Nog nooit Star Wars gekeken, dus daar kan ik niet over meepraten. Nee, hierna nog 2 jaar. Maar na de zomervakantie stage en daar heb ik super veel zin in en dat is individueel.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:56 schreef LCMS het volgende: [..] De nieuwe Star Wars film, Solo, ben één van de weinigen die hem wel leuk vond
Einde is in zicht gelukkig, dan is je opleiding klaar toch?
ah oké, ja stagelopen is op zich wel leuk als je een beetje goede begeleiding en collega's hebt.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog nooit Star Wars gekeken, dus daar kan ik niet over meepraten. Nee, hierna nog 2 jaar. Maar na de zomervakantie stage en daar heb ik super veel zin in en dat is individueel.
Wil er niet teveel over loslaten op Fok!.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
ah oké, ja stagelopen is op zich wel leuk als je een beetje goede begeleiding en collega's hebt.
Over je toekomstige stage? Hoeft toch ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 11:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil er niet teveel over loslaten op Fok!.
Zou graag willen. De plek is echt GOAT.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Over je toekomstige stage? Hoeft toch ook niet
oh god, waar is het mis gegaan?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou graag willen. De plek is echt GOAT.
Echt hè, gisteren al CK die hem zijn vriend noemde. Hopelijk doet VK een Noord-Koreaatje op zijn accountquote:
huh wat?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, gisteren al CK die hem zijn vriend noemde. Hopelijk doet VK een Noord-Koreaatje op zijn account
Dat is fijn om te lezen, hopelijk gaat het ook mooi wordenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou graag willen. De plek is echt fantastisch.
Komt ervan als users weg moeten omdat anderen niet kunnen incasseren.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef Mortaxx het volgende:
Al is fok enorm dood dus komt er weinig van terecht
Die is al noodgedwongen vertrokken, vriend.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Of je even Azpi door de shredder wilt gooien
vertel mij wat ben net met proefverlofquote:Op maandag 4 juni 2018 11:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt ervan als users weg moeten omdat anderen niet kunnen incasseren.
Dat kunnen natuurlijk alleen de FA's.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Of je even Azpi door de shredder wilt gooien
Gewoon VIESMADquote:Op maandag 4 juni 2018 11:28 schreef Mortaxx het volgende:
Oh azpu z'n hele account is zelfs weg. Dan heeft hij het wel erg bont gemaakt
Azpi?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:28 schreef Mortaxx het volgende:
wat?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:28 schreef Mortaxx het volgende:
kun je daarmee je account opzeggen?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Zal zijn account opgezegd hebben met die nieuwe GDPR-dingesmogelijkheid.
Jep, weet alleen niet of dan ook je complete geschiedenis word gewist.quote:
Je posts blijven staan, maar je username wordt iets als 'ANONIEM' oidquote:Op maandag 4 juni 2018 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, weet alleen niet of dan ook je complete geschiedenis word gewist.
ahaquote:Op maandag 4 juni 2018 11:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, je kunt verwijdering van je eigen account aanvragen ja.
Hij praatte wel heel grof over zijn vriendin. Heel stoer ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:31 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien kwam z'n vriendin achter z'n account en moest het daarom weg
Doe het niet schatje.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aha
Jongens willen jullie nog iets tegen me zeggen?
Azpi was dan ook de stoerste boy everquote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij praatte wel heel grof over zijn vriendin. Heel stoer ook.
Moet je voor die tijd wel even een vrouw durven aanspreken maat.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb net even nagedacht en ik moet uiterlijk op mn 30e kinderen hebben
Anders wordt je gewoon een veel te oude papa en laat het Dan maar zitten
nou, dan heb je nog 15 jaar om een partner te zoekenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe maar niet meer nadenken, ok?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog steeds een ban hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Omdat Azpi niet meer bestaat en dus geen ban heeft mag ik het nu wel vertellen, toch?
Jepquote:Op maandag 4 juni 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Omdat Azpi niet meer bestaat en dus geen ban heeft mag ik het nu wel vertellen, toch?
dit soort dingen kun je het best via DM doenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
een niet bestaand account kan geen ban hebben toch?quote:
dm me!quote:Op maandag 4 juni 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een niet bestaand account kan geen ban hebben toch?
Blijkbaar wel. Ik zie de ban staan bij de posts die van hem waren.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet. Het account bestaat niet meer, dus kan het geen ban meer hebben.
Pics or didn't happenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel. Ik zie de ban staan bij de posts die van hem waren.
Ik ben al de hele tijd hier weetnie.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef xcachet het volgende:
Geinig dat de betreffende mods er als de kippen bij zijn.
dit zou betekenen dat er toch nog gegevens bewaard blijven na het opheffen van het account. dit zal wel een overtreding van de privacywet zijn..quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef xcachet het volgende:
Geinig dat de betreffende mods er als de kippen bij zijn.
Kan je nu ook verzoeken om bepaalde topiques of posts te laten verwijderen?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zou betekenen dat er toch nog gegevens bewaard blijven na het opheffen van het account. dit zal wel een overtreding van de privacywet zijn..
Nee, dat is het niet, en ook al vaker uitgelegd in dit topic:quote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zou betekenen dat er toch nog gegevens bewaard blijven na het opheffen van het account. dit zal wel een overtreding van de privacywet zijn..
xcachet denkt weer interessant te zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben al de hele tijd hier weetnie.
Gaat toch om de user, niet om de posts. De betreffende user heeft geen ban. De user bestaat niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Vind dit tot nu toe zijn beste versiequote:Op maandag 4 juni 2018 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn computer kon al zijn patches niet meer bijhouden en is gecrasht
Weetje helemaal niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt me ook een ban aangenaaid laatst Ama
ik kom het reanimerenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef Mortaxx het volgende:
Al is fok enorm dood dus komt er weinig van terecht
een actie van 1 mod is een actie van de hele crewquote:Op maandag 4 juni 2018 11:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij was het gewoon, draai nu maar niet om de hete brij heen.
Heeft iedereen toch?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb trouwens echt voor belachelijke dingen notes gekregen.
ik ben echt een Hagenees blijkt uit de mijne. Maar vaak ook gewoon voor grapjesquote:Op maandag 4 juni 2018 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb trouwens echt voor belachelijke dingen notes gekregen.
Nee toen kreeg hij banquote:Op maandag 4 juni 2018 11:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar is hij nadat z'n vriendin gekookt had nog terug geweest dan?
jaquote:Op maandag 4 juni 2018 11:48 schreef ArtistA het volgende:
Outside Catholic Europe the movement for birth control was more powerful, and in the 1920s some highly effective lobby groups were able to counter the pro-natalists and argue in favour of contraception, either as a woman's right or on eugenic grounds as helpful to the nation's health. In Britain, Marie Stopes transfixed the public with her message that birth control was an important element of marital harmony. Her Society for Constructive Birth Control and Racial Progress, alongside other groups, set up birth-control clinics, flooded the country with pamphlets and operated a scheme of missionary Birth Control Caravans.
tl;drquote:Op maandag 4 juni 2018 11:48 schreef ArtistA het volgende:
Outside Catholic Europe the movement for birth control was more powerful, and in the 1920s some highly effective lobby groups were able to counter the pro-natalists and argue in favour of contraception, either as a woman's right or on eugenic grounds as helpful to the nation's health. In Britain, Marie Stopes transfixed the public with her message that birth control was an important element of marital harmony. Her Society for Constructive Birth Control and Racial Progress, alongside other groups, set up birth-control clinics, flooded the country with pamphlets and operated a scheme of missionary Birth Control Caravans.
Echt hèquote:Op maandag 4 juni 2018 11:48 schreef ArtistA het volgende:
walgelijkquote:Op maandag 4 juni 2018 11:48 schreef ArtistA het volgende:
Maar niet consequent.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn wel meer tijdstippen dat ik niet post maar oké.
Probeer nu eens wat minder krampachtig stoer te doen, en voor de verandering eens gezellig mee te postenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw mening acht ik niet geheel relevant.
Stoer hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw mening acht ik niet geheel relevant.
Sorry schatjequote:Op maandag 4 juni 2018 11:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik stelde net een gezellige vraag en dan reageert niemand
iets met dweilen en een open kraanquote:Op maandag 4 juni 2018 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Probeer nu eens wat minder krampachtig stoer te doen, en voor de verandering eens gezellig mee te posten
echt hèquote:Op maandag 4 juni 2018 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Probeer nu eens wat minder krampachtig stoer te doen, en voor de verandering eens gezellig mee te posten
Vind je me stoer?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
maar hoe komen we er achter wanneer we er wel over kunnen praten?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken hè Dima
Met zalm.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor een Italiaanse bol met kaas. Denk ik.
Gewoon niet bans bespreken. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hoe komen we er achter wanneer we er wel over kunnen praten?
want we kunnen niet aan zn account zien wanneer het streepje weg is en door er naar te vragen overtreden we de regels..
Lekker is dat hèquote:Op maandag 4 juni 2018 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor een Italiaanse bol met kaas. Denk ik.
dat staat niet ter discussie.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon niet bans bespreken. Hoe moeilijk kan het zijn?
Je mag het ook nu over Azpi hebben, maar niet over zijn ban.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat staat niet ter discussie.
maar we mogen azpi wel bespreken als zijn ban voorbij is, maar we hebben geen manier om er achter te komen wanneer dit is..
Hier kom ik, na mijn lunch, via DM of PM op terugquote:Op maandag 4 juni 2018 11:58 schreef xcachet het volgende:
Dus ik mag users niet vragen mij met rust te laten?
Mag ik weten waarom mijn post verwijderd is? Stond niks beledigends in of iets wat tegen de Algemene Voorwaarden in ging in.
Fijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier kom ik, na mijn lunch, via DM of PM op terug
Ken ik niet. Sorry.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is misserlijk
Ken je klb sc memes #delijst
VK, kun je wat doen aan deze spam? Noem dit niet echt gezellig mee posten.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:59 schreef ArtistA het volgende:
Most of the Angels are obvious Anglo-Saxons, but the Linkhorn attitude is contagious. The few outlaws with Mexican or Italian names not only act like the others but somehow look like them. Even Chinese Mel from Frisco and Charley, a young negro from Oakland, have the Linkhorn gait and mannerisms.
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:01 schreef ArtistA het volgende:
Zag iemand dat? Ik had de lapo voor de lunchpauze. En nu allemaal braaf je boterhammetje met pindakaas eten.
loop nou eens niet zo te mierenneuken johquote:Op maandag 4 juni 2018 12:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
VK, kun je wat doen aan deze spam? Noem dit niet echt gezellig mee posten.
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
VK, kun je wat doen aan deze spam? Noem dit niet echt gezellig mee posten.
Of jij. Maar over jou durf ik me niet uit te laten. Heb ik straks een hele preek in PM incl. ban.quote:
Jezus jij begint ook wel vermoeiend te worden zeg.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of jij. Maar over jou durf ik me niet uit te laten. Heb ik straks een hele preek in PM incl. ban.
Je hoeft mijn posts niet te lezen hoor. Van niemand niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus jij begint ook wel vermoeiend te worden zeg.
juist, predik nog maar even...quote:Op maandag 4 juni 2018 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hoeft mijn posts niet te lezen hoor. Van niemand niet.
want dat werkt zo goed bij jouquote:Op maandag 4 juni 2018 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Er moet hier meer geneukt Worden merk ik
Er worden al genoeg mieren verkracht vandaagquote:Op maandag 4 juni 2018 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je het tegen bepaalde users zegt misschien. Maar kan er niks over terug vinden in het beleid, dus denk het niet.quote:
geef jij eens het goede voorbeeldquote:Op maandag 4 juni 2018 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Tja, eerst invloed van Noel en nu Azpi. Dubbel min.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus jij begint ook wel vermoeiend te worden zeg.
Azpi is monogaam.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, eerst invloed van Noel en nu Azpi. Dubbel min.
Soms hier helaasquote:
Dat zal best. Als ik een vrouw was was ik allang afgeknapt gezien hoe hij praat over zijn vriendin.quote:
Genoeg lelijke vrouwen die alles pakken wat ze pakken kunnen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk niet dat hij veel anders kon krijgen
lolquote:Op maandag 4 juni 2018 12:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk niet dat hij veel anders kon krijgen
Wow ben nu geen vrienden meer met hem hoorquote:
Dat leest zij toch niet? Dus valt voor haar niet op af te knappen.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal best. Als ik een vrouw was was ik allang afgeknapt gezien hoe hij praat over zijn vriendin.
vast die Aberellequote:Op maandag 4 juni 2018 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah Noel is vreemd gegaan. Lekker dan
jij hebt jezelf ook niet hoog zitten hequote:Op maandag 4 juni 2018 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Genoeg lelijke vrouwen die alles pakken wat ze pakken kunnen hoor.
Haha, nee hoor. Noël is erg trouw en gewoon monogaam.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah Noel is vreemd gegaan. Lekker dan
Hoezo niet?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow ben nu geen vrienden meer met hem hoor
Nee dat klopt, maar ik heb het dan over vrouwen hier die het wel lezen. Ik kan me niet voorstellen dat je dan hem wel leuk vindt.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat leest zij toch niet? Dus valt voor haar niet op af te knappen.
Hij heeft je duidelijk gekwetstquote:
is srsquote:
Zie DM.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is srs
Wilde net een grapje maken in dat transgenders slaan alarm topic maar heb me maar ingehouden
Etto dus, al is er weinig zacht aan hem, je voelt alle bottenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:20 schreef Mortaxx het volgende:
Cachet moet gewoon voor een zachte jongen die van dansen en van kunst houdt gaan
Doe ook het weerbericht andersquote:Op maandag 4 juni 2018 12:21 schreef ArtistA het volgende:
Dagblad 24 Uur blijkt eendagsvlieg
Een krant voor mensen die nooit een krant lezen, dat is de gedachte achter 24 Uur, een Belgisch dagblad dat zich in 1984 via supermarkten richt op vrouwen on der de 35 jaar. 24 Uur moet de populairste krant van Belgie worden, maar het word een sof. Al kort na de lancering op 20 september 1984 daalt de oplage, de redactie krijgt geen vat op de nieuwe doelgroep en reguliere krantenverkopers die zich verzetten tegen de distributie via supermarkten vernielen het huis van de dagbladdirecteur. Na 37 dagen gaat bij 24 Uur de stekker eruit. De schade bedraagt dan 150 miljoen Belgische franken, omgerekend een slordige 4,5 miljoen euro.
cachet moet gewoon een hoop katten nemenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:20 schreef Mortaxx het volgende:
Cachet moet gewoon voor een zachte jongen die van dansen en van kunst houdt gaan
kun je dit gewoon achterwege laten? bedanktquote:Op maandag 4 juni 2018 12:21 schreef ArtistA het volgende:
Dagblad 24 Uur blijkt eendagsvlieg
Een krant voor mensen die nooit een krant lezen, dat is de gedachte achter 24 Uur, een Belgisch dagblad dat zich in 1984 via supermarkten richt op vrouwen on der de 35 jaar. 24 Uur moet de populairste krant van Belgie worden, maar het word een sof. Al kort na de lancering op 20 september 1984 daalt de oplage, de redactie krijgt geen vat op de nieuwe doelgroep en reguliere krantenverkopers die zich verzetten tegen de distributie via supermarkten vernielen het huis van de dagbladdirecteur. Na 37 dagen gaat bij 24 Uur de stekker eruit. De schade bedraagt dan 150 miljoen Belgische franken, omgerekend een slordige 4,5 miljoen euro.
Nee daarvoor moet je een relatie hebben met iemandquote:
Maar Azpi interesseert het niks omdat hij al beet heeft en zijn vangst kan het niet lezen.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ik heb het dan over vrouwen hier die het wel lezen. Ik kan me niet voorstellen dat je dan hem wel leuk vindt.
nee, 1 vriendin vinden is al uitdaging genoeg, laat staan 2quote:
Kut ik wou het niet zeggen.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee daarvoor moet je een relatie hebben met iemand
Ik vind dit een geweldig plan.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cachet moet gewoon een hoop katten nemen
gelukkig hoeven we ons hier niet meer met die kneus bezig te houdenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Azpi interesseert het niks omdat hij al beet heeft en zijn vangst kan het niet lezen.
Hij heeft alleen geen back-up.
Als je een back-up nodig hebt voor je vriendin doe je wel iets verkeerd. Net zoals in een relatie zitten die je verafschuwt. Maar goed, just my 2 cents.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Azpi interesseert het niks omdat hij al beet heeft en zijn vangst kan het niet lezen.
Hij heeft alleen geen back-up.
ok.quote:
Is gewoon een act johquote:Op maandag 4 juni 2018 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je een back-up nodig hebt voor je vriendin doe je wel iets verkeerd. Net zoals in een relatie zitten die je verafschuwt. Maar goed, just my 2 cents.
Wat moet ik onder een auto doenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:23 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ok.
Catkiller moet zelf even onder een auto komen. En als het kan dan niet in de sneeuw.
Zo goed?
Gekilld worden... Dat gebeurt meestal als katten onder rijdende auto's terecht komen. Dan worden ze ook gekilld.quote:
Pas op dat de politie er niet achter komt he.quote:
Heb nog gewoon te leven naar de huisregels van m'n moeder. Die gaat zoveel katten niet leuk vinden.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat de politie er niet achter komt he.
Bedankt, dit was het antwoord waar ik naar op zoek was.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gekilld worden... Dat gebeurt meestal als katten onder rijdende auto's terecht komen. Dan worden ze ook gekilld.
Wijze man ben je ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je een back-up nodig hebt voor je vriendin doe je wel iets verkeerd. Net zoals in een relatie zitten die je verafschuwt. Maar goed, just my 2 cents.
de hond is er misschien wel blij meequote:Op maandag 4 juni 2018 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb nog gewoon te leven naar de huisregels van m'n moeder. Die gaat zoveel katten niet leuk vinden.
schijt aanquote:Op maandag 4 juni 2018 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb nog gewoon te leven naar de huisregels van m'n moeder. Die gaat zoveel katten niet leuk vinden.
is dit wat ik denk dat het is?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gekilld worden... Dat gebeurt meestal als katten onder rijdende auto's terecht komen. Dan worden ze ook gekilld.
Seks met katten is niet toegestaan.quote:
zullen we samen appartement hurenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi. aCH wat fijn.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt, dit was het antwoord waar ik naar op zoek was.
kun jij ook maar niet losweken van je moeders navostreng?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is Yiha nog actief?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:23 schreef Catkiller het volgende:
Er komt een dag waarop iemand er achter komt wie Azpi zijn vriendin is en zodra hij diegene op de tenen trapt mailt die alle posts naar haar.
dat zegt niet of het nou jonge, belegen of oude is..quote:
R&P humor vrees ik.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks met katten is niet toegestaan.
Grapjes uitleggen is kut.
Echt hequote:Op maandag 4 juni 2018 12:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou maar wat graag uit huis willen, maar heb geen geld.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we samen appartement huren
Gewoon als vrienden
Oh, oude.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zegt niet of het nou jonge, belegen of oude is..
weet je hoe ze rabarber noemen in den haag?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou maar wat graag uit huis willen, maar heb geen geld.
Vertelquote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
weet je hoe ze rabarber noemen in den haag?
vertelquote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Rabarbah?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
crewbashquote:Op maandag 4 juni 2018 12:34 schreef wietparkiet het volgende:
hoe noem je een cliniclown in het haags
droeftoeter... slechte gok, ik weet het, maar misschien is het ook een slecht grapje :pquote:Op maandag 4 juni 2018 12:34 schreef wietparkiet het volgende:
hoe noem je een cliniclown in het haags
Ben je bang?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts. Ik wil niet maar moet wel.
Als je je gebit goed onderhoud hoef je niet zenuwachtig te zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts. Ik wil niet maar moet wel.
Helaas gaat dit om een stukje kies waar ik niet zoveel aan kon doen.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als je je gebit goed onderhoud hoef je niet zenuwachtig te zijn
huhquote:
nee kankahpipoquote:Op maandag 4 juni 2018 12:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
droeftoeter... slechte gok, ik weet het, maar misschien is het ook een slecht grapje :p
zo is datquote:Op maandag 4 juni 2018 12:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Helaas gaat dit om een stukje kies waar ik niet zoveel aan kon doen.
Hallo je weet toch hoeveel zoetigheid Ama weg kauwtquote:Op maandag 4 juni 2018 12:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
mss kun je wat regelen met Mikequote:Op maandag 4 juni 2018 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heyquote:Op maandag 4 juni 2018 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat niet om het aantal snoepjes maar om het aantal eetmomenten op een dag, je kan beter 1 zak snoep in een kwartier leeg eten dan 8 snoepjes om het uurquote:Op maandag 4 juni 2018 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hallo je weet toch hoeveel zoetigheid Ama weg kauwt
Veel is relatief.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hallo je weet toch hoeveel zoetigheid Ama weg kauwt
ohjaquote:Op maandag 4 juni 2018 12:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grapje dit dat omdat we een moderator hebben die haags heet weet je.
o natuurlijk... ik vergeet de hele tijd dat kwartiertje...quote:Op maandag 4 juni 2018 12:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grapje dit dat omdat we een moderator hebben die haags heet weet je.
Ze gaan het repareren maar begin er de laatste dagen ook last van te krijgen. Ik heb een keer keihard op een stukje bot gebeten en toen brak er een stukje van de zijkant eraf maar wel tot de wortel.quote:
Je hebt een eigen bedrijf toch? Kun je daar niet wat mee? Dat je op papier meer geld hebt, zeg maar.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Breken tanden af als je op een stuk bot kauwt? Lijkt me ook niet normaal hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze gaan het repareren maar begin er de laatste dagen ook last van te krijgen. Ik heb een keer keihard op een stukje bot gebeten en toen brak er een stukje van de zijkant eraf maar wel tot de wortel.
Dit is wel meteen het enige waar ik niks aan kon doen. Andere schade aan mijn gebit is mijn eigen schuld.
meer werkenquote:Op maandag 4 juni 2018 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedoel je nu...fraude?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt een eigen bedrijf toch? Kun je daar niet wat mee? Dat je op papier meer geld hebt, zeg maar.
Banken zijn allemaal oplichters vuile zakkenvullers godverdommequote:
Ik beet er heel hard op en dat vond mijn kies niet leuk. En er brak 1 stukje af, niet tanden.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Breken tanden af als je op een stuk bot kauwt? Lijkt me ook niet normaal hoor.
Pas in het FD van het weekend dat er gemiddeld 50k aan eigen geld werd bijgelegd bij hypotheken. Zoveel heb ik niet op papier hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt een eigen bedrijf toch? Kun je daar niet wat mee? Dat je op papier meer geld hebt, zeg maar.
Rustig jongen.quote:Op maandag 4 juni 2018 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Banken zijn allemaal oplichters vuile zakkenvullers godverdomme
Ooh klinkt pijnlijk, hopen dat ze het nog kunnen repareren... onder het tandvlees is het bijna onmogelijk om een goede hechting te krijgen omdat het daar moeilijk droog te houden isquote:Op maandag 4 juni 2018 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze gaan het repareren maar begin er de laatste dagen ook last van te krijgen. Ik heb een keer keihard op een stukje bot gebeten en toen brak er een stukje van de zijkant eraf maar wel tot de wortel.
Dit is wel meteen het enige waar ik niks aan kon doen. Andere schade aan mijn gebit is mijn eigen schuld.
quote:Op maandag 4 juni 2018 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hebben liever dat je de term "creatief boekhouden" gebruikt
oh okequote:Op maandag 4 juni 2018 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hebben liever dat je de term "creatief boekhouden" gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |