Ja heel erg spooky gezicht, heb ook eerst goed zitten kijken of ik het wel goed zagquote:Op zondag 3 juni 2018 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja, gewoon eng.
[..]
Inderdaad...ze weet het niet meer en is het kwijt.
Huh? Waar dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
We hebben toch heel veel gemist op de streams. SBS zegt dat het er heftig aan toe gaat
Tuurlijk, waarom zou dat niet mogenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
Mogen ze medicatie zoals paracetamol meenemen?
Ja nee, heel heftig...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
We hebben toch heel veel gemist op de streams. SBS zegt dat het er heftig aan toe gaat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
denk niet dat ze medicatie mogen uitdelen aan elkaarquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
Geen idee.. persoonlijke medicatie welquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
oh ja dat is natuurlijk zo. Sneu want ze beschermen echt goed tegen kou.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:59 schreef houdjemond het volgende:
Hagenesie; Mike had zo'n deken maar die was kapot snel afgepakt door de febo wegens gekraak. Was niet te doen.
Ja, zijn prima dingen ansichquote:Op zondag 3 juni 2018 23:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oh ja dat is natuurlijk zo. Sneu want ze beschermen echt goed tegen kou.
Ik heb ook wel eens op ongelijke grond geslapen en dat kan heel erg vervelend zijn... Maar die twee weken ben ik prima doorgekomen met paracetamol.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:05 schreef snetje het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Jessie zich verveeld...iedereen duikt zo snel mogelijk naar bed zodat het maar snel 9 juni is... het mag dan wel geen helder lichtje zijn maar ze komt bij mij tot nu toe gewoon over als ze is ...in tegenstelling tot Mike ..die is al veel te veel bezig met hoe hij bij de kijker over komt en favoriet kan worden ...neemt ook veel dingen over uit Utopia 1 zoals een Gio met de pittenzakken ...
Snuuuuuuuuuifquote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
Lekker praten met dat snot geslobber de hele tijd
Werken de pilletjes niet meer?...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
Lekker praten met dat snot geslobber de hele tijd
Ik had het over Christelquote:
Beetje zout water in je neus...ff wachtuh....snot weg.quote:
Denk het niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:10 schreef Yaksa het volgende:
Zou je ook met z'n tweeën in zo'n hangmat kennuh legguh?
Is ze al weer vergeten zekerquote:Op zondag 3 juni 2018 23:12 schreef mazaru het volgende:
Jessie gaat vanavond ook ergens anders slapen... maar ze weet nog niet waar
Zelfs al zou dat kunnen dan zou ze het niet doen. Ik zou het ook niet doen. Lig je de hele nacht met dat geslobber van snot in je oorquote:Op zondag 3 juni 2018 23:10 schreef Yaksa het volgende:
Zou je ook met z'n tweeën in zo'n hangmat kennuh legguh?
Die klamboe heeft op deze manier geen enkele zin ook.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:13 schreef snetje het volgende:
Christel heeft of niet goed geluisterd of ze neemt de raad van Mike niet aan ...het voeteneind lager dan je hoofd was beter volgens hem ..volgens mij ligt ze nog hetzelfde ...
Luisteren is een kunst die in ieder geval Jessie en John niet beheersenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Blijft toch grappig zo'n gesprek tussen 2 doven.
Wat zeg je?
Huh?
Wat zeg je?
Oh?
Nu nog?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Mike fabriceert even een eigen filtersysteem
Ze zijn echt wat dovig , Jessie en Christel.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Luisteren is een kunst die in ieder geval Jessie en John niet beheersen
Jazeker. Zodat we nieh meer hoeffa te pompehquote:
Adriaan ook niet echt. Brandon kan wel echt luisteren en iemand uit laten praten. Goede eigenschapquote:Op zondag 3 juni 2018 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Luisteren is een kunst die in ieder geval Jessie en John niet beheersen
Dat heftig doet het mquote:Op zondag 3 juni 2018 23:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
was ff de filter testeh
sloot in Vaagh
.. tering racekak gelijk
"heftig ""
Die Mike...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jazeker. Zodat we nieh meer hoeffa te pompeh
En het werkt nog ook, wat een pionier.quote:
Jah A3aan ook idd.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan ook niet echt. Brandon kan wel echt luisteren en iemand uit laten praten. Goede eigenschap
Bedelrondje nummer 2 inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef Poesjuh het volgende:
Nu staat Jessie bij hangmat nummer 2 sloom te doen en Mike wakker te houden
En dat voor zo'n jonge knulquote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah A3aan ook idd.
Ik vind Brandon oké, hij luistert en maakt dat zo af en toe best rake opmerkingen.
Laat het maar aan Mike over.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En het werkt nog ook, wat een pionier.
Ik zou gillend gek wordenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie kannie slapen.
Last van haar allergie en geen goed bed.
en dat is dan iemand die zegt dat ze gewoon is van altijd alleen te zijn NOT!quote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef kkka3 het volgende:
Jessie is nu al aan het zeiken dat ze straks niet kan slapen. Vermoeiend aandachtvragertje
Yep, best een slim gozertje denk ik, ondanks zijn gestuntel met die telefoon waardoor er 15 euro beltegoed verspeeld is.quote:
Ja, dat kwam er nog achteraan.quote:
Had ze daar zelf vantevoren geen rekening mee kunnen houden?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind dat Jessie betere medicijnen moet krijgen. Punt. Dit is niks zo.
Heeft hij dat gedaan?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, best een slim gozertje denk ik, ondanks zijn gestuntel met die telefoon waardoor er 15 euro beltegoed verspeeld is.
Dat was vast de spanning en groepsdrukquote:Op zondag 3 juni 2018 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, best een slim gozertje denk ik, ondanks zijn gestuntel met die telefoon waardoor er 15 euro beltegoed verspeeld is.
Misschien wacht ze wel met slapen gaan totdat iedereen slaapt.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef kkka3 het volgende:
Jessie is nu al aan het zeiken dat ze straks niet kan slapen. Vermoeiend aandachtvragertje
Ja. Inlichtingen bellen en vragen naar "Boer John"quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ze daar zelf vantevoren geen rekening mee kunnen houden?
zieligquote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind dat Jessie betere medicijnen moet krijgen. Punt. Dit is niks zo.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja. Inlichtingen bellen en vragen naar "Boer John"
-waar?
-weten we niet.
Niet erg aannemelijk hequote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misschien wacht ze wel met slapen gaan totdat iedereen slaapt.
Omdat ze niet iedereen wakker wil houden met haar geproest en gesnuif.
Kan ook hè.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-waar?
-weten we niet.
Zo jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-waar?
-weten we niet.
Dan gaat ze toch lekker naar huis.. Ja sorry hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar ik vind het nu wel zielig als ik haar zo hoor snuiven. Krijg het gewoon zelf er benauwd van
Ik vind haar irritant met haar aanstellerijquote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar ik vind het nu wel zielig als ik haar zo hoor snuiven. Krijg het gewoon zelf er benauwd van
En toen nog het wachtmuziekje van hoofdkantoor van de Jumbo.quote:
Yep eerst belde hij naar één of ander info nummer en vroeg naar het telefoonnummer van boer John. Hij wist alleen niet waar die woont en de mevrouw van het infonummer wist dat ook nietquote:
da's wel super domquote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-waar?
-weten we niet.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En toen nog het wachtmuziekje van hoofdkantoor van de Jumbo.
Voor vragen moet u kijken op onze website.
Was een goed besteedde 15 euro
Geweldig! Die jongen maakt pas tvquote:Op zondag 3 juni 2018 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep eerst belde hij naar één of ander info nummer en vroeg naar het telefoonnummer van boer John. Hij wist alleen niet waar die woont en de mevrouw van het infonummer wist dat ook nietDaarna heeft ie een supermarkt geprobeerd om iets te bestellen, na veel doorverbinden van hot naar her konden ze daar niet bestellen omdat ze geen cash accepteren.
En dan nog niet eens het telefoonnummer van boer John ... Ja waar woont ie ook al weer...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot nu toe het hoogtepunt van Uto2.0quote:Op zondag 3 juni 2018 23:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Nee, contract zal wel niet verlengd zijn..quote:Op zondag 3 juni 2018 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan nog niet eens het telefoonnummer van boer John ... Ja waar woont ie ook al weer...
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Tot nu toe het hoogtepunt van Uto2.0
Moest er vandaag nog aan denken toen ik dit lasHahahahahaha HALLO JUMBO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Mike met zijn zelf filterende douchequote:Op zondag 3 juni 2018 23:24 schreef Poesjuh het volgende:
Met wie stond Jessie nu weer te kletsen? Is dat Brandon of Adriaan die iets aan een boom staat te knopen nu...
Ik ook wel, maar dit is toch overduidelijk een aandachtvragerquote:Op zondag 3 juni 2018 23:22 schreef Aggie46 het volgende:
Ach, ik ben nou eenmaal een meelevend persoon, daarom leef ik mee met Jessie
mikequote:Op zondag 3 juni 2018 23:24 schreef Poesjuh het volgende:
Met wie stond Jessie nu weer te kletsen? Is dat Brandon of Adriaan die iets aan een boom staat te knopen nu...
Oh pffff ik zit ff niet op te lettenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mike met zijn zelf filterende douche
zij wasst zich op de stegquote:Op zondag 3 juni 2018 23:25 schreef redboyke het volgende:
waarom douchen ze bij de vijver?
het drinkwater!
Iedereen weet toch dat Boer John Klaver in Winkel woont.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan nog niet eens het telefoonnummer van boer John ... Ja waar woont ie ook al weer...
Nee joh, die woont in Tjevier.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat Boer John Klaver in Winkel woont.
Niet dan?
je weet dat dat een valse vijver is dus met een plastieke ondergrond gemaakt dus waar ze nu douched rolt er gewoon in hoorquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Niet dan?
Op dr dooie gemakje!quote:Op zondag 3 juni 2018 23:26 schreef mazaru het volgende:
Jessie maakt de net gevulde douchezak maar alvast even leeg.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef mazaru het volgende:
Na het wassen van haar benen loopt ze op blote voeten door de blubber naar de tent![]()
[ afbeelding ]
boer john is dakloos alleen bief en stuk hebben een huis gekocht want dat zijn Bekende nederlandersquote:Op zondag 3 juni 2018 23:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Niet dan?
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef mazaru het volgende:
Na het wassen van haar benen loopt ze op blote voeten door de blubber naar de tent![]()
[ afbeelding ]
Ja dat was wel wat ze dachten iddquote:Op zondag 3 juni 2018 23:26 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Niet dan?
Vond het wel een strakke samenvatting van de afgelopen 4 dagenquote:
Ah bah. Ik ben heul niet snel vies van iets maar veeg niet je snot in je panty en aan je voeten.quote:
Jaaaa dat is wel waar! En mocht Mike er ooit uit moeten, wil ik hem best troosten hoor 😋quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vond het wel een strakke samenvatting van de afgelopen 4 dagen
Ik houd je niet tegenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaaa dat is wel waar! En mocht Mike er ooit uit moeten, wil ik hem best troosten hoor 😋
was toch haar handdoek denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah bah. Ik ben heul niet snel vies van iets maar veeg niet je snot in je panty en aan je voeten.
Dat snot veegt ze overal aan af. En dan pakt ze de waterfles en maakt met haar handen de hals van de fles 'schoon'quote:Op zondag 3 juni 2018 23:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah bah. Ik ben heul niet snel vies van iets maar veeg niet je snot in je panty en aan je voeten.
Nee ze heeft ook een zwart ding vast met pijpen.. legging of panty oid, moest ook even langs de snotneusquote:
Echt romy 2.0quote:Op zondag 3 juni 2018 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat snot veegt ze overal aan af. En dan pakt ze de waterfles en maakt met haar handen de hals van de fles 'schoon'
RIP nachtrustquote:Op zondag 3 juni 2018 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat snot veegt ze overal aan af. En dan pakt ze de waterfles en maakt met haar handen de hals van de fles 'schoon'
Hangt ook nog eens lekker in het gras...hordes teken kunnen zo omhoog...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Die klamboe heeft op deze manier geen enkele zin ook.
Ik zou hem idd toch ook wel enigszins instoppen jaquote:Op zondag 3 juni 2018 23:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Hangt ook nog eens lekker in het gras...hordes teken kunnen zo omhoog...
Ohh en ik tap nog ff 'n lekkere Nespressoquote:Op zondag 3 juni 2018 23:41 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhhh wat zal ik zometeen heerlijk slapen zonder klamboe in mijn grote schone bed met witte lakens......... #Contrast
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:41 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhhh wat zal ik zometeen heerlijk slapen in mijn grote schone bed met witte lakens......... #Contrast
je gaat heel de nacht dat gesnotter van jessie nog in je hoofd hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:41 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhhh wat zal ik zometeen heerlijk slapen zonder klamboe in mijn grote schone bed met witte lakens......... #Contrast
Wil iemand nog een stukje pizza? Groetjes vanuit mijn boxspringquote:Op zondag 3 juni 2018 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohh en ik tap nog ff 'n lekkere Nespresso
mooie gastquote:Op zondag 3 juni 2018 23:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En hij heet ook John Klaver...
https://onh.nl/verhaal/de-grootste-boer-van-noord-holland
Normaal val ik nog wel eens in slaap met oordopjes en de stream op sleeptimer, maar dat durf ik nu niet aan denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
je gaat heel de nacht dat gesnotter van jessie nog in je hoofd hebben
hoor je opeens zo "de douche" en denk je dat het iets anders isquote:Op zondag 3 juni 2018 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Normaal val ik nog wel eens in slaap met oordopjes en de stream op sleeptimer, maar dat durf ik nu niet aan denk ik.
Ja of lig je net lekker en dan "SLUUUUUUURP"quote:Op zondag 3 juni 2018 23:46 schreef redboyke het volgende:
[..]
hoor je opeens zo "de douche" en denk je dat het iets anders is
sinds dat geplas iedere keer ik water hoor lopen denk ik dat het iets anders is.
En jij veegt inmiddels geen snot meer aan je panty af?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:46 schreef DKUp het volgende:
Laat die meid gewoon fatsoenlijke medicijnen krijgen en neusspray voor hooikoorts.
Dat heb ik van de week ook allemaal “gekregen” van de dokter
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:42 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
En voor het slapengaan nog even wat camembert en een glaasje Gigondas
Gezelliequote:Op zondag 3 juni 2018 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ohh en ik tap nog ff 'n lekkere Nespresso
Ajb nietquote:Op zondag 3 juni 2018 23:43 schreef redboyke het volgende:
[..]
je gaat heel de nacht dat gesnotter van jessie nog in je hoofd hebben
Lekker!!quote:Op zondag 3 juni 2018 23:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil iemand nog een stukje pizza? Groetjes vanuit mijn boxspring
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En jij veegt inmiddels geen snot meer aan je panty af?
Dacht even dat dit nu al het geval was, maar bleek het Mike maar te zijn...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:52 schreef Poesjuh het volgende:
Hoe leuk zou het zijn....als er NU een nieuwe door de poort komt?!!
zou ik die gelijk terug over de poort gooienquote:Op zondag 3 juni 2018 23:52 schreef Poesjuh het volgende:
Ik ook hahaha zo kwam ik op het idee 😉quote:Op zondag 3 juni 2018 23:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht even dat dit nu al het geval was, maar bleek het Mike maar te zijn...
Mag van mij, het liefst een hele luidruchtigequote:Op zondag 3 juni 2018 23:52 schreef Poesjuh het volgende:
Ja! Precies dat.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:54 schreef freaky40 het volgende:
De nachtelijke escapades van Mike...doet me denken aan de early days van Paul in Uto 1. Die had dit ook.
Heb je de app al geupdate?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:56 schreef ES... het volgende:
Ah, zie geen flikker met die stomme app en slechte beeld. Weer saai dus, als gewoonlijk...
Nu doet hij (nog) niets maar in de eerste nacht was hij met een oventje bezig of iets. Paul ging verder met de buiten kast en slepen met materialen.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja! Precies dat.
Vraag me af wat dat is? Worden ze creatiever als er niemand op hun vingers kijkt ofzo?
Ik meen dat Christel er wel heeft, maar weet niet zeker.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:56 schreef Poesjuh het volgende:
Niemand stiekem toch n pakje peuken in zn kist?
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:58 schreef ES... het volgende:
[..]
ja, helpt niet. Toch bedankt voor de tip!
Hij heeft de douche al verplaatst net en zelf-filterend gemaakt.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nu doet hij (nog) niets maar in de eerste nacht was hij met een oventje bezig of iets. Paul ging verder met de buiten kast en slepen met materialen.
Vissenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:01 schreef AnneliesvdB het volgende:
Tja wat moet je in hemelsnaam doen op 1 hectare grond, als je niet kunt slapen, waarbij 5 anderen wel aan het slapen zijn, het donker is en je verder weinig tot niets om handen hebt?
Dan is het maar een saaie boel.
Volgens mij wel want ze heeft geen ander bed gemaakt. Ze gaat bragen of de jongens willen opschuiven voor haar nu er 1 slaper minder is ivm hangmatquote:
We waren aardig vandaag omdat het zondag was.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:00 schreef ES... het volgende:
[..]
Zit jij ook nog hier? Ik dacht dat de cos strenger was geworden.![]()
Mike is een dwaler...
liefquote:Op maandag 4 juni 2018 00:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We waren aardig vandaag omdat het zondag was.
Ja dat is nu wel een gemis.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:02 schreef ES... het volgende:
Hij is wel gestopt met tegen zichzelf praten, waar ie 1e uur nog zo goed in was.
Echt he nu ook gewoon om 00uquote:Op maandag 4 juni 2018 00:04 schreef houdjemond het volgende:
Stenen verplaatsen. Maak die weg anders even af Mike
Dit helaas.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:14 schreef Poesjuh het volgende:
Is hij dat aant doen? Nee vast niet, hij helpt haar alvast met scuren denk ik zodat het klaar is voor haar wasco krijtjes.........
Echt he, ik zeg begin maar te scheppen Mikequote:Op maandag 4 juni 2018 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit helaas.
Toch lief. Maar het was leuker geweest als hij de vijver dicht had gegooid ofzo.
Nee hij voegt nog wat toe ipv grapjes die alleen hij (en ik) leuk vinden.quote:
Die dan paal naast Jessie mag slapenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:17 schreef 5thencounter het volgende:
Straks, over een paar uur maar een gezellige Nieuwe erin.. ik heb wel weer zin in een controverse.. een lekker Zwarte homofiele nachtclubeigenares met borderline en één been, in een rolstoel want dat moet kunnen in Pionierend Nederland.. gelijke rechten voor iedereen [ afbeelding ]
Huub? Lees je mee? Dit zijn ideeënquote:Op maandag 4 juni 2018 00:17 schreef 5thencounter het volgende:
Straks, over een paar uur maar een gezellige Nieuwe erin.. ik heb wel weer zin in een controverse.. een lekker Zwarte homofiele nachtclubeigenares met borderline en één been, in een rolstoel want dat moet kunnen in Pionierend Nederland.. gelijke rechten voor iedereen [ afbeelding ]
En ikquote:Op maandag 4 juni 2018 00:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hij voegt nog wat toe ipv grapjes die alleen hij (en ik) leuk vinden.
Inmiddels welquote:Op maandag 4 juni 2018 00:22 schreef Poesjuh het volgende:
TT had trouwens beter kunnen heten dat Mike zich verveelt ipv Jessie
Maar het zal wel een leuke accountmanager van 20 worden, met enige jaren een succesvol bedrijf in telemarketing, grote tieten, bij Papa&Mamma thuis wonend en na 13 relaties achter de rug hebbend, die uitdaging wel aan wilquote:
Hij is wakker, maar verveelt zich niet volgens mij. Snap dat wel, ik word ook meestal pas helemaal zen als het helemaal stil, als het nacht isquote:Op maandag 4 juni 2018 00:22 schreef Poesjuh het volgende:
TT had trouwens beter kunnen heten dat Mike zich verveelt ipv Jessie
Met zo'n hele inspirende tattoo zoals "Yolo" of "unique"quote:Op maandag 4 juni 2018 00:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het zal wel een leuke accountmanager van 20 worden, met enige jaren een succesvol bedrijf in telemarketing, grote tieten, bij Papa&Mamma thuis wonend en na 13 relaties achter de rug hebbend, die uitdaging wel aan wil
quote:Op maandag 4 juni 2018 00:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Met zo'n hele inspirende tattoo zoals "Yolo" of "unique"
Liever een Patrick-type of een wat ouder en wijzer iemand nu weer.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het zal wel een leuke accountmanager van 20 worden, met enige jaren een succesvol bedrijf in telemarketing, grote tieten, bij Papa&Mamma thuis wonend en na 13 relaties achter de rug hebbend, die uitdaging wel aan wil
Jahh of Ai luv Mammie, en dan nog verkeerd gespeldquote:Op maandag 4 juni 2018 00:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Met zo'n hele inspirende tattoo zoals "Yolo" of "unique"
Die graag nagelstyliste wil worden daar...quote:Op maandag 4 juni 2018 00:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die flauwe grap?quote:Op maandag 4 juni 2018 00:28 schreef TillyB het volgende:
Sorry irritante vraag, maar er staat niets over in de streamverslagen en verder niks meegekregen vandaag. Is er nog wat gebeurt met die envelop en briefjes die ze vannacht hebben verstopt?
Je bent niet irritant.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:28 schreef TillyB het volgende:
Sorry irritante vraag, maar er staat niets over in de streamverslagen en verder niks meegekregen vandaag. Is er nog wat gebeurt met die envelop en briefjes die ze vannacht hebben verstopt?
De volgende die er in komt gaat sowieso een vrouw zijn. Het moet wel enigszins in balans blijven, de verhouding qua mannen en vrouwen.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Liever een Patrick-type of een wat ouder en wijzer iemand nu weer.
Dus dat.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Die graag nagelstyliste wil worden daar...![]()
Ik blijf erbij ..alles wat zich aanmeld met nagellak ..dikke plamuur en hair extensions in ...mogen gelijk al afvallen bij de eerste gespreksronde...en al helemaal als het wil gaan zingen of als het vlogt...
Muh moedder.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh of Ai luv Mammie, en dan nog verkeerd gespeld
Als zijn kist maar vol eten en water zit en geen telescopische afkortzaag+ geluiddempende headset en veel houtschroeven voor de nieuwe Loodsquote:Op maandag 4 juni 2018 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Liever een Patrick-type of een wat ouder en wijzer iemand nu weer.
Drank en beltegoedquote:Op maandag 4 juni 2018 00:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als zijn kist maar vol eten en water zit en geen telescopische afkortzaag+ geluiddempende headset en veel houtschroeven voor de nieuwe Loods
Jessie moest trouwens een "grote bah".quote:Op maandag 4 juni 2018 00:34 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Oh please die hebben ze drie dagen terug al gevonden.
Jawelquote:Op maandag 4 juni 2018 00:35 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhh sorry ik mag hier natuurlijk niet schelden ookal is het on stream 🙈
Jôh.. Sjon is paranoia geworden om de water/stroom en gasleidingen te vinden die ze in UTO 1 zo makkelijk kregen… voordeel is welm die gek spit inmiddels het hele terrein om, handig voor de nakomers als ze Sjon afgevoerd hebbenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:34 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Oh please die hebben ze drie dagen terug al gevonden.
Adriaan heeft hem gevonden toen hij hout aan het sprokkelen was met Jessie ...hij was erg uitgelaten tot hij zich bedacht of de eerste enveloppe nog wel in zijn kist zat ...neen dus.. Christel verdacht gelijk Adriaan en had nooit vermoed dat Mike erachter zou zitten ... John ging er geloof ik helemaal in mee ...quote:Op maandag 4 juni 2018 00:28 schreef TillyB het volgende:
Ze hangt er wat vreemd bij iddquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 00:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eusj stream 2 daar lijkt het bijna wel op maar ze ligt gewoon nog in dr blauwe mat
Zo te horen was ..piesen ze nu in een emmertje of panquote:Op maandag 4 juni 2018 00:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jessie moest trouwens een "grote bah".
Dan heb je de hoogtepunten wel weer gehad.
quote:Op maandag 4 juni 2018 00:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jessie moest trouwens een "grote bah".
Dan heb je de hoogtepunten wel weer gehad.
Het klettert goed in ieder gevalquote:Op maandag 4 juni 2018 00:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Zo te horen was ..piesen ze nu in een emmertje of panin het nieuw gemaakte toilet ..vandaar ook de vraag van Jessie waar nu de grote bah moest ...
grote bah? sorryquote:Op maandag 4 juni 2018 00:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Zo te horen was ..piesen ze nu in een emmertje of panin het nieuw gemaakte toilet ..vandaar ook de vraag van Jessie waar nu de grote bah moest ...
Ligt misschien aan de wind? SEH gaat daar 24/7 door weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:44 schreef Poesjuh het volgende:
Toch apart dat je overdag zoveel ambulances hoort rijden en savonds ineens niks
De wind komt daar maar van 1 kant tochquote:Op maandag 4 juni 2018 00:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de wind? SEH gaat daar 24/7 door weet ik uit ervaring.
Ohja, de Wet van Johnquote:Op maandag 4 juni 2018 00:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
De wind komt daar maar van 1 kant toch
Dat weet ik écht niet meer, vanmiddag ergens.quote:
ze ligt bijna op de vloerquote:Op maandag 4 juni 2018 00:48 schreef Poesjuh het volgende:
Christel is wakker en ligt te draaien in dr blauwe hangmat
Je hebt mazzel.quote:
Dan schrijf ik vanaf nu wel "grote poep"...quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan schrijf ik vanaf nu wel "grote poep"...
was nur de vraag om dat ik niet weest wat je bedoeltquote:Op maandag 4 juni 2018 00:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt mazzel.
https://forum.fok.nl/topic/2443414/10/25
Plassen en grote bah. Kan jij je lol weer op
Je kan het nu zelf wel invullen.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
was nur de vraag om dat ik niet weest wat je bedoelt
quote:Op maandag 4 juni 2018 00:49 schreef Poesjuh het volgende:
Dat is de klamboe die Jessie over christel en de hangmat heen heeft gedaan.....1 taak....
Heeft me al mijn engelengeduld weer gekost voor vandaagquote:
Of tweequote:Op maandag 4 juni 2018 00:53 schreef Poesjuh het volgende:
Ze slaapt idd prima ja dus strak plan als daar morgen een nieuwe naast komt liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |