Jij bent gewoon jaloers dat ik niet achter jou aan hobbel.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hobbelt gewoon overal achteraan.
Jouw relatie met Samzz is pas hobbelig.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hobbelt gewoon overal achteraan.
Ben inmiddels afgeknaptquote:Op zondag 3 juni 2018 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat ik niet achter jou aan hobbel.
Ettopettoquote:Op zondag 3 juni 2018 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
samzz, gloeiende morgenster, brenger van allerhande zaligheden en genot
quote:Op zondag 3 juni 2018 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
samzz, gloeiende morgenster, brenger van allerhande zaligheden en genot
Als een Belg dat zegt dan doe ik dat. Ik heb namelijk ook de Belgische nationaliteit, naast mijn Nederlandsche. Zonder bank. Juist. Zonder bank. En geen zonnebank!quote:
Nooit. Jij en ik zijn een.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, laatst noemde hij mij al een larve
Leuk verhaal weer, Nielsquote:Op zondag 3 juni 2018 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ouderdom van boekjes zegt niet zoveel, eerder of ze volledig zijn. Zeker boeken met gravures zijn in de loop der tijd gesloopt... je moet ze de kost geven die de boeken helemaal leegknippen... eeuwig zonde.
Complete druk, d.w.z. alle gravures in tact, betekent een hogere prijs.
Druk met enkele missende gravures: haal er maar alvast 50% vanaf.
Oh ik dacht gewoon dat je me haatte.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel maar die vergelijking zou minder grappig zijn.
Die rechter lijkt op hermannquote:
Niemand komt ook aan mijn eten.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
ja, heel goed, ... maar: dan mag je dus ook niet sharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |