Haar ex heeft een foto van haar op internet gezet.Dat begreep ik er uit.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar kan ze het beter niet over hebben?
Ex-vriendje heeft lelijke dingen over haar verspreid op FB ..daarom had ze bijna niet meegedaan..quote:Op maandag 4 juni 2018 12:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar kan ze het beter niet over hebben?
dat is verkeerd geinterperteerdquote:Op maandag 4 juni 2018 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sanne lijkt mij een aanwinst, verstandige meid ........![]()
[ afbeelding ]
Geen sex voor het huwelijk - 4 juni 2018.
x6l0ra3
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar ex heeft een foto van haar op internet gezet.Dat begreep ik er uit.
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Ex-vriendje heeft lelijke dingen over haar verspreid op FB ..daarom had ze bijna niet meegedaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal meezingen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
ezus dit, lieve Heer dat... die gaat vast niet met nakte billen douchen.quote:
Ik bedoel niks Marioquote:Op maandag 4 juni 2018 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ezus dit, lieve Heer dat... die gaat vast niet met nakte billen douchen.
je bedoelt ook thuis niet?
Diegene die dit soort uitspraken doen zijn meestal de ergste. Sanne ligt gwn wijdbeens over twee maanden met haar slimme hoofdquote:Op maandag 4 juni 2018 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is verkeerd geinterperteerd
Ze doet NIET aan geen sex voor het huwelijk
Volgens god ben je als je sex hebt getrouwd en ze is al meerdere keren getrouwd terwijl ze al 10 jaar christen is
Dit is natuurlijk iets heel anders dan sex op tv/voor de camera natuurlijk
Kan daarvoor toch geweest zijn. God vergeeft toch allesquote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Maar is ze getrouwd dan? Geen sex voor het huwelijk maar geen maagd meer zijn
Sinds gisteren pas, toen is ze gedooptquote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Maar is ze getrouwd dan? Geen sex voor het huwelijk maar geen maagd meer zijn
Mmm, vind hem meer op een soort Chipp toontje praten.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef formule het volgende:
Nu weet ik het de stem van Brandon doet me denken aan Mark Klein Essink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |