes op oid en geen vragen aan elkaar stellen. Rest van de dag kan je dan minder productief zijn en evt. oortjes verbieden.

Overigens boek ik nooit vakanties, internetten of dat soort vergelijkbare bullshit. Misschien een keer een bedrijf bellen dat openingstijden heeft van 9 tot 5. Voor de rest gewoon aan t werk.
Eerst denken, dan typen
  Moderator dinsdag 5 juni 2018 @ 23:21:44 #55
441859 crew  Lenny77
pi_179630199
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:55 schreef Toto69 het volgende:
De echte klacht zou moeten zijn dat er geen geschikt werk muziekje op staat.
Dit.

Ik pleit voor een non stop elevator muzakje *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_179630543
Radio staat heel zacht aan op de orderpick omdat de bejaarde medemens gevoelige oren hebben. Nu is het zo dat de orderpick in etages verdeeld is waar je op etage 2 de radio hebt staan. Op 0 1 3 hoor je niks. :{w

Het liefst doe ik idd. Een halve koptelefoon op echter ivm veiligheid mag het niet.
  woensdag 6 juni 2018 @ 02:07:28 #57
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179631359
Schijtirritant dat je elke vraag twee of meer keer moet stellen omdat je directe collega's alleen maar naar de muziek luisteren (vooral als je in dezelfde kamer zit maar je hen niet goed kunt zien wegens beeldschermen - je ziet dat ze er zijn, maar niet dat ze geestelijk afwezig zijn).
pi_179668293
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:09 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja precies. Ik snap dat het voor sommigen rustgevend kan zijn of beter met concentreren, maar als je letterlijk niet zonder muziek kan werken dan is er ook iets mis met je.
Velen kunnen niet tegen stilte, omdat ze bang zijn van hun eigen gedachten. En alleen als het stil is, kan je écht goed nadenken. Daarom hebben ze altijd muziek nodig om zich goed te voelen, om niet met hun eigen gedachten geconfronteerd te worden.
pi_179668450
Ik heb een collega die bij een radio op zeer laag niveau meteen begint te schreeuwen: "ik kan me niet concentreren!!"

Officieel mag je geen oortjes in maar in de praktijk is het geen probleem. Ik luister eigenlijk nooit muziek, als ik oortjes in heb dan met pink noise om me te concentreren als ik heftig na moet denken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 8 juni 2018 @ 14:18:18 #60
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_179674094
Een Bose koptelefoon kopen :')
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
pi_179674416
Mijn personeel mag zelfs (met enige mate) een jointje roken op kosten van de baas. 8-) :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2018 14:35:12 ]
pi_179675190
Wij hebben gewoon een ouderwetse radio op het kantoor staan. Lekker met zn alleen naar radio 2 luisteren.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 15:48:44 #63
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179675519
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 14:35 schreef Blue_note het volgende:
Mijn personeel mag zelfs (met enige mate) een jointje roken op kosten van de baas. 8-) :7
Wat is er gebeurt met don't get high on your own supply?
  vrijdag 8 juni 2018 @ 16:00:56 #64
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179675660
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:22 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Business Idiot? O-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_179677235
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:48 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wat is er gebeurt met don't get high on your own supply?
Het is niet hun supply ;)
En niet tijdens werktijd en niet in de eigen shop ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2018 17:41:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')