quote:
Musjesquote:Op maandag 4 juni 2018 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Over stelletjes gesproken: Ik hoop maar dat Allures terugleest: https://www.bd.nl/tilburg(...)tilburgers~a62291fc/
Leuk idee vind ik dat
och toch.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Over stelletjes gesproken: Ik hoop maar dat Allures terugleest: https://www.bd.nl/tilburg(...)tilburgers~a62291fc/
Leuk idee vind ik dat
quote:
Wat een zinquote:Op maandag 4 juni 2018 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wij gunnen je meer katers dan je klonen mag aanmaken
Ik ben te min voor'm.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij zoekt zelf nog iemand om behang mee af te steken
Liefquote:Op maandag 4 juni 2018 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
He, kut.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
LiefMaar 1 kater is genoeg. Geen openrelatieleef voor mij.
Zeur niet, jij bent nog te beroerd om met me te gamen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
En je houdt niet eens van kattenquote:Op maandag 4 juni 2018 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch waar ze wat atypische mensen die lastig te koppelen zijn wel proberen te matchen?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd comfy om the dateables te kijken.
FOK!Dating!quote:Op maandag 4 juni 2018 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch waar ze wat atypische mensen die lastig te koppelen zijn wel proberen te matchen?
Eigenlijk heel R&P opgeven. Quality television.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is toch waar ze wat atypische mensen die lastig te koppelen zijn wel proberen te matchen?
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja precies.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga ook maar inschrijven denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is niet voor Chads.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ga ook maar inschrijven denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |