Toen Christel dat vroeg zei ze letterlijk;quote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Is het al bekend waarom jessie zo moeilijk loopt ?
Volgens mij niet. Ze was ongesteld en ik denk dat ze daar goed last van had.Mijn aanname hoor. Ze loopt nu goed.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Jaa inderdaad dat heb ik nog gezien...maar dacht wellicht hebben ze het haar nog eens gevraagdquote:Op zondag 3 juni 2018 12:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen Christel dat vroeg zei ze letterlijk;
Ja dat komt door dat ene *wapperde met haar handen* .
Haar slipje schrijnt na 4 dagenquote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Humor is hetzelfde gebleven, héél flauw.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, flauwe grap .....![]()
[ afbeelding ]
Een brief voor de bewoners - 3 juni 2018.
x6ky91m
Denk dat het maandag op TV in de introductie zit? Medelij opwekken?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Jaa inderdaad dat heb ik nog gezien...maar dacht wellicht hebben ze het haar nog eens gevraagd
tuurlijk zijn die mensen er ook weerquote:Op zondag 3 juni 2018 12:41 schreef Ranah het volgende:
gisteren was jessie wel een beetje down maar dan "praat ze met bepaalde mensen" en dan gaat het wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |