Ik wel, ga toch geen Ultra Sun/Moon halen.quote:Op zondag 28 oktober 2018 08:17 schreef Syntos het volgende:
Heeft er iemand misschien nog een extra Zeraora code voor me over? Degene die ik heb geeft aan al gebruikt te zijn...
Eventueel ruilen voor een ongebruikte Zeraora is ook prima.
Vind het te veel geld voor wat je krijgtquote:Op vrijdag 9 november 2018 19:15 schreef DKUp het volgende:
Gaat iemand nog de Pokéball Plus halen? Ik twijfel, want ik vind het niet echt fijn om met een Joy-Con te spelen.
Ja ik ook eigenlijk, ik kan de controller en Mew voor ¤40,- krijgen. ¤40,- kan ik beter gebruiken voor Black Friday. Als ik 100% zeker weet dat Let’s Go Kanto/Johto/Gen2 komt en de bal gaat ondersteunen zou ik het wel doen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Vind het te veel geld voor wat je krijgt
Juist leuk als je kinderen hebtquote:Op zondag 11 november 2018 18:05 schreef Driepink het volgende:
Ik heb een switch besteld met lets go eevee![]()
De switch in pokemon stijl![]()
quote:Op maandag 12 november 2018 06:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar zeg gewoon dat ik het voor de kinderen van vrienden heb gedaan
Helpquote:Op donderdag 15 november 2018 17:47 schreef aTypisch het volgende:
Wat zijn de nadelen van de aanschaf van Pokémon Let´s Go op de Japanse eshop? Dan kan ik vanavond spelen.Maar wil geen gezeik in de toekomst als het gaat om DLC of eventuele pokébank oid.
Kan je serieus niet één dag wachten?quote:Op donderdag 15 november 2018 17:59 schreef aTypisch het volgende:
Doe het ook maar even hier:
[..]
Help
netjes gewachtquote:Op donderdag 15 november 2018 19:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan je serieus niet één dag wachten?
quote:Op donderdag 15 november 2018 23:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
netjes gewacht
nog een kwartier
godenspel jaquote:Op maandag 19 november 2018 00:32 schreef Jimbo het volgende:
pokemon lets go is weer een heerlijke game
Jammer dat er geen autosave is ingebouwd thonet zn 4 uur gametijd kwijtgeraakt omdat ik hem afgesloten had
Mijn switch staat niet op internet aangeslotenquote:Op maandag 19 november 2018 01:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
godenspel ja
als ik ze heb, zullen we dan even pokemon ruilen die dat moeten om te evolven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |