Ja heel erg spooky gezicht, heb ook eerst goed zitten kijken of ik het wel goed zagquote:Op zondag 3 juni 2018 22:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja, gewoon eng.
[..]
Inderdaad...ze weet het niet meer en is het kwijt.
Huh? Waar dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
We hebben toch heel veel gemist op de streams. SBS zegt dat het er heftig aan toe gaat
Tuurlijk, waarom zou dat niet mogenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
Mogen ze medicatie zoals paracetamol meenemen?
Ja nee, heel heftig...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
We hebben toch heel veel gemist op de streams. SBS zegt dat het er heftig aan toe gaat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
denk niet dat ze medicatie mogen uitdelen aan elkaarquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
Geen idee.. persoonlijke medicatie welquote:Op zondag 3 juni 2018 23:02 schreef zonnebloem83 het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Aggie46 het volgende:
oh ja dat is natuurlijk zo. Sneu want ze beschermen echt goed tegen kou.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:59 schreef houdjemond het volgende:
Hagenesie; Mike had zo'n deken maar die was kapot snel afgepakt door de febo wegens gekraak. Was niet te doen.
Ja, zijn prima dingen ansichquote:Op zondag 3 juni 2018 23:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oh ja dat is natuurlijk zo. Sneu want ze beschermen echt goed tegen kou.
Ik heb ook wel eens op ongelijke grond geslapen en dat kan heel erg vervelend zijn... Maar die twee weken ben ik prima doorgekomen met paracetamol.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:05 schreef snetje het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Jessie zich verveeld...iedereen duikt zo snel mogelijk naar bed zodat het maar snel 9 juni is... het mag dan wel geen helder lichtje zijn maar ze komt bij mij tot nu toe gewoon over als ze is ...in tegenstelling tot Mike ..die is al veel te veel bezig met hoe hij bij de kijker over komt en favoriet kan worden ...neemt ook veel dingen over uit Utopia 1 zoals een Gio met de pittenzakken ...
Snuuuuuuuuuifquote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
Lekker praten met dat snot geslobber de hele tijd
Werken de pilletjes niet meer?...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
Lekker praten met dat snot geslobber de hele tijd
Ik had het over Christelquote:
Beetje zout water in je neus...ff wachtuh....snot weg.quote:
Denk het niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:10 schreef Yaksa het volgende:
Zou je ook met z'n tweeën in zo'n hangmat kennuh legguh?
Is ze al weer vergeten zekerquote:Op zondag 3 juni 2018 23:12 schreef mazaru het volgende:
Jessie gaat vanavond ook ergens anders slapen... maar ze weet nog niet waar
Zelfs al zou dat kunnen dan zou ze het niet doen. Ik zou het ook niet doen. Lig je de hele nacht met dat geslobber van snot in je oorquote:Op zondag 3 juni 2018 23:10 schreef Yaksa het volgende:
Zou je ook met z'n tweeën in zo'n hangmat kennuh legguh?
Die klamboe heeft op deze manier geen enkele zin ook.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:13 schreef snetje het volgende:
Christel heeft of niet goed geluisterd of ze neemt de raad van Mike niet aan ...het voeteneind lager dan je hoofd was beter volgens hem ..volgens mij ligt ze nog hetzelfde ...
Luisteren is een kunst die in ieder geval Jessie en John niet beheersenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:14 schreef Yaksa het volgende:
Blijft toch grappig zo'n gesprek tussen 2 doven.
Wat zeg je?
Huh?
Wat zeg je?
Oh?
Nu nog?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Mike fabriceert even een eigen filtersysteem
Ze zijn echt wat dovig , Jessie en Christel.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Luisteren is een kunst die in ieder geval Jessie en John niet beheersen
Jazeker. Zodat we nieh meer hoeffa te pompehquote:
Adriaan ook niet echt. Brandon kan wel echt luisteren en iemand uit laten praten. Goede eigenschapquote:Op zondag 3 juni 2018 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Luisteren is een kunst die in ieder geval Jessie en John niet beheersen
Dat heftig doet het mquote:Op zondag 3 juni 2018 23:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
was ff de filter testeh
sloot in Vaagh
.. tering racekak gelijk
"heftig ""
Die Mike...quote:Op zondag 3 juni 2018 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jazeker. Zodat we nieh meer hoeffa te pompeh
En het werkt nog ook, wat een pionier.quote:
Jah A3aan ook idd.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan ook niet echt. Brandon kan wel echt luisteren en iemand uit laten praten. Goede eigenschap
Bedelrondje nummer 2 inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef Poesjuh het volgende:
Nu staat Jessie bij hangmat nummer 2 sloom te doen en Mike wakker te houden
En dat voor zo'n jonge knulquote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah A3aan ook idd.
Ik vind Brandon oké, hij luistert en maakt dat zo af en toe best rake opmerkingen.
Laat het maar aan Mike over.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En het werkt nog ook, wat een pionier.
Ik zou gillend gek wordenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie kannie slapen.
Last van haar allergie en geen goed bed.
en dat is dan iemand die zegt dat ze gewoon is van altijd alleen te zijn NOT!quote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef kkka3 het volgende:
Jessie is nu al aan het zeiken dat ze straks niet kan slapen. Vermoeiend aandachtvragertje
Yep, best een slim gozertje denk ik, ondanks zijn gestuntel met die telefoon waardoor er 15 euro beltegoed verspeeld is.quote:
Ja, dat kwam er nog achteraan.quote:
Had ze daar zelf vantevoren geen rekening mee kunnen houden?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind dat Jessie betere medicijnen moet krijgen. Punt. Dit is niks zo.
Heeft hij dat gedaan?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, best een slim gozertje denk ik, ondanks zijn gestuntel met die telefoon waardoor er 15 euro beltegoed verspeeld is.
Dat was vast de spanning en groepsdrukquote:Op zondag 3 juni 2018 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep, best een slim gozertje denk ik, ondanks zijn gestuntel met die telefoon waardoor er 15 euro beltegoed verspeeld is.
Misschien wacht ze wel met slapen gaan totdat iedereen slaapt.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef kkka3 het volgende:
Jessie is nu al aan het zeiken dat ze straks niet kan slapen. Vermoeiend aandachtvragertje
Ja. Inlichtingen bellen en vragen naar "Boer John"quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ze daar zelf vantevoren geen rekening mee kunnen houden?
zieligquote:Op zondag 3 juni 2018 23:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind dat Jessie betere medicijnen moet krijgen. Punt. Dit is niks zo.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja. Inlichtingen bellen en vragen naar "Boer John"
-waar?
-weten we niet.
Niet erg aannemelijk hequote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misschien wacht ze wel met slapen gaan totdat iedereen slaapt.
Omdat ze niet iedereen wakker wil houden met haar geproest en gesnuif.
Kan ook hè.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-waar?
-weten we niet.
Zo jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-waar?
-weten we niet.
Dan gaat ze toch lekker naar huis.. Ja sorry hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar ik vind het nu wel zielig als ik haar zo hoor snuiven. Krijg het gewoon zelf er benauwd van
Ik vind haar irritant met haar aanstellerijquote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar ik vind het nu wel zielig als ik haar zo hoor snuiven. Krijg het gewoon zelf er benauwd van
En toen nog het wachtmuziekje van hoofdkantoor van de Jumbo.quote:
Yep eerst belde hij naar één of ander info nummer en vroeg naar het telefoonnummer van boer John. Hij wist alleen niet waar die woont en de mevrouw van het infonummer wist dat ook nietquote:
da's wel super domquote:Op zondag 3 juni 2018 23:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
-waar?
-weten we niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |