gemiste 40/45 kans. Ook jij bent niet scherp meer maat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat roep je al 70x maar nog steeds post je hier
Vandaag wel, 40 min max en vond het wel genoegquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
gemiste 40/45 kans. Ook jij bent niet scherp meer maat.
Loop je de kantjes er ook zo af in de gym?????
legday + schouders en cardio. Gewoon volle bak. Al moet ik toegeven dat ik vandaag leg niet voluit heb gedaan. Anders kan ik niet meer aan de cardio.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaag wel, 40 min max en vond het wel genoeg
Morgen weer vlammenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
legday + schouders en cardio. Gewoon volle bak. Al moet ik toegeven dat ik vandaag leg niet voluit heb gedaan. Anders kan ik niet meer aan de cardio.
Denk je back jaquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Weet nog niet wat ik ga trainen morgen. Denk back.
Zonde, al gesloten. Ik had graag mijn vriend Vasion van wat advies voorzienquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:
R&P / niet-sociale mensen
Nieuwsberichten schrijven voor de FOK! Frontpage is wel jezelf ontwikkelen!(lol)
Heeft in KlB hetzelfde topic geopend.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde, al gesloten. Ik had graag mijn vriend Vasion van wat advies voorzien
En ziedend in de R&P FBquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft in KlB hetzelfde topic geopend.
Prima serie inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Casa de Papel genot. Maar die ken je ongetwijfeld al.
Berlijnquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gezien, een 6/10 serietje.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ozark al gezien?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die heb ik al gezien, een 6/10 serietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |