Wat een zaadleven heb je als je hierover 4 alinea's moet lezen, erop moet reageren en je post moet corrigeren.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:09 schreef TRON2.0 het volgende:
Wat een zaadleven heb je als je hierover 4 alinea's kunt schrijven.
Ik heb niet gelezen.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:10 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Wat een zaadleven heb je als je hierover 4 alinea's moet lezen, erop moet reageren en je post moet corrigeren.
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ja stel je voor dat je even meewerkt..
Debiele klacht.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:11 schreef KimJong-un het volgende:
[..]'even meewerkt'. Zal ik ook de barcodes van de producten even gaan voorlezen als die niet goed scannen?
Ditquote:Op maandag 4 juni 2018 19:46 schreef Aethereal het volgende:
Iets vertelt me dat dit verhaal niet precies ging zoals TS het vertelt
Hufter!quote:Op maandag 4 juni 2018 19:05 schreef KimJong-un het volgende:
"ja ik kan het moeilijk lezen, ik vroeg nog of je het voor wilde lezen".
Vervolgens met de manager moeten dreigen om haar fout te laten herstellen. Wat is er toch met deze mensen? Het is gewoon je werk. Probeer onzichtbaar te zijn en de klant zo soepel mogelijk te helpen.
Als je het allemaal zo debiel vind, ga dan lekker bij een andere supermarkt boodschappen doenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:16 schreef KimJong-un het volgende:
Hou eens even op er een backfire topic van te maken. Die muts moet gewoon haar werk doen.
Bij voorkeur zie ik haar niet eens. Maar goed, omdat de winkel nog niet genoeg omzet maakt voor een zelfscansysteem moet ik langs haar. Het is al debiel dat je een pasje nodig hebt voor korting, dan is het al debiel dat het systeem geen barcode vanaf een telefoon kan scannen en dan gaat ze ook nog eens zo debiel doen dat ik het op moet gaan lezen.
Ze moest al twee keer 'wat zeg je' vragen toen ik er wat van zei. Alsof helpen voorlezen dan zo efficiënt is. Maar sorry dat ik al jullie moeders heb beledigd.
Nee, is meer het achterlijke dedain dat uit je reactie spreekt... leer eens wat respect te hebben voor die mensen... 'onzichtbaar moeten zijn'... echtquote:Op maandag 4 juni 2018 21:16 schreef KimJong-un het volgende:
Hou eens even op er een backfire topic van te maken. Die muts moet gewoon haar werk doen.
Bij voorkeur zie ik haar niet eens. Maar goed, omdat de winkel nog niet genoeg omzet maakt voor een zelfscansysteem moet ik langs haar. Het is al debiel dat je een pasje nodig hebt voor korting, dan is het al debiel dat het systeem geen barcode vanaf een telefoon kan scannen en dan gaat ze ook nog eens zo debiel doen dat ik het op moet gaan lezen.
Ze moest al twee keer 'wat zeg je' vragen toen ik er wat van zei. Alsof helpen voorlezen dan zo efficiënt is. Maar sorry dat ik al jullie moeders heb beledigd.
Opa ettovanbijstand begint weer te prediken hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, is meer het achterlijke dedain dat uit je reactie spreekt... leer eens wat respect te hebben voor die mensen... 'onzichtbaar moeten zijn'... echt
Is dat al prediken?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Opa ettovanbijstand begint weer te prediken hoor
Dat begrijp ik. Internet is alleen niet de juiste uitlaatklep. Je kunt beter eerst tot tien tellenquote:
Zeg dat... maar dat heeft Kim nog niet begrepen.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Internet is alleen niet de juiste uitlaatklep. Je kunt beter eerst tot tien tellen
Ehm ja? Zo werkt dat met service beroepen. Dat geldt ook voor iemand in de bediening, een butler, een accountant. Die roep je af, ze komen langs, doen waarvoor ze betaald worden en zijn daarbij zo stil mogelijk. Ze onderbreken je gesprek niet, wachten tot je ruimte voor ze maakt, lopen niet in de weg en maken geen grapjes of opmerkingen. Daar worden ze namelijk voor betaald.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, is meer het achterlijke dedain dat uit je reactie spreekt... leer eens wat respect te hebben voor die mensen... 'onzichtbaar moeten zijn'... echt
Begrijp ineens je nickname wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:45 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ehm ja? Zo werkt dat met service beroepen. Dat geldt ook voor iemand in de bediening, een butler, een accountant. Die roep je af, ze komen langs, doen waarvoor ze betaald worden en zijn daarbij zo stil mogelijk. Ze onderbreken je gesprek niet, wachten tot je ruimte voor ze maakt, lopen niet in de weg en maken geen grapjes of opmerkingen. Daar worden ze namelijk voor betaald.
Zoals een stratenmaker ervoor betaald wordt om jouw stoepje te leggen wordt zo'n iemand betaald om dat werk te doen. Je wilt je vooral niet met die stratenmaker bezig moeten houden, hij wordt betaald om dat stoepje te leggen en weet hoe hij dat doen moet. Die vraagt ook niet: kun je even een steen aangeven?
Nee hoor, daar heb jij nu zelf een invulling aan gegeven. Wellicht denk je het te begrijpen maar dat doe je niet.quote:
Oh zeker wel... een geheel utilistisch mensbeeld. En wee degene die niet doet wat de grote leider wil.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:48 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb jij nu zelf een invulling aan gegeven. Wellicht denk je het te begrijpen maar dat doe je niet.
Je telefoon zomaar uit handen geven is ook niet zonder risico.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:50 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Zodat ik geen kilo pasjes mee hoef te zeulen.
Nee TS heeft gewoon echt het idee dat iedereen in Nederland er hetzelfde over denkt.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
TS is zo'n type die je op youtube filmpjes ziet...
"I'M GONNA SEND THIS TO CORPORATE... YOU IN TROUBLE, BRO... YOU GONNA LOSE YOUR JOB BRO... I'M A SEND THIS TO CORPORATE..."
Dat eerste heb je juist al heb ik het idee dat je niet helemaal begrijpt wat het inhoudt. Het tweede is onzin.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zeker wel... een geheel utilistisch mensbeeld. En wee degene die niet doet wat de grote leider wil.
Oei ben benieuwd... leg uit wat jíj onder utilistisch verstaatquote:Op maandag 4 juni 2018 21:52 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Dat eerste heb je juist al heb ik het idee dat je niet helemaal begrijpt wat het inhoudt. Het tweede is onzin.
Broquote:Op maandag 4 juni 2018 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oei ben benieuwd... leg uit wat jíj onder utilistisch verstaat
Bro.
Als ze zelfs voor caissière al HBO capaciteiten vragen, wat moeten we dan nog met de mbo'ers?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef KimJong-un het volgende:
Om de klacht nog wat meer beeld te geven:
Het komt wel eens voor dat een kassiere een 35% sticker over het hoofd ziet. Dan slaat ze de normale prijs aan. Een goede kassiere lost dit op of roept haar manager om het op te lossen. Je hebt er van die types bij die je naar de infobalie verwijzen om daar in de rij te gaan staan om een euro terug te vragen. Dan heb je volgens mij nog niet helemaal begrepen waarom je er zit als kassiere.
Welke van de elf hang je aan?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:56 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Broecht?
Het gaat er niet om wat ik er onder versta, het gaat erom wat de definitie is. Ik zal je helpen: http://www.encyclo.nl/begrip/utilitarisme
En voor meer info voldoet Wikipedia in dit geval prima:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Utilitarisme
Wat moet de manager doen dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef KimJong-un het volgende:
Om de klacht nog wat meer beeld te geven:
Het komt wel eens voor dat een kassiere een 35% sticker over het hoofd ziet. Dan slaat ze de normale prijs aan. Een goede kassiere lost dit op of roept haar manager om het op te lossen. Je hebt er van die types bij die je naar de infobalie verwijzen om daar in de rij te gaan staan om een euro terug te vragen. Dan heb je volgens mij nog niet helemaal begrepen waarom je er zit als kassiere.
Berispen natuurlijk, in bijzijn van de gekwetste cliënt wiens grieven daardoor verlicht worden.quote:
Dat zijn elf bronnen met één definitie. Ik heb ze niet allemaal gecontroleerd maar pak de bovenste drie. Ik hang niets aan, de denkwijze past wel bij mij.quote:
Ook jij begrijpt het niet. Die kassiere zit daar om mijn boodschappen af te rekenen en mij met een prettig gevoel de winkel uit te laten gaan. Als je dat niet kunt moet je daar niet gaan zitten. Het is een winkel, geen sociale werkplaats.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Hufter!Dat mens heeft misschien een beperking, is hartstikke blij dat ze desondanks nog een baantje heeft en niet van de bijstand hoeft te vreten, komt er zo'n verwaande bloedzuigklant annex protocolneuker van ''Ik ken mijn rechten en plichten!'' zoals jij langs om haar weer even te laten voelen dat haar baantje aan een zijden draadje hangt omdat ze dagelijks types zoals jij tegen kan komen die te beroerd zijn om even wat meer moeite te doen.
Gegarandeerd dat als je mij op die manier mijn baan zou kosten ik je met de potten jam en appelmoes tegen je harses even zelf zou voorzien van een barcode op je voorhoofd.
Elf bronnen met één definitie? Lees er sowieso al twee verschillendequote:Op maandag 4 juni 2018 22:00 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Dat zijn elf bronnen met één definitie. Ik heb ze niet allemaal gecontroleerd maar pak de bovenste drie. Ik hang niets aan, de denkwijze past wel bij mij.
quote:Op maandag 4 juni 2018 22:02 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ook jij begrijpt het niet. Die kassiere zit daar om mijn boodschappen af te rekenen en mij met een prettig gevoel de winkel uit te laten gaan. Als je dat niet kunt moet je daar niet gaan zitten. Het is een winkel, geen sociale werkplaats.
Duidelijk nooit in een supermarkt gewerkt Etto. Die manager wil helemaal niet dat iedere kassiere dat kan. Ze moeten je naar de balie sturen.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Berispen natuurlijk, in bijzijn van de gekwetste cliënt wiens grieven daardoor verlicht worden.
Dat bedoel ik... maar leg dat maar uit aan 'klant-is-koning Kim'.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in een supermarkt gewerkt Etto. Die manager wil helemaal niet dat iedere kassiere dat kan. Ze moeten je naar de balie sturen.
Zoals ik al zei heb ik ze niet allemaal gelezen en ben ik dat ook niet van plan. Kies de meest voorkomende of één naar keuze. Het maakt me niet uit. Maar hoe rijm je dat met je eerdere uitspraak? Want daar hadden we het tenslotte over.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Elf bronnen met één definitie? Lees er sowieso al twee verschillende
Geen probleem. Als mensen zien dat ze een foutje maken en ze het gewoon oplossen. Het is enorm problematisch als je een figuur aan je kassa hebt zitten die doorlopend fouten maakt en daarmee klanten frustreert maar het zelf niet doorheeft.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen zouden eens een foutje maken... afstraffen die hap. MANAGEMENT, bro... I'm a call management... u gonna lose yo job bro...
Nut. Nut. Nut. Nut...quote:Op maandag 4 juni 2018 22:05 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik ze niet allemaal gelezen en ben ik dat ook niet van plan. Kies de meest voorkomende of één naar keuze. Het maakt me niet uit. Maar hoe rijm je dat met je eerdere uitspraak? Want daar hadden we het tenslotte over.
Prachtig he! Dus als de klant er op staat dat de kassiere het oplost, moet de manager komen. Die manager wordt dat zat en gaat zorgen dat er een oplossing komt zodat de kassiere tot een bepaald niveau zelf de fout kan herstellen. Hoe mooi is dat? Door maar als een schaap naar die balie te blijven lopen blijft het probleem bestaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duidelijk nooit in een supermarkt gewerkt Etto. Die manager wil helemaal niet dat iedere kassiere dat kan. Ze moeten je naar de balie sturen.
Als een kassière zoiets uit eigen beweging flikt mag ze haar hesje inleveren. Niet dat jij daar verder mee zal zitten, als jij maar snel je rotzooi hebtquote:Op maandag 4 juni 2018 22:07 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Prachtig he! Dus als de klant er op staat dat de kassiere het oplost, moet de manager komen. Die manager wordt dat zat en gaat zorgen dat er een oplossing komt zodat de kassiere tot een bepaald niveau zelf de fout kan herstellen. Hoe mooi is dat? Door maar als een schaap naar die balie te blijven lopen blijft het probleem bestaan.
Gek genoeg lijken tienermeisjes en studenten geen last te hebben van de luiheid en laksheid die kassieres met deze leeftijd ten toon spreiden.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trouwens, waarom is de leeftijd van belang?
Zo, lui en laks ook al.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:08 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Gek genoeg lijken tienermeisjes en studenten geen last te hebben van de luiheid en laksheid die kassieres met deze leeftijd ten toon spreiden.
Rotzooiquote:Op maandag 4 juni 2018 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als een kassière zoiets uit eigen beweging flikt mag ze haar hesje inleveren. Niet dat jij daar verder mee zal zitten, als jij maar snel je rotzooi hebt
Verbouw het dan zelf als het zo'n horrowshow is, interactie met andere mensen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:09 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Rotzooimet zoveel minachting over kostbaar voedsel spreken. En dan afgeven op mij.
De combinatie van factoren zorgen ervoor dat het best luiheid en laksheid genoemd mag worden. Daarbij moet uiteraard gezegd worden dat er ook kassieres op leeftijd zijn die het keurig oplossen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, lui en laks ook al.
En dat allemaal omdat het even wat langer duurde.
Het ging om 5 euro. Misschien één airmile? Daar gaat het hier juist helemaal niet om. Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:10 schreef Scuidward het volgende:
Los daarvan is sparen voor airmiles misschien nog wel de grootste klacht hier. En dan zeg ik misschien, want ik tank zelf ook benzine.
Het is denk ik wel tekenend voor hoe je naar een instituut als de supermarkt kijkt. Het is een grote verleidingshow.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:11 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Het ging om 5 euro. Misschien één airmile? Daar gaat het hier juist helemaal niet om. Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen.
En hij denkt dat die kassieres dom zijn. En maar data doorgeven met je persoonlijke bonuskaart.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het is denk ik wel tekenend voor hoe je naar een instituut als de supermarkt kijkt. Het is een grote verleidingshow.
Los daarvan zijn juist die oudere kassières toch het meest vakbekwaam.quote:Op maandag 4 juni 2018 22:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En hij denkt dat die kassieres dom zijn. En maar data doorgeven met je persoonlijke bonuskaart.
Onterechte klaagDquote:Op maandag 4 juni 2018 19:05 schreef KimJong-un het volgende:
Bij de AH. In de afgelopen twee jaar drie keer ruzie mee gehad. Ok, 2x was met dezelfde maar goed. Er is zo ongeveer geen simpeler werk te bedenken maar toch weten ze het keer op keer te presteren de klant te irriteren.
Ik zit helemaal niet op ruzie te wachten, zeker niet met een kassiere. Ik wil er gewoon voorbij en als er zelfscan is dan gebruik ik dat. Nu zijn er van die filialen waar je nog niet zelf je bonuskaart kunt scannen. De scanners van de AH zijn zo kut dat ze niet van een telefoon kunnen scannen.
Ik leg dus mijn telefoon neer met daarop de barcode van de AH. Zegt die muts: "lees hem maar even voor". Dat weigerde ik omdat het haar werk is, de manier waarop ze het opdraagt en ik het onzin vind het voor haar voor te gaan lezen. Gaat ze met veel zuchten en steunen het nummer intikken en doet ze het fout. Vervolgens tikt ze het standaard winkelnummer in voor mensen die de bonuskaart vergeten zijn, maar dan is mijn airmiles niet gekoppeld. Dat kan ik zien dus ik zeg: dat is niet mijn kaart. Zegt ze: "ja ik kan het moeilijk lezen, ik vroeg nog of je het voor wilde lezen".
Vervolgens met de manager moeten dreigen om haar fout te laten herstellen. Wat is er toch met deze mensen? Het is gewoon je werk. Probeer onzichtbaar te zijn en de klant zo soepel mogelijk te helpen.
Klacht: caissieres die autoritair proberen te doen achter de kassa.
Ik klaag helemaal niet over airmiles, daar gaat dit hele topic niet over. Het laat namelijk mooi het verschil zien tussen de mensen die inhoudelijk reageren en die graag een backfire topic willen. Ik heb ook persoonlijke bonus ingesteld. Dat betekent dat ik korting krijg op producten die bij anderen niet in de bonus zijn. Die vrouw doet haar werk niet goed en vervolgens wordt er gedaan alsof het aan de klant ligt. Het is al debiel dat ik een nummer nodig heb om korting te krijgen, dat de medewerker van de winkel dan dat nummer niet goed wil verwerken ligt niet aan mij.quote:Op maandag 4 juni 2018 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die klagen over air-miles en dergelijke en daardoor mensen ophouden die wel een zinvol iets in hun bestaan hebben zijn echt de kanker van de samenleving.
'Vervolgens tikt ze het standaard winkelnummer in voor mensen die de bonuskaart vergeten zijn, maar dan is mijn airmiles niet gekoppeld'quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:50 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal niet over airmiles, daar gaat dit hele topic niet over. Het laat namelijk mooi het verschil zien tussen de mensen die inhoudelijk reageren en die graag een backfire topic willen. Ik heb ook persoonlijke bonus ingesteld. Dat betekent dat ik korting krijg op producten die bij anderen niet in de bonus zijn. Die vrouw doet haar werk niet goed en vervolgens wordt er gedaan alsof het aan de klant ligt. Het is al debiel dat ik een nummer nodig heb om korting te krijgen, dat de medewerker van de winkel dan dat nummer niet goed wil verwerken ligt niet aan mij.
Weer een poging om TS aan te vallen. Over spelling beginnen. Welke spelling is niet juist? Doordat mijn airmileskaart niet is gekoppeld zie ik dat ze de juiste kaart niet heeft ingevoerd. Dan verschijnt er namelijk zo'n vinkje. Je redenatie is bedroevend en je zet jezelf een beetje voor schut met deze reacties. Doe maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Vervolgens tikt ze het standaard winkelnummer in voor mensen die de bonuskaart vergeten zijn, maar dan is mijn airmiles niet gekoppeld'
Inclusief armzalige spelling.
De enige die zichzelf ontzettend voor schut zet met zijn leegheid van bestaan ben jij. En je kan blijkbaar ook nog amper Nederlands.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:53 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Weer een poging om TS aan te vallen. Over spelling beginnen. Welke spelling is niet juist? Doordat mijn airmileskaart niet is gekoppeld zie ik dat ze de juiste kaart niet heeft ingevoerd. Dan verschijnt er namelijk zo'n vinkje. Je redenatie is bedroevend en je zet jezelf een beetje voor schut met deze reacties. Doe maar gewoon niet.
Ja, ik hoor het je zeggen maar je kunt het weer niet benoemen. Is het overigens "zijn leegheid van bestaan" of "de leegheid van zijn bestaan"?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De enige die zichzelf ontzettend voor schut zet met zijn leegheid van bestaan ben jij. En je kan blijkbaar ook nog amper Nederlands.
Waarvan? De cassiere? De bonuskaart? De scanautomaat?quote:
Scanautomaatquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarvan? De cassiere? De bonuskaart? De scanautomaat?
Die vind ik ook altijd zo geilquote:
Ik heb ooit zon ding omgebouwd dat hij 2.4 GHz magnetron stralen zond. Kon ik ze meteen mee bakken. Mee gestopt omdat frituren toch lekkerder isquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die vind ik ook altijd zo geil![]()
Vooral als ze bitterballen scannen
Op 5 Ghz heb je meer kanalen, misschien werkt dat beter.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb ooit zon ding omgebouwd dat hij 2.4 GHz magnetron stralen zond. Kon ik ze meteen mee bakken. Mee gestopt omdat frituren toch lekkerder is
Zat ik ook al aan te denken. Kan ik hem ook meteen op zakformaat maken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op 5 Ghz heb je meer kanalen, misschien werkt dat beter.
Haha je zei zakquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Kan ik hem ook meteen op zakformaat maken.
Ik zei zakformaat.quote:
Het is natuurlijk wél een soort sociale werkplaats, of een bijbaan voor middelbare scholieren, als vrouwen van 40 dat soort werk doen zijn ze niet bepaald carrière aan het maken. Dus misschien moet je je verwachtingen wat bijstellenquote:Op maandag 4 juni 2018 22:02 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ook jij begrijpt het niet. Die kassiere zit daar om mijn boodschappen af te rekenen en mij met een prettig gevoel de winkel uit te laten gaan. Als je dat niet kunt moet je daar niet gaan zitten. Het is een winkel, geen sociale werkplaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |