Jij bent gewoon jaloers dat ik niet achter jou aan hobbel.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hobbelt gewoon overal achteraan.
Jouw relatie met Samzz is pas hobbelig.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hobbelt gewoon overal achteraan.
Ben inmiddels afgeknaptquote:Op zondag 3 juni 2018 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat ik niet achter jou aan hobbel.
Ettopettoquote:Op zondag 3 juni 2018 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
samzz, gloeiende morgenster, brenger van allerhande zaligheden en genot
quote:Op zondag 3 juni 2018 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
samzz, gloeiende morgenster, brenger van allerhande zaligheden en genot
Als een Belg dat zegt dan doe ik dat. Ik heb namelijk ook de Belgische nationaliteit, naast mijn Nederlandsche. Zonder bank. Juist. Zonder bank. En geen zonnebank!quote:
Nooit. Jij en ik zijn een.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, laatst noemde hij mij al een larve
Leuk verhaal weer, Nielsquote:Op zondag 3 juni 2018 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ouderdom van boekjes zegt niet zoveel, eerder of ze volledig zijn. Zeker boeken met gravures zijn in de loop der tijd gesloopt... je moet ze de kost geven die de boeken helemaal leegknippen... eeuwig zonde.
Complete druk, d.w.z. alle gravures in tact, betekent een hogere prijs.
Druk met enkele missende gravures: haal er maar alvast 50% vanaf.
Oh ik dacht gewoon dat je me haatte.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel maar die vergelijking zou minder grappig zijn.
Die rechter lijkt op hermannquote:
Niemand komt ook aan mijn eten.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ja, heel goed, ... maar: dan mag je dus ook niet sharen.
Waarom in Emmen?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nooit. Jij en ik zijn een.
Fijn dat we gaan meeten in Emmen, en daarna gaan belletje trekken
Natuurlijk, ik ben een echte soldaat van KLB SC. Niet caren is ons devies.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar. Jij wel?
Devies, dat is die goeie 'vies' zeker, of niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben een echte soldaat van KLB SC. Niet caren is ons devies.
quote:Op zondag 3 juni 2018 18:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat we eerst gaan BBQ'en met ama
neuhquote:Op zondag 3 juni 2018 18:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Misschien komt er wel aan iemand aan je huisje...
zoietsquote:Op zondag 3 juni 2018 18:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Devies, dat is die goeie 'vies' zeker, of niet?
Wel slim, zo kan je ook nooit geraakt worden.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben een echte soldaat van KLB SC. Niet caren is ons devies.
Ik ben bulletproof baby.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel slim, zo kan je ook nooit geraakt worden.
sgoe, wel aardiger doen tegen Samzz dan.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als de oorlog komt,
En als ik dan moet schuilen,
Mag ik dan bij jou?
Pardon?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
sgoe, wel aardiger doen tegen Samzz dan.
Ik doe niks verkeerd vetklepquote:Op zondag 3 juni 2018 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
DAT JE DAN WEL AARDIGER TEGEN SAMZZ MOET DOEN
doof ofzo
Onze band kan dit nog wel hebben. Ik vind het naar wat er tussen jullie is gebeurd tho.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Pas nou op. Dit is een oneerlijke strijd die je op het punt staat te voeren
Lekker jankenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van je dat je me probeert te beschermen tegen die grote boze profquote:Op zondag 3 juni 2018 18:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt hè doen alsof het een eerlijke oorlog is en dan als het niet te winnen valt komen ze met het gifgas aanquote:Op zondag 3 juni 2018 18:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 3 juni 2018 18:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de perfecte man.
Precies. VK is zo'n ventje die aanstuurt op een 1 op 1 en wanneer hij het dreigt te verliezen aankomt met 10 van zijn vriendjesquote:Op zondag 3 juni 2018 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè doen alsof het een eerlijke oorlog is en dan als het niet te winnen valt komen ze met het gifgas aan
Ik verwacht geen streken zoals Haags dat doet, dat is wel echt vuil.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè doen alsof het een eerlijke oorlog is en dan als het niet te winnen valt komen ze met het gifgas aan
quote:Op zondag 3 juni 2018 18:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Precies. VK is zo'n ventje die aanstuurt op een 1 op 1 en wanneer hij het dreigt te verliezen aankomt met 10 van zijn vriendjes
Maar hij is een vechtmeester met een bruine band.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Precies. VK is zo'n ventje die aanstuurt op een 1 op 1 en wanneer hij het dreigt te verliezen aankomt met 10 van zijn vriendjes
Hij kan rollenbollen op matten met andere lichtgewichten. Whoop-die-dooquote:Op zondag 3 juni 2018 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar hij is een vechtmeester met een bruine band.
Denk je dat je hem aankan?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij kan rollenbollen op matten met andere lichtgewichten. Whoop-die-doo
quote:Op zondag 3 juni 2018 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie zou je graag uit je gezichtsveld hebben?e
oh chillaxquote:
Geweld is nooit de oplossing, Profquote:Op zondag 3 juni 2018 18:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk een keer getest moeten worden.
als je daarvoor geweld nodig hebt dan ben je niet echt sterk mentaalquote:Op zondag 3 juni 2018 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms wel, soms moet er gemat worden om duidelijkheid te scheppen.
Ik ga even verder serie kijken vriend. Pas je op?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms wel, soms moet er gemat worden om duidelijkheid te scheppen.
Crash?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Ben sinds twee uur aan het werk en net om zes al mn werk verloren, kut school, kut computers, KUT
quote:Op zondag 3 juni 2018 18:31 schreef Azpilicueta het volgende:
De bitch gaat gvd slapen ipv eten voor mij te maken.
Jupquote:
nergens op usb nog staan of zo?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:32 schreef Crack_ het volgende:
En als ik iemand in elkaar kon slaan en dan mn werk van vandaag weer terughad zou ik het ook doen
Waarom slaapt ze om half 7, doe even normaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:31 schreef Azpilicueta het volgende:
De bitch gaat gvd slapen ipv eten voor mij te maken. Vrouwen, je hebt er echt helemaal niks aan
wel waar ik was tot ik vandaag begon ja, maar dan ben ik alsnog paar uur kwijtquote:
Hou je niet van dutjes? Ik vind dat zelf echt heerlijk man, misschien half zeven al iets te laat maar weeniequote:Op zondag 3 juni 2018 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom slaapt ze om half 7, doe even normaal.
De vraag moet zijn; waarom kan je zelf geen vreten maken, luie donder.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wow... super zuur wel...quote:Op zondag 3 juni 2018 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel waar ik was tot ik vandaag begon ja, maar dan ben ik alsnog paar uur kwijt
Jawel, ben echt benieuwd wie jij totaal niet moet.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]laten we dit vooral niet doen
[..]
oh chillaxwas ook wel nodig vond ik
ditquote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vraag moet zijn; waarom kan je zelf geen vreten maken, luie donder.
Graag gedaan.
Powernapje. Niet iedereen is mentaal net zo sterk als wij Profquote:Op zondag 3 juni 2018 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben wel eens om half acht in slaap gevallenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je niet van dutjes? Ik vind dat zelf echt heerlijk man, misschien half zeven al iets te laat maar weenie
ja want nu ben ik echt fucking mad en boos en als ik nu begin dan word ik nog bozer WANT DIT HEB IK ALLEMAAL AL GEDAANquote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wow... super zuur wel...
en nu? Morgen opnieuw beginnen?
daar is zij voor. Ieder z'n rol binnen een relatiequote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik ben geen vrouw en maak dus geen eten. Simpelquote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan.
afstand nemen inderdaad... in ieder geval vanavond... want nu is alles rukquote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja want nu ben ik echt fucking mad en boos en als ik nu begin dan word ik nog bozer WANT DIT HEB IK ALLEMAAL AL GEDAAN![]()
![]()
Nee joh, is toch zonde gek. Vind dat voor oude mensen. Tenzij je nachtdienst ofzo moet draaien of weet ik het, maar zomaar random slapen?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je niet van dutjes? Ik vind dat zelf echt heerlijk man, misschien half zeven al iets te laat maar weenie
Morty snapt het tenminstequote:Op zondag 3 juni 2018 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar is zij voor. Ieder z'n rol binnen een relatie
Doet vast geen IF, jammer.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Powernapje. Niet iedereen is mentaal net zo sterk als wij Prof
Daar gaat dit niet om hoor. Er zijn niet veel mensen die ik totaal niet moet, wel wat mensen die ik irritant vind/niks vind toevoegen dus geen zin om dan steeds te lezenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, ben echt benieuwd wie jij totaal niet moet.
Hij speelt de rol van Onslow wel erg goed.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar is zij voor. Ieder z'n rol binnen een relatie
ik ook wel eens om 2 uur 's middags, maar is niet gebruikelijkquote:Op zondag 3 juni 2018 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel eens om half acht in slaap gevallen.
En wie draagt de zware tassen altijd? Juist...quote:Op zondag 3 juni 2018 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof zij een lamp gaat verwisselen of het vuilnis buiten zet
Ja oke, maar aan wie stoor jij je dan zo nu en dan, degene haat je niet, maar vind je gewoon redelijk irritant?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar gaat dit niet om hoor. Er zijn niet veel mensen die ik totaal niet moet, wel wat mensen die ik irritant vind/niks vind toevoegen dus geen zin om dan steeds te lezenmeer dan dat is het niet en bedoel het ook niet kut ofzo want iedereen is anders en de wereld is niet voor mij gemaakt blablabla
Ja precies, maar het met rust laten is ook moeilijk. Dus maar fokquote:Op zondag 3 juni 2018 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
afstand nemen inderdaad... in ieder geval vanavond... want nu is alles ruk
Ik vind ergens van genieten niet zondequote:Op zondag 3 juni 2018 18:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee joh, is toch zonde gek. Vind dat voor oude mensen. Tenzij je nachtdienst ofzo moet draaien of weet ik het, maar zomaar random slapen?
Gisteren besteldquote:Op zondag 3 juni 2018 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook wel eens om 2 uur 's middags, maar is niet gebruikelijk
heb je je cappie
Soms moet je niet te moeilijk doen.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:35 schreef Azpilicueta het volgende:
Nja, dan ga ik maar ijs nemen als avondeten. Ook goed
genoeg mensen maar waarom zou ik namen noemenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja oke, maar aan wie stoor jij je dan zo nu en dan, degene haat je niet, maar vind je gewoon redelijk irritant?
taartquote:Op zondag 3 juni 2018 18:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb 3 keuzes nu. Doritos, ijs of taart als avondeten
Ooooh, in winkel langsgeweest maar niet meteen gekocht? heueue en nu wachten heeueuequote:
Ijs is de makkelijkste optie en past goed bij het kijken van een seriequote:Op zondag 3 juni 2018 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Soms moet je niet te moeilijk doen.
Ja, dat laatste, daar teken ik voor. Beetje opschudding. Misschien noem je mij wel, ben ook best wel negatief.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
genoeg mensen maar waarom zou ik namen noemenhet is prima zo hoor, enige risico wat je loopt is dat mensen zich aangevallen voelen/rot gaan voelen/rot gaan doen tegen mij en zo bedoel ik het gewoon niet
Wat voor 'n ijs dan.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ijs is de makkelijkste optie en past goed bij het kijken van een serie
De kleuren die ik wilde hebben ze niet op voorraadquote:Op zondag 3 juni 2018 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, in winkel langsgeweest maar niet meteen gekocht? heueue en nu wachten heeueue
Zal ik haar ijs opeten? Dan leert ze het gelijk af om ongevraagd in slaap te vallenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
En dan alles opeten zodat ze zelf niets heeft
Een complete taart is best een opgave.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
En dan alles opeten zodat ze zelf niets heeft
*IJs.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ijs is de makkelijkste optie en past goed bij het kijken van een serie
Ja wie weetquote:Op zondag 3 juni 2018 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat laatste, daar teken ik voor. Beetje opschudding. Misschien noem je mij wel, ben ook best wel negatief.
Ik heb jou echt nog nooit iets leuks over je vriendin horen zeggen. Waarom is dat eigenlijk?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zal ik haar ijs opeten? Dan leert ze het gelijk af om ongevraagd in slaap te vallen
Er is niks leuks over te vertellenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou echt nog nooit iets leuks over je vriendin horen zeggen. Waarom is dat eigenlijk?
Is grappig toch, hoe debieler hier mensen op hem reageren hoelanger hij er mee door gaat enzoquote:Op zondag 3 juni 2018 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou echt nog nooit iets leuks over je vriendin horen zeggen. Waarom is dat eigenlijk?
Ah, Azpi staat op de lijst.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is grappig toch, hoe debieler hier mensen op hem reageren hoelanger hij er mee door gaat enzo
trut sukkel wijfquote:
quote:
En dan vind je het stoer of zo? Om haar hier zwart te maken en te doen alsof ze een of andere achterlijke zeug is?quote:
Ben gewoon benieuwd naar je lijstje van users die je liever kwijt dan rijk bent.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trut sukkel wijf
zo
[..]wtf man
Je maakt het nu echt al zo veel groter
hngg kakkenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan vind je het stoer of zo? Om haar hier zwart te maken en te doen alsof ze een of andere achterlijke zeug is?
Newsflash, jij loopt ermee. Je zet jezelf te kakken.
Alles voor reactiesquote:Op zondag 3 juni 2018 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is grappig toch, hoe debieler hier mensen op hem reageren hoelanger hij er mee door gaat enzo
Oh daar ben ik goed in, waar moet ik op reageren?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik sta alleen op to-do lijstjes, niet op negeerlijsten
Kan me niet herinneren dat ik vroeg naar je mening? Lolquote:Op zondag 3 juni 2018 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan vind je het stoer of zo? Om haar hier zwart te maken en te doen alsof ze een of andere achterlijke zeug is?
Hopelijk luchte het opquote:Op zondag 3 juni 2018 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trut sukkel wijf
zo
[..]wtf man
Je maakt het nu echt al zo veel groter
Had een post van mij kunnen zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 18:37 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb 3 keuzes nu. Doritos, ijs of taart als avondeten
Oh die krijg je gewoon.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik vroeg naar je mening? Lol
Hier is mn lijstje:quote:Op zondag 3 juni 2018 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd naar je lijstje van users die je liever kwijt dan rijk bent.
Sowquote:Op zondag 3 juni 2018 18:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik vroeg naar je mening? Lol
shotsquote:Op zondag 3 juni 2018 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige dat ik wil zijn namen, dat verhaaltje er omheen is leuk en aardig maar het gaat om de harde cijfers.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier is mn lijstje:
-
-
-
-
-
Maar dat zei ik geloof ik net al, ben ze ook niet liever kwijt dan rijk want ook nog een keer; wereld is niet voor mij, andere mensen vinden het wel leuk BLABLABLA diversiteit in mensen is fucking nice, maar dan is alsnog niet iedereen mijn type mens, heb alleen niet altijd even zin om mn tijd ermee te doen met shit lezen enzo en thats it.
Weenie hoe ik dit op nog meer verschillende manieren kan uitleggen
Zieke disquote:Op zondag 3 juni 2018 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie, jij? Stuur me titpicsquote:
jij bent nergens goed inquote:Op zondag 3 juni 2018 18:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh daar ben ik goed in, waar moet ik op reageren?
Hoe ben jij door mijn muur heen gekomen? :squote:Op zondag 3 juni 2018 18:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wij zijn ook twee zielen die met elkaar verbonden zijn
ohshit, pfieuwquote:Op zondag 3 juni 2018 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopelijk luchte het op.
Het is wel crewbash. Maar ik zie het door de vingers.
Dikke crewbash dit hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier is mn lijstje:
- haags_kwartiertje
- Samzz
- Amarantha
- Vanillekwark
- hugecooll
Even DM'en.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie, jij? Stuur me titpics
[..]
jij bent nergens goed in
alsjebliiieft
Hoe heb jij een muur, je bent hartstikke toegankelijk.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe ben jij door mijn muur heen gekomen? :s
Ik ben 1 van de weinige normale personen hier, net als jij. Dat schept een onderlinge bandquote:Op zondag 3 juni 2018 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe ben jij door mijn muur heen gekomen? :s
Okay, 1 5 8 10quote:Op zondag 3 juni 2018 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het enige dat ik wil zijn namen, dat verhaaltje er omheen is leuk en aardig maar het gaat om de harde cijfers.
Op een forum wel jaquote:Op zondag 3 juni 2018 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe heb jij een muur, je bent hartstikke toegankelijk.
Om echt bij zosk te komen moet je van goede huize komenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe heb jij een muur, je bent hartstikke toegankelijk.
yes in niet-goed zijn hahahahaquote:
En jij de mijnequote:Op zondag 3 juni 2018 18:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent mijn #1 op dit forum hoor.
Dat zeg je tegen elk wijf kutbelgquote:Op zondag 3 juni 2018 18:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent mijn #1 op dit forum hoor.
je kunt ook taart etenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes in niet-goed zijn hahahaha
ik ga die champignonshit met pasta eten en tonijn trouwens, heb er echt geen zin in maar moet nu toch wel op he
Haal wegquote:Op zondag 3 juni 2018 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet dat dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niks leuks te zeggen over haar.
Ah vandaar, thxquote:Op zondag 3 juni 2018 18:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige normale personen hier, net als jij. Dat schept een onderlinge band
beter dan zo'n slijmjurk die alleen nog maar over z'n geweldige chickie of boy kan pratenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niks leuks te zeggen over haar.
Daar heb ik vrede mee, bedankt. Zie je doet me niets hahahaquote:Op zondag 3 juni 2018 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes in niet-goed zijn hahahaha
ik ga die champignonshit met pasta eten en tonijn trouwens, heb er echt geen zin in maar moet nu toch wel op he
Zo ben ik nou eenmaal, en ik vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 18:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niet zo ordinair Zosk, en ja, maar ben er niet trots op als man..
Koekkoekquote:Op zondag 3 juni 2018 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan zo'n slijmjurk die alleen nog maar over z'n geweldige chickie of boy kan praten
ik moet zo langs ah to goquote:Op zondag 3 juni 2018 18:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee, bedankt. Zie je doet me niets hahaha
Lekker, ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb geen zin om te eten en heb niets in huis en wil niet bestellen
Ja wat een middenweg is er niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beter dan zo'n slijmjurk die alleen nog maar over z'n geweldige chickie of boy kan praten
Niets in huis, niks!? Ook geen eitje of kaas of boterhammen? Tostiiiquote:Op zondag 3 juni 2018 18:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb ik vrede mee, bedankt. Zie je doet me niets hahaha
Lekker, ik weet nog niet wat ik ga eten. Heb geen zin om te eten en heb niets in huis en wil niet bestellen
Mijn hoofdpijn.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
En als je zou moeten klagen, waarover zou dat dan zijn?
Jawel heb brood en beleg en ook nog dingen in de vriezer maar ik heb daar geen zin in en daarom niksquote:Op zondag 3 juni 2018 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niets in huis, niks!? Ook geen eitje of kaas of boterhammen? Tostiii
Das waar Zosk.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal, en ik vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn
oh, ga joint roken dan krijg je hongerquote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel heb brood en beleg en ook nog dingen in de vriezer maar ik heb daar geen zin in en daarom niks
Hou overal wel een beetje vanquote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Das waar Zosk.
Hou je van tieten? Als ik moest kiezen tussen tieten, kop, of billen, ben ik zelf wel een persoonlijkheids-man.
Billen, altijd billenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Das waar Zosk.
Hou je van tieten? Als ik moest kiezen tussen tieten, kop, of billen, ben ik zelf wel een persoonlijkheids-man.
Die Crack mag een hoop mensen niet he, maar namen wil ze niet noemen. Wat vind je daar nou van?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in klb sc gaan we altijd voluit
Dat laffe tussenin gedoe kennen we niet
Euhm..quote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Voor straf zou ik haar anti conceptie moeten vervangen voor paracetamol
Je wil graag kinderen? :Squote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Omdat het een straf is om zwanger van jou te worden ik snap hemquote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Ja maar ben hier toch makkelijker aan te spreken dan irl ;squote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je in het echt precies hetzelfde bent.
Prof wil je dit aub niet doen, dit is echt precies wat ik bedoel en ik heb hier geen zin in. Dankjewelquote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die Crack mag een hoop mensen niet he, maar namen wil ze niet noemen. Wat vind je daar nou van?
ik praat maar niet meer tegen haar want ik sta sws boven aan die lijstquote:Op zondag 3 juni 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die Crack mag een hoop mensen niet he, maar namen wil ze niet noemen. Wat vind je daar nou van?
Iemand zoals haar heb je nooit alleen dus het kan dan net zo goed het kindje van de buurman zijnquote:
Omdat je niet buiten komt?quote:Op zondag 3 juni 2018 18:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ben hier toch makkelijker aan te spreken dan irl ;s
Mezelf denk ik danquote:Op zondag 3 juni 2018 18:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar, wat het meest? Toe maar, wees open naar ons toe.
quote:Op zondag 3 juni 2018 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik praat maar niet meer tegen haar want ik sta sws boven aan die lijst
Dit verklaart een hoop, weer een naam te pakken.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prof wil je dit aub niet doen, dit is echt precies wat ik bedoel en ik heb hier geen zin in. Dankjewel
Nou...quote:Op zondag 3 juni 2018 18:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het een straf is om zwanger van jou te worden ik snap hem
Hij zou stoommachinist moeten worden. Hij stookt goed vuur.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prof wil je dit aub niet doen, dit is echt precies wat ik bedoel en ik heb hier geen zin in. Dankjewel
Ok, ik vind je echt fucking irritant doen manquote:Op zondag 3 juni 2018 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Dit verklaart een hoop, weer een naam te pakken.
Echt heel fijnquote:Op zondag 3 juni 2018 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zou stoommachinist moeten worden. Hij stookt goed vuur.
De top 3 is bekend, maar inmiddels gaat het al 4 pagina's lang over haar denkbeeldige lijst die niemand echt wat interesseert. Kunnen we het niet hebben over voetbal ofzoquote:Op zondag 3 juni 2018 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Dit verklaart een hoop, weer een naam te pakken.
Haha koekkoek profquote:Op zondag 3 juni 2018 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, ik vind je echt fucking irritant doen manik vraag het gewoon aardig dus rot op
Ja dat bedoelde ik ook maar hij vindt dat hartstikke leuk en grappig dus primaquote:
Voetbal ligt op zijn gat, WK duurt nog eventjes.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De top 3 is bekend, maar inmiddels gaat het al 4 pagina's lang over haar denkbeeldige lijst die niemand echt wat interesseert. Kunnen we het niet hebben over voetbal ofzo
Gewoon bang dat ie bovenaan de lijst staat.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook maar hij vindt dat hartstikke leuk en grappig dus prima
Kunnen we het er nog wel over hebben. Alles is beter dan ditquote:Op zondag 3 juni 2018 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voetbal ligt op zijn gat, WK duurt nog eventjes.
Dat is slecht voor mijn knieën en ik vind hardlopen saai hallo zegquote:Op zondag 3 juni 2018 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh okay, nou dan uh ja een rondje hardlopen ofzo
Er is nu ook al een bovenaan? Damnquote:Op zondag 3 juni 2018 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon bang dat ie bovenaan de lijst staat.
OKE ZWEMMEN ZOSK, ZWEMMENquote:Op zondag 3 juni 2018 18:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is slecht voor mijn knieën en ik vind hardlopen saai hallo zeg
Hardlopen is ook saai. Als je ooit 225+ kg van de grond heb getild dan haal je je plezier niet meer uit een blokje om rennenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is slecht voor mijn knieën en ik vind hardlopen saai hallo zeg
quote:Op zondag 3 juni 2018 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn penis zwelt zich lichtelijk. Ga door.
Ik denk niet dat ik ooit meer dan 225 kilo, laat staan 225 kilo van de grond zal tillenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hardlopen is ook saai. Als je ooit 225+ kg van de grond heb getild dan haal je je plezier niet meer uit een blokje om rennen
Deze zin druist tegen iedere vorm van grammatica maar ik keur hem goedquote:Op zondag 3 juni 2018 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit meer dan 225 kilo, laat staan 225 kilo van de grond zal tillen
Dan laten we 225 kilo maar helemaal staanquote:Op zondag 3 juni 2018 18:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit meer dan 225 kilo, laat staan 225 kilo van de grond zal tillen
Ik ook meestal, niet altijdquote:Op zondag 3 juni 2018 18:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ook en dan kom ik de volgende dag weer terug
Ja er miste watquote:Op zondag 3 juni 2018 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deze zin druist tegen iedere vorm van grammatica maar ik keur hem goed
Ik moet gvd ook mijn eigen eten maken omdat die bitch op de bank ligt te slapenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga maar eens ontbijt maken. Nog 1 nacht werken van 10 uur straks. Geen zin in.
DAT LIJKT ME LOGISCH ALS JE HET NIET KAN VERPLAATSEN HEquote:Op zondag 3 juni 2018 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan laten we 225 kilo maar helemaal staan
Plas in haar kont.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik moet gvd ook mijn eigen eten maken omdat die bitch op de bank ligt te slapen.
surprise facialquote:Op zondag 3 juni 2018 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik moet gvd ook mijn eigen eten maken omdat die bitch op de bank ligt te slapen.
Het is alleen geen grammaticale fout maar verder wel liefquote:Op zondag 3 juni 2018 18:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deze zin druist tegen iedere vorm van grammatica maar ik keur hem goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |