Toen Christel dat vroeg zei ze letterlijk;quote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Is het al bekend waarom jessie zo moeilijk loopt ?
Volgens mij niet. Ze was ongesteld en ik denk dat ze daar goed last van had.Mijn aanname hoor. Ze loopt nu goed.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Jaa inderdaad dat heb ik nog gezien...maar dacht wellicht hebben ze het haar nog eens gevraagdquote:Op zondag 3 juni 2018 12:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen Christel dat vroeg zei ze letterlijk;
Ja dat komt door dat ene *wapperde met haar handen* .
Haar slipje schrijnt na 4 dagenquote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Humor is hetzelfde gebleven, héél flauw.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, flauwe grap .....![]()
[ afbeelding ]
Een brief voor de bewoners - 3 juni 2018.
x6ky91m
Denk dat het maandag op TV in de introductie zit? Medelij opwekken?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Jaa inderdaad dat heb ik nog gezien...maar dacht wellicht hebben ze het haar nog eens gevraagd
tuurlijk zijn die mensen er ook weerquote:Op zondag 3 juni 2018 12:41 schreef Ranah het volgende:
gisteren was jessie wel een beetje down maar dan "praat ze met bepaalde mensen" en dan gaat het wel weer
Wie wil er nou geen boomstam in zijn kamer?quote:
Ik denk dat Jessie die over 2 en een half jaar in haar flatje wilquote:
Kheb geen plekquote:
Dan maak je maar plekquote:Op zondag 3 juni 2018 12:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kheb geen plek![]()
Ze verdenken Sjon van die enveloppe.
Hoewel![]()
[ afbeelding ]
Niks mis met die tattooquote:Op zondag 3 juni 2018 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zijn allemaal bij Vincent Beiloo Tattoo's geweest
Dan moeten de peecees weg. IK BEN TOCH NIET GEKquote:
Jaquote:Op zondag 3 juni 2018 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zijn allemaal bij Vincent Beiloo Tattoo's geweest
Dat maakt niet uit!! Waarom moet je dat van 100 meter afstand kunnen zien.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schei toch is even uit wat is het dan?
Blauw?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schei toch is even uit wat is het dan?
Van 20 cm zie je het ook niet camera zoomde in netquote:Op zondag 3 juni 2018 12:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit!! Waarom moet je dat van 100 meter afstand kunnen zien.
Nou en, dat is bij zoveel mensen. Het is geen stripverhaal. Denk ikquote:Op zondag 3 juni 2018 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van 20 cm zie je het ook niet camera zoomde in net
Hoop dat ze hem uit zijn lijden verlossen.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
De dragers doen hun best. Kunnen zo in het uitvaartwezen![]()
[ afbeelding ]
Zo'n ding draag je toch met 2 manquote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Een watte?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
John gaat straks ook een T-shirtje aantrekken, zal wel z'on mouwloos boerending zijn
Ze zijn verzwakt.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zo'n ding draag je toch met 2 man
M.A.S.H.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Yep...komtiequote:Op zondag 3 juni 2018 12:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Tik er dan man achterquote:Op zondag 3 juni 2018 13:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1600&bih=805
Raar
Ja kan toch niet vanaf hier zien hoe zwaar dat ding weegt?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Tadaaaaquote:Op zondag 3 juni 2018 13:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1600&bih=805
Raar
Heerlijk fris! Hij heeft groot gelijk, ze zijn aan het werk en dan kun je het beste kleding dragen die fijn zit. En dan maakt het geen bal uit hoe dat eruit ziet.quote:
Flinstonesquote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Z'on ding pak ik alleen onder een armquote:Op zondag 3 juni 2018 13:02 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja kan toch niet vanaf hier zien hoe zwaar dat ding weegt?
Bluf.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Z'on ding pak ik alleen onder een arm
quote:
Nou kom van die zolderkamer af en laat eens zien danquote:Op zondag 3 juni 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik doe er altijd 3 tegelijk meenemenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:
Hoe komen ze aan dat gehakt?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Spaghetti met gehaktsaus.. lekker.. maar hoe oud is dat gehakt?
Óf je doet dit:quote:Op zondag 3 juni 2018 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Beste Febo geef ze aub water, ben dat gekraak van die kut zakjes zat
Was dat niet zo'n insta-zakje van Mike? Alleen water toevoegen.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi, dan kan die veganzeikerd in ieder geval niet mee eten.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Utopoesgehakt? Ik doe ff een gooi hoorquote:
Wat nou water krijgen...ze recyclen hun urine maarquote:Op zondag 3 juni 2018 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Beste Febo geef ze aub water, ben dat gekraak van die kut zakjes zat
Zou dat werkenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou water krijgen...ze recyclen hun urine maar
Gehaktpoeier? nahh.. dat moet vast óók wel een grapje zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 13:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n insta-zakje van Mike? Alleen water toevoegen.
Vast welquote:
Nee even serieus. Je hebt van die zakjes gevriesdroogde meuk. Zit alles al in, warm water erover heen en tadaa, saus.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gehaktpoeier? nahh.. dat moet vast óók wel een grapje zijn
Of het zit gewoon in een pot:quote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Neem maar wat van mij dan. Teveel eiwit erin (nierbekkenontstekingquote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou water krijgen...ze recyclen hun urine maar
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Of het zit gewoon in een pot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt geen eind aan de verassingen
![]()
Welnee...in de ISS doen ze het ookquote:Op zondag 3 juni 2018 13:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Neem maar wat van mij dan. Teveel eiwit erin (nierbekkenontsteking)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan wel, maar gadverdamme
Bovenstaand bericht is een column.
Ik meen ergens gelezen te hebben in een artikel over Uto 2 dat er, naast de telefoon en de 250 euro een kist met proviand is neergezet.quote:
Heerlijke tepels, jammer van zo een singletje. Ruud heeft dat echt verpest voor me. Haha, anders zou ik hem zo bespringen.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Stijve John nipple's voor de Fan's
[ afbeelding ]
wat was goor?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:14 schreef kkka3 het volgende:
Jessie: Gatverdamme, jongens. Dit is toch goohoooorrr
Klinkt goed
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:13 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]wma er zijn mensen die drinken het gewoon ongefilterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan wel, maar gadverdamme
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:15 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Heerlijke tepels, jammer van zo een singletje. Ruud heeft dat echt verpest voor me. Haha, anders zou ik hem zo bespringen.
[..]
Heerlijke tepels, jammer van zo een singletje. Ruud heeft dat echt verpest voor me. Haha, anders zou ik hem zo bespringen.
😂🤣��🤣😂 omg.....quote:Op zondag 3 juni 2018 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Stijve John nipple's voor de Fan's
[ afbeelding ]
[..]
Ja.. Paay... maar die is sowieso goorquote:Op zondag 3 juni 2018 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
wma er zijn mensen die drinken het gewoon ongefilterd
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja.. Paay... maar die is sowieso goor
owkay..quote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.noodzaken.nl/(...)vlees-2-porties.html
Flauw. Voltooid verleden tijd.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja.. Paay... maar die is sowieso goor
Hopelijk komt dat nog als het eten op isquote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
maar om dit nou survival te noemen..........
als ze nu elke week een nieuwe laten binnenkomen met etenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ze dramt volgens mij nu door over Sjon, die met zijn bek aan de lepel zatquote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie vindt veel vies. Das een echte survival hoor.
Best wel slim om daar je kist mee te vullen, hoelang zullen ze daarvan profiteren? Er zit niet voor niets al een Veggie bij de eerste 6.. de bedoeling was natuurlijk wekenlang groen grazenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.noodzaken.nl/(...)vlees-2-porties.html
verschiet ervan dat er etensresten zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 13:20 schreef houdjemond het volgende:
Mensen flikkeren hun zooi met etensresten dus gewoon neer.
nee,ik denkt dat ze bedoel gehakte poeder knofloof dat wat Brandon heeft in zijn kistquote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel hij er bij heeft. Maar inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Best wel slim om daar je kist mee te vullen, hoelang zullen ze daarvan profiteren? Er zit niet voor niets al een Veggie bij de eerste 6.. de bedoeling was natuurlijk wekenlang groen grazen
Weet niet of ze aan het overdrijven was, maar om vieze vaat gewoon van je af te flikkeren zou wel een tikkie onhygiënisch zijn.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie vindt veel vies. Das een echte survival hoor.
want hij had toch geen slaapzak mee omdat die zoveel eten bij had toch?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel hij er bij heeft. Maar inderdaad.
volkomen belachelijk!quote:Op zondag 3 juni 2018 13:18 schreef HiDiHo het volgende:
Hilarisch gewoon ......quote:Op zondag 3 juni 2018 13:30 schreef redboyke het volgende:
ik weet hoe ze de nominaties van utopia leuk kunnen maken ze stemmen positief en vervolgens die met de minste stemmen moeten tegen elkaar een vuurtje maken en bij degene die het vuur eerst brand die mag blijven.
ahja en vuur met een stokjesniet met een aansteker
Heb je 1.0 ook gevolgd?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:30 schreef redboyke het volgende:
ik weet hoe ze de nominaties van utopia leuk kunnen maken ze stemmen positief en vervolgens die met de minste stemmen moeten tegen elkaar een vuurtje maken en bij degene die het vuur eerst brand die mag blijven.
ahja en vuur met een stokjesniet met een aansteker
Dat is dus positiefquote:Op zondag 3 juni 2018 13:31 schreef Vinamp het volgende:
De stemming is vandaag niet meer zo positief
ja heb 1.0 ook gevolgdquote:Op zondag 3 juni 2018 13:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Heb je 1.0 ook gevolgd?
[..]
Dat is dus positief
quote:
Ze focussen op as Zaterdag, maar in dit tempo liggen ze tegen die tijd in comaquote:Op zondag 3 juni 2018 13:37 schreef mazaru het volgende:
Je hoort ze ook helemaal geen oproep doen aan mensen om langs te komen voor een rondleiding. Is toch makkelijk verdienen?
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze focussen op as Zaterdag, maar in dit tempo liggen ze tegen die tijd in coma
Anders ik welquote:Op zondag 3 juni 2018 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze focussen op as Zaterdag, maar in dit tempo liggen ze tegen die tijd in coma
denk dat ze denken dat het maandag live is ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:37 schreef mazaru het volgende:
Je hoort ze ook helemaal geen oproep doen aan mensen om langs te komen voor een rondleiding. Is toch makkelijk verdienen?
Precies!!quote:Op zondag 3 juni 2018 13:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mooiste zou idd eens zijn : laten aankloten , ook als alles op is
waarmee?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:40 schreef Tossalady804 het volgende:
Zouden ze nou echt niet bedenken dat er iets met die tent moet gebeuren om comfortabeler te slapen en leven?
hoezo word het daarmee beter?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:42 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Die klinkers waarmee ze pad maken en hout ofzo
Ik zou even wat frisse lucht gaan nemenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:43 schreef Jian het volgende:
Ik blijf het zeggen, "vijandige" groep erin, eentje die geen aansluiting op prijs stelt en een overvloed heeft aan spullen, kampement aan de andere kant van het terrein en kijken wat er dan gebeurt. Ik heb nu al visioenen van "Warlord John"![]()
Echt hoor wees eens een beetje innovatief aub
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:43 schreef Jian het volgende:
Ik blijf het zeggen, "vijandige" groep erin, eentje die geen aansluiting op prijs stelt en een overvloed heeft aan spullen, kampement aan de andere kant van het terrein en kijken wat er dan gebeurt. Ik heb nu al visioenen van "Warlord John"![]()
eensch +1000quote:Op zondag 3 juni 2018 13:43 schreef Jian het volgende:
Nee ik bedoel om zeil stevige neer te zetten met klinkers voor als het regent en waait. Nu vliegt het weg.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoezo word het daarmee beter?
Op de grond liggen is zachter dan op klinkers
Ik zit in de tuin opaquote:Op zondag 3 juni 2018 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou even wat frisse lucht gaan nemen
ik moest er zo lachen om dat ik dacht de vuurstelle is de nieuwe wc om dat christel zeg zij will hoch sitzenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zou even wat frisse lucht gaan nemen
Casting en het scriptteam zijn al dagen aan het rekenen wat voor Mindfucker ze moeten sturenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:43 schreef Jian het volgende:
Terror Jaapquote:Op zondag 3 juni 2018 13:47 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben wel drie of vier vijandige inwoners nodig.......
Bij deze, nu nog geheel gratiesch!quote:Op zondag 3 juni 2018 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Casting en het scriptteam zijn al dagen aan het rekenen wat voor Mindfucker ze moeten sturen
Dan liggen ze, vrees ik, in die teringloodsquote:Op zondag 3 juni 2018 13:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zijn ze gestopt of in ieder geval Maaik......
Ik ben bang voor 7 of meer van die “leuke” Beaukutroddelhutjes....quote:Op zondag 3 juni 2018 13:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dan liggen ze, vrees ik, in die teringloods
dat word te zwaar met 6 man eropquote:Op zondag 3 juni 2018 13:46 schreef houdjemond het volgende:
Als ze nou een kuil graven en daar het zeil overheen spannen, ligt beter dan op de grond
tijd voor een nieuwequote:Op zondag 3 juni 2018 13:52 schreef rowan634 het volgende:
ze hadden gewoon met 15 moeten beginnen
de groep is te klein, ze kunnen makkelijk langs elkaar leven nuen de groep is te klein om subgroepjes te vormen wat zorgt voor meer frictie en ruzie
![]()
Komt vanzelfquote:Op zondag 3 juni 2018 13:52 schreef rowan634 het volgende:
ze hadden gewoon met 15 moeten beginnen
de groep is te klein, ze kunnen makkelijk langs elkaar leven nuen de groep is te klein om subgroepjes te vormen wat zorgt voor meer frictie en ruzie
![]()
of een homoquote:Op zondag 3 juni 2018 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Gooi er maar een lekkere Polder Turk in
Wel van de SBS6-kijkersquote:Op zondag 3 juni 2018 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet echt een afspiegeling van de samenleving al die witte mannekes
echt wat een dorpsgek die kerel, Mike mag geen stenen voor een bankquote:Op zondag 3 juni 2018 13:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga survivalen in de rimboe en ik neem mee: Drie rugzakken klinkers voor een pad door het woud![]()
Fuck een vuursteen, kompas en een mes.
Amenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga survivalen in de rimboe en ik neem mee: Drie rugzakken klinkers voor een pad door het woud![]()
Niet.quote:
kompas hebben ze niet nodig...quote:Op zondag 3 juni 2018 13:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze zijn geteld héquote:Op zondag 3 juni 2018 13:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
echt wat een dorpsgek die kerel, Mike mag geen stenen voor een bank
Nou, die Jessiequote:Op zondag 3 juni 2018 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kompas hebben ze niet nodig...
Denk niet dat ze zullen verdwalen
Ik had er geen zin in.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Naked and Afraidquote:
Maar wél een speciale tegelhamerquote:Op zondag 3 juni 2018 13:55 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:
Die hamer is zelfs nog meer pro dan diequote:Op zondag 3 juni 2018 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar wél een speciale tegelhamerEen opvouwbaar zonnepaneeltje zijn ze vergeten
![]()
[ afbeelding ]
Ow ok.quote:
jessie heeft al 1 fan!!!quote:Op zondag 3 juni 2018 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag,
heb zo nu en dan even gekeken of geluisterd.
Ben nog niet onder de indruk. Het lijkt alsof ze Utopia 1 aan het naspelen zijn. Voelen zich vast ook BN'ers of celebs.
Kijk het nog aan.
xTBx
Jij? Je meent het?quote:
Wij ookquote:Op zondag 3 juni 2018 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Mike is het al spuugzat dat straten maken
Dat doen ze ook. Ze hadden het al over het heffen van entreegeld voor bezoekers, want het is wel Utopia enzo. Volgens mij is het gewoon Utopia1 op de camping.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag,
Ben nog niet onder de indruk. Het lijkt alsof ze Utopia 1 aan het naspelen zijn. Voelen zich vast ook BN'ers of celebs.
Kijk het nog aan.
xTBx
wat is dat danquote:Op zondag 3 juni 2018 13:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Idd ‘t zuigt grote dinosaurus ballen. Wat een saaiheiddddddddquote:Op zondag 3 juni 2018 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag,
Kijk het nog aan.
xTBx
alsof ze veel anders te doen hebben ...quote:Op zondag 3 juni 2018 14:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Mike is het al spuugzat dat straten maken
Een hele slechte imitatie tot dusverre. Kan me niet boeien.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Ze hadden het al over het heffen van entreegeld voor bezoekers, want het is wel Utopia enzo. Volgens mij is het gewoon Utopia1 op de camping.
Tot de villa staat.
En ironisch genoeg, is juist dit wat veel mensen wilden tijdens Uto1.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:02 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Idd ‘t zuigt grote dinosaurus ballen. Wat een saaiheidddddddd
wat versta jij onder een polder turk dan , dat is mij niet geheel duidelijkquote:
En het restaurantquote:Op zondag 3 juni 2018 14:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Ze hadden het al over het heffen van entreegeld voor bezoekers, want het is wel Utopia enzo. Volgens mij is het gewoon Utopia1 op de camping.
Tot de villa staat.
Hopelijk gaat het nog leuk worden, maar ........ het lijkt alsof je nu al naar een paar diva's zit te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:02 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Idd ‘t zuigt grote dinosaurus ballen. Wat een saaiheidddddddd
Überhaupt qua ruimte. In no time zit je met 15quote:Op zondag 3 juni 2018 13:40 schreef Tossalady804 het volgende:
Zouden ze nou echt niet bedenken dat er iets met die tent moet gebeuren om comfortabeler te slapen en leven?
Ik denk een Cemal, een Mehmet, een Koesjesquote:Op zondag 3 juni 2018 14:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wat versta jij onder een polder turk dan , dat is mij niet geheel duidelijk
dit is sjon de broer van piet : "quote de wind komt altijd van 1 kantquote:
Vast een Mehmet.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
wat versta jij onder een polder turk dan , dat is mij niet geheel duidelijk
Daarom dan wordt het stapelenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:05 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Überhaupt qua ruimte. In no time zit je met 15
Ja ik ook . Maar dit is niet om aan te gluren. Zoo saai geen boeiende discussies. En dan 6 man . Beter hadden ze heel die groep er gelijk ingeflikkerdquote:Op zondag 3 juni 2018 14:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En ironisch genoeg, is juist dit wat veel mensen wilden tijdens Uto1.
En ja, ik soms ook.
ik heb gedouuuuuuuched.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nog leuk worden, maar ........ het lijkt alsof je nu al naar een paar diva's zit te kijken.
Ze denken ook echt dat ze bijzonder zijn.
Die Jessie irriteert me nu al.
Jessie is de rijnmondse Demi of Romyquote:Op zondag 3 juni 2018 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nog leuk worden, maar ........ het lijkt alsof je nu al naar een paar diva's zit te kijken.
Ze denken ook echt dat ze bijzonder zijn.
Die Jessie irriteert me nu al.
Takketellie met brokkeliequote:
quote:
ze wilden volgens mij iemand die tegendraads was, nou ik vond mehmet leuk , en cemalquote:Op zondag 3 juni 2018 14:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik denk een Cemal, een Mehmet, een Koesjes
Gewoon een snelle plangaquote:Op zondag 3 juni 2018 14:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zonnebril van de fopwinkel![]()
[ afbeelding ]
Mensen weten vaak helemaal niet wat ze willen, ze willen bijvoorbeeld de "slechterikken" er altijd uit en als die er dan uit zijn dan vinden ze het saai.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En ja, ik soms ook.
vandaag al weer ?quote:
Misschien word het nog interessant als er later mensen in komen.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:06 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Ja ik ook . Maar dit is niet om aan te gluren. Zoo saai geen boeiende discussies. En dan 6 man . Beter hadden ze heel die groep er gelijk ingeflikkerd
Echt hoor, wat een kind is dat en ook sterallures. Steeds in de camera kijken. Houdt volgens mij haar kwek geen minuut dicht.quote:
Jatoch inhoudelijk qua niveau waar je een slappe anus van krijgtquote:Op zondag 3 juni 2018 14:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"Ik ga stokjes zoeken, ga je mee stokjes zoeken?"
Precies.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen weten vaak helemaal niet wat ze willen, ze willen bijvoorbeeld de "slechterikken" er altijd uit en als die er dan uit zijn dan vinden ze het saai.
Dit is inderdaad niet om aan te zien!
Het moet gewoon kloppen. Combinatie van alles.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En ja, ik soms ook.
Happie en Paul, ouwe pikkepijpertsquote:Op zondag 3 juni 2018 14:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Precies.
Deze serie is alleen nog te redden als Happie terug komt.
ze wisten toch niet waar ze zouden gaan bouwen/camperen..quote:Op zondag 3 juni 2018 14:09 schreef Aggie46 het volgende:
Wat staan die camera's slecht zeg.[ afbeelding ]
zijn al 1,5 bad guysquote:Op zondag 3 juni 2018 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Deze Little camping op the prairie heeft dringend een bad guy nodig.
Ik wil rellen en problemen zien!!!!!!! Halllooooioiiiiiquote:Op zondag 3 juni 2018 14:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Deze Little camping op the prairie heeft dringend een bad guy nodig.
Je bent een pionier of nietquote:Op zondag 3 juni 2018 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij keek naar de vork, had zoiets van: Wat moet ik hier nou mee en legde de vork weg.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |