Mario is Oostenrijker die in een plaatsje woont waar wij 2 x op vakantie zijn geweets. Maar daarom ken ik Mario niet persoonlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Zet je woordherkenning/verbetering aan ajb want kan er niks van maken wat jij typt.
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
yakuzee is eigenlijk bubbelbad maar ja klopt is eigenlijk een luxe zwembad dat ze hadden in utopia
Zei ze dat? Fijne meid weer...quote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Er staat geen 'schookmaakturk' op mijn voorhoofd" - 3 juni 2018
x6kyjxv
Waar halen ze die "wijsheid"vandaan.quote:
ja echt schande hoe ze daar met luxe spullen omgingen eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Het was een groot, maar doodgewoon (groen algen) zwembad
Ja meteen alle schoonmaakturken op Fok! beledigdquote:
Ondankbaarquote:Op zondag 3 juni 2018 15:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja echt schande hoe ze daar met luxe spullen omgingen eigenlijk
Geen idee! En ze zeggen die onzin ook alsof het een vaststaand feit is wat iedereen eigenlijk zou moeten wetenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waar halen ze die "wijsheid"vandaan.
Man man man, wat een overlevers zijn dat.
Ik had al lang in dat water daar gelegen. Wie is John om dat te verbieden?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:30 schreef AnneliesvdB het volgende:
Onze lunchroommanager wil graag als eerste prio even een zwembadje kopen, lekker om in te zwemmen!
Duik even in dat vennetje.Ik begrijp dat niet, echt niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:30 schreef AnneliesvdB het volgende:
Onze lunchroommanager wil graag als eerste prio even een zwembadje kopen, lekker om in te zwemmen!
Kogelgat?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:29 schreef mazaru het volgende:
Hoort die witte vlek in die inktvlek of is dat een litteken?
[ afbeelding ]
Hij heeft waarschijnlijk zijn tattoo weggewerkt met zwarte inkt. Daar lijkt het tenminste op.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:29 schreef mazaru het volgende:
Hoort die witte vlek in die inktvlek of is dat een litteken?
[ afbeelding ]
Hij zal het niet verbieden, maar een factuur sturen voor een microfoon en zender. Dat weerhoudt ze denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had al lang in dat water daar gelegen. Wie is John om dat te verbieden?
Misschien een pokkenprik? Daar kun je ook een lelijk litteken van over houdenquote:
Ik geloof niet dat Ivan daar heeft gewoondquote:Op zondag 3 juni 2018 15:26 schreef FloJo het volgende:
het is een afgesloten terein. het oude AZC terein, waar ivan ook nog heeft gewoont. het is in gemeentebeheer en de panden en huizen zijn onbewoont ( of talpa heeft in sommige panden intrek genomen.
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk zijn tattoo weggewerkt met zwarte inkt. Daar lijkt het tenminste op.
Die kun je afdoenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij zal het niet verbieden, maar een factuur sturen voor een microfoon en zender. Dat weerhoudt ze denk ik.
Dat heeft hij wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ivan daar heeft gewoond
is wel zo. toen hij naar nl kwam heeft hij daar gewoontquote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ivan daar heeft gewoond
Daar is ie toch te jong voor? Ik heb dat niet, maar ik ben ook nog hartstikke jong natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien een pokkenprik? Daar kun je ook een lelijk litteken van over houden
Ja inderdaad, dat dus. Het is echt niet zo'n smerig water, dat je er niet even in kunt afkoelen. Maar ongelooflijk, ze wil wel een zwembadje, en wat voor water doet ze daarin? haha water uit het meer denk ik dan... of ze bestellen gelijk tig flessen spa blauw voor ons prinsesje.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had al lang in dat water daar gelegen. Wie is John om dat te verbieden?
Geen idee, wat stelt die van Juf Chrissie voor. Wat stelt die van Brandon voor, behalve dat afschuwelijke kruisquote:
Ik moest er ook 1 halen toen ik naar Afrika ging. Was verplichtquote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Daar is ie toch te jong voor? Ik heb dat niet, maar ik ben ook nog hartstikke jong natuurlijk
Blauwalg of de kans daarop wellicht?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat dus. Het is echt niet zo'n smerig water, dat je er niet even in kunt afkoelen. Maar ongelooflijk, ze wil wel een zwembadje, en wat voor water doet ze daarin? haha water uit het meer denk ik dan... of ze bestellen gelijk tig flessen spa blauw voor ons prinsesje.
Onder die douche doen ze hem toch ook af?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, en dat mag écht niet he. Alles voor de TV.
Ik denk dat die leeftijd geen pokkenprik meer krijgt.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien een pokkenprik? Daar kun je ook een lelijk litteken van over houden
Ik ken(de) het nietquote:Op zondag 3 juni 2018 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest er ook 1 halen toen ik naar Afrika ging. Was verplicht
Die van Chrissie herken ik wel. Dat had mijn oma op de tafel liggen als kleedjes.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Geen idee, wat stelt die van Juf Chrissie voor. Wat stelt die van Brandon voor, behalve dat afschuwelijke kruis
Het gaat om de afkoeling.Even een duikje nemen in dat vennetje (niet op de bodem), heerlijk fris.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat dus. Het is echt niet zo'n smerig water, dat je er niet even in kunt afkoelen. Maar ongelooflijk, ze wil wel een zwembadje, en wat voor water doet ze daarin? haha water uit het meer denk ik dan... of ze bestellen gelijk tig flessen spa blauw voor ons prinsesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |