Haar ex heeft een foto van haar op internet gezet.Dat begreep ik er uit.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar kan ze het beter niet over hebben?
Ex-vriendje heeft lelijke dingen over haar verspreid op FB ..daarom had ze bijna niet meegedaan..quote:Op maandag 4 juni 2018 12:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar kan ze het beter niet over hebben?
dat is verkeerd geinterperteerdquote:Op maandag 4 juni 2018 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sanne lijkt mij een aanwinst, verstandige meid ........![]()
[ afbeelding ]
Geen sex voor het huwelijk - 4 juni 2018.
x6l0ra3
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar ex heeft een foto van haar op internet gezet.Dat begreep ik er uit.
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Ex-vriendje heeft lelijke dingen over haar verspreid op FB ..daarom had ze bijna niet meegedaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal meezingen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
ezus dit, lieve Heer dat... die gaat vast niet met nakte billen douchen.quote:
Ik bedoel niks Marioquote:Op maandag 4 juni 2018 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ezus dit, lieve Heer dat... die gaat vast niet met nakte billen douchen.
je bedoelt ook thuis niet?
Diegene die dit soort uitspraken doen zijn meestal de ergste. Sanne ligt gwn wijdbeens over twee maanden met haar slimme hoofdquote:Op maandag 4 juni 2018 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is verkeerd geinterperteerd
Ze doet NIET aan geen sex voor het huwelijk
Volgens god ben je als je sex hebt getrouwd en ze is al meerdere keren getrouwd terwijl ze al 10 jaar christen is
Dit is natuurlijk iets heel anders dan sex op tv/voor de camera natuurlijk
Kan daarvoor toch geweest zijn. God vergeeft toch allesquote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Maar is ze getrouwd dan? Geen sex voor het huwelijk maar geen maagd meer zijn
Sinds gisteren pas, toen is ze gedooptquote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Mmm, vind hem meer op een soort Chipp toontje praten.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef formule het volgende:
Nu weet ik het de stem van Brandon doet me denken aan Mark Klein Essink
Voor d'r 8e?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan daarvoor toch geweest zijn. God vergeeft toch alles
Of er zit een flinke klodder Veet in dat water. Na 5 dagen ook nog allemaal gladde okseltjes.quote:
Alle zondes worden door HEM vergeven , wanneer leer je het eensquote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind hem soms ook op de stem van Rienk lijken ..en dan hoor ik hem alleen en denk dan ..o god nee hé... maar dan is het gelukkig Brandon maar ...quote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef formule het volgende:
Klopt,die wil ook iets niet vertellen.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:29 schreef snetje het volgende:
Jessie laat daarom ook niet het achterste van haar tong zien daar..
Kan zijn ik kijk al jaren geen TV meerquote:Op maandag 4 juni 2018 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mmm, vind hem meer op een soort Chipp toontje praten.
M'n tweelingbroer....quote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef formule het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ooooooo zo bang dat het hierdoor wel naar buiten zal komen ...quote:Op maandag 4 juni 2018 12:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,die wil ook iets niet vertellen.
Misschien een hekwerk voor langs de nieuwe straatquote:Op maandag 4 juni 2018 12:36 schreef Toweler het volgende:
Wat gaan ze met 30 pallets en planken maken?
vind ik ook erg voor zo en RLS , john zendet misschien 17 jahrige ook binnenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:36 schreef Toweler het volgende:
Sanne 19 is dat niet een beetje jong?
Hoe is ze tot nu toe
Of een liefdesbrug.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien een hekwerk voor langs de nieuwe straat
En ff het water te filterenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]![]()
mooi tijd om ff je koffie op te drinken en je bammetje te eten
quote:
Door Vanes?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle zondes worden door HEM vergeven , wanneer leer je het eens
Gelovigquote:Op maandag 4 juni 2018 12:36 schreef Toweler het volgende:
Sanne 19 is dat niet een beetje jong?
Hoe is ze tot nu toe
Of ruilen voor fruit/eten/drinken.quote:
De S en de L hebben ze doorquote:Op maandag 4 juni 2018 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
De regie blijft moeite houden met de letter RLS?
Het is vandaag wel erg raak met die SL zegquote:Op maandag 4 juni 2018 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
De regie blijft moeite houden met de letter RLS?
tv maken alles voor geldquote:Op maandag 4 juni 2018 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag me af waarom ze toch van dat jonge spul er in laten steeds
Smullen in de Cosquote:Op maandag 4 juni 2018 12:35 schreef mario390 het volgende:
dat moeten ze snappen dat wanneer je in zo wat zit is priveleven uit, alles werd her gehalen ,ex-vriend verhalen is gewoon zo
Niet dat jouw TT slecht is,ik dacht aan *Jezus redt,Jezus Redt,Alle mensen opgelet*. (Robert Long)quote:Op maandag 4 juni 2018 12:29 schreef PTLe het volgende:
TT mag evt verandert worden die een betere weet .
Hoe meer bewoners, hoe meer SL's denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vandaag wel erg raak met die SL zeg
GM,die is leuk.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:42 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Niet dat jouw TT slecht is,ik dacht aan *Jezus redt,Jezus Redt,Alle mensen opgelet*. (Robert Long)
Ik vind sowieso dat John, Jessie en Brandon heel veel met UTO1 bezig zijn. Jammer heel jammer. We hadden van UTO1 heel anderen verwachtingen en nu zitten we te kijken naar een stel copy cats.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:40 schreef magnaal het volgende:
Ow duidelijk weer een bekeerling, zo erg die mensen....
Ik krijg trouwens wat van Jessie haar Utopia1 drang, het kind wil zo graag beroemd zijn en in het hoekje van Barbie worden geduwd...
Thuis vast wel, maar ja, dat huis staat niet op het terrein van UTO2.quote:
Noem het eerder knoop in je zakdoek want het niveau is om te huilenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat John, Jessie en Brandon heel veel met UTO1 bezig zijn. Jammer heel jammer. We hadden van UTO1 heel anderen verwachtingen en nu zitten we te kijken naar een stel copy cats.
Daar is die neus niet groot genoeg voorquote:
Jetsie is ook een enorme aanpakkert!quote:Op maandag 4 juni 2018 12:45 schreef AnneliesvdB het volgende:
Oooh ik hoop wel dat die Sanne en Jessie flink gaan clashen... Als Sanne is wie ze zegt te zijn, is het een aanpakker... nou Jessie totaaaaal niet, dus laat het maar gebeuren.
ben benieuwd of hier überhaupt en keer en huisje staatquote:Op maandag 4 juni 2018 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Thuis vast wel, maar ja, dat huis staat niet op het terrein van UTO2.
anders krijg je van die john en kees die over alless klagenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag me af waarom ze toch van dat jonge spul er in laten steeds
Zijn hamert.quote:
Keuze is klein schat ikquote:Op maandag 4 juni 2018 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Kunnen ze niet wat beters vinden dan zo'n Sanne?..........
Ik heb het nog niet gehoord.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Doen ze dat ZC roepen tijdens een SL tegenwoordig zeker?
Hier zie je die spook van de andere kant...quote:Op maandag 4 juni 2018 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is die neus niet groot genoeg voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christel zei net dat ze dat amper kan horen omdat haar oren dicht zittenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier zie je die spook van de andere kant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
dat is bij de SL gebeurdquote:Op maandag 4 juni 2018 12:49 schreef magnaal het volgende:
blijkbaar heeft Christel haar plas laten nakijken en geen blaasontsteking maar uitdrogingsverschijnselen, veel drinken dus
Ja haha daar hebben ze wel goed rekening mee gehouden bij de cast...Ze kunnen allemaal wel een paar pondjes aanquote:Op maandag 4 juni 2018 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze heeft in ieder geval spek genoeg voor 2 maanden.......
Logisch, met zo'n gehandicapte neus.quote:
Die heb je, maar dan ga je op andere plekken meer zweten. Sluit je poriën af.quote:
Ja dan moet je alles dicht plamurenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heb je, maar dan ga je op andere plekken meer zweten. Sluit je poriën af.
Ja, die hoor ik er ook steeds in.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mmm, vind hem meer op een soort Chipp toontje praten.
Odorex extra dry hoeft maar 2 keer per week.quote:
Ze vindt het heeerlijk, over haar praten moeten ze! liefst in Shownieuws de Telegraaf en dergelijkequote:Op maandag 4 juni 2018 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Vink nie dik dat ze denken dat ik iets met jou heb mike
Neequote:Op maandag 4 juni 2018 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Altijd wel leuk als de COS favo met een draak van een wijf verkering neemt
Geen Miss Montreal dus meer. Vreemd dat ze daar geen ruchtbaarheid aan hebben gegeven. Dat was nog wel een dingetje bij de start van 1.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ze hebben een nieuwe leader...
[ afbeelding ]
De nieuwe leader!
x6l0u6p
Ik vind deze post niet dikquote:Op maandag 4 juni 2018 12:53 schreef AnneliesvdB het volgende:
Aaah die Mike doet kei lief tegen die Jessie, en dat mens kan alleen maar zeiken!!!!! Haal die griet er in hemelsnaam uit!! Die kan niets hebben... je bent verdomme 21 of 18 of wat is ze? Mensen in de buitenwereld vinden het niet dik als je iets met iemand zou krijgen, sjezus... mag je dat zelf nog bepalen? En hoezo zeg je "dat vind ik niet dik?" Wtf is dat nou weer voor een uitdrukking?
Misschien komt JdM nog wel ergens vertellen over zijn fantastisch nieuw programmaquote:Op maandag 4 juni 2018 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen Miss Montreal dus meer. Vreemd dat ze daar geen ruchtbaarheid aan hebben gegeven. Dat was nog wel een dingetje bij de start van 1.
Ja verandering van spijs doet eten, maar het blijft in dezelfde context, het is niet meer vet, maar dikquote:Op maandag 4 juni 2018 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Vreemde tokkie taal tegenwoordig ook
vink nie dik
Ik m m m m mis Sanne.. maar niet heus..quote:Op maandag 4 juni 2018 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe leader!
x6l0u6p
Weet trouwens niet wie dit zingt. Lijkt een beetje op Jim Bakkum.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien komt JdM nog wel ergens vertellen over zijn fantastisch nieuw programma
In polonaisequote:Op maandag 4 juni 2018 12:56 schreef AnneliesvdB het volgende:
Give me oil in the lamp keep it burning!!!!
Waarschijnlijk is het anderen al eerder opgevallen,de kleur van het pictogram op mijn Ipad is veranderd van rood naar blauw....:)quote:Op maandag 4 juni 2018 12:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe leader!
x6l0u6p
Ja ...utopia 2 is blauw en er komen nieuwe apps aanquote:Op maandag 4 juni 2018 12:57 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het anderen al eerder opgevallen,de kleur van het pictogram op mijn Ipad is veranderd van rood naar blauw....:)
De app op mijn PC werkt niet,althans,start wel op ,maar de streams etc zijn niet te zien,is dit een bekend “probleem” ?
Hoe oud is ze?.........quote:Op maandag 4 juni 2018 12:57 schreef magnaal het volgende:
Het kind draagt nu al een kruis op haar rug...
thxquote:Op maandag 4 juni 2018 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ...utopia 2 is blauw en er komen nieuwe apps aan
Zat gisteren achter een Windows 10 PC, maar de app daar doet het inderdaad (nog) niet. Die moet nog vervangen worden voor een nieuwe versie.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:57 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het anderen al eerder opgevallen,de kleur van het pictogram op mijn Ipad is veranderd van rood naar blauw....:)
De app op mijn PC werkt niet,althans,start wel op ,maar de streams etc zijn niet te zien,is dit een bekend “probleem” ?
19.quote:
Hoezo niet? je zag toch dat de sfeer in de TT's veranderde? Van het niet plassen, niet eten, en gezever naar de almachtige heer?!quote:Op maandag 4 juni 2018 13:00 schreef pullup het volgende:
Oh een nieuwe.
Ik zag het nog niet zo snel aan de TT's
Ze is Gristen...quote:Op maandag 4 juni 2018 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Aan de manier van communicatie vind ik haar nu al niet leuk..........Kind heeft een opdringerige toon in haar stem..........
Waait met alle winden mee. Vreselijke mensen zijn dat.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:02 schreef snetje het volgende:
Sanne: En dat alles in 40 minuten uitzending Tof!! ..
Mike: Beter om daar niet zo mee bezig te zijn...
Sanne: Nee hé..beter niet
Die spreekt haar eigen wel heel snel tegen telkens..
Die heeft voorinformatie misschien.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
Er kan nog een nieuwe aankomen vandaag volgens Sanne
Sanne.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:04 schreef magnaal het volgende:
Mike, wil spijkers met koppen slaan, het meisje verklapt dat er nog wel een nieuwe bewoner komt...Hoe heet dat kind!!
Sanne dus.......quote:Op maandag 4 juni 2018 13:04 schreef magnaal het volgende:
Mike, wil spijkers met koppen slaan, het meisje verklapt dat er nog wel een nieuwe bewoner komt...Hoe heet dat kind!!
Echt wel bbrrrrquote:Op maandag 4 juni 2018 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jessie is ook een aandachtshoer...............
Geen idee, maar ik heb er ook al twee dagen last van, de app werkt gewoon niet meer met WIN10 ...quote:Op maandag 4 juni 2018 12:57 schreef aimbotguru het volgende:
Zou het mens jaloers zijn omdat Sanne binnen is komen wandelen.......quote:
Ja echt he 4 tot 5 jaarquote:Op maandag 4 juni 2018 13:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]Hoeveel jaar heeft ze al gewerkt in de horeca???En dan pas 19 jaar? BS
Ach joh, ze heeft de hele wereld al gezien en heeft al 19 jaar verkoopervaring.........quote:Op maandag 4 juni 2018 13:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]Hoeveel jaar heeft ze al gewerkt in de horeca???En dan pas 19 jaar? BS
Ja dat klopt niks van, wel 26 jaar dus....quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En over 1 week ongeveer staat er bij de poort 'n levensgroot kruis
En tussendoor Universiteit gedaan cum laudequote:Op maandag 4 juni 2018 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach joh, ze heeft de hele wereld al gezien en heeft al 19 jaar verkoopervaring.........
Die staat natuurlijk al te wachtten achter de poortquote:Op maandag 4 juni 2018 13:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat klopt niks van, wel 26 jaar dus....
Ow Sanne wil graag een homo? Dat is dus heel bijzonder??
Sanne godskindquote:Op maandag 4 juni 2018 13:04 schreef magnaal het volgende:
Nou nou en dat uit de mond van 'n Gristenquote:Op maandag 4 juni 2018 13:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat klopt niks van, wel 26 jaar dus....
Ow Sanne wil graag een homo? Dat is dus heel bijzonder??
Ik geloof die verhalen allemaal niet zo....................Romy was account manager...............Proest.....quote:Op maandag 4 juni 2018 13:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En tussendoor Universiteit gedaan cum laude
Ik gooi het nog op zenuwen ..voor de rest komt ze wel spontaan over en is nog jong...quote:Op maandag 4 juni 2018 13:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waait met alle winden mee. Vreselijke mensen zijn dat.
ja van de "Snollebollekes"quote:Op maandag 4 juni 2018 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof die verhalen allemaal niet zo....................Romy was account manager...............Proest.....
Ja, want met homo's kun je lachenquote:Op maandag 4 juni 2018 13:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou nou en dat uit de mond van 'n Gristen
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, want met homo's kun je lachenMaf trut
Ja ik vind Mike toch ook wel leuk hoor, Mike en Brandon. En Sanne ook als ze niet continu over onze hemelse vader praat.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:09 schreef mazaru het volgende:
Je hoeft voor mij niet lief te zijn. Gewoon jezelf zijn. Dan scoor je punten bij mij. Zo laat ik Christen ook gewoon haar eigen gang gaan.
Toffe gast! Zo tolerant dat hij dat allemaal toelaat
Ook met een kruis hoor...............quote:Op maandag 4 juni 2018 13:11 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind het kruis op der nek intrigerend
"Het kruis" is namelijk het teken van katholiek geloof
Het christen geloof word gesymboliseerd door een soort visje
en lekkerquote:Op maandag 4 juni 2018 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Zit wel een kern in hoor, want met fristie kan ik altijd wel lachen.......
![]()
Goede vangst.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga effe snoekies vangen.......Veel cosplezier allemaal............
dat is op auto squote:Op maandag 4 juni 2018 13:11 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind het kruis op der nek intrigerend
"Het kruis" is namelijk het teken van katholiek geloof
Het christen geloof word gesymboliseerd door een soort visje
quote:
Snoekse!quote:Op maandag 4 juni 2018 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga effe snoekies vangen.......Veel cosplezier allemaal............
Sanne weet ik nog niet. Ze is net binnen. Mike vind ik niet irritant maar wel een controlfreak die vind dat hij de scepter daar zwaait.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:11 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja ik vind Mike toch ook wel leuk hoor, Mike en Brandon. En Sanne ook als ze niet continu over onze hemelse vader praat.
Dat is gewoon een leukerd... Maar homo's zijn normale mensen en hoeven niet zo gestigmatiseerd te worden..Zijn niet allemaal Gordon's (die ik echt vreselijk vind) en Jolings..quote:Op maandag 4 juni 2018 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Zit wel een kern in hoor, want met fristie kan ik altijd wel lachen.......
![]()
Nee Kruis is van het katholieke gedoe, de vis is voor het christendom. ...toch?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook met een kruis hoor...............
nee hoor google er maar op...quote:
De ichtusquote:Op maandag 4 juni 2018 13:14 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Nee Kruis is van het katholieke gedoe, de vis is voor het christendom.
Ach het zal me een zorg zijn , leven en laten levenquote:Op maandag 4 juni 2018 13:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee hoor google er maar op...
Ichtus..het is het symbolische teken voor christen of christendom
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:16 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Maar even serieus, de casting is toch wel lachwekkend te noemen.
Het is exact dezelfde casting als in 1, zelfde types maar in andere omgeving. Totaal niet gedacht aan de nieuwe omstandigheden....dussss, ik zie die Twins er ook wel bij komen dan....quote:Op maandag 4 juni 2018 13:16 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Maar even serieus, de casting is toch wel lachwekkend te noemen.
Toen was ze 11 of zo.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef AnneliesvdB het volgende:
Sanne weet niet wat reiki is, onder welke steen heeft zij geleefd? Dat is toch een hele tijd helemaal hot geweest?!
het kruis staat voor de belichaming van jezus ofzoquote:Op maandag 4 juni 2018 13:14 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Nee Kruis is van het katholieke gedoe, de vis is voor het christendom. ...toch?
Ik ben niet gelovig dus weet het niet zo goed haha
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die geven zich op n.a.v. oproep op TV...
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:20 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ow... wat voel ik me nu oud! hahaha
sta op en wandel...quote:Op maandag 4 juni 2018 13:16 schreef AnneliesvdB het volgende:
OMG ze wil bidden, en wil dat christ(us)el meedoet... wtf NEEEEE hoezo moet zij meedoen?
Ow Gaby ... uh Sanne wil de pijn weg halen.
*poef* en weg is het
En eind van de maand organiseert ze de UTOPIA Jongeren dagquote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef AnneliesvdB het volgende:
Sanne weet niet wat reiki is, onder welke steen heeft zij geleefd? Dat is toch een hele tijd helemaal hot geweest?!
Precies. Deze mensen passen totaal niet in deze settingquote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is exact dezelfde casting als in 1, zelfde types maar in andere omgeving. Totaal niet gedacht aan de nieuwe omstandigheden....dussss, ik zie die Twins er ook wel bij komen dan....
Of familiehereniniging van de tweelingen die daar al rond lopen. Brandon, Mike (Jessie weet ik niet zeker of die ook een twin is)quote:Op maandag 4 juni 2018 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is exact dezelfde casting als in 1, zelfde types maar in andere omgeving. Totaal niet gedacht aan de nieuwe omstandigheden....dussss, ik zie die Twins er ook wel bij komen dan....
Daar kijken ze straks wel naar.....echt hè, maak eens wat zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:20 schreef snetje het volgende:
De heren gaan eindelijk een douche bouwen...denk ik...
Ja joh, stop er even 3 twins inquote:Op maandag 4 juni 2018 13:23 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Of familiehereniniging van de tweelingen die daar al rond lopen. Brandon, Mike (Jessie weet ik niet zeker of die ook een twin is)
Is dat zo? dat heb ik net niet gehoord toen ze er met mike over sprak. Toen vond ze het niet dik wat hij had gezegd, maar verder ging ze gewoon ff liggen en kwam het wel weer goed dacht ik.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef snetje het volgende:
Uhw Jessie heeft tegen Mike gezegd "Met jou praat ik niet meer" ... beledigd over dat buiten denkt dat het wat wordt tussen haar en Brandon...
een pot natquote:Op maandag 4 juni 2018 13:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Rene was spiritueel/boomknuffelaar maar toch geen christen?
herrie in utopialandquote:Op maandag 4 juni 2018 13:22 schreef snetje het volgende:
Uhw Jessie heeft tegen Mike gezegd "Met jou praat ik niet meer" ... beledigd over dat buiten denkt dat het wat wordt tussen haar en Brandon...
Dat hoorde ik Mike zeggen tegen de heren...quote:Op maandag 4 juni 2018 13:25 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Is dat zo? dat heb ik net niet gehoord toen ze er met mike over sprak. Toen vond ze het niet dik wat hij had gezegd, maar verder ging ze gewoon ff liggen en kwam het wel weer goed dacht ik.
Dat heb ik nu meer bij Mike ... popie jopie willen zijn...quote:Op maandag 4 juni 2018 13:29 schreef AnneliesvdB het volgende:
Die John denkt echt dat hij helemaal popie jopie is/ of gaat worden in Utopia he?! Kan de nieuwe hem even vertellen dat men hem grotendeels irritant vindt?!
nou nou wat erg...quote:Op maandag 4 juni 2018 13:29 schreef snetje het volgende:
Mike tegen Brandon: Zo heb ik het echt niet bedoeld..
Wat waren zijn woorden ook alweer..."Wedden dat die het binnen 2 weken met elkaar gaan doen!"...
Yep. Die Mike is een betweter en zuurpruim en ziet overal beren op de weg.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu meer bij Mike ... popie jopie willen zijn...
"Niet lullen, maar poetsen" ?quote:Op maandag 4 juni 2018 13:29 schreef Chanel5 het volgende:
Geluid ging er vanaf en ze kregen wat te horen.
quote:Op maandag 4 juni 2018 13:29 schreef snetje het volgende:
Mike tegen Brandon: Zo heb ik het echt niet bedoeld..
Wat waren zijn woorden ook alweer..."Wedden dat die het binnen 2 weken met elkaar gaan doen!"...
? Ja? Nou, dat zou goed kunnen inderdaad, maar ik denk dan dat ik het bij Mike wat meer kan hebben haha.quote:Op maandag 4 juni 2018 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat heb ik nu meer bij Mike ... popie jopie willen zijn...
Een satanist.quote:
Prima ..maar kruip dan nu niet weg met je staart tussen je benen ..kom er dan ook voor uit... hij is al aan het draaien vanaf het moment dat Sanne het aangaf ...en nog steeds..quote:Op maandag 4 juni 2018 13:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou nou wat erg...
Soms en in dit geval zie je tussen 2 mensen een chemie
Dan weet je al dat word een stelletje, meestal nog voor ze het zelf weten
Ik meende toch echt dat het Mike was die dat zei...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |