Nog nooit Star Wars gekeken, dus daar kan ik niet over meepraten. Nee, hierna nog 2 jaar. Maar na de zomervakantie stage en daar heb ik super veel zin in en dat is individueel.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:56 schreef LCMS het volgende: [..] De nieuwe Star Wars film, Solo, ben één van de weinigen die hem wel leuk vond
Einde is in zicht gelukkig, dan is je opleiding klaar toch?
ah oké, ja stagelopen is op zich wel leuk als je een beetje goede begeleiding en collega's hebt.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog nooit Star Wars gekeken, dus daar kan ik niet over meepraten. Nee, hierna nog 2 jaar. Maar na de zomervakantie stage en daar heb ik super veel zin in en dat is individueel.
Wil er niet teveel over loslaten op Fok!.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
ah oké, ja stagelopen is op zich wel leuk als je een beetje goede begeleiding en collega's hebt.
Over je toekomstige stage? Hoeft toch ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 11:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil er niet teveel over loslaten op Fok!.
Zou graag willen. De plek is echt GOAT.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Over je toekomstige stage? Hoeft toch ook niet
oh god, waar is het mis gegaan?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou graag willen. De plek is echt GOAT.
Echt hè, gisteren al CK die hem zijn vriend noemde. Hopelijk doet VK een Noord-Koreaatje op zijn accountquote:
huh wat?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, gisteren al CK die hem zijn vriend noemde. Hopelijk doet VK een Noord-Koreaatje op zijn account
Dat is fijn om te lezen, hopelijk gaat het ook mooi wordenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou graag willen. De plek is echt fantastisch.
Komt ervan als users weg moeten omdat anderen niet kunnen incasseren.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef Mortaxx het volgende:
Al is fok enorm dood dus komt er weinig van terecht
Die is al noodgedwongen vertrokken, vriend.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Of je even Azpi door de shredder wilt gooien
vertel mij wat ben net met proefverlofquote:Op maandag 4 juni 2018 11:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt ervan als users weg moeten omdat anderen niet kunnen incasseren.
Dat kunnen natuurlijk alleen de FA's.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Of je even Azpi door de shredder wilt gooien
Gewoon VIESMADquote:Op maandag 4 juni 2018 11:28 schreef Mortaxx het volgende:
Oh azpu z'n hele account is zelfs weg. Dan heeft hij het wel erg bont gemaakt
Azpi?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:28 schreef Mortaxx het volgende:
wat?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:28 schreef Mortaxx het volgende:
kun je daarmee je account opzeggen?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Zal zijn account opgezegd hebben met die nieuwe GDPR-dingesmogelijkheid.
Jep, weet alleen niet of dan ook je complete geschiedenis word gewist.quote:
Je posts blijven staan, maar je username wordt iets als 'ANONIEM' oidquote:Op maandag 4 juni 2018 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, weet alleen niet of dan ook je complete geschiedenis word gewist.
ahaquote:Op maandag 4 juni 2018 11:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, je kunt verwijdering van je eigen account aanvragen ja.
Hij praatte wel heel grof over zijn vriendin. Heel stoer ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:31 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien kwam z'n vriendin achter z'n account en moest het daarom weg
Doe het niet schatje.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aha
Jongens willen jullie nog iets tegen me zeggen?
Azpi was dan ook de stoerste boy everquote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij praatte wel heel grof over zijn vriendin. Heel stoer ook.
Moet je voor die tijd wel even een vrouw durven aanspreken maat.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb net even nagedacht en ik moet uiterlijk op mn 30e kinderen hebben
Anders wordt je gewoon een veel te oude papa en laat het Dan maar zitten
nou, dan heb je nog 15 jaar om een partner te zoekenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe maar niet meer nadenken, ok?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog steeds een ban hoor.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Omdat Azpi niet meer bestaat en dus geen ban heeft mag ik het nu wel vertellen, toch?
Jepquote:Op maandag 4 juni 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Omdat Azpi niet meer bestaat en dus geen ban heeft mag ik het nu wel vertellen, toch?
dit soort dingen kun je het best via DM doenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
een niet bestaand account kan geen ban hebben toch?quote:
dm me!quote:Op maandag 4 juni 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een niet bestaand account kan geen ban hebben toch?
Blijkbaar wel. Ik zie de ban staan bij de posts die van hem waren.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet. Het account bestaat niet meer, dus kan het geen ban meer hebben.
Pics or didn't happenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel. Ik zie de ban staan bij de posts die van hem waren.
Ik ben al de hele tijd hier weetnie.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef xcachet het volgende:
Geinig dat de betreffende mods er als de kippen bij zijn.
dit zou betekenen dat er toch nog gegevens bewaard blijven na het opheffen van het account. dit zal wel een overtreding van de privacywet zijn..quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef xcachet het volgende:
Geinig dat de betreffende mods er als de kippen bij zijn.
Kan je nu ook verzoeken om bepaalde topiques of posts te laten verwijderen?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zou betekenen dat er toch nog gegevens bewaard blijven na het opheffen van het account. dit zal wel een overtreding van de privacywet zijn..
Nee, dat is het niet, en ook al vaker uitgelegd in dit topic:quote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zou betekenen dat er toch nog gegevens bewaard blijven na het opheffen van het account. dit zal wel een overtreding van de privacywet zijn..
xcachet denkt weer interessant te zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 11:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben al de hele tijd hier weetnie.
Gaat toch om de user, niet om de posts. De betreffende user heeft geen ban. De user bestaat niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Vind dit tot nu toe zijn beste versiequote:Op maandag 4 juni 2018 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn computer kon al zijn patches niet meer bijhouden en is gecrasht
Weetje helemaal niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt me ook een ban aangenaaid laatst Ama
ik kom het reanimerenquote:Op maandag 4 juni 2018 11:22 schreef Mortaxx het volgende:
Al is fok enorm dood dus komt er weinig van terecht
een actie van 1 mod is een actie van de hele crewquote:Op maandag 4 juni 2018 11:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij was het gewoon, draai nu maar niet om de hete brij heen.
Heeft iedereen toch?quote:Op maandag 4 juni 2018 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb trouwens echt voor belachelijke dingen notes gekregen.
ik ben echt een Hagenees blijkt uit de mijne. Maar vaak ook gewoon voor grapjesquote:Op maandag 4 juni 2018 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb trouwens echt voor belachelijke dingen notes gekregen.
Nee toen kreeg hij banquote:Op maandag 4 juni 2018 11:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar is hij nadat z'n vriendin gekookt had nog terug geweest dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |