quote:Op maandag 4 juni 2018 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.facebook.com/sanne.vanderhorst.92
Sanne haar FB.
Naomi was ook 19,even vergeten?quote:
”92”quote:Op maandag 4 juni 2018 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne haar FB.
Geen idee, ben ook benieuwd. Jessie vond het niet dik. Bepaalde mensen thuis zullen het ook niet dik vindenquote:
Dat is alweer 4 jaar geledenquote:
Vaag hè? Want ze is het wel.quote:
Sorry, ik wist niet dat ik de laatste was. Ik kan niet openen, geen idee hoe dat moet.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:06 schreef spapaars het volgende:
Als je niet opent post dan niet als laatste
[ afbeelding ]
Als dat klopt kan het zomaar wezen dat dit facebook acount van der oma was:quote:Op maandag 4 juni 2018 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne haar FB.
Ok. Kan gebeurenquote:Op maandag 4 juni 2018 15:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik de laatste was. Ik kan niet openen, geen idee hoe dat moet.
En soms worden ze ook gekaapt.
Ik open dus nooit en let er normaal wel op dat ik niet als laatste ga.
Ging toch over die roddel dat Jessie en Brandon wat met elkaar zouden krijgen?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Geen idee, ben ook benieuwd. Jessie vond het niet dik. Bepaalde mensen thuis zullen het ook niet dik vinden
Ik gok dat ie heeft gezegd dat ie nooit wat met haar zou willen oid?
Raar mens, die Jessie, hoe bokkig ze doet
prima tochquote:Op maandag 4 juni 2018 15:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik de laatste was. Ik kan niet openen, geen idee hoe dat moet.
En soms worden ze ook gekaapt.
Ik open dus nooit en let er normaal wel op dat ik niet als laatste ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Dat is waar. Ik hou de optie open dat ik het ga lerenquote:Op maandag 4 juni 2018 15:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
prima toch
je bent niets verplicht
alles valt te leren , als je dr zin aan hebt
Ik heb geen idee, zeg ik tochquote:Op maandag 4 juni 2018 15:11 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ging toch over die roddel dat Jessie en Brandon wat met elkaar zouden krijgen?
Zijn er nog bezoekers geweest vandaag?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adriaan , een voorstel .. /overleg met Mike
over de giften van gasten / en rondleidin
en dan iets neer zetten .. kistje of zo
waar mensen tot 10,0 kunnen doneren
Weddenschap zelfs.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:11 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ging toch over die roddel dat Jessie en Brandon wat met elkaar zouden krijgen?
quote:Op maandag 4 juni 2018 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er nog bezoekers geweest vandaag?
Magere Hein met een briefquote:Op maandag 4 juni 2018 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er nog bezoekers geweest vandaag?
Zo te zien neukt ze heus wel op tv.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne haar FB.
quote:Op maandag 4 juni 2018 15:11 schreef kkka3 het volgende:
Ik vind het trouwens stom dat ze naar de uitvaart mag. Dan had ze er niet in moeten gaan. Vind ik. Maar ja, ik ben dan ook KEIHARD
eens uit de poort kom je er nietmeer in. zo hoorde het toch te zijn in utopiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo was utopia 1 ook begonnen.
quote:
Niet bij onvoorziene omstandigheden als dit.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:18 schreef redboyke het volgende:
[..]
eens uit de poort kom je er nietmeer in. zo hoorde het toch te zijn in utopia
zo was utopia 1 ook begonnen.
O, dit bespraken Adriaan en Mike van de week ook al een keerquote:
En Sanne vertelde dit toen ze net binnen was,toen was Jessie not amused.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dit bespraken Adriaan en Mike van de week ook al een keer
Dat oma de 15 maanden niet ging redden was overduidelijkquote:Op maandag 4 juni 2018 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet bij onvoorziene omstandigheden als dit.
Tja dat kan.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat oma de 15 maanden niet ging redden was overduidelijk
was niet onvoorzien he ze zit 4 dagen in utopia.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag hier: UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #43quote:Op maandag 4 juni 2018 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne haar FB.
Een begrafenis vier je over het algemeen niet... Wat een niveau weer hier zeg.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
was niet onvoorzien he ze zit 4 dagen in utopia.
ze had al afscheid genomen voor ze weggging.
als ze slim is zegt ze tegen haar moeder om begravenis te vieren in utopia
dan hebben ze geld en gratis koffie en sandwishes.
Cake,in Nederland serveren we cake.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook. Het gaat er om dat het in Uto 1 kon bij overlijden of ziekenhuisbezoek, zo ook in Uto 2. Logisch.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
zou dat haar kind zijn?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Sanne vertelde dit toen ze net binnen was,toen was Jessie not amused.
Ow sorry.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag hier: UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #43
Doet imo niks af aan de boodschap, want idd, afscheid had ze al genomen.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:23 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Een begrafenis vier je over het algemeen niet... Wat een niveau weer hier zeg.
Ja hoor. Ze zijn wel voor minder belangrijke dingen de poort uit geweest.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook. Het gaat er om dat het in Uto 1 kon bij overlijden of ziekenhuisbezoek, zo ook in Uto 2. Logisch.
Dus dat.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zijn wel voor minder belangrijke dingen de poort uit geweest.
Examen van Gio,waar hij ook nog voor zakte.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze zijn wel voor minder belangrijke dingen de poort uit geweest.
zoek hulpquote:Op maandag 4 juni 2018 15:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
Een begravenis ceremonie houden in Utopia is ook niet nieuw, maar waar halen ze zo snel koffie thee en cake vandaan, en tafeltjes en stoeltjes,quote:Op maandag 4 juni 2018 15:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2018 15:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
Laatste waarschuwingquote:
via de glijbaan gisterquote:Op maandag 4 juni 2018 15:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne heeft een splinter in haar bil.
was dit?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Broek uit, broek uit!quote:Op maandag 4 juni 2018 15:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2018 15:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
via de glijbaan gister
zo het doopfont in?
quote:
Dacht even SPAM, toen las ik dat het over Sanne ging... maar kun je vast stellen dat het überhaupt de zelfde is?quote:
was voorzien oma was al terminaalquote:Op maandag 4 juni 2018 15:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zullen vast geen 2 Sannes van der Horst in Middenmeer wonen.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:37 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Dacht even SPAM, toen las ik dat het over Sanne ging... maar kun je vast stellen dat het überhaupt de zelfde is?
Gelukkig klitten ze samen, dat is makkelijk ontwijken met de streams.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
En dâh wâst.. lamledig rondlopen, geen zin in dat vuur.. geen idee wat te doen...GodSanne is ook niet van plan een staak uit te voeren
[ afbeelding ]
Ze keek godsamme al in de cameraquote:Op maandag 4 juni 2018 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
En dâh wâst.. lamledig rondlopen, geen zin in dat vuur.. geen idee wat te doen...GodSanne is ook niet van plan een steek uit te voeren
[ afbeelding ]
ze lijkt haast een kloon van jessie. de dag dat er een nicoline of armanda type in utopia 2 komt gaat hier de vlag uit.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
En dâh wâst.. lamledig rondlopen, geen zin in dat vuur.. geen idee wat te doen...GodSanne is ook niet van plan een steek uit te voeren
[ afbeelding ]
Noem je Chris nu een teek?quote:
Wat is er in vredesnaam voor nuttigs aan iemands Badooprofiel in de COSquote:Op maandag 4 juni 2018 15:38 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er zullen vast geen 2 Sannes van der Horst in Middenmeer wonen.
Dat gaat lang wachten worden ben ik bang... gezien wat ze nu ingestopt hebben komen er nog een paar Natte Scheten en Dwaalichten met dikke reten.. een serieuze kandidaat maakt al geen schijn van kans meer daarquote:Op maandag 4 juni 2018 15:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze lijkt haast een kloon van jessie. de dag dat er een nicoline of armanda type in utopia 2 komt gaat hier de vlag uit.
ik vrees het ookquote:Op maandag 4 juni 2018 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaat lang wachten worden ben ik bang... gezien wat ze nu ingestopt hebben komen er nog een paar Natte Scheten en Dwaalichten met dikke reten.. een serieuze kandidaat maakt al geen schijn van kans meer daar
Humeurtje vandaag?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:43 schreef kkka3 het volgende:
Ze hebben het over Bas en zijn bordje EGO
De ruzie tussen Rienk en Bas
Groupies
ja nur wat ik niet snap waarom weest sanne zo straks waarom zij huilt?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie wist dat het overlijden van haar oma eraan zat te komen - 4 juni 2018
x6l172k
Heb je nog kunnen ontdekken hoe Adriaan aan een KvK nummer is gekomen?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie wist dat het overlijden van haar oma eraan zat te komen - 4 juni 2018
x6l172k
Via Sanne toch?quote:Op maandag 4 juni 2018 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen ontdekken hoe Adriaan aan een KvK nummer is gekomen?
editquote:Op maandag 4 juni 2018 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur wat ik niet snap waarom weest sanne zo straks waarom zij huilt?
Volgens mij had ze de nummers van KVK en Dixie opgeschreven.quote:
erwtenquote:
Ik schat zomaar Feboquote:Op maandag 4 juni 2018 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
rust in vrede kermitquote:
Die nieuwe had postzegels meegenomen en daar had ze telefoonnummers op geschreven. Ook die van de KvKquote:Op maandag 4 juni 2018 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Euhm, hooguit een Utopia-gerelateerd humeurtjequote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die nieuwe had postzegels meegenomen en daar had ze telefoonnummers op geschreven. Ook die van de KvK
Ohhw.. telefoonnummers.. ik dacht al te ver vooruitquote:Op maandag 4 juni 2018 15:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze de nummers van KVK en Dixie opgeschreven.
Ah..thxquote:Op maandag 4 juni 2018 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die nieuwe had postzegels meegenomen en daar had ze telefoonnummers op geschreven. Ook die van de KvK
dat zou wel het meest voor de hand liggende zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 15:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
is het niet dezelfde als van de oude utopia?
Zou kunnen...ik geloof nog steeds niets van die hele BV maargoedquote:Op maandag 4 juni 2018 15:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
is het niet dezelfde als van de oude utopia?
die b.v. is een verplicht ding want anders zouden ze gewoon zwart geld verdienen en dat mag niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou kunnen...ik geloof nog steeds niets van die hele BV maargoed
Is allemaal Talpa
Ja zoiets..dan lijkt het ergens opquote:Op maandag 4 juni 2018 15:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
die b.v. is een verplicht ding want anders zouden ze gewoon zwart geld verdienen en dat mag niet.
ALIEN! wie lust nu geen erwtenquote:Op maandag 4 juni 2018 15:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Krissie kan niet tegen erwtensoep
dr smaakpapplilen treken dat echt niet
Dat kan ik wel begrijpen. Ik mot ook geen groene soepquote:Op maandag 4 juni 2018 15:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Krissie kan niet tegen erwtensoep
dr smaakpapplilen treken dat echt niet
Ik in 1,5 uur gevlogen.quote:
Hahaquote:Op maandag 4 juni 2018 16:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
fit_topia
leuk horr
en het pad .. noemen we bockworst
.. voorstel Brandon
omdat ze het daar steeds over Bockworst hebben
op het pad.. u weet wel
dat stenen verplaats . therapie
mockpad. gemaakt met veel gemokquote:Op maandag 4 juni 2018 16:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
fit_topia
leuk horr
en het pad .. noemen we bockworst
.. voorstel Brandon
omdat ze het daar steeds over Bockworst hebben
op het pad.. u weet wel
dat stenen verplaats . therapie
Zweepslagen voor die lul.quote:Op maandag 4 juni 2018 15:59 schreef Vinamp het volgende:
De man achter de streamlockknop maakt weer overuren
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:18 schreef kkka3 het volgende:
Hahahah dus iedereen weet haha iedereen in Nederland weet dat mijn oma hihihihi sorry oma![]()
![]()
met wasco en zeefje en er is iemand jarigquote:Op maandag 4 juni 2018 16:20 schreef Scherzo het volgende:
Boeren, burgers, buitenlui,
Komt allen zaterdag naar utopias open teken circus...
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:22 schreef Aggie46 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 4 juni 2018 16:18 schreef kkka3 het volgende:
Hahahah dus iedereen weet haha iedereen in Nederland weet dat mijn oma hihihihi sorry oma![]()
![]()
[/quote
En dan zeggen dat sommigen hard zijn
spontaan meiske en vriendin van Jessiequote:Op maandag 4 juni 2018 16:23 schreef houdjemond het volgende:
Maar is die nieuwe wat of is het nogsteeds Jesus Christ Superstar?
Ik quotete Jessie hier hequote:[ afbeelding ] Op maandag 4 juni 2018 16:18 schreef kkka3 het volgende:
![]()
almere is ook een optiequote:Op maandag 4 juni 2018 16:09 schreef DKUp het volgende:
Sanne komt zeker uit Amsterdam, Amstelveen of dat walgelijke Purmerend.....
Ik quotete Jessie hequote:
Oh dat is leukquote:Op maandag 4 juni 2018 16:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
spontaan meiske en vriendin van Jessie
Middenmeer aldus haar FB, bij Medemblik. Hoorde al iets West Fries in haar accent.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:09 schreef DKUp het volgende:
Sanne komt zeker uit Amsterdam, Amstelveen of dat walgelijke Purmerend.....
dat wil zeggen dat sanne dus binnenkort ook verjaard.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:27 schreef zodeju het volgende:
Ook Sanne is tweeling van sterrenbeeld......het houdt niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Nee, ze zei dacht ik dat ze net jarig geweest was 30mei....quote:Op maandag 4 juni 2018 16:29 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat sanne dus binnenkort ook verjaard.
ik ben ook tweeling
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:29 schreef Aggie46 het volgende:
Piet en het weer...en JurjenDe survivalman zegt dat hij hoopt dat ze de vijver in duiken. Dat doen die sukkels nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Heerlijk zou dat geweest zijn. Gewoon wat frisser, gooi het water door een filter, klaar. Plus afgekoelde mensenquote:Op maandag 4 juni 2018 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
De survivalman zegt dat hij hoopt dat ze de vijver in duiken. Dat doen die sukkels niet
Nee want er zit geen filter inquote:Op maandag 4 juni 2018 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
De survivalman zegt dat hij hoopt dat ze de vijver in duiken. Dat doen die sukkels niet
Want drijfzand...quote:Op maandag 4 juni 2018 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neuh, zijn gewoon smerige kruipertjes.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:34 schreef zodeju het volgende:
Komen teken ook op geur af ofzo.......Jessie helemaal bedekt en heeft er eentje in haar zij..Chris loopt in bloot jurkje met slippers en die heeft er geen last van.....
Fles met water vullenquote:
Opgelostquote:Op maandag 4 juni 2018 16:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Fles met water vullen
door de filter gooien. Klaar.
Geen drijfzand. Je zakt een beetje weg, niks aan het handjequote:
Die Lyme teken, is natuurlijk nu wel een item, maar is het niet zo, dat die overgedragen worden door hertenquote:Op maandag 4 juni 2018 16:34 schreef zodeju het volgende:
Komen teken ook op geur af ofzo.......Jessie helemaal bedekt en heeft er eentje in haar zij..Chris loopt in bloot jurkje met slippers en die heeft er geen last van.....
Woensdag bloedje heetquote:Op maandag 4 juni 2018 16:35 schreef Scherzo het volgende:
Ze hebben de weergoden wel aan hun zijde...
Ligt eraan. Als hun gastheer dat virus had geven ze het door. Kunnen inderdaad herten of vogels of andere diertjes zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:36 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Die Lyme teken, is natuurlijk nu wel een item, maar is het niet zo, dat die overgedragen worden door herten
Vanaf dat hun tweeling anderhalf was verstond ik. Maar kon ook 12 zijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie: ben je allang gescheiden
Christel ghw90t0t (onverstaanbaar)
Kinderen gaan naar hun vader toe, af en toe.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Jessie is niet écht van de subtiele vragen..
Terwijl ze een paar uur geleden zei dat ze nooit het achterste van haar tong zou laten zien.En ze waarschuwde Sanne ervoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Jessie is niet écht van de subtiele vragen..
Nee, de subtiele hints ontgaan haar ook finaalquote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Krissie had dr niet zo'n trek an
snel haren wassen
jaar en half.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vanaf dat hun tweeling anderhalf was verstond ik. Maar kon ook 12 zijn.
Ze ziet er helemaal goed uit.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Christel is de oudste van de vrouwen, maar heeft het mooiste figuur..................
ook twins?quote:Op maandag 4 juni 2018 16:41 schreef zodeju het volgende:
Cris heeft haar twins alleen opgevoed , toen ze anderhalf waren zijn ze uit elkaar gegaan. Petje af met twee kleine moppies.....
Yep. Vond ik vanaf het begin al.quote:
Vreemd he...en dan ineens zo gelovig.Gisteren gedoopt.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
Alleen nog maar foto´s van die nieuwe gezien op FB en ik kan nu al zeggen dat ik haar niet mag!
Tering zeik niet zo. Ze ziet er prima uit voor haar leeftijd en een tweeling.quote:
Hier kan het maanden duren...maar ja, Utopia hequote:Op maandag 4 juni 2018 16:44 schreef redboyke het volgende:
hoe lang zou het duren voor dat de gemeente antwoord?2 weken
Je verwacht het nietquote:Op maandag 4 juni 2018 16:27 schreef zodeju het volgende:
Ook Sanne is tweeling van sterrenbeeld......het houdt niet op.
Daar zat ik ook met open mond naar te kijken laatst.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:50 schreef freaky40 het volgende:
En toch is het zonde dat Utopia niet zoveel hectare heeft als wat ooit de Baghwan in Amerika had, 33 hectare...ben die docu op Netflix aan het kijken Wild Wild Country. Dat was pas Utopia wat die daar bouwde. Alleen hadden het geen Baghwanners moeten zijn.
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:50 schreef freaky40 het volgende:
En toch is het zonde dat Utopia niet zoveel hectare heeft als wat ooit de Baghwan in Amerika had, 33 hectare...ben die docu op Netflix aan het kijken Wild Wild Country. Dat was pas Utopia wat die daar bouwde. Alleen hadden het geen Baghwanners moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mooiste gezicht ook. Ze mag er echt zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 16:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Christel is de oudste van de vrouwen, maar heeft het mooiste figuur..................
Ja die hadden wel bakken met geld, maar is als je het bekijkt wel het ultieme Utopia gevoel. En lijkt me een machtig mooi TV project van te maken. Maar denk iets té groots.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daar zat ik ook met open mond naar te kijken laatst.
Maar zij hadden natuurlijk bakken geld en machines.
Wel compleet zelfvoorzienend uiteindelijk
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Nouja, de eerste relie-gekkie is er alquote:Op maandag 4 juni 2018 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja die hadden wel bakken met geld, maar is als je het bekijkt wel het ultieme Utopia gevoel. En lijkt me een machtig mooi TV project van te maken. Maar denk iets té groots.
Straks Rienk er nog bijquote:Op maandag 4 juni 2018 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, de eerste relie-gekkie is er al
Ja maar zonder geld, dat was bij Bagwan wel andersquote:Op maandag 4 juni 2018 16:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nouja, de eerste relie-gekkie is er al
En zoveel ruimte hebben we niet in Nederland dus het wordt dan sowieso kleiner, of je moet uitwijken naar het buitenland.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:57 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ja maar zonder geld, dat was bij Bagwan wel anders
Kinderfeestjes met lekkere dropjes.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:59 schreef redboyke het volgende:
waarom denken die zo hard dat er kinderen gaan komen naar utopia?
denk in al die tijd van utopia 1 maar een keer een klas naar utopia is gegaan
en ze gingen naar dolfinarium gaan maar hadden dat afgezegd om naar utopia te gaan.
elke slimme moeder laat haar kind daar niet naartoe gaan met al die teken.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kinderfeestjes met lekkere dropjes.
quote:Op maandag 4 juni 2018 16:54 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mooiste gezicht ook. Ze mag er echt zijn
Schuimpjes wel hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
elke slimme moeder laat haar kind daar niet naartoe gaan met al die teken.
Die komen later pas.quote:
Voor maar een tientjequote:
Dat lijkt me wel slim.De winter komt er aan volgens Adriaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
werden deze bewohner überhaupt hier en huis bouwen?
en hier hebben we onze moestuin.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel slim.De winter komt er aan volgens Adriaan.
Wat een lichtquote:Op maandag 4 juni 2018 17:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel slim.De winter komt er aan volgens Adriaan.
Tijd om de bidden voor God's interventiequote:Op maandag 4 juni 2018 17:09 schreef houdjemond het volgende:
Sanne zeurt wel.. ribben pijn, steken, kapot van de dorst
Als het nou een sreamlock is of ze zijn live, zie het verschil niet meer...quote:Op maandag 4 juni 2018 17:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie daar verder niets nuttigs meer gebeuren.
Hij heeft haar nu al verlatenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:10 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Tijd om de bidden voor God's interventie
Ze zit er net in, wat komt dat zeikwijf daar doen dan.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:09 schreef houdjemond het volgende:
Sanne zeurt wel.. ribben pijn, steken, kapot van de dorst
enige leuke is dat ze kunnen doen is crocquetquote:Op maandag 4 juni 2018 17:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie daar verder niets nuttigs meer gebeuren.
Bidden en sleutelhangers maken.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zit er net in, wat komt dat zeikwijf daar doen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekeren van mede-bewonersquote:Op maandag 4 juni 2018 17:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zit er net in, wat komt dat zeikwijf daar doen dan.
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:13 schreef redboyke het volgende:
Ze zijn er toe in staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |