Nee ik werk in een winkel voor de wat oudere dame, het domme wijf kwam voor haar dochter van 12 een broek zoeken bij ons. 😂quote:
Ik werk in een degelijke oude dames zaak dus ik had wel wat meer klasse verwachtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:31 schreef Goudenvis het volgende:
TS werkt in de Primark en verwacht normale klanten___!!
Gelijk doorverwezen naar de Supertrash dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:34 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Nee ik werk in een winkel voor de wat oudere dame, het domme wijf kwam voor haar dochter van 12 een broek zoeken bij ons. 😂
En daar ga je al fout. De meeste mensen gedragen zich als zwijnen tegenover winkelpersoneel.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Ik werk in een degelijke oude dames zaak dus ik had wel wat meer klasse verwacht
En dan dat je baas het geld int en jij je af laat blaffen voor minimum loon joeequote:Op zondag 3 juni 2018 00:23 schreef KREEFTx het volgende:
TS je moet een cursus nemen hiervoor. Echte goede verkopers kunnen hiermee omgaan en elke klant om hun vingers te winden. Derhalve klacht onterecht: TS snapt er niks van.
Ja vind je? Ze zijn niet allemaal zwijnen hoor maar degene die zich beestelijk misdragen noem ik wel zoquote:Op zondag 3 juni 2018 00:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Slechtste verkoper ever nominatie wat mij betreft. Klant is altijd koning, ze zwijnen noemen is gewoon ordinair tokkiegedrag
De klant is koning, geen tiran.quote:Op zondag 3 juni 2018 00:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Slechtste verkoper ever nominatie wat mij betreft. Klant is altijd koning, ze zwijnen noemen is gewoon ordinair tokkiegedrag
Geld groeid niet aan de bomen he!quote:Op zondag 3 juni 2018 10:02 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Als je als kleding verkoper werkt doe je het jezel ook wel aan he. Je bent dan de voetveeg van elke klant en een veredelde aanreikslaaf.
Dat mocht TS willen, Al Bundy is een eindbaas!quote:
Dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 3 juni 2018 10:00 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Onee? laat ze zich een beetje normaal gedragen dan.
😂😂😂😂quote:Op zondag 3 juni 2018 10:20 schreef -river- het volgende:
Al Bundy![]()
Ga dan in een lingerie zaak werken, stringetjes komen minder hard aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |