moet je even een moderator vragen die willen dat voor jou wel doenquote:
Nee laat maar dan.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet je even een moderator vragen die willen dat voor jou wel doen
nee als er eentje komt of zoquote:
Maar doe je ook mee dan? Maakt het allemaal wel leukerquote:Op zondag 3 juni 2018 22:23 schreef I. het volgende:
Ik had wel gehoopt dat ik ingehaald zou zijn na bijna een dagje afwezigheid.
Veel te druk voorquote:Op zondag 3 juni 2018 22:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar doe je ook mee dan? Maakt het allemaal wel leuker
death note?quote:Op zondag 3 juni 2018 22:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam altijd aan de animatie: death note denkendat was dan ook een genie
Nooit gezien.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam altijd aan de animatie: death note denkendat was dan ook een genie
Dat probeer ik te vermijden.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Punten zal je toch wel pakken als je 's nachts actief bent
Ja is een animatie die ik jaren geleden heb gekeken op aanraden van iemand anders. Vond hem wel erg goedquote:
Staat op netflix top show misschien net iets teveel cultuur.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja is een animatie die ik jaren geleden heb gekeken op aanraden van iemand anders. Vond hem wel erg goed
Aaaah, manga.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja is een animatie die ik jaren geleden heb gekeken op aanraden van iemand anders. Vond hem wel erg goed
Kan dat laatste bevestigenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou goeierik..quote:
okquote:
Ja ze hebben er ook een serie van gemaakt maar die lijkt me dan weer niks.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat op netflix top show misschien net iets teveel cultuur.
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Film geen serie en valt inderdaad tegen.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ze hebben er ook een serie van gemaakt maar die lijkt me dan weer niks.
quote:
Hij was een beetje Walter White.quote:
SPOILER: SpoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:40 schreef I. het volgende:
SPOILER: SpoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik dacht was een serie die een flop bleek te zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Film geen serie en valt inderdaad tegen.
Ja tuurlijk was tof maar keek vaak in de nacht kon die tweede intro niet echt waarderenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht was een serie die een flop bleek te zijnfilm zou ik dan wel kunnen kijken. Ook al is die dan slecht
Had je de anime wel gekeken ?
moet je je aandacht verdelen tussen fok en vooremquote:
Totdat straks iedereen overstapt natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
moet je je aandacht verdelen tussen fok en voorem
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:56 schreef I. het volgende:
[..]
Bepaalde doelgroepen mogen hier wel blijven hoor
quote:
Daar ook een dodetopicspel met Bolke&Bolkequote:Op zondag 3 juni 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
moet je je aandacht verdelen tussen fok en voorem
Vegetariërs, veganisten en mensen die sportenquote:Op zondag 3 juni 2018 22:56 schreef I. het volgende:
[..]
Bepaalde doelgroepen mogen hier wel blijven hoor
danny en l. samen werken : www.voorem.fok.nlquote:
I is Danny in een back to the future situatie.quote:Op zondag 3 juni 2018 22:59 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
danny en l. samen werken : www.voorem.fok.nl
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I is Danny in een back to the future situatie.
quote:Op zondag 3 juni 2018 22:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar ook een dodetopicspel met Bolke&Bolke
godmiljaarquote:Op zondag 3 juni 2018 22:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vegetariërs, veganisten en mensen die sporten
ik sport ook, maar ik vind het niet leuk. Dat mag wel dan denk ik.quote:
wat is deze?quote:
sportenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke van de 3 maak jij je schuldig aan?
ik meestal welquote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik sport ook, maar ik vind het niet leuk. Dat mag wel dan denk ik.
Jij en de Zeehondenfluisteraar zijn altijd en overal welkomquote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik sport ook, maar ik vind het niet leuk. Dat mag wel dan denk ik.
hoop dat ie het tof heeft.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die is op vakantie. Zit nu misschien al in het vliegtuig
dan ga ik lekker in een citrusboomgaard kamperenquote:Op zondag 3 juni 2018 23:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij en de Zeehondenfluisteraar zijn altijd en overal welkom
Jeuh!quote:Op zondag 3 juni 2018 23:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij en de Zeehondenfluisteraar zijn altijd en overal welkom
Foto van Johnnie depp.quote:
had m niet herkend als je het niet gezegd had.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Foto van Johnnie depp.
Fans denken dat hij ziek is.
Zal wel druk zijn met een film ofzoquote:Op zondag 3 juni 2018 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Foto van Johnnie depp.
Fans denken dat hij ziek is.
damn die ziet er inderdaad slecht uitquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Olleke bolleke
Rubisolleke
Olleke bolleke
Knol!
Olleke bolleke
Rubisolleke
Olleke bolleke
Knol!
Olleke bolleke
Rubisolleke
Olleke bolleke
Knol!
Olleke bolleke
Rubisolleke
Olleke bolleke
Knol!
quote:
Altijd goed teken.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Het fust is leeg en het vlees is op!
Hoeveel glazen heb jij op ?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Het fust is leeg en het vlees is op!
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Haha nummer 30 bitchesssss
30. 0121 TheNightIsFullOfTerrors
Dit pakt niemand me meer af
ultravioletquote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke kleuren heb je nu in gedachten dan ?
http://voorem.nl/quote:Op zondag 3 juni 2018 23:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke kleuren heb je nu in gedachten dan ?
Die is ook naar.quote:
dankjequote:
Waarom sluit je html tag niet af volgens de broncode?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:36 schreef I. het volgende:
[..]
http://voorem.nl/
Zelfde kleuren als voorheen, maar nu ook verwerkt in de coming soon pagina. Die was net nogal donker.
Denk dat ik de kleuren niet veel meer ga veranderen, grijs / wit-tinten zijn juist wel nodig om de aandacht naar de content te trekken.
Ziet er strak uit zo. Maar ik mis de roze en paarsquote:Op zondag 3 juni 2018 23:36 schreef I. het volgende:
[..]
http://voorem.nl/
Zelfde kleuren als voorheen, maar nu ook verwerkt in de coming soon pagina. Die was net nogal donker.
Denk dat ik de kleuren niet veel meer ga veranderen, grijs / wit-tinten zijn juist wel nodig om de aandacht naar de content te trekken.
Luiheidquote:Op zondag 3 juni 2018 23:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Waarom sluit je html tag niet af volgens de broncode?
Wordt iets te extreem denk ikquote:Op zondag 3 juni 2018 23:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ziet er strak uit zo. Maar ik mis de roze en paars
sjakiegodquote:
Waarom kijk je die rampquote:Op zondag 3 juni 2018 23:39 schreef I. het volgende:
Wel mooi, Sanne Wallis heeft een marketeer te gast die grappiger is dan zij.
Nee, een voorem!quote:Op zondag 3 juni 2018 23:43 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Wat voor content komt erop? een forum?
Heb dit er via cli ingeramd, dus heb het ook wel een beetje over het hoofd gezienquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:43 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Wat voor content komt erop? een forum?
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hoor. Lekker simpele en neutrale kleuren zijn beter.
Ken ik nietquote:
oh ja datquote:
Kan ik mijn UN al pre-orderen?quote:
hell, soundos is grappiger dan zij end dat zegt allesquote:Op zondag 3 juni 2018 23:39 schreef I. het volgende:
Wel mooi, Sanne Wallis heeft een marketeer te gast die grappiger is dan zij.
Maandje, hoop ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:45 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Oke ben benieuwd, wanneer komt de MVP erop te staan?
Na 20 sec afgezet.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:47 schreef I. het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden als tester, dan krijg je vrij spel.
Ze doen een poging tot. Maar man man man wat is dat slecht.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na 20 sec afgezet.
ze doen bekende mensen na ofzo?
Binnenkort ram ik meer updates op die pagina, wel handig om even een centrale plek te hebben daarvoor.quote:
Hahaha Sanne was vroeger ook van kopspijkers toch?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hell, soundos is grappiger dan zij end dat zegt alles
Truequote:Op zondag 3 juni 2018 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hell, soundos is grappiger dan zij end dat zegt alles
Meld ik me gelijk aan.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:49 schreef I. het volgende:
Wss. dat ik daar ook een formuliertje in ram waar je je kunt aanmelden als tester.
Ja, toen was ze nog wel grappig, maar toen werd ze ook geholpen door goede tekstschrijvers. O.a. Owen Schumacher en Paul Grootquote:Op zondag 3 juni 2018 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahaha Sanne was vroeger ook van kopspijkers toch?
Ik zag laatst ook een promo van Foute vriendinnen en daarna "sterren" in therapie.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ze doen een poging tot. Maar man man man wat is dat slecht.
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:51 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
heb het antwoord gemist blijkbaar van wanneer de website live gaat
quote:
Ik zet de tv expres niet meer aan. Als ik ergens iets zie wat ik echt terug wil kijken, kijk ik 't wel op RTLXL ofzo. TV is echt bagger geworden idd.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook een promo van Foute vriendinnen en daarna "sterren" in therapie.
Erger en ergeer die bagger op tv.
Je therapie slaat aan he mooi om te zien.quote:Op zondag 3 juni 2018 23:52 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
en ik ben nog een betere mod dan tester dus geen zorgen
quote:Op zondag 3 juni 2018 23:52 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
oke nou ja ik wil wel testen als dat me modpriviliges geeft
Birsen Ba¨ar is een jonge Nederlands Turkse vrouw. Ze woont in Breda. Na jarenlange gesprekken met verschillende hulpverleners krijgt ze, op haar 21e, de diagnose autisme. Ze is opgelucht dat ze eindelijk weet waarom ze anders is, maar merkt al gauw dat de verwachtingen van mensen niet veranderen. Sindsdien zet ze zich in autisme bespreekbaar te maken. Ze geeft presentaties over autisme, treedt op in praatprogramma's en heeft twee boeken geschreven 'Ik wil niet meer onzichtbaar zijn', en 'De jungle van autisme'.quote:
Tijdens een ontgroeningskwartaal?quote:Op zondag 3 juni 2018 23:53 schreef I. het volgende:
[..]Wellicht.
Mod-privileges moeten uiteraard ook getest worden.
Een soort Soundosquote:Op zondag 3 juni 2018 23:53 schreef I. het volgende:
[..]
Birsen Ba¨ar is een jonge Nederlands Turkse vrouw. Ze woont in Breda. Na jarenlange gesprekken met verschillende hulpverleners krijgt ze, op haar 21e, de diagnose autisme. Ze is opgelucht dat ze eindelijk weet waarom ze anders is, maar merkt al gauw dat de verwachtingen van mensen niet veranderen. Sindsdien zet ze zich in autisme bespreekbaar te maken. Ze geeft presentaties over autisme, treedt op in praatprogramma's en heeft twee boeken geschreven 'Ik wil niet meer onzichtbaar zijn', en 'De jungle van autisme'.
"Het moet wel iemand zijn die in Nederland woont, want ik heb geen zin om iemand te importeren. Da's teveel gedoe."quote:
Hoort erbijquote:Op zondag 3 juni 2018 23:59 schreef I. het volgende:
[..]
ZekerHeb er wel koppijn aan overgehouden, dat dan weer wel.
Heb ik ook altijd als ik bij mijn ouders ben. Blij dat ik ben gegaan maar nog meer als ik weer thuis benquote:
kan welquote:Op zondag 3 juni 2018 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahaha Sanne was vroeger ook van kopspijkers toch?
Ja ik ook. Zo'n ritje naar huis is dan wel lekker rustgevend opeens.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik bij mijn ouders ben. Blij dat ik ben gegaan maar nog meer als ik weer thuis ben
Hoe gaat 't met je app? Nog mee bezig geweest?quote:Op maandag 4 juni 2018 00:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan wel
dat keken mijn ouders altijd maar kan mij alleen de hamer nog herinneren
Haha ja precies dat. Zolang je maar weer terug thuis bentquote:Op maandag 4 juni 2018 00:07 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zo'n ritje naar huis is dan wel lekker rustgevend opeens.
Preciesquote:Op maandag 4 juni 2018 00:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja precies dat. Zolang je maar weer terug thuis bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |