Toen Christel dat vroeg zei ze letterlijk;quote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Is het al bekend waarom jessie zo moeilijk loopt ?
Volgens mij niet. Ze was ongesteld en ik denk dat ze daar goed last van had.Mijn aanname hoor. Ze loopt nu goed.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Jaa inderdaad dat heb ik nog gezien...maar dacht wellicht hebben ze het haar nog eens gevraagdquote:Op zondag 3 juni 2018 12:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen Christel dat vroeg zei ze letterlijk;
Ja dat komt door dat ene *wapperde met haar handen* .
Haar slipje schrijnt na 4 dagenquote:Op zondag 3 juni 2018 12:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Humor is hetzelfde gebleven, héél flauw.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, flauwe grap .....![]()
[ afbeelding ]
Een brief voor de bewoners - 3 juni 2018.
x6ky91m
Denk dat het maandag op TV in de introductie zit? Medelij opwekken?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:38 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Jaa inderdaad dat heb ik nog gezien...maar dacht wellicht hebben ze het haar nog eens gevraagd
tuurlijk zijn die mensen er ook weerquote:Op zondag 3 juni 2018 12:41 schreef Ranah het volgende:
gisteren was jessie wel een beetje down maar dan "praat ze met bepaalde mensen" en dan gaat het wel weer
Wie wil er nou geen boomstam in zijn kamer?quote:
Ik denk dat Jessie die over 2 en een half jaar in haar flatje wilquote:
Kheb geen plekquote:
Dan maak je maar plekquote:Op zondag 3 juni 2018 12:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kheb geen plek![]()
Ze verdenken Sjon van die enveloppe.
Hoewel![]()
[ afbeelding ]
Niks mis met die tattooquote:Op zondag 3 juni 2018 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zijn allemaal bij Vincent Beiloo Tattoo's geweest
Dan moeten de peecees weg. IK BEN TOCH NIET GEKquote:
Jaquote:Op zondag 3 juni 2018 12:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zijn allemaal bij Vincent Beiloo Tattoo's geweest
Dat maakt niet uit!! Waarom moet je dat van 100 meter afstand kunnen zien.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schei toch is even uit wat is het dan?
Blauw?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schei toch is even uit wat is het dan?
Van 20 cm zie je het ook niet camera zoomde in netquote:Op zondag 3 juni 2018 12:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit!! Waarom moet je dat van 100 meter afstand kunnen zien.
Nou en, dat is bij zoveel mensen. Het is geen stripverhaal. Denk ikquote:Op zondag 3 juni 2018 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van 20 cm zie je het ook niet camera zoomde in net
Hoop dat ze hem uit zijn lijden verlossen.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
De dragers doen hun best. Kunnen zo in het uitvaartwezen![]()
[ afbeelding ]
Zo'n ding draag je toch met 2 manquote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Een watte?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
John gaat straks ook een T-shirtje aantrekken, zal wel z'on mouwloos boerending zijn
Ze zijn verzwakt.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zo'n ding draag je toch met 2 man
M.A.S.H.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Yep...komtiequote:Op zondag 3 juni 2018 12:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Tik er dan man achterquote:Op zondag 3 juni 2018 13:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1600&bih=805
Raar
Ja kan toch niet vanaf hier zien hoe zwaar dat ding weegt?quote:Op zondag 3 juni 2018 12:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Tadaaaaquote:Op zondag 3 juni 2018 13:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1600&bih=805
Raar
Heerlijk fris! Hij heeft groot gelijk, ze zijn aan het werk en dan kun je het beste kleding dragen die fijn zit. En dan maakt het geen bal uit hoe dat eruit ziet.quote:
Flinstonesquote:Op zondag 3 juni 2018 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Z'on ding pak ik alleen onder een armquote:Op zondag 3 juni 2018 13:02 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja kan toch niet vanaf hier zien hoe zwaar dat ding weegt?
Bluf.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Z'on ding pak ik alleen onder een arm
quote:
Nou kom van die zolderkamer af en laat eens zien danquote:Op zondag 3 juni 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik doe er altijd 3 tegelijk meenemenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:
Hoe komen ze aan dat gehakt?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Spaghetti met gehaktsaus.. lekker.. maar hoe oud is dat gehakt?
Óf je doet dit:quote:Op zondag 3 juni 2018 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Beste Febo geef ze aub water, ben dat gekraak van die kut zakjes zat
Was dat niet zo'n insta-zakje van Mike? Alleen water toevoegen.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi, dan kan die veganzeikerd in ieder geval niet mee eten.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
Utopoesgehakt? Ik doe ff een gooi hoorquote:
Wat nou water krijgen...ze recyclen hun urine maarquote:Op zondag 3 juni 2018 13:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Beste Febo geef ze aub water, ben dat gekraak van die kut zakjes zat
Zou dat werkenquote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou water krijgen...ze recyclen hun urine maar
Gehaktpoeier? nahh.. dat moet vast óók wel een grapje zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 13:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n insta-zakje van Mike? Alleen water toevoegen.
Vast welquote:
Nee even serieus. Je hebt van die zakjes gevriesdroogde meuk. Zit alles al in, warm water erover heen en tadaa, saus.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gehaktpoeier? nahh.. dat moet vast óók wel een grapje zijn
Of het zit gewoon in een pot:quote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gehaktpoeier? nahh.. dat moet vast óók wel een grapje zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Neem maar wat van mij dan. Teveel eiwit erin (nierbekkenontstekingquote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou water krijgen...ze recyclen hun urine maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |