Haha, daar zou wel waarheid in zitten.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:03 schreef Ingolstadt het volgende:
Soort zoekt soort zeggen ze. Dus je hebt geen ziel.
Kan idd niet klagen, het is wel opvallend en interessant.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:16 schreef Hexagon het volgende:
Aangezien roodharige vrouwen meestal heel mooi zijn betekent dat dat je blij kunt zijn.
Ik moet wel zeggen dat het vaak apparte types zijn, vaak hipsters en meisjes die zich vooral met fotografie/kunst bezighoudenquote:
...ware het niet dat...?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:08 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Haha, daar zou wel waarheid in zitten.
Ik zou heel blij zijn met roodharige vrouwen die op me vallen. Ik kan geen biologische redenen bedenken waarom het zo is, bij roodharige mensen heb ik het idee dat ze een beetje verlegen introverte types zijn maar zal vast niet kloppen.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Kan idd niet klagen, het is wel opvallend en interessant.
Sinds ik er goed uitzie, geven vrouwen mij overal aandacht. Ik kan nu uitkiezen, even die proberen, even die proberen, etc. Ik denk dat ik ga proberen 2 vriendinnen tegelijkertijd te hebben om verloren tijd in te halen. Kijken of het me lukt.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:08 schreef marsan het volgende:
In jouw geval zou ik maar geen vragen stellen en blij zijn met iedere vrouw die je aandacht schenkt.
Dat is dus fucking dom. Net nu het goed met je gaat moet je het gewoon goed doen. Geen spelletjes, niemand kwetsen, gewoon eerlijk en integer.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:42 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Sinds ik er goed uitzie, geven vrouwen mij overal aandacht. Ik kan nu uitkiezen, even die proberen, even die proberen, etc. Ik denk dat ik ga proberen 2 vriendinnen tegelijkertijd te hebben om verloren tijd in te halen. Kijken of het me lukt.
Ik ben niet oneerlijk of niet integer. Als het woord exclusiviteit niet specifiek genoemd wordt, is er geen reden om aan te nemen dat je niet 2 vriendinnen tegelijk mag hebben. Zeker niet in de eerste 6 maanden van de relatie als je in principe nog aan het daten bent en niet eens samenwoont.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dus fucking dom. Net nu het goed met je gaat moet je het gewoon goed doen. Geen spelletjes, niemand kwetsen, gewoon eerlijk en integer.
Don't ask, don't tell. Jij bent er waarschijnlijk ook heel blij mee als ze er zelf allerlei smerige geheimpjes op nahoudt die je een goeie dosis chlamydia op kunnen leveren.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik ben niet oneerlijk of niet integer. Als het woord exclusiviteit niet specifiek genoemd wordt, is er geen reden om aan te nemen dat je niet 2 vriendinnen tegelijk mag hebben.
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:00 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Don't ask, don't tell. Jij bent er waarschijnlijk ook heel blij mee als ze er zelf allerlei smerige geheimpjes op nahoudt die je een goeie dosis chlamydia op kunnen leveren.
quote:Ik neem gewoon aan dat mijn vriendin ook met andere mannen bezig is, is ze dat niet? Naja, hebben we het nooit over gehad.
En jij gaat er maar vanuit dat ze dat ook veilig doet, als jullie het daar niet over hebben?quote:
Niks mis mee, zo ben ik geschapen. Iemand die in de oorlog gevochten heeft, komt ook terug met een andere mentaliteit. PTSD. Kun je alleen maar respect voor hebben.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:28 schreef robbietobbie het volgende:
Je post geen foto omdat sommige mensen hier je haten..
Met het soort opmerkingen dat je in dit topic maakt kun je ook niet anders verwachten. Zelfs als het al klopt dat je nu wel aandacht krijgt blijk je nog steeds een triest verbitterd ventje te zijn.
Een veteraan met PTSD loopt alleen niet elke post met grote neonletters te schreeuwen dat hij zielig is en PTSD heeft...quote:Op zondag 3 juni 2018 16:37 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo ben ik geschapen. Iemand die in de oorlog gevochten heeft, komt ook terug met een andere mentaliteit. PTSD. Kun je alleen maar respect voor hebben.
De gewoonte is toch wel monogaam indien niet anders uitgesproken. Iemand mijn vriendin/vriend noemen gaat uit van monogamie, dat is de ongesproken regel. Wil je anders dan moet je dat uitspreken.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik ben niet oneerlijk of niet integer. Als het woord exclusiviteit niet specifiek genoemd wordt, is er geen reden om aan te nemen dat je niet 2 vriendinnen tegelijk mag hebben. Zeker niet in de eerste 6 maanden van de relatie als je in principe nog aan het daten bent en niet eens samenwoont.
Ik neem gewoon aan dat mijn vriendin ook met andere mannen bezig is, is ze dat niet? Naja, hebben we het nooit over gehad.
Uiteraard, maar iemand je vriendin noemen dat gebeurt pas na 3 maanden ofso lijkt mij. Kzie wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De gewoonte is toch wel monogaam indien niet anders uitgesproken. Iemand mijn vriendin/vriend noemen gaat uit van monogamie, dat is de ongesproken regel. Wil je anders dan moet je dat uitspreken.
Maar als jij aangeeft (nog) niet toe te zijn aan vastigheid/een relatie, dat het gaat om een we hebben het fijn samen en zien wel waar dat naartoe gaat is daar niets mis mee.
Misschien beter dat de veteraan dat wel doet.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:42 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Een veteraan met PTSD loopt alleen niet elke post met grote neonletters te schreeuwen dat hij zielig is en PTSD heeft...
[ afbeelding ]
Als je iemand tegen komt die je meer dan leuk vindt komt vanzelf de behoefte om die je vriendin te noemen, de behoefte naar vastigheid. Daar nu een timeframe aan hangen heeft weinig zin, dat loopt zoals het loopt.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:52 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar iemand je vriendin noemen dat gebeurt pas na 3 maanden ofso lijkt mij. Kzie wel.
Nog even afgezien van dat ik denk dat het helemaal niet zo een ongesproken regel is om monogaam te doen tegenwoordig (zeker in den beginne voor dtr), lijkt het me dat je als volwassene sowieso gewoon duidelijk moet zijn in wat belangrijk voor je is en wat je wel of niet wil.quote:Op zondag 3 juni 2018 16:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De gewoonte is toch wel monogaam indien niet anders uitgesproken. Iemand mijn vriendin/vriend noemen gaat uit van monogamie, dat is de ongesproken regel. Wil je anders dan moet je dat uitspreken.
Maar als jij aangeeft (nog) niet toe te zijn aan vastigheid/een relatie, dat het gaat om een we hebben het fijn samen en zien wel waar dat naartoe gaat is daar niets mis mee.
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 3 juni 2018 16:37 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo ben ik geschapen. Iemand die in de oorlog gevochten heeft, komt ook terug met een andere mentaliteit. PTSD. Kun je alleen maar respect voor hebben.
Typisch incelredenatie: ik kan niet neuken = ik kan niet de vrouwen neuken die ik wil neuken (alleen het beste is goed genoeg, wat op zich een prima instelling is, tenzij je daar de resources niet voor hebt).quote:Op zondag 3 juni 2018 14:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nah zie je nou wel dat er wel vrouwen zijn die jou leuk vinden
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:37 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk neem ik dit soort emo-geneuzel op fora met een korreltje zout. Werkelijk iedereen schijnt zichzelf heel zielig te vinden allemaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel dat zijn misogynie een symptoom is van zijn cptss? Niet dat ik het goed praat hoor. Maar het is belangrijk dat mensen anders gaan denken over dit soort dingen.
Groene ogen, hmmm. Op de een of andere manier trekt mij dat toch enorm aan (misschien omdat ik zelf ook groene ogen heb).quote:Op zondag 3 juni 2018 20:33 schreef Spanky78 het volgende:
Hoe roestiger het dak, hoe vochtiger de kelder.
Ik heb prima ervaringen met roodharige vrouwen. Prachtig ook trouwens, vooral met groene ogen.
En sproetjesquote:Op zondag 3 juni 2018 20:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Groene ogen, hmmm. Op de een of andere manier trekt mij dat toch enorm aan (misschien omdat ik zelf ook groene ogen heb).
Verder ook niets mis met rood haar natuurlijk.
??? Waar komt dit vandaan, ga iemand anders zijn topic bevuilen met onzin die nergens op slaat.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Typisch incelredenatie: ik kan niet neuken = ik kan niet de vrouwen neuken die ik wil neuken (alleen het beste is goed genoeg, wat op zich een prima instelling is, tenzij je daar de resources niet voor hebt).
Het komt uit jouw verzamelde posts die ik (vaak met stijgende verbazing) heb mogen lezen.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:51 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
??? Waar komt dit vandaan, ga iemand anders zijn topic bevuilen met onzin die nergens op slaat.
Ik heb nooit geklaagd over de standaarden van vrouwen die ik vroeger aantrok (0).quote:Op zondag 3 juni 2018 20:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het komt uit jouw verzamelde posts die ik (vaak met stijgende verbazing) heb mogen lezen.
Dus er waren altijd vrouwen die zich tot jou aangetrokken voelde, terwijl jij helemaal geen standaard daaraan verbond, maar toch was jij incel.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:59 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik heb nooit geklaagd over de standaarden van vrouwen die ik vroeger aantrok (0).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |