Yes dat leek mij ookquote:Op zondag 3 juni 2018 18:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
DAT LIJKT ME LOGISCH ALS JE HET NIET KAN VERPLAATSEN HE
Niet op commando kunnen plassenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen
Maar hoef alleen niet te plassen
Die heeft ze schijnbaar niet.quote:
Had ik laatst ook toen ik mijn neefje ging ophalen van de peuterspeelzaalquote:
Ik kan altijd plassenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is best wel vreemd hoor, hoe wek je dat op als je totaal niet moet?
Huh wat?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had ik laatst ook toen ik mijn neefje ging ophalen van de peuterspeelzaal. Totdat ik iemand een tekening zag maken en zijn naam erop schreef
Wilde ik net zeggen. Welk levend wezen gaat slapen op zijn/haar rug? Je ligt toch altijd op je zijquote:Op zondag 3 juni 2018 18:59 schreef Catkiller het volgende:
Zou sowieso iemand die op haar rug kan slapen niet vertrouwen.
Ik ga niet voor haar eten maken. Zij zou voor mij eten maken. Ze mag blij zijn dat ik uit coulantie haar nog laat slapen. Maar ben flink pissedquote:
Waarom slaapt ze?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ga niet voor haar eten maken. Zij zou voor mij eten maken. Ze mag blij zijn dat ik uit coulantie haar nog laat slapen. Maar ben flink pissed
Ben je haar ijs aan het eten?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ga niet voor haar eten maken. Zij zou voor mij eten maken. Ze mag blij zijn dat ik uit coulantie haar nog laat slapen. Maar ben flink pissed
als jij nu gekookt had zou je alles voor je doen vannachtquote:Op zondag 3 juni 2018 19:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
ga haar helpen lapswansquote:Op zondag 3 juni 2018 19:02 schreef Azpilicueta het volgende:
HOLY SHIT, eerste wat ze zegt was: 'zal ik maar beginnen met bakken'. Ze is echt #GOALS
Wss is ze toch weer te moe en heeft ze last van hoofdpijnquote:Op zondag 3 juni 2018 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als jij nu gekookt had zou je alles voor je doen vannacht
Gemiste kans maat
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is geen gimmick. Ik was legit liever Fifa gaan spelen. Al heb ik Fifa wel meegenomen maar haar wifi is matig. Dus de verbinding is kutquote:Op zondag 3 juni 2018 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is gewoon beetje vreemd als je continu roept dat je helaas naar je vriendin gaat en je totaal geen zin in hebt bla bla...
Als dat je gimmick is, prima maar treurige gimmick dan.
Zij heeft net geslapen, dat beseft ze gewoon daarom schiet ze direct in gogo modus.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu snap ik wel dat je single bent en azpu het binnenkort weer is
Het gaat niet om wat je wil maar wat je doet.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is geen gimmick. Ik was legit liever Fifa gaan spelen. Al heb ik Fifa wel meegenomen maar haar wifi is matig. Dus de verbinding is kut
De enige manier waarop ik ooit nog single word is wanneer ik het uitmaak. Tot die tijd blijf ik voorzienquote:Op zondag 3 juni 2018 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu snap ik wel dat je single bent en azpu het binnenkort weer is
ze zal het wel nodig hebben gehadquote:Op zondag 3 juni 2018 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zij heeft net geslapen, dat beseft ze gewoon daarom schiet ze direct in gogo modus.
Ik doe nu niks. Ja, beetje chillen en serie kijken op de Xbox. Zij staat nu in de keukenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je wil maar wat je doet.
Ze weet dat ze verkeerd zat en probeert het op deze wijze gelijk goed te maken. Dat waardeer ik wel aan haarquote:Op zondag 3 juni 2018 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zij heeft net geslapen, dat beseft ze gewoon daarom schiet ze direct in gogo modus.
Ja, maar daarom geen noodzaak om te helpen.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ze weet dat ze verkeerd zat en probeert het op deze wijze gelijk goed te maken. Dat waardeer ik wel aan haar
gaat dit nog over etenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Een beetje Chinees is al voor 10 euro klaar.
Met je katten?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Zin in hapjes eten met onweer en leuke film en knussig
Niet perse nee. Sowieso verliest mn harenkat nu echt kei veel haar met dit weerquote:
Dat is de prijs inclusief je eigen huisdier zekerquote:Op zondag 3 juni 2018 19:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Een beetje Chinees is al voor 10 euro klaar.
quote:Op zondag 3 juni 2018 19:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is alweer zo lang geleden kameraad
Zucht. Ik snap nu waarom je vriendin zo doet.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is de prijs inclusief je eigen huisdier zeker
Wat bedoel je met 'zo doet'? Want ze is nu eten aan het koken. Zoals het hoortquote:Op zondag 3 juni 2018 19:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zucht. Ik snap nu waarom je vriendin zo doet.
Zag laatst zo'n handschoen voorbij komen op FB, is dat iets?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet perse nee. Sowieso verliest mn harenkat nu echt kei veel haar met dit weermoet echt goede borstel kopen
Mooie tijd was dat maar ben blij dat ik hem lang geleden heb los kunnen laten.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:12 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]herinner het me als de dag van gister
Ik zag ook zo'n ding die je in je mond doet en dan gaat likkenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n handschoen voorbij komen op FB, is dat iets?
Voor zover ik weet eenmalig. En betaald. Even voor de goede orde mocht je aan die onbetaalde pizza's refererenquote:
Nee, misschien voor oppervlakkige haren wel maar van winter > zomer of andersom is niet oppervlakkig en is echt ondervacht enzoquote:Op zondag 3 juni 2018 19:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zag laatst zo'n handschoen voorbij komen op FB, is dat iets?
Boeit niemand watquote:Op zondag 3 juni 2018 19:15 schreef Vasion het volgende:
KLB / VBLers die er met ONZE prijzen vandoor gaan
Wel tragisch dat hierover een topic geopend moest worden
whutquote:Op zondag 3 juni 2018 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag ook zo'n ding die je in je mond doet en dan gaat likken
281 views, upcoming topic. Over tien jaar zal er teruggeblikt worden naar dit topic. Net als Zwarte Piet-discussie in 2009 door die blonde meid bij Pauw.quote:
Is niet zo gek als je in ieder topic die link dumptquote:Op zondag 3 juni 2018 19:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
281 views, upcoming topic. Over tien jaar zal er teruggeblikt worden naar dit topic. Net als Zwarte Piet-discussie in 2009 door die blonde meid bij Pauw.
Zeg dat welquote:Op zondag 3 juni 2018 19:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat maar ben blij dat ik hem lang geleden heb los kunnen laten.
Oh ja die dikke plakken haar kan dat zijn tochquote:Op zondag 3 juni 2018 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, misschien voor oppervlakkige haren wel maar van winter > zomer of andersom is niet oppervlakkig en is echt ondervacht enzo
Heb wel vreemdere dingen gezien hier in KLB sc. Alleen al de laatste paar maanden staat bol van krankzinnigheidquote:
Teveel borstelen is ook weer niet goed, want dan stimuleer je de aanmaak van nieuwe haren.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet perse nee. Sowieso verliest mn harenkat nu echt kei veel haar met dit weermoet echt goede borstel kopen
Watquote:Op zondag 3 juni 2018 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag ook zo'n ding die je in je mond doet en dan gaat likken
Als je eens wist waar ik de dag van vandaag allemaal een note voor krijg dan durf je nooit meer een post te zetten vriendquote:Op zondag 3 juni 2018 19:18 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Alleen jammer dat ik een note kreeg omdat ik in een WGR topic aan je vroeg of je niet een baantje voor hem kon fixen
Uh weeniequote:Op zondag 3 juni 2018 19:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja die dikke plakken haar kan dat zijn toch
Te veel is nooit goed toch, daarom te veelquote:Op zondag 3 juni 2018 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Teveel borstelen is ook weer niet goed, want dan stimuleer je de aanmaak van nieuwe haren.
En dan vraag je haar kat zeker ook met je mee te gaan als date naar de eftelingquote:Op zondag 3 juni 2018 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Teveel borstelen is ook weer niet goed, want dan stimuleer je de aanmaak van nieuwe haren.
Is het zo erg?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je eens wist waar ik de dag van vandaag allemaal een note voor krijg dan durf je nooit meer een post te zetten vriend
Nee, maar een Efteling-date met Crack_ lijkt me wel leuk hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 19:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dan vraag je haar kat zeker ook met je mee te gaan als date naar de efteling
Oh ja de kat van mijn ex die had dan altijd van die hele plakken haar die ze moest wegknippen :squote:
Erger. Maar buiten dat is het altijd prima vertoeven hier in KLB. Het helpt wel als je een beetje goed in de groep ligt zoals ikquote:
Zijn dat niet gewoon klitten?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja de kat van mijn ex die had dan altijd van die hele plakken haar die ze moest wegknippen :s
Dat lijkt mij ook leukquote:Op zondag 3 juni 2018 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, maar een Efteling-date met Crack_ lijkt me wel leuk hoor
Doel je nu op een kwestie met crewleden?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb wel vreemdere dingen gezien hier in KLB sc. Alleen al de laatste paar maanden staat bol van krankzinnigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |