Mario is Oostenrijker die in een plaatsje woont waar wij 2 x op vakantie zijn geweets. Maar daarom ken ik Mario niet persoonlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Zet je woordherkenning/verbetering aan ajb want kan er niks van maken wat jij typt.
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
yakuzee is eigenlijk bubbelbad maar ja klopt is eigenlijk een luxe zwembad dat ze hadden in utopia
Zei ze dat? Fijne meid weer...quote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Er staat geen 'schookmaakturk' op mijn voorhoofd" - 3 juni 2018
x6kyjxv
Waar halen ze die "wijsheid"vandaan.quote:
ja echt schande hoe ze daar met luxe spullen omgingen eigenlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Het was een groot, maar doodgewoon (groen algen) zwembad
Ja meteen alle schoonmaakturken op Fok! beledigdquote:
Ondankbaarquote:Op zondag 3 juni 2018 15:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja echt schande hoe ze daar met luxe spullen omgingen eigenlijk
Geen idee! En ze zeggen die onzin ook alsof het een vaststaand feit is wat iedereen eigenlijk zou moeten wetenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Waar halen ze die "wijsheid"vandaan.
Man man man, wat een overlevers zijn dat.
Ik had al lang in dat water daar gelegen. Wie is John om dat te verbieden?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:30 schreef AnneliesvdB het volgende:
Onze lunchroommanager wil graag als eerste prio even een zwembadje kopen, lekker om in te zwemmen!
Duik even in dat vennetje.Ik begrijp dat niet, echt niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:30 schreef AnneliesvdB het volgende:
Onze lunchroommanager wil graag als eerste prio even een zwembadje kopen, lekker om in te zwemmen!
Kogelgat?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:29 schreef mazaru het volgende:
Hoort die witte vlek in die inktvlek of is dat een litteken?
[ afbeelding ]
Hij heeft waarschijnlijk zijn tattoo weggewerkt met zwarte inkt. Daar lijkt het tenminste op.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:29 schreef mazaru het volgende:
Hoort die witte vlek in die inktvlek of is dat een litteken?
[ afbeelding ]
Hij zal het niet verbieden, maar een factuur sturen voor een microfoon en zender. Dat weerhoudt ze denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had al lang in dat water daar gelegen. Wie is John om dat te verbieden?
Misschien een pokkenprik? Daar kun je ook een lelijk litteken van over houdenquote:
Ik geloof niet dat Ivan daar heeft gewoondquote:Op zondag 3 juni 2018 15:26 schreef FloJo het volgende:
het is een afgesloten terein. het oude AZC terein, waar ivan ook nog heeft gewoont. het is in gemeentebeheer en de panden en huizen zijn onbewoont ( of talpa heeft in sommige panden intrek genomen.
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk zijn tattoo weggewerkt met zwarte inkt. Daar lijkt het tenminste op.
Die kun je afdoenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij zal het niet verbieden, maar een factuur sturen voor een microfoon en zender. Dat weerhoudt ze denk ik.
Dat heeft hij wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ivan daar heeft gewoond
is wel zo. toen hij naar nl kwam heeft hij daar gewoontquote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ivan daar heeft gewoond
Daar is ie toch te jong voor? Ik heb dat niet, maar ik ben ook nog hartstikke jong natuurlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien een pokkenprik? Daar kun je ook een lelijk litteken van over houden
Ja inderdaad, dat dus. Het is echt niet zo'n smerig water, dat je er niet even in kunt afkoelen. Maar ongelooflijk, ze wil wel een zwembadje, en wat voor water doet ze daarin? haha water uit het meer denk ik dan... of ze bestellen gelijk tig flessen spa blauw voor ons prinsesje.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had al lang in dat water daar gelegen. Wie is John om dat te verbieden?
Geen idee, wat stelt die van Juf Chrissie voor. Wat stelt die van Brandon voor, behalve dat afschuwelijke kruisquote:
Ik moest er ook 1 halen toen ik naar Afrika ging. Was verplichtquote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Daar is ie toch te jong voor? Ik heb dat niet, maar ik ben ook nog hartstikke jong natuurlijk
Blauwalg of de kans daarop wellicht?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat dus. Het is echt niet zo'n smerig water, dat je er niet even in kunt afkoelen. Maar ongelooflijk, ze wil wel een zwembadje, en wat voor water doet ze daarin? haha water uit het meer denk ik dan... of ze bestellen gelijk tig flessen spa blauw voor ons prinsesje.
Onder die douche doen ze hem toch ook af?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, en dat mag écht niet he. Alles voor de TV.
Ik denk dat die leeftijd geen pokkenprik meer krijgt.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien een pokkenprik? Daar kun je ook een lelijk litteken van over houden
Ik ken(de) het nietquote:Op zondag 3 juni 2018 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest er ook 1 halen toen ik naar Afrika ging. Was verplicht
Die van Chrissie herken ik wel. Dat had mijn oma op de tafel liggen als kleedjes.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Geen idee, wat stelt die van Juf Chrissie voor. Wat stelt die van Brandon voor, behalve dat afschuwelijke kruis
Het gaat om de afkoeling.Even een duikje nemen in dat vennetje (niet op de bodem), heerlijk fris.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat dus. Het is echt niet zo'n smerig water, dat je er niet even in kunt afkoelen. Maar ongelooflijk, ze wil wel een zwembadje, en wat voor water doet ze daarin? haha water uit het meer denk ik dan... of ze bestellen gelijk tig flessen spa blauw voor ons prinsesje.
Het is geen 35 gradenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het gaat om de afkoeling.Even een duikje nemen in dat vennetje (niet op de bodem), heerlijk fris.
Echt , onvoorstelbaar dat ze dat niet even doen, en maar miepen.
Er is geen blauwalg.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:34 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Blauwalg of de kans daarop wellicht?
quote:
Nooit eerder gehoord, vandaarquote:Op zondag 3 juni 2018 15:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
is wel zo. toen hij naar nl kwam heeft hij daar gewoont
Ik wist niet dat ze niet meer verplicht waren voor tropische landen. Ik loop achterquote:Op zondag 3 juni 2018 15:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat die leeftijd geen pokkenprik meer krijgt.
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat de regie heeft gezegd dat ze er niet in mogen zwemmen om die reden.quote:
Lkkrquote:Op zondag 3 juni 2018 15:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
pootje baaien en groente wassen
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was nog heel wat over te doen;
https://www.utopiatvshow.(...)tact-met-azc-crailo/
zie je nou wel dat ik gelijk hebquote:Op zondag 3 juni 2018 15:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was nog heel wat over te doen;
https://www.utopiatvshow.(...)tact-met-azc-crailo/
Geen regels geen weten. Gewoon even onderdompelen, als er blauwalg is krijg je jeuk.Maar je bent even opgefrist.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:38 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat de regie heeft gezegd dat ze er niet in mogen zwemmen om die reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen regels geen weten. Gewoon even onderdompelen, als er blauwalg is krijg je jeuk.Maar je bent even opgefrist.Gewoon mond dicht en zwemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
lijkt wel alsof al die tattoo's vers gezet zijn alsof een iemand een tattoo moest laten zetten en dan iedereen zei ja maar dan wil ik er ook eentje.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:37 schreef AnneliesvdB het volgende:
Volgens mij zijn die tattoos van Brandon wel mooi... vooral die op zijn linkeronderarm. Erg gedetailleerd voor zover ik het zo snel even heb kunnen zien.
Ja lekker, dan wordt John al buitengesloten... die ken zijn mond nooit houden, zelfs niet met kans op blauwalg.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:41 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja lekker, dan wordt John al buitengesloten... die ken zijn mond nooit houden, zelfs niet met kans op blauwalg.
Ja inderdaad, die bedoelde ik in mijn bericht eerder. Thanks voor de cap Mazaru!quote:Op zondag 3 juni 2018 15:41 schreef mazaru het volgende:
In deze tattoo is nog wel wat te zien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:41 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja lekker, dan wordt John al buitengesloten... die ken zijn mond nooit houden, zelfs niet met kans op blauwalg.
Lol...heb sjonnie ff mazzelquote:Op zondag 3 juni 2018 15:41 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja precies hahaha, alleen John had die mail niet gekregen.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
lijkt wel alsof al die tattoo's vers gezet zijn alsof een iemand een tattoo moest laten zetten en dan iedereen zei ja maar dan wil ik er ook eentje.
Ik mag wel een vraag stellen toch, hoop ik?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:42 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die bedoelde ik in mijn bericht eerder. Thanks voor de Mazaru!
Zie, opgelostquote:Op zondag 3 juni 2018 15:43 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
hahahaha ow ja zo iemand moet je ook altijd hebben jah!
pffff. ik begrijp het ook niet!quote:Op zondag 3 juni 2018 15:46 schreef mazaru het volgende:
LOL weer zo'n onzin verhaal. Libellen kunnen zo gemeen bijten zeggen ze
Ik ook, zekers te weten.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:46 schreef mazaru het volgende:
Hier zou ik echt wel in durven zwemmen hoor
[ afbeelding ]
Waar halen ze het vandaan? En gewoon alle drie keihard ja roepenquote:
ik doe mee! als het mooi weer is , en ik ga als bezoeker........... PLONS!quote:Op zondag 3 juni 2018 15:46 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees al jaren de Libellem heb genoeg libelles, ben nog nooit gebetenquote:Op zondag 3 juni 2018 15:46 schreef mazaru het volgende:
LOL weer zo'n onzin verhaal. Libellen kunnen zo gemeen bijten zeggen ze
IK ZEI NOG ZO: GEEN BOMMETJEquote:Op zondag 3 juni 2018 15:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik doe mee! als het mooi weer is , en ik ga als bezoeker........... PLONS!
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik lees al jaren de Libellem heb genoeg libelles, ben nog nooit gebeten
en al die margrietjes dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik lees al jaren de Libellem heb genoeg libelles, ben nog nooit gebeten
Er zit vis in hoor..quote:Op zondag 3 juni 2018 15:46 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
forever gebannedquote:Op zondag 3 juni 2018 15:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik doe mee! als het mooi weer is , en ik ga als bezoeker........... PLONS!
Die pluk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Zit een nest met eitjes. Lopen alleen 6 debieltjes te stampen.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:47 schreef freaky40 het volgende:
Die eenden in de vijver die ik eerder zag in een filmpje voordat Uto 2 begon zijn er weer uit. Dacht dat ze die ook nog hadden.
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die pluk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echte natoermenschen!quote:Op zondag 3 juni 2018 15:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zit een nest met eitjes. Lopen alleen 6 debieltjes te stampen.
Dan pak je hem terug en heb je gelijk wat voor op de BBQquote:
Watje.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan pak je hem terug en heb je gelijk wat voor op de BBQ
is ie al gaar?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan pak je hem terug en heb je gelijk wat voor op de BBQ
quote:Op zondag 3 juni 2018 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De brievenbus is af - 3 juni 2018
x6kylsc
De helft is weggehaald van wat je heb geschreven. Wordt weer als een aanval gezien ofzo... jammer. Ik wil hem gewoon begrijpen wat die schrijft. En ik kan er niks van maken , was een suggestie.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mario is Oostenrijker die in een plaatsje woont waar wij 2 x op vakantie zijn geweets. Maar daarom ken ik Mario niet persoonlijk
echte liefde!quote:Op zondag 3 juni 2018 15:59 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
De helft is weggehaald van wat je heb geschreven. Wordt weer als een aanval gezien ofzo... jammer. Ik wil hem gewoon begrijpen wat die schrijft. En ik kan er niks van maken , was een suggestie.
Dan is het sneller opquote:Op zondag 3 juni 2018 16:01 schreef houdjemond het volgende:
Water voor het eten vanavond. Ze lopen de hele dag te vreten bekant
dan gaat het snelquote:Op zondag 3 juni 2018 16:01 schreef houdjemond het volgende:
Water voor het eten vanavond. Ze lopen de hele dag te vreten bekant
Nee hoor er is niks weggehaald.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:59 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
De helft is weggehaald van wat je heb geschreven. Wordt weer als een aanval gezien ofzo... jammer. Ik wil hem gewoon begrijpen wat die schrijft. En ik kan er niks van maken , was een suggestie.
omdat.... daarom! denk ikquote:Op zondag 3 juni 2018 16:22 schreef Aggie46 het volgende:
Sjon: hoe merk je nou dat je een teek op je hoofd hebt?
Adriaan: dat voel je echt wel, iets vreemds op je hoofd.
Mijn mond valt open van verbazing.
Hoe kan een man van 56 jaar nou HELEMAAL niks over teken weten
Zou dat niet gaan over het afkicken van roken?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
Wauw filmpje van Jessie "SchoonmaakTURK" zegt ze gewoon die maf....
Ben nog steeds benieuwd wat voor aandoening ze heeft. Gisteren vroeg Christel aan Jessie of ze er geen last van had waarop Jessie zei, nou als je de medicijnen gewoon neemt heb je nergens last van.......
Dat ging over hooikoorts, waardoor ze nu heerlijk al uren zit te snotteren in haar microfoonquote:Op zondag 3 juni 2018 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
Wauw filmpje van Jessie "SchoonmaakTURK" zegt ze gewoon die maf....
Ben nog steeds benieuwd wat voor aandoening ze heeft. Gisteren vroeg Christel aan Jessie of ze er geen last van had waarop Jessie zei, nou als je de medicijnen gewoon neemt heb je nergens last van.......
Scherpquote:Op zondag 3 juni 2018 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou dat niet gaan over het afkicken van roken?
Maar helemaal fout gedacht van mequote:
Hooikoorts.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou dat niet gaan over het afkicken van roken?
Mmmm maar waarom heeft ze die medicijnen nu dan nietquote:Op zondag 3 juni 2018 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar helemaal fout gedacht van me![]()
Het ging dus over hooikoorts
Nee, drink na het eten pas koffie en manlief is eten aan het klaarmaken, dan een tukkie doen (mag op mijn leeftijd) en dan koffie. Maar toch bedanktquote:
Loopt ze nu niet meer mank?quote:Op zondag 3 juni 2018 16:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mmmm maar waarom heeft ze die medicijnen nu dan niet![]()
Ach whatever, over die zogenaamde aandoening is iig niks gezegd. Ik denk dat ze gewoon dr tampon overdwars had zitten
Nope. Volgens mij had ze pijn van haar maandelijkse stondequote:
Ik dacht het niet eigenlijkquote:
LOL ik ben daar nog nooit mank door gaan lopenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij had ze pijn van haar maandelijkse stonde![]()
Mis je niets aanquote:Op zondag 3 juni 2018 16:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet eigenlijk
Maar ik geef geen garanties, heb 98 % van de tijd geen beeld dus
daarom gaan ze stenen neerleggen!quote:Op zondag 3 juni 2018 16:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hooikoorts.
Oeps spuit 11.
Met hooikoorts daar gaan zitten
Jammer dat er geen poll is vandaagquote:
erg jammer iddquote:Op zondag 3 juni 2018 16:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen poll is vandaag
Of ja, eigenlijk misschien beter. Aangezien er nog inwoners bij moeten komen.
Over 3 weken wmb
sushiquote:Op zondag 3 juni 2018 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon heeft beet - 3 juni 2018
x6kyogl
ligt eraan welke plekquote:Op zondag 3 juni 2018 16:39 schreef mazaru het volgende:
Zo lelijk die tattoos. Vooral bij een vrouw vind ik
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
Voor de dames hier...
[ afbeelding ]
John gaat douchen - 3 juni 2018
x6kypdg
Voor de dames hier...
[ afbeelding ]
x6kypdg
Maakte dus niet uit....SL....en cam gedraaid...quote:Op zondag 3 juni 2018 16:45 schreef redboyke het volgende:
ow ze hebben dus instructies gekregen om het vuur te draaien
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:45 schreef redboyke het volgende:
en streamlock want ze mochten er vast niet over praten
de wind kwam ineens van de andere kant!quote:Op zondag 3 juni 2018 16:45 schreef redboyke het volgende:
en streamlock want ze mochten er vast niet over praten
Ik keek ernaar, maar had het niet eens door...quote:Op zondag 3 juni 2018 16:45 schreef FloJo het volgende:
ik ga in een bos wonen en ik neem mee........
Een LIJMKLEM
titatovenaarquote:Op zondag 3 juni 2018 16:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik keek ernaar, maar had het niet eens door...![]()
Straks komen de stijgerpijpen en steigerhout uit een kissie.. voor het podium wat nog moet komen na de Loods
Dat is toch veel fijner aan mijn ogenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit dan maar....
[ afbeelding ]
Mike gaat douchen - 3 juni 2018
x6kypzc
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit dan maar....
[ afbeelding ]
Mike gaat douchen - 3 juni 2018
x6kypzc
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou als ik je er blij mee maak...
[ afbeelding ]
Ze lopen al voor op schema want vrijdag kwam de 6de al.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:55 schreef chufi het volgende:
Komt er nog wat leven in de brouwerij? Nieuwe graag nog vandaag
Niks mis mee. Lekker kontjequote:Op zondag 3 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zou wss de enige zijn die aan de poort staatquote:Op zondag 3 juni 2018 17:02 schreef FloJo het volgende:
[..]
alle hulp is welkom. kinderarbeid....
ik ga dus niet op 9 juni
Vrijdag kan wellicht de dag dat de nieuwen komen zijn. Dat Adriaan de eerste was zeg maar.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze lopen al voor op schema want vrijdag kwam de 6de al.
dus staat er niemand?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
je zou wss de enige zijn die aan de poort staat
Weet niet of ze daar een vaste dag voor gaan aanhouden, was voorheen ook niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:04 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Vrijdag kan wellicht de dag dat de nieuwen komen zijn. Dat Adriaan de eerste was zeg maar.
Voor de dames hier...
[ afbeelding ]
x6kypdg
Net zo min lopen ze voor op het (niet bestaande) schemaquote:Op zondag 3 juni 2018 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar een vaste dag voor gaan aanhouden, was voorheen ook niet.
Je hebt helemaal gelijk....quote:Op zondag 3 juni 2018 17:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Net zo min lopen ze voor op het (niet bestaande) schema
WE WETEN NIKS
Spannend he
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet je eens 'n maanzaadbolletje lezen
Ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:08 schreef PTLe het volgende:
Wat een geweldig programma , ik begin al af te kicken , het boeit me weinig , ben ik de enige hier ?
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik lees dat minstens 20 keer per Cos hier.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:08 schreef PTLe het volgende:
Wat een geweldig programma , ik begin al af te kicken , het boeit me weinig , ben ik de enige hier ?
[ afbeelding ]
geweldige krant! elke zaterdag vers van de per...... uhhh bakker!quote:Op zondag 3 juni 2018 17:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet je eens 'n maanzaadbolletje lezen
Ik wou er gelijk 1 vertellen.. maar doe het toch maar nietquote:Op zondag 3 juni 2018 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
9 van de 10x staan er vieze mopje op
Ja erg vervelend. Steeds maar weer herhalen dat Utopia2 ook belachelijk is.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees dat minstens 20 keer per Cos hier.
ja dat zeggen ze net... ze vragen 40 euro entreequote:
Ik begin Juffie teveel op een kleuterjuf gaan lijkenquote:Op zondag 3 juni 2018 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dinges men. Wil een dixie kopen.
[ afbeelding ]
Zo zeg.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze net... ze vragen 40 euro entree
omdat er een speurtocht is en water en spijkerpoepen enz. enz.
Nu 25. Want ze gaan een dixie huren en die moeten ze er ook uit krijgenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu 25. Want ze gaan een dixie huren en die moeten ze er ook uit krijgen
Ik vermaak me ook prima.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Het zal nog wel leuker worden als er nog meer bewoners komen denk ik.
Internet en koffiequote:Op zondag 3 juni 2018 17:15 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn de belangrijkste dingen om te overleven?![]()
Hartslag en ademhaling juf
alles goed.... maar we gaan niet 9 juni! deal?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, is kapot druk met kinderen dan zo te horen.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:16 schreef FloJo het volgende:
[..]
alles goed.... maar we gaan niet 9 juni! deal?
Ik zag haar ook manken en kan idd echtttt niet van menstruatiepijn komen hoor dus daarom dacht ik over die medicijnen ook niet aan hooijkoorts of roken... 😂quote:Op zondag 3 juni 2018 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik ben daar nog nooit mank door gaan lopen
Als die gozer weer gaat bellen en die Dixie wil bestellen hebben ze aan 10 euro beltegoed niet genoegquote:Op zondag 3 juni 2018 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die gozer weer gaat bellen en die Dixie wil bestellen hebben ze aan 10 euro beltegoed niet genoeg
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die gozer weer gaat bellen en die Dixie wil bestellen hebben ze aan 10 euro beltegoed niet genoeg
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:19 schreef FloJo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ben opzoek naar het nummer van dixy.....
Over de dixsi?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:19 schreef houdjemond het volgende:
Na het eten gaan ze dit helemaal vertellen aan de rest. Super.
Lullig voor ze. Ik pak nog ff een bakkiequote:Op zondag 3 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
Adriaan zegt dat de koffie hard gaan omdat ze drie, vier keer per dag koffie drinken
Wilt u met of zonder bril........ ohhh wist niet dat ze slechtziend was die Dixiequote:Op zondag 3 juni 2018 17:19 schreef FloJo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ben opzoek naar het nummer van dixy.....
En het hele survival familie rebus brandnetel-knuffelen-met-kinderen feestquote:
Ik ga eens even een bak met eten klaar makenquote:
Wij gaan wat bestellen, weet nog niet of ik dat doe door te BELLEN of GEWOON via INTERNETquote:Op zondag 3 juni 2018 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga eens even een bak met eten klaar maken
Die moeten ze hebben, anders mogen er geen groepen bezoekers op het terrein komen.quote:
houden ze toch tegen dus ik zou het niet doen. als de inwoners het zelf niet hebben gekocht dan komt het er niet denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wij gaan wat bestellen, weet nog niet of ik dat doe door te BELLEN of GEWOON via INTERNET![]()
Juffie denkt erover om voor iedereen heuptassen te gaan maken![]()
![]()
![]()
Had thuisbezorgd niet ¤2,50 korting 😜quote:Op zondag 3 juni 2018 17:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wij gaan wat bestellen, weet nog niet of ik dat doe door te BELLEN of GEWOON via INTERNET![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2018 17:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
nu al zin inquote:Op zondag 3 juni 2018 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En het hele survival familie rebus brandnetel-knuffelen-met-kinderen feest
ja maar niet voor hunquote:Op zondag 3 juni 2018 17:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Die moeten ze hebben, anders mogen er geen groepen bezoekers op het terrein komen.
Hahaha, ik laat het gewoon bij mij THUIS bezorgenquote:Op zondag 3 juni 2018 17:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
houden ze toch tegen dus ik zou het niet doen. als de inwoners het zelf niet hebben gekocht dan komt het er niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |