Nah ja, ik voel me opstandigquote:Op maandag 4 juni 2018 00:59 schreef houdjemond het volgende:
Schrok me de *piep* van die zwart witte clown.
Bedankt hè 5th
Voor deze keer dan.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 01:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor deze keer dan.
Aangezien de kans klein is dat er nog wat gebeuren of dat Chris uit haar bedje mietert vind ik het wel weer mooi
Die wilde Christel gewoon even helpen nadat ze haar vanmiddag zag worstelen met die klamboe...quote:Op maandag 4 juni 2018 00:49 schreef Poesjuh het volgende:
Dat is de klamboe die Jessie over christel en de hangmat heen heeft gedaan.....1 taak....
quote:Op maandag 4 juni 2018 01:06 schreef snetje het volgende:
Het verschil tussen de klamboe van Mike en Christel..
[ afbeelding ]
Iedereen behalve Mike en Christelquote:Op maandag 4 juni 2018 01:13 schreef snetje het volgende:
Beeld werd even scherp gesteld op de tent ..wie slapen daar ..alleen Jessie toch? Of Brandon ook?..
[ afbeelding ]
Het is een plek waar de vissen steeds naar boven komen en happen...quote:Op maandag 4 juni 2018 01:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Lijkt toch wel alsof er stroming in zit.
En dat kan niet zonder pomp of zo.
Dus Jessie, Brandon, John en Adriaan slapen in de tent?...quote:
Correctquote:Op maandag 4 juni 2018 01:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Dus Jessie, Brandon, John en Adriaan slapen in de tent?...
Idd super mooi shot van de lucht zo tussen die takken!! Dit mag idd de vaste SL blijvenquote:Op maandag 4 juni 2018 01:29 schreef snetje het volgende:
Ja gevonden!! Helemaal mee eens... mooi SL hoekje ...vasthouden deze graag...
[ afbeelding ]
Het filtertje wat ze gebruiken houd 99,9 procent van de gevaarlijke stoffen er uit. Is gewoon veilig.quote:Op maandag 4 juni 2018 01:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wow lijkt wel chemisch en daar drinken ze uit
ik word dat ook met filter niet drinkenquote:Op maandag 4 juni 2018 02:00 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het filtertje wat ze gebruiken houd 99,9 procent van de gevaarlijke stoffen er uit. Is gewoon veilig.
Dan doe je dat toch lekker niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 02:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word dat ook met filter niet drinken
had ik gezocht maar deze van de bewohners heb ik niet gevondenquote:Op maandag 4 juni 2018 02:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker niet.
Is gewoon bewezen dat een dergelijk filter gewoon goed werkt.
Kijk maar op de websites waar dat filter verkocht wordt.
waldkautzquote:Op maandag 4 juni 2018 02:20 schreef Yaksa het volgende:
Is een mannetje van de bosuil die een vrouwtje roept.
quote:Op maandag 4 juni 2018 02:24 schreef Yaksa het volgende:
Het slaapt in Utopia, ga ik ook doen.
Tot morgen allemaal.
Dooooeeeeiiii.
en wat ga je dan drinken, je eigen pis?quote:Op maandag 4 juni 2018 02:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word dat ook met filter niet drinken
Een soort van douche.quote:Op maandag 4 juni 2018 07:03 schreef FloJo het volgende:
gm! wat hoor ik nou? iets met een kraantje gemaakt gisteren??
oww okee! tnxquote:Op maandag 4 juni 2018 07:06 schreef formule het volgende:
[..]
Een soort van douche.
Adriaan weer over straks is het winter
Moeten ze de tent maar niet naast de werkbank plaatsen...quote:Op maandag 4 juni 2018 06:13 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Adriaan staat te zagen, dat oranje stukje linksonder is de tent waar mensen liggen te slapen. Lekker sociaal Adriaan.
quote:Op maandag 4 juni 2018 07:17 schreef HiDiHo het volgende:
Die schoenen.....daar wordt de drugs verkocht??
GM![]()
En van de Cristel Methquote:Op maandag 4 juni 2018 07:20 schreef TillyB het volgende:
[..]Da's Christel, je weet wel, van die 'wensbolletjes'
![]()
[ afbeelding ]
Voor heel veel dingen zijn ze dit jaar al te laatquote:Op maandag 4 juni 2018 07:25 schreef formule het volgende:
Aardbeien kunnen ze dit jaar niet verwachten, volgens Adriaan
Trekzalf, dat klinkt niet goed...quote:Op maandag 4 juni 2018 07:11 schreef formule het volgende:
Mike heeft een zweer, wil een pleister en trekzalf
En moet je dat dan op de hand of op de broekpaling smeren?quote:Op maandag 4 juni 2018 07:33 schreef formule het volgende:
[..]
Ook bekend als zwarte zalf, ik weet niet of dat nog mag
Sorryquote:Op maandag 4 juni 2018 07:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
En moet je dat dan op de hand of op de broekpaling smeren?
quote:Op maandag 4 juni 2018 07:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
En moet je dat dan op de hand of op de broekpaling smeren?
Mijn boterham smaakt nu 3x zo lekker als ik hun zie eten nu ...quote:
Nee, tegenwoordig moet je in de biotexquote:Op maandag 4 juni 2018 07:33 schreef formule het volgende:
[..]
Ook bekend als zwarte zalf, ik weet niet of dat nog mag
brrr koud zeg ik ook als ik beetje slaapdronken benquote:Op maandag 4 juni 2018 07:54 schreef TillyB het volgende:
Adriaan heeft Jessie de hele nacht Jessie horen zeggen "brrr koud", maar Brandon slaapt gewoon overal doorheen.
A, het wordt al later voor ze op staan. Ze waren ook wel heel vroeg.quote:
Wat een rare tatoo heeft hij danquote:
Tis net of ik de streams van 2 dagen zit te kijken met deze capquote:
yep ,ojequote:Op maandag 4 juni 2018 08:01 schreef magnaal het volgende:
Hoor ik Chris nu zeggen, ik plas gewoon bloed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |