Nee ik werk in een winkel voor de wat oudere dame, het domme wijf kwam voor haar dochter van 12 een broek zoeken bij ons. 😂quote:
Ik werk in een degelijke oude dames zaak dus ik had wel wat meer klasse verwachtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Goudenvis het volgende:
TS werkt in de Primark en verwacht normale klanten___!!
Gelijk doorverwezen naar de Supertrash dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:34 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Nee ik werk in een winkel voor de wat oudere dame, het domme wijf kwam voor haar dochter van 12 een broek zoeken bij ons. 😂
En daar ga je al fout. De meeste mensen gedragen zich als zwijnen tegenover winkelpersoneel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Ik werk in een degelijke oude dames zaak dus ik had wel wat meer klasse verwacht
En dan dat je baas het geld int en jij je af laat blaffen voor minimum loon joeequote:Op zondag 3 juni 2018 00:23 schreef KREEFTx het volgende:
TS je moet een cursus nemen hiervoor. Echte goede verkopers kunnen hiermee omgaan en elke klant om hun vingers te winden. Derhalve klacht onterecht: TS snapt er niks van.
Ja vind je? Ze zijn niet allemaal zwijnen hoor maar degene die zich beestelijk misdragen noem ik wel zoquote:Op zondag 3 juni 2018 00:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Slechtste verkoper ever nominatie wat mij betreft. Klant is altijd koning, ze zwijnen noemen is gewoon ordinair tokkiegedrag
De klant is koning, geen tiran.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Slechtste verkoper ever nominatie wat mij betreft. Klant is altijd koning, ze zwijnen noemen is gewoon ordinair tokkiegedrag
Geld groeid niet aan de bomen he!quote:Op zondag 3 juni 2018 10:02 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Als je als kleding verkoper werkt doe je het jezel ook wel aan he. Je bent dan de voetveeg van elke klant en een veredelde aanreikslaaf.
Dat mocht TS willen, Al Bundy is een eindbaas!quote:
Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 3 juni 2018 10:00 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Onee? laat ze zich een beetje normaal gedragen dan.
😂😂😂😂quote:Op zondag 3 juni 2018 10:20 schreef -river- het volgende:
Al Bundy![]()
Ga dan in een lingerie zaak werken, stringetjes komen minder hard aan.
Rot op, mensen die niet normaal tegen een verkoper of ander personeel kunnen doen mag je gewoon achterlijk vinden.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Jij moet een cursus normaal doen volgen. Je hebt mensen niet zo te behandelen.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:23 schreef KREEFTx het volgende:
TS je moet een cursus nemen hiervoor. Echte goede verkopers kunnen hiermee omgaan en elke klant om hun vingers te winden. Derhalve klacht onterecht: TS snapt er niks van.
Sorry, maar allochtonen ZIJN ook onbeschoft en mentaal beperkt.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:20 schreef Sander166 het volgende:
Ik moet TS wel gelijk geven. Ik heb weleens bijbaantjes in de retail gehad en er lopen echt figuren rond zonder enige vorm van sociale vaardigheid.
Ik heb dit het vaakst meegemaakt op doordeweekse dagen tijdens kantooruren (dus werkloze mensen) of als ik op een locatie moest werken in een kansenwijk.Daar lijkt het net alsof ze allemaal mentaal beperkt zijn.
Dank uquote:Op zondag 3 juni 2018 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij moet een cursus normaal doen volgen. Je hebt mensen niet zo te behandelen.
Alsje gewoon je best doet kan je ook meer geld eisen en een baas zal inzien dat je dat verdient...maar jullie zullen wel te autistisch zijn daarvoorquote:Op zondag 3 juni 2018 00:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dan dat je baas het geld int en jij je af laat blaffen voor minimum loon joee
Want als je baas gewoon niet meer geld wil geven maalt dat de werknemer autistisch?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Alsje gewoon je best doet kan je ook meer geld eisen en een baas zal inzien dat je dat verdient...maar jullie zullen wel te autistisch zijn daarvoor
Oja en waarom dan niet?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
Moet jij eens luisteren TS, ik vind dit topic dus helemaal niks!
Waarom?quote:Op maandag 4 juni 2018 12:28 schreef bamibij het volgende:
Hopelijk gooit een modje straks een slotje tegen TS aan.
Iphonequote:Op zondag 3 juni 2018 12:27 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Waar komen deze emoticons vandaan?
Groeidquote:Op zondag 3 juni 2018 10:10 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Geld groeid niet aan de bomen he!
En dit doe ik terwijl ik opzoek ben naar ieta anders
Wat pijnlijk dit.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sorry, maar allochtonen ZIJN ook onbeschoft en mentaal beperkt.
Neuken?quote:
Eigen schuld. Onbeschoft arrogant kutvolk.quote:
Wel overzichtelijk om mensen in te schatten tho. Lekker snel klaar toch.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eigen schuld. Onbeschoft arrogant kutvolk.
Hebben ze het ook zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel overzichtelijk om mensen in te schatten tho. Lekker snel klaar toch.
Hou je grote mond dicht tegen VD.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel overzichtelijk om mensen in te schatten tho. Lekker snel klaar toch.
Het is niet dat het hun Kryptonite is.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij zult trouwens wel populair zijn bij de moslims met je username.
De recente ophef doet anders vermoedenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is niet dat het hun Kryptonite is.
Ze eten het alleen niet.
Prima toch. Meer voor mij.
maar beugels van BH''s kunnen dan wel weer hard aankomenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:20 schreef -river- het volgende:
Al Bundy![]()
Ga dan in een lingerie zaak werken, stringetjes komen minder hard aan.
Goed topic weer Volgeltjesdansquote:
Volg de vogelquote:
De varkenskoppen bij AZCs ook.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De recente ophef doet anders vermoeden
Hoe noem jij asielzoekers!?quote:
Een degelijke winkel wijst zulk uitschot gewoon de deur.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Ik werk in een degelijke oude dames zaak dus ik had wel wat meer klasse verwacht
Ze liep zelf al weg kan moeilijk mensen aan de deur gaan weigerenquote:Op maandag 4 juni 2018 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een degelijke winkel wijst zulk uitschot gewoon de deur.
Je kan volgende keer zeg dat ze dood kan vallen.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:02 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Ze liep zelf al weg kan moeilijk mensen aan de deur gaan weigeren
Anno 2018 nog in een fysieke winkel werken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Davine95 het volgende:Ik werk in een degelijke oude dames zaak dus ik had wel wat meer klasse verwacht
Goed idee alleen heb ik al andere plannen en is deze baan sws tijdelijkquote:Op maandag 4 juni 2018 22:29 schreef Werkman het volgende:
[..]
Anno 2018 nog in een fysieke winkel werken.
Begin liever een webshop voor deze doelgroep of welke dan ook en bespaar jezelf dat gezeik terwijl je lekker thuis in je luie stoel blijft zitten en geef je werkgever het nakijken!
Dat probeer ik dus niet te doen idd alleen goedemiddagquote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:33 schreef Roces18 het volgende:
Ben je er zo een die zodra je in jouw winkel stapt begint met: 'GOEDEMIDDAG KAN IK U HELPEN?!?!?!?' en zo iedereen wegjaagt...?
beter laat je iedereen met rust.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:46 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus niet te doen idd alleen goedemiddag
Dat ben ik met je eens alleen heb je een beleid bij ons wat daar tegenin gaat.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Al Bundy is een eindbaas!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |