Wat een zaadleven heb je als je hierover 4 alinea's moet lezen, erop moet reageren en je post moet corrigeren.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:09 schreef TRON2.0 het volgende:
Wat een zaadleven heb je als je hierover 4 alinea's kunt schrijven.
Ik heb niet gelezen.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:10 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Wat een zaadleven heb je als je hierover 4 alinea's moet lezen, erop moet reageren en je post moet corrigeren.
quote:Op maandag 4 juni 2018 19:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ja stel je voor dat je even meewerkt..
Debiele klacht.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:11 schreef KimJong-un het volgende:
[..]'even meewerkt'. Zal ik ook de barcodes van de producten even gaan voorlezen als die niet goed scannen?
Ditquote:Op maandag 4 juni 2018 19:46 schreef Aethereal het volgende:
Iets vertelt me dat dit verhaal niet precies ging zoals TS het vertelt
Hufter!quote:Op maandag 4 juni 2018 19:05 schreef KimJong-un het volgende:
"ja ik kan het moeilijk lezen, ik vroeg nog of je het voor wilde lezen".
Vervolgens met de manager moeten dreigen om haar fout te laten herstellen. Wat is er toch met deze mensen? Het is gewoon je werk. Probeer onzichtbaar te zijn en de klant zo soepel mogelijk te helpen.
Als je het allemaal zo debiel vind, ga dan lekker bij een andere supermarkt boodschappen doenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:16 schreef KimJong-un het volgende:
Hou eens even op er een backfire topic van te maken. Die muts moet gewoon haar werk doen.
Bij voorkeur zie ik haar niet eens. Maar goed, omdat de winkel nog niet genoeg omzet maakt voor een zelfscansysteem moet ik langs haar. Het is al debiel dat je een pasje nodig hebt voor korting, dan is het al debiel dat het systeem geen barcode vanaf een telefoon kan scannen en dan gaat ze ook nog eens zo debiel doen dat ik het op moet gaan lezen.
Ze moest al twee keer 'wat zeg je' vragen toen ik er wat van zei. Alsof helpen voorlezen dan zo efficiënt is. Maar sorry dat ik al jullie moeders heb beledigd.
Nee, is meer het achterlijke dedain dat uit je reactie spreekt... leer eens wat respect te hebben voor die mensen... 'onzichtbaar moeten zijn'... echtquote:Op maandag 4 juni 2018 21:16 schreef KimJong-un het volgende:
Hou eens even op er een backfire topic van te maken. Die muts moet gewoon haar werk doen.
Bij voorkeur zie ik haar niet eens. Maar goed, omdat de winkel nog niet genoeg omzet maakt voor een zelfscansysteem moet ik langs haar. Het is al debiel dat je een pasje nodig hebt voor korting, dan is het al debiel dat het systeem geen barcode vanaf een telefoon kan scannen en dan gaat ze ook nog eens zo debiel doen dat ik het op moet gaan lezen.
Ze moest al twee keer 'wat zeg je' vragen toen ik er wat van zei. Alsof helpen voorlezen dan zo efficiënt is. Maar sorry dat ik al jullie moeders heb beledigd.
Opa ettovanbijstand begint weer te prediken hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, is meer het achterlijke dedain dat uit je reactie spreekt... leer eens wat respect te hebben voor die mensen... 'onzichtbaar moeten zijn'... echt
Is dat al prediken?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Opa ettovanbijstand begint weer te prediken hoor
Dat begrijp ik. Internet is alleen niet de juiste uitlaatklep. Je kunt beter eerst tot tien tellenquote:
Zeg dat... maar dat heeft Kim nog niet begrepen.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Internet is alleen niet de juiste uitlaatklep. Je kunt beter eerst tot tien tellen
Ehm ja? Zo werkt dat met service beroepen. Dat geldt ook voor iemand in de bediening, een butler, een accountant. Die roep je af, ze komen langs, doen waarvoor ze betaald worden en zijn daarbij zo stil mogelijk. Ze onderbreken je gesprek niet, wachten tot je ruimte voor ze maakt, lopen niet in de weg en maken geen grapjes of opmerkingen. Daar worden ze namelijk voor betaald.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, is meer het achterlijke dedain dat uit je reactie spreekt... leer eens wat respect te hebben voor die mensen... 'onzichtbaar moeten zijn'... echt
Begrijp ineens je nickname wel.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:45 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ehm ja? Zo werkt dat met service beroepen. Dat geldt ook voor iemand in de bediening, een butler, een accountant. Die roep je af, ze komen langs, doen waarvoor ze betaald worden en zijn daarbij zo stil mogelijk. Ze onderbreken je gesprek niet, wachten tot je ruimte voor ze maakt, lopen niet in de weg en maken geen grapjes of opmerkingen. Daar worden ze namelijk voor betaald.
Zoals een stratenmaker ervoor betaald wordt om jouw stoepje te leggen wordt zo'n iemand betaald om dat werk te doen. Je wilt je vooral niet met die stratenmaker bezig moeten houden, hij wordt betaald om dat stoepje te leggen en weet hoe hij dat doen moet. Die vraagt ook niet: kun je even een steen aangeven?
Nee hoor, daar heb jij nu zelf een invulling aan gegeven. Wellicht denk je het te begrijpen maar dat doe je niet.quote:
Oh zeker wel... een geheel utilistisch mensbeeld. En wee degene die niet doet wat de grote leider wil.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:48 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb jij nu zelf een invulling aan gegeven. Wellicht denk je het te begrijpen maar dat doe je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |